abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2004 @ 02:11:21 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16357735
Bij deze. Dit is een fris en gezond topic met een lange levensverwachtig. Aangezien de niet-rokers hier ook welkom zijn, is een toevluchtsoord voor niet-rokers geen overbodige luxe.

Hier kan men extra levensjaren verkrijgen, een frisse neus halen, of even bijkomen van de stank en de overlast. Niet-rokers verenigt u, laat onze rokende landgenoten zien dat er ook een leven is zonder de sigaret/sigaar/pijp/shag/ofwatdanook.

pi_16357750
Kijk, iemand die het begrijpt

Ik heb nog nooit een sigaret gerookt en wil dat graag zo houden. I am proud of it

pi_16357765
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:11 schreef Vork het volgende:
Bij deze. Dit is een fris en gezond topic met een lange levensverwachtig. Aangezien de niet-rokers hier ook welkom zijn, is een toevluchtsoord voor niet-rokers geen overbodige luxe.

Hier kan men extra levensjaren verkrijgen, een frisse neus halen, of even bijkomen van de stank en de overlast. Niet-rokers verenigt u, laat onze rokende landgenoten zien dat er ook een leven is zonder de sigaret/sigaar/pijp/shag/ofwatdanook.


Niet hier
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_16357768
*meldt*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_16357770
Roken = gezond je word er rustiger van en het smaakt nog lekker ook
  Official ESF Kreviewer zondag 18 januari 2004 @ 02:12:48 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_16357771
Danny, mag dit het centrale azijnpissers topic worden?
  zondag 18 januari 2004 @ 02:13:01 #7
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16357778
Nog nooit gerookt, en dat zal ik ook nooit gaan doen. Gelukkig roken ook niet veel mensen in mijn vriendenkring
Hatsjoe!
pi_16357781
* McKillem bevuilt dit topic ff met een zware van nelle.

Ja sorry ik kan geen rookpaal vinden.

  zondag 18 januari 2004 @ 02:13:27 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16357785
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:12 schreef MissMSX het volgende:
Niet hier
Nee wel hier. Ik hou vanuit deze uitvalsbasis jullie vermeende gezelligheid nauwlettend in de gaten
  zondag 18 januari 2004 @ 02:13:50 #10
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16357798
Ophoeren mislukte lepel
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16357808
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:13 schreef robh het volgende:
Ophoeren mislukte lepel
Vorken zijn okay, okay?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_16357809
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:13 schreef Vork het volgende:

[..]

Nee wel hier. Ik hou vanuit deze uitvalsbasis jullie vermeende gezelligheid nauwlettend in de gaten


Vanaf de andere kant van 't glazen antirookvenster zeker?

MIETJE!

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_16357812
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog nooit een sigaret gerookt en wil dat graag zo houden. I am proud of it
We'll keep on whispering our mantras.
pi_16357815
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:13 schreef McKillem het volgende:
* McKillem bevuilt dit topic ff met een zware van nelle.

Ja sorry ik kan geen rookpaal vinden.


Mag ik even jouw asbak lenen? Oh nee, we gooien onze peuken gewoon op de grond. Aangezien we toch asociaal zijn.

pi_16357820
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:13 schreef Vork het volgende:

[..]

Nee wel hier. Ik hou vanuit deze uitvalsbasis jullie vermeende gezelligheid nauwlettend in de gaten


En ik kijk gezellig mee
  zondag 18 januari 2004 @ 02:15:18 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16357824
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:13 schreef McKillem het volgende:
* McKillem bevuilt dit topic ff met een zware van nelle.

Ja sorry ik kan geen rookpaal vinden.


Een heel forum vol met rookzuilen, sterker nog, het is een grote rookzuil en meneer kan het weer eens niet vinden. GEBRUIK IN HEMELS NAAM DIE OGEN VAN JE NOU EENS EEN KEER, OF KON JE DOOR ALLE ROOK NIETS MEER HERKENNEN OF ONDERSCHEIDEN VAN ANDERE DINGEN?
pi_16357837
Ik wil nog even voorzichtig laten vallen dat het verheerlijken van roken (wat dit forum eigenlijk doet.. ik zie rokers elkaar al aanmoedigen vooral niet te stoppen) erg respectloos is tegenover de nabestaanden van mensen die aan longkanker t.g.v. roken zijn gestorven.

Wanneer je iemand kanker toewenst ben je de grootste lul en sukkel die je je maar kunt voorstellen, maar jezelf longkanker aanroken is stoer en moet vooral aangemoedigd worden. Rare maatschappij dit. Hopelijk is dat over een paar decennia heel anders.

Of word ik nou te serieus en maatschappelijk diepzinnig voor dit tijdstip?

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet rook.

pi_16357844
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:15 schreef Vork het volgende:

[..]

Een heel forum vol met rookzuilen, sterker nog, het is een grote rookzuil en meneer kan het weer eens niet vinden. GEBRUIK IN HEMELS NAAM DIE OGEN VAN JE NOU EENS EEN KEER, OF KON JE DOOR ALLE ROOK NIETS MEER HERKENNEN OF ONDERSCHEIDEN VAN ANDERE DINGEN?


Sigaretje?
  zondag 18 januari 2004 @ 02:17:05 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16357865
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:15 schreef Cajun het volgende:
Sigaretje?
nee, bier.
pi_16357874
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:17 schreef Vork het volgende:

[..]

nee, bier.


Bwoahhh.. ééntje dan.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 18 januari 2004 @ 02:17:59 #21
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_16357887
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:15 schreef Cajun het volgende:

[..]

Sigaretje?


Ja graag!

Vuurtje?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_16357895
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:15 schreef mrmiddel het volgende:
Ik wil nog even voorzichtig laten vallen dat het verheerlijken van roken (wat dit forum eigenlijk doet.. ik zie rokers elkaar al aanmoedigen vooral niet te stoppen) erg respectloos is tegenover de nabestaanden van mensen die aan longkanker t.g.v. roken zijn gestorven.

Wanneer je iemand kanker toewenst ben je de grootste lul en sukkel die je je maar kunt voorstellen, maar jezelf longkanker aanroken is stoer en moet vooral aangemoedigd worden. Rare maatschappij dit. Hopelijk is dat over een paar decennia heel anders.

Of word ik nou te serieus en maatschappelijk diepzinnig voor dit tijdstip?

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet rook.


Iedereen hier is denk ik oud genoeg om voor zichzelf de voor- en nadelen van roken te zien. We zijn allemaal verantwoordelijk genoeg om voor onszelf uit te maken wat wel en wat niet te doen. Als ik wou stoppen zou ik niet hier maar in het Centrale Stoppen Met Roken-topic rondhangen. En ik denk dat het ook respectloos is als je in het openbaar rookt omdat er dan elk moment wel iemand langs kan lopen waarvan een naaste overleden is aan longkanker, maar roken is niet de enige oorzaak van longkanker.
pi_16357897
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:15 schreef mrmiddel het volgende:
Ik wil nog even voorzichtig laten vallen dat het verheerlijken van roken (wat dit forum eigenlijk doet.. ik zie rokers elkaar al aanmoedigen vooral niet te stoppen) erg respectloos is tegenover de nabestaanden van mensen die aan longkanker t.g.v. roken zijn gestorven.

Wanneer je iemand kanker toewenst ben je de grootste lul en sukkel die je je maar kunt voorstellen, maar jezelf longkanker aanroken is stoer en moet vooral aangemoedigd worden. Rare maatschappij dit. Hopelijk is dat over een paar decennia heel anders.

Of word ik nou te serieus en maatschappelijk diepzinnig voor dit tijdstip?

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet rook.


Ik denk eerder dat dit een kwestie is van het beperken van individuele vrijheden van mensen. Als ik mezelf longkanker aan wil roken heb ik het recht dat ook te doen zonder dat een ander daar over gaat zeueren.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_16357908
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:15 schreef mrmiddel het volgende:
Ik wil nog even voorzichtig laten vallen dat het verheerlijken van roken (wat dit forum eigenlijk doet.. ik zie rokers elkaar al aanmoedigen vooral niet te stoppen) erg respectloos is tegenover de nabestaanden van mensen die aan longkanker t.g.v. roken zijn gestorven.

Wanneer je iemand kanker toewenst ben je de grootste lul en sukkel die je je maar kunt voorstellen, maar jezelf longkanker aanroken is stoer en moet vooral aangemoedigd worden. Rare maatschappij dit. Hopelijk is dat over een paar decennia heel anders.

Of word ik nou te serieus en maatschappelijk diepzinnig voor dit tijdstip?

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet rook.


Lees. De. FAQ.
pi_16357926
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat dit een kwestie is van het beperken van individuele vrijheden van mensen. Als ik mezelf longkanker aan wil roken heb ik het recht dat ook te doen zonder dat een ander daar over gaat zeueren.


Jij wel.
pi_16357934
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:18 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Lees. De. FAQ.


Heb ik gedaan hoor

/edit:

quote:
[quote]Op zondag 18 januari 2004 01:50 schreef Danny het volgende:

[...]

Wat mag in de rokershoek ?

  • Roken
  • Gratis meeroken
  • Praten over roken
  • Praten over de belachelijke regelgeving omtrend roken

  • Praten over de gevolgen van roken en meeroken
  • Reclame maken voor sigarettemerken en tabaksfabrikanten
  • [...]


    [Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 18-01-2004 02:21]

    pi_16357950
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:18 schreef MissMSX het volgende:

    [..]

    Ik denk eerder dat dit een kwestie is van het beperken van individuele vrijheden van mensen. Als ik mezelf longkanker aan wil roken heb ik het recht dat ook te doen zonder dat een ander daar over gaat zeueren.


    Tuurlijk. Doe je dat dan ook even op een plek waar GEEN ENKEL NIET-ROKER daar last van heeft? juist, en dat gebeurt niet.
    pi_16357961
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:18 schreef MissMSX het volgende:

    [..]

    Ik denk eerder dat dit een kwestie is van het beperken van individuele vrijheden van mensen. Als ik mezelf longkanker aan wil roken heb ik het recht dat ook te doen zonder dat een ander daar over gaat zeueren.


    Zolang anderen de troep maar niet in hoeven te ademen.
    Are you pondering what I'm pondering?
      zondag 18 januari 2004 @ 02:21:12 #29
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_16357965
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Kijk, iemand die het begrijpt

    Ik heb nog nooit een sigaret gerookt en wil dat graag zo houden. I am proud of it


    Ik doe met je mee
    NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
    pi_16357983
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:20 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Tuurlijk. Doe je dat dan ook even op een plek waar GEEN ENKEL NIET-ROKER daar last van heeft? juist, en dat gebeurt niet.


    owja, aanvullend: klaag je dan ook niet als je eenmaal longkanker hebt? Dan kan die zorg uitgaan naar mensen die niet om hun ziekte hebben gevraagd.
    pi_16357992
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:20 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Tuurlijk. Doe je dat dan ook even op een plek waar GEEN ENKEL NIET-ROKER daar last van heeft? juist, en dat gebeurt niet.


    Ik snap niet waarom users nu hier in dit subforum komen klagen. Je hoeft hier niet te komen. Net als in een rokersruimte.
    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_16357999
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:22 schreef MissMSX het volgende:

    [..]

    Ik snap niet waarom users nu hier in dit subforum komen klagen. Je hoeft hier niet te komen. Net als in een rokersruimte.


    Tsja.
    pi_16358007
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    owja, aanvullend: klaag je dan ook niet als je eenmaal longkanker hebt? Dan kan die zorg uitgaan naar mensen die niet om hun ziekte hebben gevraagd.


    Precies. Die wachtlijsten staan voor een groot deel vol met mensen die indirect zelf voor hun ziekte hebben gekozen. Over maatschappelijk onrecht gesproken.
    pi_16358008
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:19 schreef mrmiddel het volgende:

    [..]

    Jij wel.


    Omdat ik een andere mening heb dan jij? Goed bezig
    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_16358018
    pi_16358041
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:22 schreef MissMSX het volgende:

    [..]

    Omdat ik een andere mening heb dan jij? Goed bezig


    Nee, omdat jij dat graag wilt Ik vind dat, wanneer jij jezelf longkanker aan wilt roken, ik niet het recht heb om daar over te gaan zeuren wanneer jij daar nadrukkelijk op tegen bent.

    Zolang je zelf niet gaat zeuren zodra je longkanker krijgt vind ik 't prima dus, mits je anderen niet lastig valt met je gerook

    pi_16358042
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:21 schreef Mini_rulez het volgende:

    [..]

    Zolang anderen de troep maar niet in hoeven te ademen.


    Uiteraard. Maar ik vind de manier waarop niet-rokers rokers vaak be/veroordelen vaak getuigen van dezelfde intoleratie als die waarvan ze die rokers betichten...
    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_16358057
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    owja, aanvullend: klaag je dan ook niet als je eenmaal longkanker hebt? Dan kan die zorg uitgaan naar mensen die niet om hun ziekte hebben gevraagd.


    Dan weet je dat de meeste longkankers nogsteeds door andere dingen komen dan door roken. Dus dan moet je daar ook verschil in maken. Zo kan je uren doorgaan..
    pi_16358072
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    owja, aanvullend: klaag je dan ook niet als je eenmaal longkanker hebt? Dan kan die zorg uitgaan naar mensen die niet om hun ziekte hebben gevraagd.


    Gaan we dan ook klagen over al die mensen die gaan skieen en hun been breken en daarmee ook jaarlijks aardig wat kosten op zich brengen?
    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
      zondag 18 januari 2004 @ 02:25:25 #40
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_16358077
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:18 schreef Cajun het volgende:

    [..]

    Iedereen hier is denk ik oud genoeg om voor zichzelf de voor- en nadelen van roken te zien. We zijn allemaal verantwoordelijk genoeg om voor onszelf uit te maken wat wel en wat niet te doen. Als ik wou stoppen zou ik niet hier maar in het Centrale Stoppen Met Roken-topic rondhangen. En ik denk dat het ook respectloos is als je in het openbaar rookt omdat er dan elk moment wel iemand langs kan lopen waarvan een naaste overleden is aan longkanker, maar roken is niet de enige oorzaak van longkanker.


    Punt is dat veel rokers mij te weinig rekening houden met niet-rokers. Meeroken is schadelijker voor de gezondheid dan men een tijd heeft gedacht. Ik vind dus dat de overheid prima maatregelen heeft genomen. En ja, van mij mogen ze het asap in de kroeg ook afschaffen. Biertje drinken kan ook leuk zijn zonder sigaret.
    Hatsjoe!
    pi_16358108
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:25 schreef MissMSX het volgende:

    [..]

    Gaan we dan ook klagen over al die mensen die gaan skieen en hun been breken en daarmee ook jaarlijks aardig wat kosten op zich brengen?


    Da's heel wat anders
    Bovendien is niet bewezen dat skiën per sé negatieve gevolgen heeft. Bij roken is dat wel zo. En kom alsjeblieft niet aan met het truttige "ja, maar we gaan wel eerder dood, dus dan kosten we minder"
      zondag 18 januari 2004 @ 02:26:32 #42
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_16358110
    Nu er toch een paar rokers zich in dit topic begeven, ben ik wel benieuwd naar het volgende:

    Waarshcijnlijk zijn jullie (of de meesten dan iig) voor jullie 18de begonnen met roken (ergens in de pubertijd), min of meer aangestoken met de rookverslaving door vrienden/ouders/buren/etc. Er moet iig een moment geweest zijn waarop je bent begonnen, of over bent gehaald om de eerste sigaret/peuk/watdanook te roken (ongeacht de reden). Stel deze situatie had zich helemaal niet voorgedaan doordat de familie/vrienden/omgeving allen niet rookte, hadden jullie dan later alsnog een behoefte gehad aan roken onder het mom van, 'ik zou wel eens willen weten hoe dat is' of 'je moet toch alles een keer in je leven hebben 'gedaan'.. of zou je nooit zijn begonnen als de verleiding in de pubertijd daar niet was?

    Daarbij is het ook nog zo: "Wat je nietvEn dan gelijk ook de volgende stelling: "Wat je niet hebt, dat mis je niet", wat ook direct op roken zou kunnen slaan. Ben je het daarme eens, zou je er ook inderdaad wat bij voor kunnnen stellen (dat je als niet-rokers totaal geen behoefte zou kunnen hebben aan een rokertje en dat daarbij ook geen brandende nieuwsgierigheid is naar hoe dat dan is om 'iets' te roken)?

    Zomaar een gedachte..

    pi_16358124
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:23 schreef mrmiddel het volgende:

    [..]

    Nee, omdat jij dat graag wilt Ik vind dat, wanneer jij jezelf longkanker aan wilt roken, ik niet het recht heb om daar over te gaan zeuren wanneer jij daar nadrukkelijk op tegen bent.

    Zolang je zelf niet gaat zeuren zodra je longkanker krijgt vind ik 't prima dus, mits je anderen niet lastig valt met je gerook


    Maargoed... nog even voor de record: ik rook dus niet...

    Ik ben het er mee eens dat rokers niet-rokers niet lastig zouden mogen vallen, maar zoals ik al eerder zei vind ik de tolerantie van niet-rokers naar rokers toe vaak ver te zoeken... da's jammer...

    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_16358136
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:25 schreef Ali Salami het volgende:

    [..]

    Punt is dat veel rokers mij te weinig rekening houden met niet-rokers. Meeroken is schadelijker voor de gezondheid dan men een tijd heeft gedacht. Ik vind dus dat de overheid prima maatregelen heeft genomen. En ja, van mij mogen ze het asap in de kroeg ook afschaffen. Biertje drinken kan ook leuk zijn zonder sigaret.


    Maar zie ik ERGENS ook maar 1 opmerking over rokers die WEL op andere mensen letten? Nee. Het is alleen maar: Rokers zijn aso's.. blablabla.. net als dat elke turk een fietsjattende klootzak zou zijn.. slaat toch helemaal nergens meer op
    pi_16358141
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:25 schreef Ali Salami het volgende:

    [..]

    Punt is dat veel rokers mij te weinig rekening houden met niet-rokers. Meeroken is schadelijker voor de gezondheid dan men een tijd heeft gedacht. Ik vind dus dat de overheid prima maatregelen heeft genomen. En ja, van mij mogen ze het asap in de kroeg ook afschaffen. Biertje drinken kan ook leuk zijn zonder sigaret.


    In een rookland als Ierland zijn pubs ook rookvrij. Zie niet waarom dat in NL niet kan. De overheid is verantwoordelijk voor het zorgbeleid. De BELACHELIJK hoge kosten voor behandeling van rokers zijn daar een onderdeel van.
    pi_16358155
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:26 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Da's heel wat anders
    Bovendien is niet bewezen dat skiën per sé negatieve gevolgen heeft. Bij roken is dat wel zo. En kom alsjeblieft niet aan met het truttige "ja, maar we gaan wel eerder dood, dus dan kosten we minder"


    Ik vind dat niet iets heel anders.
    Als je kan skieen geen probleem... Maar er zijn zoveel mensen die denken dat ze wel ff zo'n berg af kunnen suizen terwijl ze niet eens op die latten kunnen blijven staan. Kwestie van inzicht denk ik dan...
    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_16358158
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:26 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Da's heel wat anders
    Bovendien is niet bewezen dat skiën per sé negatieve gevolgen heeft. Bij roken is dat wel zo. En kom alsjeblieft niet aan met het truttige "ja, maar we gaan wel eerder dood, dus dan kosten we minder"


    Hoeveel vooroordelen heb jij wel niet?
      zondag 18 januari 2004 @ 02:29:20 #48
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_16358181
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:27 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Maar zie ik ERGENS ook maar 1 opmerking over rokers die WEL op andere mensen letten? Nee. Het is alleen maar: Rokers zijn aso's.. blablabla.. net als dat elke turk een fietsjattende klootzak zou zijn.. slaat toch helemaal nergens meer op


    Nee, klopt. Niet iedere roker is zo. Maar áls je zo'n sociale roker bent in je denken om niet-rokers, dan zou je eigenlijk toch helemaal geen probleem moeten hebben met de maatregel dat roken in openbare gebouwen niet meer mag? Dat je dan over de accijnsen baalt, kan ik wel weer inkomen.
    Hatsjoe!
    pi_16358185
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:28 schreef MissMSX het volgende:

    [..]

    Ik vind dat niet iets heel anders.
    Als je kan skieen geen probleem... Maar er zijn zoveel mensen die denken dat ze wel ff zo'n berg af kunnen suizen terwijl ze niet eens op die latten kunnen blijven staan. Kwestie van inzicht denk ik dan...


    Wat een kortzichtigheid weer.
    Zet het aantal doden als gevolg van en de kosten samenghangend met de skisport eens af met die van roken.

    En nu jij weer.

    pi_16358193
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:25 schreef Ali Salami het volgende:

    [..]

    Punt is dat veel rokers mij te weinig rekening houden met niet-rokers. Meeroken is schadelijker voor de gezondheid dan men een tijd heeft gedacht. Ik vind dus dat de overheid prima maatregelen heeft genomen. En ja, van mij mogen ze het asap in de kroeg ook afschaffen. Biertje drinken kan ook leuk zijn zonder sigaret.


    Met sigaret is het nog leuker. Als je rookt tenminste.
    pi_16358205
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:28 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Hoeveel vooroordelen heb jij wel niet?


    het zijn geen vooroordelen.
    Het zijn uitspraken die door rokers worden gedaan (Theo van Gogh ).
    of moet ik medelijden met je hebben omdat je verslaafd bent?
    pi_16358223
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:29 schreef Ali Salami het volgende:

    [..]

    Nee, klopt. Niet iedere roker is zo. Maar áls je zo'n sociale roker bent in je denken om niet-rokers, dan zou je eigenlijk toch helemaal geen probleem moeten hebben met de maatregel dat roken in openbare gebouwen niet meer mag? Dat je dan over de accijnsen baalt, kan ik wel weer inkomen.


    Ow dat begrijp ik ook wel. Ik zou zelf ook niet 8 uur in de rook willen hangen op mn werk

    Maar het asociale, intolerante, volgegooid met vooroordelen, uitermate kinderachtige, vingerwijzende gedrag in dit topic. Daar kan ik dan niet tegen

      zondag 18 januari 2004 @ 02:31:32 #53
    12091 Sjaakman
    heeft weer wat te zeiken...
    pi_16358229
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Kijk, iemand die het begrijpt

    Ik heb nog nooit een sigaret gerookt en wil dat graag zo houden. I am proud of it


    Same here.

    Wel leuk, zo'n apart roker-bash-forum

    Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
    pi_16358233
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Wat een kortzichtigheid weer.
    Zet het aantal doden als gevolg van en de kosten samenghangend met de skisport eens af met die van roken.

    En nu jij weer.


    Het ging er om dat je vooraf weet dat je kans hebt longkanker te krijgen als je gaat roken... niet om het aantal doden...

    [Dit bericht is gewijzigd door MissMSX op 18-01-2004 02:32]

    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
      zondag 18 januari 2004 @ 02:32:05 #55
    12091 Sjaakman
    heeft weer wat te zeiken...
    pi_16358245
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:13 schreef robh het volgende:
    Ophoeren mislukte lepel
    Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
    pi_16358260
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:30 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    het zijn geen vooroordelen.
    Het zijn uitspraken die door rokers worden gedaan (Theo van Gogh ).
    of moet ik medelijden met je hebben omdat je verslaafd bent?


    "Kom niet aan met" voordat er iets is gezegd. Dat heet een "voor oordeel" . Je verwacht dat er iets word gezegd, zonder dat je weet of het ook echt gezegd gaat worden.

    Nee absoluut niet. Liever niet zelfs

    pi_16358276
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Wat een kortzichtigheid weer.
    Zet het aantal doden als gevolg van en de kosten samenghangend met de skisport eens af met die van roken.

    En nu jij weer.


    Het gaat niet over dodelijke gevallen. Het gaat over kosten. Torenhoge kosten waar jij het net zelf over hebt.
    pi_16358280
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:32 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    "Kom niet aan met" voordat er iets is gezegd. Dat heet een "voor oordeel" . Je verwacht dat er iets word gezegd, zonder dat je weet of het ook echt gezegd gaat worden.

    Nee absoluut niet. Liever niet zelfs


    Die uitspraak was al gedaan hoor
    pi_16358296
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:33 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Het gaat niet over dodelijke gevallen. Het gaat over kosten. Torenhoge kosten waar jij het net zelf over hebt.


    ja, die noem ik toch ook?
    pi_16358313
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:33 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Het gaat niet over dodelijke gevallen. Het gaat over kosten. Torenhoge kosten waar jij het net zelf over hebt.


    Daar heeft ie 't over, suffie.
    pi_16358388
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:34 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    ja, die noem ik toch ook?


    En ik heb het over de hoge kosten van idd ski-ongevallen etc. Of mensen die ooit eens zijn betrapt op met alcohol achter het stuur. Moet je die dan ook meteen in een hoek zetten? Geen verzekeringen meer? Want door hen zijn de premies etc ook vele malen hoger van verzekeringen?

    Het enige wat ik ermee wil zeggen is dat je een roker het recht op medische hulp bij longkanker niet kan ontnemen omdat hij het zichzelf heeft aangedaan.. stel je drinkt 10 bier en rijd erna je zelfs helemaal naar de klote.. dan krijg je ook prima medische hulp. Get my point?

    pi_16358392
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:34 schreef mrmiddel het volgende:

    [..]

    Daar heeft ie 't over, suffie.


    Goed begrijpen wat ik bedoel, flappie.
      zondag 18 januari 2004 @ 02:40:10 #63
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_16358419
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:31 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Ow dat begrijp ik ook wel. Ik zou zelf ook niet 8 uur in de rook willen hangen op mn werk

    Maar het asociale, intolerante, volgegooid met vooroordelen, uitermate kinderachtige, vingerwijzende gedrag in dit topic. Daar kan ik dan niet tegen


    Kijk, ik snap werkelijk ook niet hoe je het in je kromme kop krijgt om te gaan roken als je weet wat de gezondheidsrisico's zijn. Maargoed, daarentegen sport ik weer te weinig en eet niet elke dag groente. Kan ik ook eerder dood aan gaan. Als mensen zich dood willen roken moeten ze dat doen, zonde, want in mijn toekomstige werk zal ik veel mensen zien die aan kanker lijden (al veel gezien ook) en het is een slopende kloteziekte. Maar dat is aan jezelf, en zolang je er andere mensen niet mee hindert en er niet vanaf wilt moet je als roker ermee doorgaan.

    Tenzij het in mijn eigen buurt komt. Mijn moeder rookt ook en die heb ik er al proberen af te halen. Is nog niet gelukt, en daar baal ik dan wel van.

    Hatsjoe!
    pi_16358444
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:38 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Goed begrijpen wat ik bedoel, flappie.


    blub.

    *uche uche*

    pi_16358464
    Eindelijk een gezond topic
    Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
    pi_16358472
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:40 schreef Ali Salami het volgende:

    [..]

    Kijk, ik snap werkelijk ook niet hoe je het in je kromme kop krijgt om te gaan roken als je weet wat de gezondheidsrisico's zijn. Maargoed, daarentegen sport ik weer te weinig en eet niet elke dag groente. Kan ik ook eerder dood aan gaan. Als mensen zich dood willen roken moeten ze dat doen, zonde, want in mijn toekomstige werk zal ik veel mensen zien die aan kanker lijden (al veel gezien ook) en het is een slopende kloteziekte. Maar dat is aan jezelf, en zolang je er andere mensen niet mee hindert en er niet vanaf wilt moet je als roker ermee doorgaan.

    Tenzij het in mijn eigen buurt komt. Mijn moeder rookt ook en die heb ik er al proberen af te halen. Is nog niet gelukt, en daar baal ik dan wel van.


    Het klinkt maybe ONWIJS stom.. maar geloof het of niet.. als ik nu stop met roken, dan pleur ik naar schatting 5x per week vaker flauw. Dan heb ik dus elke dag veel minder energie.

    Het is absoluut geen excuus om te roken... het is dat ik er vroeger mee ben begonnen en dat ik er nu rustig door word en daardoor dus niet flauw val.

    Dus dat is mijn reden waarom ik op dit moment nog even door rook tot dat de medische wereld er eidenlijk eens achter is wat voor iets ik nu precies heb want tot op de dag van vandaag is er nog niets over bekend.

      † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 02:43:36 #67
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_16358490
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:40 schreef Ali Salami het volgende:

    Kijk, ik snap werkelijk ook niet hoe je het in je kromme kop krijgt om te gaan roken als je weet wat de gezondheidsrisico's zijn.


    Komt daarover nog een leuke thread?
    Met educatieve foto's?
    pi_16358528
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:38 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    En ik heb het over de hoge kosten van idd ski-ongevallen etc. Of mensen die ooit eens zijn betrapt op met alcohol achter het stuur. Moet je die dan ook meteen in een hoek zetten? Geen verzekeringen meer? Want door hen zijn de premies etc ook vele malen hoger van verzekeringen?

    Het enige wat ik ermee wil zeggen is dat je een roker het recht op medische hulp bij longkanker niet kan ontnemen omdat hij het zichzelf heeft aangedaan.. stel je drinkt 10 bier en rijd erna je zelfs helemaal naar de klote.. dan krijg je ook prima medische hulp. Get my point?


    Je snapt er echt geen ruk van he? Hoge kosten van ski-ongevallen .... Praat es over totale kosten (van alle ski-ongevallen samen) ....
    Dus omdat iemand die met bier op achter het stuur kruipt en een ongeluk krijgt, medische hulp krijgt, moet een roker - die weet wat de gevolgen zijn - dat automatisch ook maar krijgen? lekker logisch.
    pi_16358539
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:43 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Het klinkt maybe ONWIJS stom.. maar geloof het of niet.. als ik nu stop met roken, dan pleur ik naar schatting 5x per week vaker flauw. Dan heb ik dus elke dag veel minder energie.


    had je er maar nooit aan moeten beginnen. punt.
    pi_16358540
    Wist je dat nicotine 10 keer verslavender is dan heroïne
    Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
    pi_16358553
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Je snapt er echt geen ruk van he? Hoge kosten van ski-ongevallen .... Praat es over totale kosten (van alle ski-ongevallen samen) ....
    Dus omdat iemand die met bier op achter het stuur kruipt en een ongeluk krijgt, medische hulp krijgt, moet een roker - die weet wat de gevolgen zijn - dat automatisch ook maar krijgen? lekker logisch.


    Je wil iemand die bewust rookt wel al zn rechten afnemen. Maar iemand die bewust elke week teveel bier drinkt en toch achter het stuur kruipt niet?
    pi_16358557
    ALARM ALARM WHIEOWHEOEIEIE

    FORUMSPAM!

    http://elinhuijboom.punt.nl/
    wanna rub mah puppeh?!
    pi_16358573
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:46 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Je wil iemand die bewust rookt wel al zn rechten afnemen. Maar iemand die bewust elke week teveel bier drinkt en toch achter het stuur kruipt niet?


    Die gaan de bak in gek, en die krijgen ook geen vergoeding van hun verzekering
    Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
    pi_16358582
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:43 schreef Loedertje het volgende:

    [..]

    Komt daarover nog een leuke thread?
    Met educatieve foto's?


    Roken is tof! is een goed voorbeeld, geloof ik.,
    pi_16358585
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    had je er maar nooit aan moeten beginnen. punt.


    Ow ja! Mister perfect! Jij maakt nooit fouten! Ow geweldige zal ik nu voor je buigen?

    Waar the fuck slaat dat op man? Ik ben ooit begonnen.. so what.. dat is verleden tijd. Dus daar hebben we het nu niet over . Het gaat nu over nu, niet over vroeger.

    pi_16358595
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:46 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Je wil iemand die bewust rookt wel al zn rechten afnemen. Maar iemand die bewust elke week teveel bier drinkt en toch achter het stuur kruipt niet?


    de schade die een beschonken bestuurder veroorzaakt, moet ie ook zelf ophoesten.
    Of heb je je verzekeringspapieren nooit gelezen?
    pi_16358607
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:46 schreef Par4n0id het volgende:

    [..]

    Die gaan de bak in gek, en die krijgen ook geen vergoeding van hun verzekering


    Ik heb het over medische kosten. En in 9 van de 10 gevallen krijgen ze dat terug.
    pi_16358610
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:47 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Ow ja! Mister perfect! Jij maakt nooit fouten! Ow geweldige zal ik nu voor je buigen?

    Waar the fuck slaat dat op man? Ik ben ooit begonnen.. so what.. dat is verleden tijd. Dus daar hebben we het nu niet over . Het gaat nu over nu, niet over vroeger.


    nee, maar dan moet je nu ook niet beginnen te klagen over de gevolgen. Dat wist je ook toen je begon met roken. Je hebt het risico genomen, dus tsja, jammer.
    pi_16358620
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    nee, maar dan moet je nu ook niet beginnen te klagen over de gevolgen. Dat wist je ook toen je begon met roken. Je hebt het risico genomen, dus tsja, jammer.


    Waar zie je mij klagen over de gevolgen van roken?
    pi_16358649
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:49 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Waar zie je mij klagen over de gevolgen van roken?


    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:43 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]
    Het klinkt maybe ONWIJS stom.. maar geloof het of niet.. als ik nu stop met roken, dan pleur ik naar schatting 5x per week vaker flauw. Dan heb ik dus elke dag veel minder energie.


    dat noem ik klagen.
    pi_16358664
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:50 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]


    [..]

    dat noem ik klagen.


    Wederom lees je totaal niet goed. Het komt namelijk niet door het roken. Dus ik klaag absoluut niet over problemen dankzij het roken
    pi_16358702
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:51 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Wederom lees je totaal niet goed. Het komt namelijk niet door het roken. Dus ik klaag absoluut niet over problemen dankzij het roken


    Waarom zul je dan vijf keer per week flauw vallen ALS je stopt met roken?
    Oorzaak-gevolgrelatie enz.
    pi_16358724
    en waarom zou je 5 kilo aankomen mocht je stoppen
    pi_16358738
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Waarom zul je dan vijf keer per week flauw vallen ALS je stopt met roken?
    Oorzaak-gevolgrelatie enz.


    Door roken word ik rustig. Als ik niet rustig ben vraagt mijn lichaam om meer energie. Maar aangezien mijn lichaam nou eenmaal niet goed werkt kan het dat niet leveren en daardoor val ik dan flauw. Kan zomaar gebeuren maar staat dus verder los van roken. Behalve dus dat ik rustig blijf door roken. Hopenlijk is het zo iets duidelijker
    pi_16358761
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:54 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Door roken word ik rustig. Als ik niet rustig ben vraagt mijn lichaam om meer energie. Maar aangezien mijn lichaam nou eenmaal niet goed werkt kan het dat niet leveren en daardoor val ik dan flauw. Kan zomaar gebeuren maar staat dus verder los van roken. Behalve dus dat ik rustig blijf door roken. Hopenlijk is het zo iets duidelijker


    WAAROM schrijf je dan dat je vijf keer per week zult flauwvallen ALS je stopt met roken?
    Snap je zelf wel wat je schrijft?
    pi_16358771
    Roken vervangt je natuurlijke "relax"hormonen. Dus door het roken heb je het roken echt nodig om te 'overleven'. Het is indirect dus wel een nadeel, want je kunt er nooit meer mee stoppen zonder jezelf kut te voelen.
    Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
    pi_16358777
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    WAAROM schrijf je dan dat je vijf keer per week zult flauwvallen ALS je stopt met roken?
    Snap je zelf wel wat je schrijft?


    5x zo vaak. Dat zal gebeuren wanneer ik stop met roken omdat ik dan niet rustig meer ben.
    pi_16358793
    ben ik dan de enige die mag opmerken dat dit een eindeloze discussie is, en dat diezelfde discussie over 10 jaar net zo is?

    Ophoeren! en topics met geile wijven openen want daar zijn jullie mannen wel goed in.

    http://elinhuijboom.punt.nl/
    wanna rub mah puppeh?!
    pi_16358799
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:56 schreef Par4n0id het volgende:
    Roken vervangt je natuurlijke "relax"hormonen. Dus door het roken heb je het roken echt nodig om te 'overleven'. Het is indirect dus wel een nadeel, want je kunt er nooit meer mee stoppen zonder jezelf kut te voelen.
    Is dit als reactie op mijn verhaal? Zo ja, het was al voor het roken zo
    pi_16358802
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:57 schreef Dakota het volgende:

    Ophoeren! en topics met geile wijven openen want daar zijn jullie mannen wel goed in.


    Bij voorkeur met foto's van jou erin
      zondag 18 januari 2004 @ 02:58:55 #91
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_16358812
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:57 schreef Dakota het volgende:
    Ophoeren! en topics met geile wijven openen want daar zijn jullie mannen wel goed in.
    Ik ben voor!
    !
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
      zondag 18 januari 2004 @ 02:59:11 #92
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_16358816
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Bij voorkeur met foto's van jou erin


    Mee eens.
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
    pi_16358818
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:57 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    5x zo vaak. Dat zal gebeuren wanneer ik stop met roken omdat ik dan niet rustig meer ben.


    Tsja, alsof roken het enige medicijn is tegen een kwaal die volgens jou "volledig" losstaat van het roken ......
    pi_16358845
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Tsja, alsof roken het enige medicijn is tegen een kwaal die volgens jou "volledig" losstaat van het roken ......


    Aangezien ze nu al ... ff tellen.. 7 jaar aan het zoeken zijn naar iets wat ook maar helpt en dat tot op de dag van vandaag nog steeds niets helpt... tja, dan is het nu toch wel even het enige wat helpt ja..
      zondag 18 januari 2004 @ 03:04:25 #95
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_16358918
    -lamaar, je geeft het al aan -
    Hatsjoe!
    pi_16358948
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 03:04 schreef Ali Salami het volgende:
    -lamaar, je geeft het al aan -
    Tja... i know dat het vreemd klinkt..
    pi_16358967
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 03:06 schreef NFA-DK het volgende:

    [..]

    Tja... i know dat het vreemd klinkt..


    jouw kwaal staat los van deze discussie. Er zijn maar weinig rokers die met roken een "medicijn" tegen een kwaal hebben.
    pi_16358990
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 03:07 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    jouw kwaal staat los van deze discussie. Er zijn maar weinig rokers die met roken een "medicijn" tegen een kwaal hebben.


    Tja maar wat ik ermee wil bereiken is dat er ook rokers zijn waar je geen last van heb. Ik rook weinig. Daarnaast rook ik alleen op plekken waar niemand last van me heeft. En dat al die vooroordelen over dat rokers aso's zijn etc, dat die op lang niet alle rokers van toepassing is...
      Admin zondag 18 januari 2004 @ 03:10:06 #99
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_16359000
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 03:07 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    jouw kwaal staat los van deze discussie. Er zijn maar weinig rokers die met roken een "medicijn" tegen een kwaal hebben.


    dit in tegenstelling tot drinken, koffie, vet vreten en frisse uitlaatgassen inademen
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_16359056
    Ik rook bijv. ook omwille van mijn 'beperkingen' waardoor ik dankzij de nicotine me een stuk rustiger en zelfverzekerder voel aangezien medicatie niet echt een optie is voor mij omdat het niet goed genoeg aanslaat..
      zondag 18 januari 2004 @ 11:59:31 #101
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_16362188
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Kijk, iemand die het begrijpt

    Ik heb nog nooit een sigaret gerookt en wil dat graag zo houden. I am proud of it


    same here
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_16364234
    *meldt*
    Mooi topic! .

    En ik heb niks tegen roken op zich, maar omwille van de gevaren van meeroken, en gewoon de last van het roken op zich, ben ik wel helemaal er voor om roken niet toe te laten op openbare plaatsen, waar anderen die er geen last van willen hebben er last van hebben.

    [Dit bericht is gewijzigd door sweek op 18-01-2004 13:24]

    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_16364277
    * =HellFire= meldt zich ook.

    Dis trouwens al het best lopende topic, voor een ROKERSforum... .

    Edit: Op dat polariserings-topique na. Maar dat is ook een verkapt niet-rokers topic IMO.

    [Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 18-01-2004 13:23]

    pi_16364307
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 13:21 schreef =HellFire= het volgende:
    * =HellFire= meldt zich ook.

    Dis trouwens al het best lopende topic, voor een ROKERSforum... .


    Whehehe. .
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      zondag 18 januari 2004 @ 13:30:48 #105
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_16364508
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 13:20 schreef sweek het volgende:
    *meldt*
    Mooi topic! .

    En ik heb niks tegen roken op zich, maar omwille van de gevaren van meeroken, en gewoon de last van het roken op zich, ben ik wel helemaal er voor om roken niet toe te laten op openbare plaatsen, waar anderen die er geen last van willen hebben er last van hebben.


    *meldt* ook.

    En ook totaal eens met je betoog.

    Maar ik vraag me af wat dit topic in ROO doet.
    Schopje MED?

    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_16364526
    hey lekker fris hier...
    Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
    pi_16364540
    mmm frisse lucht
      zondag 18 januari 2004 @ 13:48:31 #108
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_16364986
    heerlijke lucht hier

    gebeurde roken maar altijd op internet

      zondag 18 januari 2004 @ 19:21:27 #109
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_16374226
    Dit is de niet-rokerspaal? Dan blijf ik hier wel een tijdje staan .
    There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
    pi_16454010
    *meldt*
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_16539031
    * basalphenaar meldt
    pi_16539034
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
    heerlijke lucht hier

    gebeurde roken maar altijd op internet


    ja lekker fris hier he
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')