abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2004 @ 22:14:43 #201
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16379824
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:32 schreef IndustrialFreak het volgende:
Ik heb als secretaris heb ook een vraag, namelijk hoe u aan deze informatie komt die u in de brief heeft verstrekt?


Welke informatie bedoelt hij?


Dat vroeg ik me ook net af

Beetje magere antwoord-brief trouwens, maar zoals ik zo lees zit er zelfs volgens de secretaris een tweede brief in! Als we dan eens 'eisen' dat Joep/Joop er zelf op antwoordt, wie weet heeft het resultaat!

Wat een nep-secretaris trouwens, en wat een slecht taalgebruik... Welke tweederangs artiest (zonder Joep/Joop tekort te doen, het is simpelweg niet de bekendste BN-er van het land) heeft nou eigenlijk een eigen secretaris...

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 18 januari 2004 @ 22:16:36 #202
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16379898
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:12 schreef Shoplifter14 het volgende:

Het is gewoon een e-mail trouwens


Dus dat betekent dat niet jij het in de haast verkeerd hebt overgetikt, maar meneer de secretaris zèlf het land 'Argentienië' heeft uitgevonden...?
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 18 januari 2004 @ 22:22:48 #203
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16380141
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:16 schreef Gerritje het volgende:

[..]

Dus dat betekent dat niet jij het in de haast verkeerd hebt overgetikt, maar meneer de secretaris zèlf het land 'Argentienië' heeft uitgevonden...?


Jep, het is allemaal gekopieert uit de e-mail zelf. Ik kon de fouten er wel uit halen maar dat vond ik toch teveel werk
..
  zondag 18 januari 2004 @ 22:39:41 #204
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_16380771
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 18 januari 2004 @ 22:41:35 #205
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_16380840
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:22 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Jep, het is allemaal gekopieert uit de e-mail zelf. Ik kon de fouten er wel uit halen maar dat vond ik toch teveel werk
..


Ik zie het. Nee hoor flauw, om te zeggen van me
Ik ben hier pas net, dus laat ik me niet nu al ongeliefd maken. Vergeef het me please!!!!
Paan!
  zondag 18 januari 2004 @ 22:48:37 #206
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16381057
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Ik zie het. Nee hoor flauw, om te zeggen van me
Ik ben hier pas net, dus laat ik me niet nu al ongeliefd maken. Vergeef het me please!!!!


gekopieerd dan, tis al laat hoor
  zondag 18 januari 2004 @ 22:49:29 #207
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16381094
Ja, beetje vaag die secretaris (en ik dacht dat IK slecht in taal/spelling was, haha), maar toch leuk dat we een reactie krijgen!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16381413
leuk die foto''s

deze is zo duidelijk Adriaan :p.

pi_16381692
Leuke/Interessant antwoord van zijn secrataris. Maar net als jullie vind ik het allemaal een beetje vage antwoorden. Ook treurig dat B2 een ongeluk gehad heeft, maar dan vind ik het vreemd dat Adriaan in een artikel over de Europaserie zei dat hij B2 en VJ "uit het script had geschreven omdat hij op hen uitgekeken was". Dat is toch een heel ander verhaal.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 18 januari 2004 @ 23:17:26 #210
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16382110
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:07 schreef hinse het volgende:
Leuke/Interessant antwoord van zijn secrataris. Maar net als jullie vind ik het allemaal een beetje vage antwoorden. Ook treurig dat B2 een ongeluk gehad heeft, maar dan vind ik het vreemd dat Adriaan in een artikel over de Europaserie zei dat hij B2 en VJ "uit het script had geschreven omdat hij op hen uitgekeken was". Dat is toch een heel ander verhaal.
Dat wil natuurlijk nog niet per se iets zeggen. We moeten maar aannemen dat Adriaan toch B2 en VJ uit het verhaal geschreven zou hebben, ook al had Joep Dikmans geen ongeluk gehad.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_16382420
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:17 schreef warboel het volgende:

[..]

Dat wil natuurlijk nog niet per se iets zeggen. We moeten maar aannemen dat Adriaan toch B2 en VJ uit het verhaal geschreven zou hebben, ook al had Joep Dikmans geen ongeluk gehad.


Volgens mij is het Europa script geschreven NA het avontuur in Griekenland. Misschien heeft Adriaan dit antwoord gegeven omdat Joep Dikmans niet aan de pers wou laten weten dat hij een ongeluk gehad heeft.

Maar goed, geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk .

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16384437
Het blijven echter interessante nieuwe ontwikkelingen wat een goed idee om die brieven te sturen zeg! Als ik nu Handige Harry was zou ik dat eeuwige petje van mijn kale bolletje halen voor jullie...

Paan!
  maandag 19 januari 2004 @ 00:53:24 #213
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16384764
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:28 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Ja klopt, waarom zou hij dat doen? Ergens vertrouw ik dit hele zaakje niet helemaal... Wat jullie?


Dat is geen zuivere koffie, zou Adriaan/Adjudant van der Steen/die maffe agent zeggen (populaire uitdrukking, blijkbaar).

Misschien denkt ie dat we kinderen zijn. Misschien is het de ontvoerder van Joep en probeert ie te doen alsof er niks aan de hand is. Of misschien is ie gewoon stom niet zo slim

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 19 januari 2004 @ 00:56:53 #214
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16384828
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:25 schreef hinse het volgende:

[..]

Volgens mij is het Europa script geschreven NA het avontuur in Griekenland. Misschien heeft Adriaan dit antwoord gegeven omdat Joep Dikmans niet aan de pers wou laten weten dat hij een ongeluk gehad heeft.

Maar goed, geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk .


Voor hetzelfde geld is Adriaan verkeerd geciteerd in dat artikel. Ik heb al drie versies gehoord van hoeveel klassen lagere school ze hebben gehad. Wat je niet van mensen zelf hoort, kun je eigenlijk nauwelijks per feit aannemen. Journalisten hebben er een handje van dingen te verdraaien, vooral als ze slechte aantekeningen hebben.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 19 januari 2004 @ 00:57:45 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16384844
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:39 schreef Frey het volgende:
Ik post hier wat fotos van de boeven uit het geheim van de schatkaart


http://www.boomspeed.com/freytje/boeven1.JPG
http://www.boomspeed.com/freytje/Baron1.JPG
http://www.boomspeed.com/freytje/boeven2.JPG
http://www.boomspeed.com/freytje/boeven3.JPG
http://www.boomspeed.com/freytje/boeven4.JPG
http://www.boomspeed.com/freytje/boeven5.JPG

hopelijk vinden jullie ze leuk!


Awesome! Wil je deze nog even op je server laten staan tot ik thuis ben en ze kan opslaan? Die shots zijn geweldig!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 19 januari 2004 @ 00:58:31 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16384861
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:35 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Het blijven echter interessante nieuwe ontwikkelingen wat een goed idee om die brieven te sturen zeg! Als ik nu Handige Harry was zou ik dat eeuwige petje van mijn kale bolletje halen voor jullie...


Als ik weer thuis ben, zal ik een brief schrijven aan Paul van Gorcum. Hopelijk heeft hij ook wat interessante dingen te vertellen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 19 januari 2004 @ 06:48:46 #217
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16386727
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als ik weer thuis ben, zal ik een brief schrijven aan Paul van Gorcum. Hopelijk heeft hij ook wat interessante dingen te vertellen


  maandag 19 januari 2004 @ 07:56:43 #218
63655 IndustrialFreak
Krieg im Paradies
pi_16386897
Wanneer gaat de tweede brief naar Joep? (Je moet nog antwoord geven op de secretaris )
Unsere Kinder sind Tod, Verbrannt in Ruinen, Hinterlassen vom Krieg
pi_16387488
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als ik weer thuis ben, zal ik een brief schrijven aan Paul van Gorcum. Hopelijk heeft hij ook wat interessante dingen te vertellen


Top! Ik had 1 maand geleden niet gedacht dat we zo snel op boevenjacht zouden gaan!
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator maandag 19 januari 2004 @ 09:26:37 #220
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16387641
zo heej ik ben een weekend niet online en zie poehhh!

Uhm even wat antwoorden enzo:

Adriaan zal ik mailen voor de CD... wacht eerst een ander mailtje af.

Is het adres van B100 al bekend? Dan kan ik een brief maken

Let eens op de spelling; het is 1 shorty, 2 shorties niet shorty's

De shorties die op DVD komen; leren en lachen, zijn 1,5u per DVD...er zijn er dus meer blijkbaar...?

Deel 1 van Europa wordt niet opnieuw gemaakt zo te zien op de site..

Ik kan me niet voorstellen dat Bassie K*nker zei bij die hooiberg, volgens mij zegt hij iets over: ''kan dat nou?''

Die brief aan B2: geweldig! Weer leuke info!

Ga zo door

he mijn mooie opening is maar een kort leven beschoren; dit topic is ook al bijna vol!

Als iemand nog plaatjes wil voor de volgende opening, geef maar een brul

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 19 januari 2004 @ 09:39:10 #221
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_16387829
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:37 schreef Shoplifter14 het volgende:
Het antwoord op de brief naar Joep Dikmans
Helaas geen antwoord van B2 zelf

heerhugowaard, 17 januari 2004.

Beste Maiko.

Alles goed, ik heb jou brief ontvangen over de vragen over de rol in Bassie en Adriaan.

Helaas moet ik u mededelen dat ik de secretaris ben van B2.

B2 zit al ruime tijd in Spanje, ik als secretaris zal u vragen toch zoveel mogelijk
proberen te beantwoorden.

De vragen:

- Waarom nam u de rol over van uw broer Harry, en hoe kreeg u de rol van B2 aangeboden?

Zijn broer Harry moest wegens werkzaamheden naar Argentienië , daarom is hem verzocht de rol over te nemen van B2.
Hij heeft het met plezier aangenomen, en heeft er een leuke tijd aan over gehouden. Met veel herinneringen.

- Waaraan heeft u de meest dierbare herinneringen, en wat waren de leuke momenten?

de leukste momenten waren voor hem om te improviseren tijdens de opnamens.

- hoe wan de overstap van variéte naar acteren?

Hij heeft 43 jaar als clown gewerkt in circus en theater, het acteren in Bassie en Adriaan deed hij erbij.

- Had u graag verder willen spelen in de serie of vond u het niet erg dat u uit de serie geschreven werd?

Daar heeft hij in de laatste opnamen van Griekenland een ongeluk gehad , zodat hij totaal uitgeschakeld was, dat was het einde van zijn artiesten loopbaan.

-Hoe was het om met uw collega's te acterenop de set, en heeft u nog contact met hen?

Met alle mederwerkers had hij een goede relatie en veel met hen gelachen, hij heeft nu geen contact meer met hen.

-Wordt u op de straat nog wel een herkend c.q aangesproken als B2?

Hij werd dagelijks nog aangesproken, dat kwam door zijn stem en zijn manier van lopen.

-In hoeverre heeft u de rol naar eigen inzicht uitgebouwd?

Hij moest zich aan zijn rol houden, hij mocht niet zijn rol uitbouwen.

-was de snor die u in de serie droeg echt?

De snor was niet echt hij was namaak.

-Andere memorale wetenswaardigheden / informatie?

Deze verdere informatie kan ik helaas niet verstrekken.

Ik heb als secretaris heb ook een vraag, namelijk hoe u aan deze informatie komt die u in de brief heeft verstrekt?

Misschien krijg nog een antwoord van u op mijn vraag.

Ik hoop dat ik voldoende informatie heb verstrekt.

Ik heb pas geleden nog contact met B2 gehad en verteld over de brief, ik moest u de hartelijke groeten doen van B2.

Met een vriendelijke groet,

De heer F. Hof


Hmm... Er is hier al het nodige op de brief gereageerd, maar ik kan het toch even niet laten...

Volgens mij is het gewoon Joep zelf die een beetje bang is om allerlei "figuren" op z'n stoep te krijgen. Vandaar dat hij zijn secretaris in het leven heeft geroepen - kennelijk vindt hij het wél leuk post te krijgen nav B2. Zo kan hij incognito toch met ons communiceren.

Tot zover mijn theorie...

"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
pi_16390415
quote:
Op maandag 19 januari 2004 09:39 schreef rpc123nl het volgende:

[..]

Hmm... Er is hier al het nodige op de brief gereageerd, maar ik kan het toch even niet laten...

Volgens mij is het gewoon Joep zelf die een beetje bang is om allerlei "figuren" op z'n stoep te krijgen. Vandaar dat hij zijn secretaris in het leven heeft geroepen - kennelijk vindt hij het wél leuk post te krijgen nav B2. Zo kan hij incognito toch met ons communiceren.

Tot zover mijn theorie...


Om met de inleidende stem van de Snorkels te spreken: 'Ik denk dat zijn verhaal BEST eens waar zou kunnen zijn....'

En dan doel ik op de vorige opmerking over dat meneer Hof en meneer Dikmans 1 en dezelfde persoon zijn.

Paan!
pi_16390690
waar ik aan zat te denken is zouden die stippen op de auto van adriaan niet gewoon magneten zijn?
omdat hij ook aan één kant versierd is
Wat zeg ie?
  Moderator maandag 19 januari 2004 @ 12:20:40 #224
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_16391226
Wonderer ik heb nog iets leuks voor je site

De Verzonken stad (aflevering weet ik niet)

Wanneer B&A in het busje zijn opgesloten maakt Adriaan het luik open. Daardoor wordt gefilmd en je ziet allemaal reparaties aan de weg (donkere asfalt/teer strepen), dit zijn iedere keer dezelfde.

Wanneer je kijkt naar de weg waar de boeven rijden is het asfalt helemaal niet gerepareerd, dit is dus een heel ander stuk weg.

Wanneer de schapen de 2e keer oversteken is dit exact hetzelfde shot als daarvoor.

tot zover even

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 19 januari 2004 @ 12:46:26 #225
71376 FreekM
Hé, figuur.
pi_16391834
quote:
Op maandag 19 januari 2004 09:26 schreef djkoelkast het volgende:
Deel 1 van Europa wordt niet opnieuw gemaakt zo te zien op de site..
Volgens mij is dit toch echt een nieuwe uitgave:

Er wordt ook het volgende gezegd over de extra's:

quote:
Extra's op de DVD:

-Karaokeliedje "Franse les"
-Bloopers
-Trailer van de reis door Europa
-Biografie
-Weblink


VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')