abonnement Unibet Coolblue
pi_16317947
Ik heb die van mij ook heel af en toe om als ik ga stappen, het voordeel bij mij is dat ze denken dat hij nep is

Als ze wisten wat hij waard was werd ik waarschijnlijk diezelfde avond nog beroofd!

(heb hem overigens gekregen van mijn opa)

Maar ik ben iig. blij dat er replica's zijn!

pi_16317968
wannebee pimp MOFO
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_16318045
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:38 schreef piertje2 het volgende:
wannebee pimp MOFO
Hoi wiggertje.

Waar haal je vandaan dan ik een wannabee pimp ben?

pi_16319839
Wat maakt het in godsnaam uit of je een "echte" of een replica koopt? Als je zo veel belang hecht aan de "echtheid" (wat ook in veel gevallen niet meer verschil maakt dan een 'officieel' certificaatje en een stempel ofzo) dan gaat het je dus echt alleen om de status. Als een replica kwalitatief even goed is, dan ben je wel erg dom om dan 10 keer zoveel te betalen voor een "echte".

Met kleding is het nog erger: in Azie kun je overal spotgoedkope merkkleding kopen, die in geen enkel opzicht is te onderscheiden van de "echte" merkkleding, behalve aan de prijs, die ongeveer 20 keer zo laag is. Nou is de grap dat het ook gewoon dezelfde kleding is, maar die is alleen via slinkse omweggetjes direct op de markt gepleurd, ipv dat er tig tussenstations tussen zitten die de prijs zo belachelijk opdrijven. Een groot deel van de dure merken zijn nl allemaal "made in China".

Je bent gewoon een dief van je eigen portomonnee als je krom gaat liggen voor de "echte" merken. Als je daar je voldoening uit moet halen...

Maar goed, van statussymbolen alleen om de status heb ik toch nooit iets begrepen.

Unox, the worst operating system.
pi_16320274
Hier staan een hoop mooie replica's om ideeen op te doen. Allemaal te koop bij een knakker in thailand

http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/silverr95/detail?.dir=/My+Watches-Gents&.dnm=Patek2325.jpg

  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:10:40 #32
81352 KanakaTumKor
Kakana tum Kor -
pi_16320307
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 08:11 schreef Pechanga het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland replica horloges kan vinden. Ik weet wel een paar Amerikaanse sites maar ik vetrouw het niet om daar mn creditcard gegevens aan te geven. Weet iemand trouwens een veilige manier van internetshoppen bij sites in het buitenland????
Replica horloges? Whahahahahahahahaha
Kakana tum Kor - say cheese
pi_16322028
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:49 schreef Schorpioen het volgende:
(wat ook in veel gevallen niet meer verschil maakt dan een 'officieel' certificaatje en een stempel ofzo) dan gaat het je dus echt alleen om de status. Als een replica kwalitatief even goed is, dan ben je wel erg dom om dan 10 keer zoveel te betalen voor een "echte".
helaas is een echte kwalitatief echt 1000x beter

een replica raakt naar een week al bekrast (normaal glas, zacht metalen kast etc.) en dan is het al _helemaal_ duidelijk dat het om een replica gaat
dan heb ik het nog niet eens over het uurwerk (replica's gebruiken quartz uurwerken in de meeste gevallen terwijl het origineel een automatisch uurwerk heeft)
met een echt goed horloge (zeg maar van 1000 euro) kun je in principe je hele leven doen, een replica zal leuk zijn voor een jaar, dus eigenlijk best wel weggegooid geld...

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_16322126
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:08 schreef eyal het volgende:
Hier staan een hoop mooie replica's om ideeen op te doen. Allemaal te koop bij een knakker in thailand

http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/silverr95/detail?.dir=/My+Watches-Gents&.dnm=Patek2325.jpg


nou, dat "mooi" mag je wel weg laten

kijk alleen maar naar de glans van de kast en de vorm van de kroon en je ziet dat dit horloge niet meer waard is dan 25 euro....

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_16322240
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:31 schreef Moody het volgende:

[..]

nou, dat "mooi" mag je wel weg laten

kijk alleen maar naar de glans van de kast en de vorm van de kroon en je ziet dat dit horloge niet meer waard is dan 25 euro....


gast doe nou niet of je er verstand van hebt als je dat niet hebt....
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:01:08 #36
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_16322968
eh nOOb, ik denk (weet wel zeker) dat Moody er meer verstand van heeft dan jij ooit zal krijgen, dit inderdaad overduidelijk dat ie nep is. ik heb vaak genoeg echte pateks in mijn handen gehad en de kwaliteit straalt ervan af. Je koopt ook geen patek voor de looks, maar voor het uurwerk wat erin zit, maar dit zal al wel boven jou niveau zitten
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_16323107
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:35 schreef eyal het volgende:

[..]

gast doe nou niet of je er verstand van hebt als je dat niet hebt....


jij valt mij aan omdat ik het verschil kan zien tussen een horloge van 20 en 2000 euro

ik heb het niet zo op imitaties....
2x eerder ben ik ergens naartoe gereist om een horloge te kopen en dan ontdek je dat die persoon me een imitatie wil aansmeren en hele slechte ook nog
jah, dan ben ik wel blij dat ik het verschil kan zien tussen echt en nep...een "gast" zoals jij zou dan zeggen: "ja die is mooi, doe me er maar 4"

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_16323188
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:01 schreef Jackal_Omega het volgende:
eh nOOb, ik denk (weet wel zeker) dat Moody er meer verstand van heeft dan jij ooit zal krijgen, dit inderdaad overduidelijk dat ie nep is. ik heb vaak genoeg echte pateks in mijn handen gehad en de kwaliteit straalt ervan af. Je koopt ook geen patek voor de looks, maar voor het uurwerk wat erin zit, maar dit zal al wel boven jou niveau zitten
kan mezelf wel verdedigen hoor, maar toch bedankt

jammer dat veel mensen "onze" hobby niet serieus nemen, maarja, als wij er maar lol aan hebben

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_16323242
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:06 schreef Moody het volgende:

[..]

jij valt mij aan omdat ik het verschil kan zien tussen een horloge van 20 en 2000 euro

ik heb het niet zo op imitaties....
2x eerder ben ik ergens naartoe gereist om een horloge te kopen en dan ontdek je dat die persoon me een imitatie wil aansmeren en hele slechte ook nog
jah, dan ben ik wel blij dat ik het verschil kan zien tussen echt en nep...een "gast" zoals jij zou dan zeggen: "ja die is mooi, doe me er maar 4"


Natuurlijk is deze nep en natuurlijk is er verschil te zien met de echte, maar dit is geen nepper van de kwaliteit die je in Nederland meestal tegenkomt. Het uurwerk valt weinig over te zeggen maar zal waarschijnlijk japans zijn. Maar tegenwoordig is een uurwerk niet meer per difinitie beter omdat hij in zwitserland gemaakt is.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:15:47 #40
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_16323358
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:11 schreef eyal het volgende:

[..]

Natuurlijk is deze nep en natuurlijk is er verschil te zien met de echte, maar dit is geen nepper van de kwaliteit die je in Nederland meestal tegenkomt. Het uurwerk valt weinig over te zeggen maar zal waarschijnlijk japans zijn. Maar tegenwoordig is een uurwerk niet meer per difinitie beter omdat hij in zwitserland gemaakt is.


moet ik je toch weer verbeteren, de Japanse uurwerken, oftewel Myota uurwerken, zijn vaak van mindere kwaliteit als je ze vergelijkt met ETA uurwerken, vaak zijn ze niet te reguleren, waardoor afwijkingen niet kunnen worden bijgesteld, en is het uurwerk minder vaak gelagerd, oftewel zwitserse uurwerken zijn beter afgewerkt, slijten daardoor minder, en gaan langer mee. er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals seiko, die deze uurwerken dan weer aanpast. en Citizen natuurlijk, maar die gebruiken voornamelijk quartz uurwerken, dus met batterij. hier zijn de japaners dan even goed in als Eta, maar in dit topic ging het over automatische uurwerken
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_16323868
nou eh meneer de expert: ik ben er blij mee en ik heb slechtere replica's gezien
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:42:26 #42
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_16324167
hohoho, ik zeg ook niet dat er geen slechtere replicas zijn, ik zeg alleen maar dat zwitserse uurwerken in 75% beter zijn
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_16340255
hmm er zijn wel replica's die erg weinig onder het orgineel doen. ik heb in het oostblok een replica van m'n breitling gekocht, voor gelegenheden waarvan ik niet zeker ben dat ie heelhuids thuiskomt. Maar ik zie het verschil niet zo 1-2-3. alleen de wijzerplaat staat ietsjes scheef en de deksel van de kast zit scheef (achterkant is dat). en hij doet 't nu al 2 jaar ofzo

voor de duidelijheid : ik heb nu dus een orginele en een replica-breitling.

teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_16340345
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 08:34 schreef ShaoliN het volgende:
Op de kermis.
moet je alleen wel goed kunnen grabbelen of gokken
pi_16340419
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:09 schreef Toadette het volgende:

[..]

moet je alleen wel goed kunnen grabbelen of gokken


En als je er niet goed in bent kun je beter een orginele kopen, ben je misschien ook nog wel goedkoper uit
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 00:04:16 #46
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_17134057
Onderstaande type Rolex "Daytona" had ik gekocht, een replica uiteraard!!!!!
Deze droeg ik een paar jaar geleden, toen was dat nog stoer
Ik heb hem nogsteeds alleen draag ik hem nooit meer, diegene die ik heb is een hele mooie replica, zo goed nagemaakt ben ik ze nog niet eerder tegen gekomen.
Zelf heb ik de versie met blauweband en blauwe/parelmoer wijzerplaat.


ik had hem toen gekocht voor 175 gulden!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_17135512
ChinaTown Downtown Manhattan; Rolex, Gucci, Omeg, Breitling, Chanel etc etc voor 10 tot 30 dollar.
pi_17189767
In Hk kan ik wel hele goede fakers kopen.
Made in China, Taiwan of Korea.
Kwaliteit verschilt onderling nog wel eens.
なんだっけ
pi_17191217
wannabe's
Alles begint met ambitie...
pi_17198408
Wat dacht je van Ebay?
Daar worden regelmatig replica's aangeboden. Vaak zijn deze echt alleen van echt te onderscheiden, door verstand te hebben van uurwerken.


Dit is dus een NEPPERD! Het moet een Lange und Sohne voorstellen met het type tourbillon uurwerk. Nou dat ziet er dus heel anders uit.

Hier een replica van een mega "de ville" nieuw type, aangeboden op het net.


De wijzerplaat klopt niet:

de echte heeft:
godkleurig omega logo op de plaat, met de naam omega in het goud.
De regels:
De ville
Co-axial
Chronometer
En nooit "water resistant" op de plaat
Daarnaast zijn ze "swiss made" ook nog eens vergeten

Hier nog een lachertje

Deze toont een wijzerplaat met naast de datumaanduiding geen fluoriserende marker bij de 3. Dat is al een fout.
Ten tweede hoort de bracelet niet bij de kast, die hoort bij de blauwe versie van de smp.Daarnaast is de "bezel" veel te groot.

Kijk dus uit wat je koopt op internet.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')