abonnement Unibet Coolblue
pi_16253151
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:45 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Misplaatst


that\'s me
maar dus?
beetje dom van die gast, hij wordt er niet bepaald beter van ofzo, okeey, die dooie ook niet

en dan ie kinderen heeft (ruben zal jou niet gebeuren ) is een beetje k*t voor ze condoleanses enzo (hoe je het ook mag schrijven).

pi_16253179
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:55 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

that\'s me
maar dus?
beetje dom van die gast, hij wordt er niet bepaald beter van ofzo, okeey, die dooie ook niet

en dan ie kinderen heeft (ruben zal jou niet gebeuren ) is een beetje k*t voor ze condoleanses enzo (hoe je het ook mag schrijven).


Beetje kut maar ja
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16253185
KEES, IK MIS HET CONDOLEANCE REGISTER!!!!

Bij deze

condoleance ding:
* NerdoNielso *

pi_16253200
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:55 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

that\'s me
maar dus?
beetje dom van die gast, hij wordt er niet bepaald beter van ofzo, okeey, die dooie ook niet


Het was ook niet echt bedoeld om er beter van te worden.
quote:
en dan ie kinderen heeft (ruben zal jou niet gebeuren ) is een beetje k*t voor ze condoleanses enzo (hoe je het ook mag schrijven).
'beetje'
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253213
Kees, vanavond volleyballen he?

Hopelijk wordt het net zo leuk als vorige week

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16253217
Ik was overigens ANW 'leren'
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253224
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:57 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees, vanavond volleyballen he?

Hopelijk wordt het net zo leuk als vorige week


Is Connie nog op vakantie?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253227
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het was ook niet echt bedoeld om er beter van te worden.
[..]

'beetje'


Hoe weet jij dat nou weer? ze weten nog niet eens zeker als ze de 'echte' moordenaar wel hebben, ze hebben alleen maar een of andere tiener die wist waar een pistooltje lag
pi_16253261
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:57 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer? ze weten nog niet eens zeker als ze de 'echte' moordenaar wel hebben, ze hebben alleen maar een of andere tiener die wist waar een pistooltje lag


Meneer de medelander was gewoon boos. Ja, de emoties kunnen hoog oplopen als je geschorst bent.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253299
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Meneer de medelander was gewoon boos. Ja, de emoties kunnen hoog oplopen als je geschorst bent.


Was ie nog niet eens definitief.
Ze zouden t er nog met zijn ouders over hebben...
pi_16253320
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Beetje kut maar ja


Idd, ach, twee meisjes zijn hun vader maar kwijt voor eeuwig, en een vrouw haar man. Beetje kut idd.
pi_16253343
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:01 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Idd, ach, twee meisjes zijn hun vader maar kwijt voor eeuwig, en een vrouw haar man. Beetje kut idd.


Re - la - ti - ve - ren.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253371
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Re - la - ti - ve - ren.


Wat nou weer?
pi_16253386
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:01 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Idd, ach, twee meisjes zijn hun vader maar kwijt voor eeuwig, en een vrouw haar man. Beetje kut idd.


Nu niet denken dat ik dat meende, het was als een sarcastische post op Niels zijn post, hij zei 'een beetje kut'

Niet denken dat ik ook zoiets brulaaperigs zou zeggen

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16253422
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Re - la - ti - ve - ren.


Er valt weinig te relativeren aan de dood kees
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16253444
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:04 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nu niet denken dat ik dat meende, het was als een sarcastische post op Niels zijn post, hij zei 'een beetje kut'

Niet denken dat ik ook zoiets brulaaperigs zou zeggen


Ja, ik doelde ook niet echt op jouw post, had t wel zo begrepen. (Vandaar de idd)
Doelde dus meer op Niels z'n "beetje kut" uitspraak
pi_16253547
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Wat nou weer?


Als er een leraar wordt doodgeschoten is half Nederland aan het rouwen. Het is ook triest en heel slecht en ook zeker een stap in de verkeerde richting, maar als er door een aardbeving in Iran duizenden mensen omkomen is er niks aan het handje. Dagelijks sterven er heel veel mensen in Afrika aan aids, ook allemaal mensen met familie, vrienden en kennisen. Alleen als het dan opeens wat dichter bij komt gaat men er om rouwen.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253635
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Als er een leraar wordt doodgeschoten is half Nederland aan het rouwen. Het is ook triest en heel slecht en ook zeker een stap in de verkeerde richting, maar als er door een aardbeving in Iran duizenden mensen omkomen is er niks aan het handje. Dagelijks sterven er heel veel mensen in Afrika aan aids, ook allemaal mensen met familie, vrienden en kennisen. Alleen als het dan opeens wat dichter bij komt gaat men er om rouwen.


We kunnen niet om alles rouwen Kees, dan zijn we constant bezig.
pi_16253700
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Meneer de medelander was gewoon boos. Ja, de emoties kunnen hoog oplopen als je geschorst bent.


Hij was niet geschorst.
Names are so cliché
pi_16253730
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:15 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Hij was niet geschorst.


Zei ik net ja.
pi_16253731
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Als er een leraar wordt doodgeschoten is half Nederland aan het rouwen. Het is ook triest en heel slecht en ook zeker een stap in de verkeerde richting, maar als er door een aardbeving in Iran duizenden mensen omkomen is er niks aan het handje. Dagelijks sterven er heel veel mensen in Afrika aan aids, ook allemaal mensen met familie, vrienden en kennisen. Alleen als het dan opeens wat dichter bij komt gaat men er om rouwen.


dus..
Names are so cliché
pi_16253739
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Als er een leraar wordt doodgeschoten is half Nederland aan het rouwen. Het is ook triest en heel slecht en ook zeker een stap in de verkeerde richting, maar als er door een aardbeving in Iran duizenden mensen omkomen is er niks aan het handje. Dagelijks sterven er heel veel mensen in Afrika aan aids, ook allemaal mensen met familie, vrienden en kennisen. Alleen als het dan opeens wat dichter bij komt gaat men er om rouwen.


Ga godverdomme nou even snel oprotten ofzo

Hoe bekrompen DENK je wel niet als je denkt dat de meeste mensen alleen maar rouwen om de mensen die dichtbij huis sterven?

Wat er in Iran is gebeurt is verschrikkelijk, wij dragen 'ons steentje bij' door 50 euro over te maken naar de hulporganisaties. Het is heel erg dat de mensen daar zijn bedolven onder het puin. Honderden per dag sterven in Afrika terwijl wij daar met onze rally auto's doorheencrossen. Daar kijkt niemand meer van op, waarom niet? Omdat het altijd gebeurt, het is vreselijk, maar rouwen is daar niet de beste oplossing. Beter is de anti-aids organisatie steunen.

De dood van de leraar is geen 'gewone' dood. Hij is op een brute manier vermoord door een leerling. Dit is niet alleen afschuwelijk maar ook absurd, dat zo'n jongen zoiets doet.

DAAROM krijgt dit zoveel aandacht, hoe kan een jongen in de nederlandse cultuur zomaar iemand neerschieten. Dat is de vraag.

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16253743
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

We kunnen niet om alles rouwen Kees, dan zijn we constant bezig.


Nee, maar de verhoudingen liggen nu wel héél scheef.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16253763
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:16 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Zei ik net ja.


waar dan??
Names are so cliché
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')