abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16247656
Ik ben op zoek naar suske en wiske poppetjes en/of stripboeken.
Als iemand zoiets nog thuis heeft liggen/staan zou ik dat graag willen weten.

Of zijn er mensen die dezelfde verzameldrang hebben?

groetjes

Eric

pi_16247774
Tags gezet
  woensdag 14 januari 2004 @ 11:45:48 #3
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_16247941
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:36 schreef gerby1977 het volgende:
Ik ben op zoek naar suske en wiske poppetjes en/of stripboeken.
Als iemand zoiets nog thuis heeft liggen/staan zou ik dat graag willen weten.

Of zijn er mensen die dezelfde verzameldrang hebben?

groetjes

Eric

ik heb thuis heel veel sus en wis albums waaronder een speciale groene uitgaves ( volle maan ) die alleen te verkrijgen was via een sus en wis weekblad.
zeg maar wat je zoekt en wat je ervoor wilt betalen en als ik je kan helpen en je koopt er een paar dan krijg je alles in een mooie sus en wis draagkoffertje met stripprint erop ( tevens verkregen via weekblad).
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_16248578
Wow! dat dit zo snel zou gaan had ik niet gedacht *g*
Moet ik eens rustig over nadenken *g*

Alvast bedankt!!

pi_16248715
ik heb een groot s&w bord-spel, met poppetjes die je destijds kon verzamelen (kopen). Als je er intresse in hebt (waarschijnlijk heb je dit al), dan doe je er maar een bod op.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_16255434
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:13 schreef Pompiedom het volgende:
ik heb een groot s&w bord-spel, met poppetjes die je destijds kon verzamelen (kopen). Als je er intresse in hebt (waarschijnlijk heb je dit al), dan doe je er maar een bod op.
Mmmhhh, geinteresseerd ben ik wel. Maar ik weet op dit moment niet wat het voor een spel is. Leg eens uit! *g*
pi_16255492
Ik heb de eerste 200 delen. Kopen ?
pi_16259269
ik heb hier een lambiek en een jerom poppetje, mint, nieuw in doos en wil ze best verkopen als dat een bedrag oplevert wat het voor mij waard maakt om naar het postkantoor te gaan om ze te versturen.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_16260420
ik heb een speciale uitgave van De parel in de lotusbloem en een 3e druk van Het bevroren vuur
pi_16268415
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:02 schreef gerby1977 het volgende:

[..]

Mmmhhh, geinteresseerd ben ik wel. Maar ik weet op dit moment niet wat het voor een spel is. Leg eens uit! *g*

erm, nou het lijkt op een soort van ganzeborden, er loopt zeg maar een pad in een spiraal naar binnen. Kheb het zelf nooit gespeeld dus weet de spelregels niet

kheb even een plaatje gezocht, iig onderaan deze pagina staat een plaatje van de doos. http://www.suskeenwiske-fameuzefanclub.nl/archief/v_ah.html

Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_16282457
quote:
[b]
erm, nou het lijkt op een soort van ganzeborden, er loopt zeg maar een pad in een spiraal naar binnen. Kheb het zelf nooit gespeeld dus weet de spelregels niet

kheb even een plaatje gezocht, iig onderaan deze pagina staat een plaatje van de doos. http://www.suskeenwiske-fameuzefanclub.nl/archief/v_ah.html

Ah ja! Nee, inderdaad dat spel heb ik nog niet.
Nou zei je mij dat ik maar een prijs moest aangeven.
Ik zou tussen de 20 en de 30 Euro ervoor overhebben. (Excl. Porto)

Dus zeg het maar!

pi_16303912
Ik heb hier redelijk veel Suske's en Wiske's thuis liggen. Zijn er specifieke nummers die je zoekt? En zoja, wat ben je bereid te geven?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_16348061
Kben bezig om heel mn SenW Collectie weg tedoen heb 2 grote kasten vol met items en boeken als je je email geeft kan ik je mn lijst sturen met wat ik allemaal tekoop aanbied
pi_16388144
Een e-mailadres heb ik natuurlijk ;-)

voor alle anderen die ook wat kwijt willen.

eric.gerbers@medinad.com

maandag 19 januari 2004 @ 10:07:47 #15
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16388284
Ik heb een berg sus en wis stripboeken, maar niet echt om weg te doen.. laatste tijd koop ik er bijna geen meer eigenlijk!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')