abonnement Unibet Coolblue
pi_16122860
Ja, vrienden van de kerk, bij deze zal ik weer het zaterdagochtendgebed voordragen. Reageer met respect en wees een waardig mens.

Heilige, sterke, onsterfelijke God

Lof, heerlijkheid, wijsheid en dank, eer en macht en sterkte aan U tot in de eeuwen der eeuwen. Amen.

Met uw kracht verzaak ik aan het wantrouwen en de verwijten
tegenover U. Ik verzaak in uw naam aan de Satan, aan al zijn werken en aan zijn verleiding. Ik geloof in U, Drievuldige God: Vader, Zoon en heilige Geest.
Abba, Vader, in uw handen leg ik mijn leven: mijn schuld en angst, mijn verleden, heden en toekomst, deze dag, allen die mij nabij zijn, allen voor wie ik verantwoordelijkheid draag (...), de parochie, de Kerk en de hele wereld. Ik geef aan U mijn toekomst en ook reeds mijn dood. Moge in alles niet míjn maar uw wil geschieden.
Heer Jezus Christus, ik neem uw tegenwoordigheid in mij aan. Gij zijt mijn Heer, mijn Verlosser, mijn Heiland, mijn Broeder en mijn God. Leef Gij in mij! Schenk mij een deemoedig, zuiver, dapper, liefhebbend en wijs hart.
Vorm mijn hart naar Uw heilig hart en leid mij - ondanks mijn vele zonden en zwakheden - naar díe heiligheid die Gij voor mij hebt voorzien. Ik wijd mijzelf en mijn verwanten (familie, vrienden, gemeenschapsleden) toe aan uw kostbaar Bloed, aan uw heilige wonden, aan uw doorstoken Hart.
Heilige Geest, Gij Liefde van de Vader en de Zoon, Trooster en Bijstand. Ik vertrouw op uw liefdevolle leiding. Vernieuw en verdiep in mij de genade van het kindschap Gods (doop) en de genade van de missionaire liefde (vormsel) (de genade van het huwelijk, het priestersacrament) en laat in mij tot ontplooiing komen alle gaven en vruchten die mij helpen om met Jezus de werken van de Vader in de Kerk en in de wereld te volbrengen.
Heilige Maria, Moeder van God, Gij moeder van alle gelovigen en Koningin van de vrede, ik wijd mijzelf en alle mensen toe aan uw onbevlekt hart.
Heilige bewaarengelen, heilige Aartsengelen Gabriël, Michaël en Raphaël, gij hemelse heerscharen en alle heiligen: wees mijn beschermer en voorspreker, ontruk mij aan het kwaad en begeleid mij op de weg van het evangelie. Help mij dat ik mij inzet voor het heil van alle mensen.
Barmhartige en Goede God, laat elke hartslag en elke ademtocht aanbidding,lofprijzing, dank en een teken van mijn liefde voor U zijn. Amen.

Kom ook naar de EO-jongerendag volgend jaar!
pi_16122878
Dit heb je toch hopelijk geknipt en geplakt he?
pi_16122885
Ik weiger te bidden, principieel
pi_16122893
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 10:30 schreef moz het volgende:
Dit heb je toch hopelijk geknipt en geplakt he?
Nee, natuurlijk niet. Anders is het toch niet echt?
Kom ook naar de EO-jongerendag volgend jaar!
pi_16122998
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 10:32 schreef AndriesKnevel het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Anders is het toch niet echt?


In de kerk zijn ze toch allemaal schijnheilig?
pi_16123028
Allah is groot, Allah is groot, Allah is groot. Er is geen godheid naast Allah, de Enige die geen deelgenoten heeft, tot hem behoort de heerschap, en aan hem behoort de lofprijzing, en Hij is in staat in alles. Er is geen godheid naast Allah, de Enige, hij heeft zijn belofte nagekomen, en zijn dienaar laten overwinnen, en Hij alleen, heeft de bondgenoten neerslaan.
slettebak [@] gmail.com
pi_16123034
Allahoe Akbar !
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 10 januari 2004 @ 10:46:48 #8
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16123043
Wat een kut-topic.
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 10 januari 2004 @ 10:47:07 #9
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_16123046
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 10:29 schreef AndriesKnevel het volgende:[...]
Heilige Maria, Moeder van God, Gij moeder van alle gelovigen en Koningin van de vrede, ik wijd mijzelf en alle mensen toe aan uw onbevlekt hart.
Heilige bewaarengelen, heilige Aartsengelen Gabriël, Michaël en Raphaël, gij hemelse heerscharen en alle heiligen: wees mijn beschermer en voorspreker, ontruk mij aan het kwaad en begeleid mij op de weg van het evangelie.
[..]
Zo Andries, katholiek geworden?
  zaterdag 10 januari 2004 @ 10:48:32 #10
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_16123062
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 10:45 schreef JaWi het volgende:
Allahoe Akbar !
ohw shit! Dekking!
Fok! gaat ontploffen nu

*rent*

pi_16123797
amen
  zaterdag 10 januari 2004 @ 11:53:48 #12
78445 nbsp
de aanhouder wint
pi_16123814
pi_16124079
Jezus kristus. weer zo'n lang gebed. Kunne we niet gewoon het onze vader op bralle?
  Moderator zaterdag 10 januari 2004 @ 12:07:57 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_16124083

Inplaats van dit gebed kan ik lekker uitslapen op zaterdag en zondag
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:16:27 #15
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_16124269
MAKE IT STOP!!
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_16124515
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 10:45 schreef JaWi het volgende:
Allah is groot, Allah is groot, Allah is groot. Er is geen godheid naast Allah, de Enige die geen deelgenoten heeft, tot hem behoort de heerschap, en aan hem behoort de lofprijzing, en Hij is in staat in alles. Er is geen godheid naast Allah, de Enige, hij heeft zijn belofte nagekomen, en zijn dienaar laten overwinnen, en Hij alleen, heeft de bondgenoten neerslaan.
Allah is groot, Allah is machtig hij heeft n pik van een meter tachtig
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_16125641
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 12:28 schreef Timens het volgende:

[..]

Allah is groot, Allah is machtig hij heeft n pik van een meter tachtig


Oneindige wijsheid!
pi_16125996
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 10:29 schreef AndriesKnevel het volgende:
Ja, vrienden van de kerk, bij deze zal ik weer het zaterdagochtendgebed voordragen. Reageer met respect en wees een waardig mens.

Heilige, sterke, onsterfelijke God

Lof, heerlijkheid, wijsheid en dank, eer en macht en sterkte aan U tot in de eeuwen der eeuwen. Amen.

Met uw kracht verzaak ik aan het wantrouwen en de verwijten
tegenover U. Ik verzaak in uw naam aan de Satan, aan al zijn werken en aan zijn verleiding. Ik geloof in U, Drievuldige God: Vader, Zoon en heilige Geest.
Abba, Vader, in uw handen leg ik mijn leven: mijn schuld en angst, mijn verleden, heden en toekomst, deze dag, allen die mij nabij zijn, allen voor wie ik verantwoordelijkheid draag (...), de parochie, de Kerk en de hele wereld. Ik geef aan U mijn toekomst en ook reeds mijn dood. Moge in alles niet míjn maar uw wil geschieden.
Heer Jezus Christus, ik neem uw tegenwoordigheid in mij aan. Gij zijt mijn Heer, mijn Verlosser, mijn Heiland, mijn Broeder en mijn God. Leef Gij in mij! Schenk mij een deemoedig, zuiver, dapper, liefhebbend en wijs hart.
Vorm mijn hart naar Uw heilig hart en leid mij - ondanks mijn vele zonden en zwakheden - naar díe heiligheid die Gij voor mij hebt voorzien. Ik wijd mijzelf en mijn verwanten (familie, vrienden, gemeenschapsleden) toe aan uw kostbaar Bloed, aan uw heilige wonden, aan uw doorstoken Hart.
Heilige Geest, Gij Liefde van de Vader en de Zoon, Trooster en Bijstand. Ik vertrouw op uw liefdevolle leiding. Vernieuw en verdiep in mij de genade van het kindschap Gods (doop) en de genade van de missionaire liefde (vormsel) (de genade van het huwelijk, het priestersacrament) en laat in mij tot ontplooiing komen alle gaven en vruchten die mij helpen om met Jezus de werken van de Vader in de Kerk en in de wereld te volbrengen.
Heilige Maria, Moeder van God, Gij moeder van alle gelovigen en Koningin van de vrede, ik wijd mijzelf en alle mensen toe aan uw onbevlekt hart.
Heilige bewaarengelen, heilige Aartsengelen Gabriël, Michaël en Raphaël, gij hemelse heerscharen en alle heiligen: wees mijn beschermer en voorspreker, ontruk mij aan het kwaad en begeleid mij op de weg van het evangelie. Help mij dat ik mij inzet voor het heil van alle mensen.
Barmhartige en Goede God, laat elke hartslag en elke ademtocht aanbidding,lofprijzing, dank en een teken van mijn liefde voor U zijn. Amen.


Jezus Gristus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')