Pas maar op. Hij kost wel even ¤0,-quote:Op zaterdag 10 januari 2004 00:20 schreef webfreaky het volgende:
lijkt me een extreem coole game... hoeduur kost die ongeveer in de winkel?
Dat snap ik al, maar hoe pas ik die code toe?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
morevehicles (-x) verhoogt het maximum aantal voertuigen naar waarde*850. Bereik 1 - 40, standaard is 1.
2030quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef CybErik het volgende:
Dude!
Ik ben nu bezig om een spoornetwerk aan te leggen, maar wanneer krijg je maglev? Ik heb nu alleen monorail
hoe heb je dat station zo breed gekregen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:52 schreef Kemania het volgende:
[afbeelding]
mijn mega station, fabriek maakt ruim 6000 crates of goods per maand.
Nieuwste patch downloaden.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
hoe heb je dat station zo breed gekregen?
ik krijg maar maximaal 7x7 squares.
(tevens topic kick en terugvindpost )
dat is dan neem ik aan die nieuwere alpha?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nieuwste patch downloaden.
TTD is nog heel erg populair. Ik ken heel veel mensen die het ook spelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:53 schreef Jump het volgende:
is TT (of TTD) nog zo'n populair spel of slechts onder een semecte groep mensen (diegene die hier posten) ?
[noob-feelin'-mode]quote:Op donderdag 8 april 2004 22:49 schreef MaxiTitan het volgende:
Transport Tycoon Deluxe is er nu ook in Open-Source!
Je hebt wel wat grafische- en nog wat andere files nodig van ttd voor windows om open ttd te installeren...
Op hun site staat dat hij onder BeOS, MacOS X, Windows 95/98/2000 en Linux kan daaien.
Ik heb hem geprobeerd en hij draait wel lekker zo op het eerste gezicht...
Nou iemand heeft er aardig wat tijd gestoken om ttd opnieuw te schrijven en aan te passen in C (programmeertaal). En hij heeft deze vervolgens uitgebracht onder het GNU General Public License (GPL).quote:Op donderdag 8 april 2004 23:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[noob-feelin'-mode]
Wat houdt 't precies in..? Dat Open-Source
[/noob-feelin'-mode]
Het scenario is af en ik ben tevreden met het eindresultaat. Naast Nederland staan er ook delen van Duitsland en Belgie op. Veel plezier er mee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:45 schreef Steijn het volgende:
Ik ben bezig met een scenario van Nederland, volgens mij is hij best realistisch geworden. Ik zal hem zo even posten.
Euhm. Alle features die je daar opnoemt kon ook al met TTDPatch...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:44 schreef MaxiTitan het volgende:
Nou die nieuwste versie van openTTD draait ook als een beest, je kan nu kanalen/sluizen bouwen zodat je bootjes de berg op kunnen, je kan je bestaande rail netwerk met drag 'n drop principe upgraden naar bijv. monorail of maglev zonder eerst alles te buldozeren, je kan wegen enz. op hellingen in de lengte leggen. Zo zijn er nog een aantal dingen... [edit]oh, en je kan steden/dorpjes omkopen als je niet meer mag bouwen in hun regio[/edit]
Die gasten zijn nu bezig een nieuwe/betere grafische engine te schrijven om openTTD nog meer uit te breiden (en om wat copyrighted stuff eruit te slopen voor een eigen versie).
ohw, oke...quote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Euhm. Alle features die je daar opnoemt kon ook al met TTDPatch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |