abonnement Unibet Coolblue
pi_15981475
De search leverde verassend weinig resultaten op over Seattle. Ik ben van plan om met mijn vriendin in maart één of twee dagen in Seattle door te brengen, maar ik heb geen idee wat daar allemaal te beleven is. Nu is Seattle natuurlijk niet zo'n metropool als San Francisco of New York, maar het lijkt me toch een leuk uitstapje tijdens onze vakantie naar hoofdbestemming Vancouver. Overigens willen we met de auto van Vancouver naar Seattle rijden. Gezien de spectaculaire natuur aldaar (ik ben er in mei-juli 2003 ook al twee maanden geweest), moet dat een onvergelijk tripje worden . Mijn vraag is dus wat er te beleven valt, naast uiteraard de Space Needle.
[i]640K ought to be enough for anybody[/i] - Bill Gates, 1981
pi_15981560
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16008292
Ik vond Pike Place Market heel erg leuk! Een hele gezellige overdekte markt met lekker eten.
Mis vooral de vishandel niet op die markt: ze gooien daar over met vis en je kan ook vis per vliegtuig laten verzenden. Dit was wel in 1999, maar ik ga er van uit dat dat niet veranderd is.

Misschien een idee om daarnaast een keer vanuit Vancouver naar Mount St. Helens te gaan. Deze vulkaan is in 1980 horizontaal uitgebarsten en mist dus 400 meter van zijn top: erg spectaculair!

pi_16008901
starbucks is from seattle!
Let's check out that wave, before it checks out us!
pi_16009859
Leuk is, als je met de auto van Seattle naar Vancouver rijdt, de Boeing-vliegtuigfabrieken in Everett bezoeken (net noordelijk van Seattle, aan de Interstate naar Vancouver), op de site van Boeing kun je een routebeschrijving halen. De productiehal is qua inhoud het grootste gebouw ter wereld, er is een museum en natuurlijk een rondleiding door de fabriek waarbij je grote delen van de productie van Boeings kunt zien.

Info: http://www.boeing.com/companyoffices/aboutus/tours/

[Dit bericht is gewijzigd door -Carioca- op 06-01-2004 14:48]

  woensdag 1 juni 2005 @ 11:41:00 #6
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_27538847
Ik ga 14 juni voor tien dagen naar Seattle om een vriendin op te zoeken die daar woont! Dat whale watching lijkt me vooral super. Kan TS of iemand anders me vertellen over zijn of haar belevenissen aldaar??
Mauw
pi_27538910
Ga kijken of je nog schedelrestjes van Kurt Cobain kan vinden bij zn oude huis.
Life is a bitch
pi_44435344
even een hele goede kick van onderuit.

Ik ga waarschijnlijk begin januari voor 4 weken naar Seattle. Nou is mijn vraag of je in de buurt van Seattle goed kunt snowboarden? Dan heb ik wat om te doen in de weekenden.
Stop rockin' the boat.
  donderdag 14 december 2006 @ 20:02:12 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44435677
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44436245
quote:
het leven is soms te makkelijk

misschien iemand ook ervaringen van de wintersport gebieden rondom seattle?
Stop rockin' the boat.
pi_44487863
Als ik jou was zou ik lekker naar Whistler-Blackcomb gaan in Canada, daar worden in 2010 ook de Olympische winterspelen georganiseerd. Ben er al een paar maal geweest, en ik moet zeggen dat het me iedere keer weer super goed bevalt. De pistes zijn prachtig, de sneeuw is subliem; white powder. De mensen zijn ongelooflijk vriendelijk en beleefd. In europa is het vaak vechten bij de liften, daar geeft iedereen elkaar voorrang; ' gaat u voor...' ... ongekend! Je hebt 4 weken de tijd schrijf je, dus ik zou er zeker een lang weekend heen gaan.
veel plezier!
niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_44517967
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:44 schreef NightFlight het volgende:
Als ik jou was zou ik lekker naar Whistler-Blackcomb gaan in Canada, daar worden in 2010 ook de Olympische winterspelen georganiseerd. Ben er al een paar maal geweest, en ik moet zeggen dat het me iedere keer weer super goed bevalt. De pistes zijn prachtig, de sneeuw is subliem; white powder. De mensen zijn ongelooflijk vriendelijk en beleefd. In europa is het vaak vechten bij de liften, daar geeft iedereen elkaar voorrang; ' gaat u voor...' ... ongekend! Je hebt 4 weken de tijd schrijf je, dus ik zou er zeker een lang weekend heen gaan.
veel plezier!
Volgens mij is dat nog best een ined van Seattle weg. Ik kan alleen in de weekenden ergens gaan boarden. Eens kijken of ik een weekend daar naar toe haal dan.
Stop rockin' the boat.
pi_45121300
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:29 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog best een ined van Seattle weg. Ik kan alleen in de weekenden ergens gaan boarden. Eens kijken of ik een weekend daar naar toe haal dan.
Met de Greyhound kom je er wel. Is wel een paar uur kachelen, maar het werkt! hooguit een paar tientjes per enkele reis. Is ook zeer de moeite waard voor een weekend.
niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_45122097
Greyhound is alleen niet echt fijn reizen. Vage ongure types om je heen.
pi_45122662
ik heb nog niet echt de toerist uitgehangen in Seattle. Dus de foto's en info volgen nog. Ik heb trouwens een huurauto, dus geen greyhound voor mij.
Stop rockin' the boat.
pi_45517320
Dan moet je ZEKER naar Whistler/Blackcomb....
niet geschoten is ook niet verkeerd.
  Moderator vrijdag 19 januari 2007 @ 21:32:04 #18
45833 crew  Fogel
pi_45518098
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:18 schreef bassieVL het volgende:

[..]

het leven is soms te makkelijk

misschien iemand ook ervaringen van de wintersport gebieden rondom seattle?
Er is een piste op Mount Rainier, heb daar eens in juli sneeuwballen gegooid. Hoe het is om daar te skien, geen idee...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_45552127
Het is uiteindelijk http://www.summitatsnoqualmie.com/ geworden, 45 minuutjes rijden vanaf mijn hotel.
Stop rockin' the boat.
pi_45905729
Paar random plaatjes van downtown Seattle:








Stop rockin' the boat.
pi_45905761
lijkt me een geweldige stad. Beetje het zelfde klimaat als hier. Ga er ooit nog wel een keer naar toe..
pi_45905915
Zeker een leuke relaxte stad. Ook de omgeving is erg mooi om te bezichtingen, ook voor wintersport.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:58:32 #23
167723 sanni
Acima de seu
pi_45923961
Ik ben er ook ooit geweest en het is in de zomer een leuke stad. Als je tijd hebt
in de middag een baseball wedstrijd bezoeken en anders veel rondslenteren in het
centrum en shops e.d. bekijken. Het wemelt er trouwens van de grundge types
op straat. Oh ja... de Markt is geweldig met hele lekkere schaaldieren.
pi_45924847
Leuke foto's.

Het weer ziet er wel echt typisch Seattle uit.
pi_45925886
Ik hoop deze dit jaar te gaan zien:



Het Experience Music Project van Frank Gehry in Seattle

Meer info: http://www.greatbuildings(...)e_Music_Project.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')