pi_21770261
registreer om deze reclame te verbergen
Vanaf 10 september op RTL4.
quote:
Trumps Troonopvolger is eent 15-delige real life drama, waarin 16 ondernemende kandidaten, van verkopers tot afgestudeerde MBA’ers, wekelijks in teams zakelijke opdrachten uitvoeren terwijl ze samen in één appartement wonen. Het verliezende team dient zich te melden in Donald Trump’s boardroom, waar één van hen door de keiharde zakentycoon op staande voet wordt ontslagen. De uiteindelijke winnaar krijgt een topfunctie in het bedrijf van Trump en een jaarsalaris van een kwart miljoen dollar.

You're fired!
In Amerika trok deze serie, daar uitgezonden onder de titel ‘The Apprentice’ (letterijk: de leerjongen of stagiair), wekelijks zo’n 20 miljoen kijkers en siert het door Trump onnavolgbaar uitgesproken "You’re fired" inmiddels talloze koffiemokken, t-shirts en caps. Overigens gaat in 2005 een Nederlandse versie van dit programma bij RTL 4 van start.

Op audiëntie
Bij hun aankomst in New York, staat er voor de kandidaten, acht mannen en acht vrouwen geselecteerd uit 215.000 aanmeldingen, een bezoek aan de Trump Tower op het programma, waar ze op audiëntie mogen bij niemand minder dan Donald Trump himself. Nadat de ultieme megamultimiljonair met het intrigerende haar de groep in twee teams heeft gesplitst (de mannen tegen de vrouwen), deelt hij de eerste opdracht uit. Deze dient groepsgewijs en binnen één dag te worden uitgevoerd, terwijl zij door camera’s en Trump of zijn medewerkers worden geobserveerd.

Overambitieus
Voor het succesvol uitvoeren van de taken hebben de kandidaten al hun parate kennis, sluwheid en bravoure nodig. En incasseringsvermogen, want de overambitieuze teamgenoten lijken met genoegen een mes in elkaars rug te steken. Voor zichzelf maken ze het overigens ook niet makkelijk. Zo kruipt kandidaat Sam letterlijk en ongevraagd in zijn dure pak voor Trump over de grond om niet ontslagen te worden. En dat al in de eerste aflevering.

Slangenkuil
De teamopdrachten beslaan diverse disciplines uit de zakenwereld, zoals verkoop, marketing, promotie, vastgoed deals, financiën, reclame en faciliteiten management. Het team dat het meeste winst maakt met bijvoorbeeld het verkopen van limonade of kunst, wint. Daarmee worden de redelijk onervaren carrièrejagers direct in het diepe gegooid van de slangenkuil van het New Yorkse zakenleven. Kortom de ultieme corporate jungle waarin overleven slechts mogelijk is met een combinatie van boekenwijsheid en boerenslimheid.

Successtory Donald J. Trump, die zijn imperium heeft opgebouwd in de vastgoed-, gok-, sport- en entertainmentsector, is medeproducent van ‘Trumps Troonopvolger’.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_21868548
Begint zo.

RTL4.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:29:34 #28
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21868589
Ik zit al klaar
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21868739
nu
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:45:55 #30
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21868943
Zo'n rijke vent en dan nog met zo'n afschuwelijke combover rondlopen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21869545
wat een lelijk appartement zeg
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_21869575
Ja, nogal.
pi_21870217
Toen ik in New York was, was het de televisiehit van dat moment, dus wilde het wel kijken. Was leuk met veel pastertjes die heel veel zelfvertrouwen hebben. Trump is arrogant en dat appartement is inderdaad heel lelijk. Als is het uitzicht wel schitterend. Bij Trump is het altijd die stijl.

In Nederland moet je dit programma niet proberen te maken (wat ze geloof ik wel willen gaan doen). Jammer dat zer er niet een paar echte mensen van de straat hebben tussengezet, maar misschien was het dan minder reeel geworden.
pi_21870500
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:46 schreef mbn het volgende:
In Nederland moet je dit programma niet proberen te maken (wat ze geloof ik wel willen gaan doen).
Je kunt jezelfs al opgeven: http://www.rtl.nl/reality/apprentice/mailform.xml

Enne: 'That's business school stuff'. So true.
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:00:07 #35
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21870570
Die negerin heeft het idee dat ze zich aldoor sexy moet kleden ofzo

Toen die ene vrouw op die pitbull afliep met haar armen omhoog en hij haar probeerde te bijten lag ik wel ff dubbel

Voor de rest... umm tja het valt een beetje tegen, maar ik heb goede hoop
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:06:07 #36
1252 MissX
She's a bitch
pi_21870705
vond het niet super boeiend, kreeg alleen ontzettend de kriebels van die Sam

bleh iedere x als hij in beeld kwam wou ik wegzappen.

En wat dat appartement betreft, had het wel is eerder gezien. Maar hoe lelijk kan je iets inrichten zeg. De smaak is iig niet meegekomen met de miljarden die die bezit.
Every freaking night and every freaking day, I wanna freak you baby in every freaking way
pi_21870897
Wat een spoilerpagina die eerste .
pi_21870914
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:06 schreef MissX het volgende:
vond het niet super boeiend, kreeg alleen ontzettend de kriebels van die Sam
Wat een kutventje. Ging ook meteen staan toen Donald hem adresseerde waarop een harde 'sit down' volgde.
En dat gekruip in die lobby. Pehlease.
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:15:59 #39
1252 MissX
She's a bitch
pi_21870939
walgelijk gewoon, doe ff normaal hoe denk je in godsnaam ooit respect te krijgen als je door de lobby gaat lopen kruipen.
Every freaking night and every freaking day, I wanna freak you baby in every freaking way
pi_21871042
Nou ja, hij was nog beter dan die gast die weg werd gestuurd, dat vond ik maar een vreemde kerel
pi_21871097
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:14 schreef Lexie het volgende:
Wat een spoilerpagina die eerste .
Tags gezet.
pi_21871158
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:21 schreef static het volgende:

[..]

Tags gezet.

Gelukkig had ik na een spoiler door dat ik beter even door kon scrollen .
pi_21871535
Oh ja, dit wou ik vanavond gaan kijken. .
pi_21871852
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, dit wou ik vanavond gaan kijken. .
Wat ben je nou voor een prutsmod.
pi_21871883
Ik heb een hele mooie film gezien, vanavond!

Volgende week ga ik echt kijken. .
pi_21885311
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door static op 11-09-2004 18:58:37 (SPOILERTAGS GEBRUIKEN!!!) ]
pi_21885371
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 18:54 schreef i-spy24 het volgende:
spoiler
Zet dat ff tussen spoilertags, lullebak
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_21885423
PS: Er zitten een aantal fouten in de NL versie die de afleveringen bekijkt.
Men zoekt helemaal geen opvolger van Donald Trump,maar gewoon iemand die tegen 250.000 dollar per jaar een van zijn -senior presidents(onder-directeur)wordt van 1 van zijn hotels die hij heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:09:43 (Spoiler tags toegevoegd) ]
pi_21885609
En voor de vervelende types die beginnen te mauwen over spoiler:
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:09:10 (Spoiler tags gebruiken. }:|) ]
pi_21885691
SPOILER

[ Bericht 52% gewijzigd door static op 11-09-2004 19:15:15 ]

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')