abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 januari 2004 @ 14:53:02 #126
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15953781
Een maat van me is erg opgetogen. Als ITer komt hij bij mensen op het kantoor langs, en hij hielp mensen die rookten liever niet, vanwege zijn astma. De policy was altijd: roken op eigen kantoor mag, zolang anderen er geen last van hebben, maar ja, als 'bezoeker' had hij er wel last van. Daarom gaat hij ook nooit stappen. 1 avondje stappen bezorgt hem 2 dagen last aan de luchtwegen.

Bij mij op kantoor is de anti-rook policy al enige jaren van kracht, dus ik heb niet te klagen.

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_15954176
IK rook alleen nog maar tijdens het drinken van een biertje, doordeweeks ben ik rook vrij ... bevalt me prima en ik heb dus lekker geen last van al die aanpassingen en zeikregels
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_15954316
hmm... bij mij op 't werk werd gewoon gerookt (niet door mij, rook zelf niet) en ik vind 't eerlijk gezegd niet zo erg.
pi_15954904
Nou bij de AH is het mooi kut, mag nu alleen nog maar roken in de lunchpauzes, en dus bij de broodjeszaak om de hoek, kost ook weer allemaal geld
  zondag 4 januari 2004 @ 15:59:22 #130
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_15955745
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:24 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Tientallen jaren is jullie harddrugs verslaving (ja dat is het, jullie zijn geen haar beter dan de junks op het station, die hebben alleen de pech dat ze een niet-sociaal geaccepteerde verslaving hebben gekozen) gedoogd.
... dan zou ik mijn sigaretten dus ook voor niets moeten krijgen... goed plan

deze opmerking van jou is van een nog zieliger kaliber dan die van onze 'a-sociale' rokers...

pi_15956214
De enigen die heeel veeel baat hebben bij het rookverbod op de perrons zijn de tasjesdieven en rovers op de Schiphollijn. Is toch handig als de sppowegpolitie druk is met het beboeten van rokers??
Ook zo gek, hier in amsterdam blowen ze zich suf, dat mag allemaal, maar als roker ben je de lul.
En op Schiphol is het nog gekker, met drie kilo cocaine in je lijf wordt je "heengezonden", maar als je een sigaret opsteekt wordt je beboet. Ik zou las regering wat andere prioriteiten stellen, maar goed....
geniet nooit met mate
pi_15956375
Bij ons in de kantine bij de Albert Heijn mag niet meer gerookt worden...

Iedereen die rookt loopt naar buiten om daar te gaan roken...

pi_15956491
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:59 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

... dan zou ik mijn sigaretten dus ook voor niets moeten krijgen... goed plan

deze opmerking van jou is van een nog zieliger kaliber dan die van onze 'a-sociale' rokers...


Haha ja, en die junks krijgen hun drugs gratis, grappenmaker.
Maarum, zitten die nicotine stickers etc niet in het ziekenfonds dan?
  maandag 5 januari 2004 @ 09:33:38 #134
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_15974282
quote:
Op zondag 4 januari 2004 16:31 schreef FragmasterFreddy het volgende:

[..]

Haha ja, en die junks krijgen hun drugs gratis, grappenmaker.
Maarum, zitten die nicotine stickers etc niet in het ziekenfonds dan?


Ik refereerde aan de verstrekking van methadon aan probleemgevallen... Jij schaart mij als roker ook onder die categorie toch? Ik prostitueer mezelf, ga uit stelen en hang de hele dag op het centraal station om aan sigaretten te komen.... ZUCHT...

Ik weet niet of die pleisters worden vergoed... lijkt me sterk...

  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 januari 2004 @ 09:55:21 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_15974668
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:16 schreef NewOrder het volgende:
Overigens maken veel bedrijven van de gelegenheid gebruik door de 'rook'-tijd voortaan als pauze te beschouwen. Rokers moeten die tijd dan later weer inhalen. Ben benieuwd hoe dat volgende week zal gaan...
Nou dat zou goddomme een keer tijd worden Wij niet-rokers werken voor hetzelfde geld al decennia lang een uur per dag meer dan die nicotineslaven. Blij dat daar nou tenminste eindelijk eens wat aan gedaan wordt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 5 januari 2004 @ 12:29:33 #136
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_15978703
quote:
Op maandag 5 januari 2004 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou dat zou goddomme een keer tijd worden Wij niet-rokers werken voor hetzelfde geld al decennia lang een uur per dag meer dan die nicotineslaven. Blij dat daar nou tenminste eindelijk eens wat aan gedaan wordt


Ook hier weer een typisch geval van generaliseren! Als ik kijk hoeveel tijd ik dagelijks neem om een sigaret te roken en ik vergelijk dit met het leuten bij de koffietafel van mijn niet-rokende collega's... dan weet ik zeker dat ik minder 'pauze' heb dan zij...

En daarbij komt dat het ook maar net aan je eigen instelling ligt... dit heeft niets met wel of niet roken te maken!

Dit is nu ook net hetgeen mij zo ergert in al deze wel/niet roken discussies... er wordt zo ontzettend gegeneraliseert, de hele meute wordt moeiteloos over 1 kam geschoren... Zo ontstaat er toch ook nooit een nuttige discussie???

pi_16023078
Bij mij op het werk is het inmiddels ook verboden om binnen te roken. We mogen nu bij 1 (van de 3) ingang roken en in het pand dus niet. Deze ingang heeft een overkapping dus je staat er in elk geval droog.

Het grappige is dat deze regel voor een hoop gezelligheid zorgt. Rookte je vroeger nog in je uppie op je eigen verdieping, nu sta je regelmatig met een groep van 30 mensen te roken. Ik leer opeens erg veel mensen kennen die ik tot voor kort niet kende. Een aantal niet rokers heeft dit ook ondekt en komt er nu al regelmatig bijstaan tijdens het koffiedrinken..

Natuurlijk is er nog wel een zeurende niet roker over. Deze persoon heeft al geklaagd dat als hij door deze ingang het pand in wil hij door de rook moet. Terwijl er dus twee rookvrije ingangen (waaronder de hoofdingang) zijn. Deze niet roker heb ik dan ook maar heel hard uitgelachen.

De regel werkt hier dus uitstekend...!

Een tevreden roker...

  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:04:32 #138
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16023420
Mijn kettingrokende baas (4 per uur) is sinds oudejaarsdag cold turkey gestopt. Mijn ene collega ging vaak al vrijwillig naar buiten, maar mijn extreem linkse hippy collega die graag ff lekker onderuit meteen boekje bij het raam ff wilde roken flipte toen ze en hgoorde dat piet was gestopt en dat ze ook maar lekker in de deuropening beneden moest gaan staan.

die zal voorlopig nog wel even klagen. Ik hoop dat miujn baas het volhoudt dat wel.

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16023581
Ik zal het morgen op mijn eerste werkdag wel eens even zien. (had lange vakantie ja ) Binnenkort moet ik elke dag met de trein naar almere en ik ga echt niet als een gek al die regeltjes van het roken opvolgen. Als mensen gaan klagen dan maak ik em uit maar ik ga niet de hele tijd, tijdens het wachten op de trein, tegen zo'n paal staan leunen.

Kortom, ze kunnen het wel overal verbieden, ik rook gewoon door. (totdat IKZELF besluit om te gaan stoppen)

"If everybody's thinking alike, somebody isn't thinking"
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:25:07 #140
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16024033
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:10 schreef rilla het volgende:
Ik zal het morgen op mijn eerste werkdag wel eens even zien. (had lange vakantie ja ) Binnenkort moet ik elke dag met de trein naar almere en ik ga echt niet als een gek al die regeltjes van het roken opvolgen. Als mensen gaan klagen dan maak ik em uit maar ik ga niet de hele tijd, tijdens het wachten op de trein, tegen zo'n paal staan leunen.

Kortom, ze kunnen het wel overal verbieden, ik rook gewoon door. (totdat IKZELF besluit om te gaan stoppen)


er wordt op gecontroleerd, je kan er een boete voor krijgen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16024160
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

er wordt op gecontroleerd, je kan er een boete voor krijgen


Ik let natuurlijk wel op of ik controleurs zie Maar nogmaals, ik wil niet de mensen kwaad maken of de mensen irriteren die niet roken maar het wordt nu haast onmogelijk om even een peukie op te steken.
"If everybody's thinking alike, somebody isn't thinking"
pi_16024831
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

er wordt op gecontroleerd, je kan er een boete voor krijgen


Dat is toch ook zo met te hard rijden.......
  woensdag 7 januari 2004 @ 06:07:53 #143
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16028586
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:51 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo met te hard rijden.......


Ja maar ik vind 26 uro voor een nicotineshot een beetje veel overkomen. De aanschaf is al duur
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16029703
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 06:07 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ja maar ik vind 26 uro voor een nicotineshot een beetje veel overkomen. De aanschaf is al duur


Tuurlijk is 26 Euro een hoge boete maar als de controle straks afzwakt en de pakkans dus klein wordt valt het wel weer mee... Dan wordt het net als te hard rijden...
  woensdag 7 januari 2004 @ 09:35:34 #145
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_16030119
Ja op het station, maar veder niet.

Nog een maand en dan 55 cent omhoog

Ow en op mn werk mocht ik zo ie zo al niet roken.

[Dit bericht is gewijzigd door Silmarwen op 07-01-2004 09:41]

  donderdag 8 januari 2004 @ 12:50:50 #146
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_16064509
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:16:21 #147
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_16079982
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:50 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Idd, collega hield het ook niet lang vol, of heeft er zich helemaal niet aan gehouden want ik heb hem al een tijd niet meer gezien (ploegendienst).

Wat doet ie als de chef naar huis is? Juist. Is weer bezig de ruimte te vervuilen met zijn malboros.
Moet ik nou echt als een verklikker gaan fungeren, want de door de Stichting Rokersbelangen (welke belangen, verslaving?) geadopteerde spreuk: "samen komen we er wel uit.", kan ik wel vergeten.

The Internets, I needs it..
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:16:50 #148
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_16081728
tis niet zo dat je RECHT hebt op roken oid, dus als t als verboden word heb je t maar te slikken. Je brengt mensen overlast toe, op een manier die jou niet kan boeien. als ik met mn auto lekker hele dag rondjes ga rijden voor je huis met mn ghetto uitlaat irriteer jeje dr ook aan, maar IK vind t lekker. dus heb je t maar te slikken. think again
Go fast, real fast - 309, a way of life
  Milf donderdag 8 januari 2004 @ 23:15:27 #149
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16085813
nooit geweten dat het zo gezellig kon zijn op de parkeerplaats achter de bart
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 12 januari 2004 @ 03:14:50 #150
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_16174968
ik vind het maar een klote regel . Ik zit 's nachts helemaal alleen bij de receptie van een hotel en mag hier niet roken. Maar de gasten WEL. Maarja ik rook gewoon door, niemand die het ziet .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')