abonnement Unibet Coolblue
pi_15912942
Voor de poesjes zijn ze er al en nu ook voor de hond. Hoop dat ze dit een beetje kunnen waarderen.

Nihilist
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:37:43 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15912977
wreed, die van mij ligt te maffe
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 januari 2004 @ 22:38:40 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_15913011
M'n broer is vanavond nog gebeten door zo'n kutbeest.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15913043
Ach, je moet er mee om kunnen gaan hè
Nihilist
pi_15913062

woef

Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:41:02 #6
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_15913100
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:36 schreef rainstarr het volgende:
Voor de poesjes zijn ze er al en nu ook voor de hond. Hoop dat ze dit een beetje kunnen waarderen.
Tsjah, het andere 'Fotografeer je hond'-topic is ook op slot gegaan, want zo kun je natuurlijk voor elke goudvis, hamster, schildpad wel een topic maken. Ik dacht dat het de bedoeling was dat er een centraal 'fotografeer je huisdier'-topic zou komen?
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:46:34 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15913293
Ik waardeer het iig wel Nice doggies!

Hier mijn Peggy

Proud Powerpauper
pi_15913321
mijn blaffert in de sneeuw!

  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 2 januari 2004 @ 22:47:32 #9
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_15913332
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:41 schreef Offy het volgende:

[..]

Tsjah, het andere 'Fotografeer je hond'-topic is ook op slot gegaan, want zo kun je natuurlijk voor elke goudvis, hamster, schildpad wel een topic maken. Ik dacht dat het de bedoeling was dat er een centraal 'fotografeer je huisdier'-topic zou komen?


Is inderdaad wel de bedoeling.

Echter, we dreigen de paden van F&F te kruisen, waar ook dergelijke topics staan. In het kattentopic heb ik een oproep gepost om alleen kattenfoto's te posten die fotografisch interessant zijn (dus meer een soort portretwerk maar dan van katten) om eens te kijken of we op die manier wat onderscheid kunnen kweken.
Dat experiment wil ik wel doorvoeren naar overige huisdieren (maar dan ook alles, want er wordt nogal wat spul als huisdier gehouden)

Weet je wat, ik ga er eens wat mee doen . Hou de topiclijst maar eens in de peiling .

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:48:37 #10
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_15913362
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:41 schreef Offy het volgende:

[..]

Tsjah, het andere 'Fotografeer je hond'-topic is ook op slot gegaan, want zo kun je natuurlijk voor elke goudvis, hamster, schildpad wel een topic maken. Ik dacht dat het de bedoeling was dat er een centraal 'fotografeer je huisdier'-topic zou komen?


Dat andere hondentopic is idd ook op slot gegaan met een verwijzing naar F&F (http://forum.fok.nl/showtopic.php/311745) en in pricipe zou dat poezentopic gesloten worden als het vol zou zijn meen ik. Over een centraal huisdierentopic moeten de mods maar beslissen, maar er kunnen best mooie foto's van gemaakt worden natuurlijk (getuige jouw foto) .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:52:14 #11
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15913485
maar... portier... mijnus is de liefste en de mooiste! En dat wil ik dan ook laten zien :p

Ik ben het erniet mee eens en ik ga staken!

Proud Powerpauper
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:53:26 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15913517
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Is inderdaad wel de bedoeling.

Echter, we dreigen de paden van F&F te kruisen, waar ook dergelijke topics staan. In het kattentopic heb ik een oproep gepost om alleen kattenfoto's te posten die fotografisch interessant zijn (dus meer een soort portretwerk maar dan van katten) om eens te kijken of we op die manier wat onderscheid kunnen kweken.
Dat experiment wil ik wel doorvoeren naar overige huisdieren (maar dan ook alles, want er wordt nogal wat spul als huisdier gehouden)

Weet je wat, ik ga er eens wat mee doen . Hou de topiclijst maar eens in de peiling .


ach joh, maak drukte, topicje meer of minder kan nou ook weer geen kwaad hoor. Tenzij er zowel in F&F als in FOT complete reeksen komen dan is ingrijpend enk ik wel vereist, maar nu zo'n topicje en evt een topicje in F&F, ik zou het gedogen

Centraal huisdiertopics is in principe wel ok al zou de inhoud dan toch voornamelijk uit katten en hondjes bestaan.

Desnoods doe je een katten topic een honden topic en een huisdiertopic, want een "fotografeer je inheemse oeroeboeroe-flap-oor-spin " zal weinig foto's opleveren bij wijze van spreken

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:55:56 #13
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_15913605
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:52 schreef Nuek het volgende:
maar... portier... mijnus is de liefste en de mooiste! En dat wil ik dan ook laten zien :p

Ik ben het erniet mee eens en ik ga staken!


Ow jeetje, nou, misschien als de grote boze Ouwesok gunstig gestemd is zal het allemaal goedkomen!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:59:37 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15913741
tnx ik zal nu mijn avondgebedjes ervoor doen
Proud Powerpauper
pi_15914259
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 2 januari 2004 @ 23:14:33 #16
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_15914287
Het laatste uur van dit topic heeft geslagen. Tekst en uitleg in dit te gek nieuwe topique: [centraal]Portretteer je huisdier .

Kan ik de F&F-mods vast melden dat ze eraan komen ?

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')