Bvd
Mijn vriend is Noors en aangezien wij er een paar keer per jaar heengaan en misschien (ooit) wel gaan wonen wil ik het graag leren. Ik ben al aardig op weg dmv een engels pakket, maar dan zit je dingen toch twee maal te vertalen. Ik wil eigenlijk gewoon een nederlands boek (vooral als je dieper op de grammatika ingaat is dat handig). CD-roms zijn te verkrijgen maar voor mij is langere tijd achter de pc zitten niet goed ivm RSI.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
quote:nieuw noors svp
Op vrijdag 2 januari 2004 14:04 schreef prupke het volgende:
En welke noorse taal wil je leren?
Takk!
quote:Dat is dan nynorsk.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:05 schreef Nuek het volgende:[..]
nieuw noors svp
Takk!
jeg sal søk for deg. (erg fout )
Norsk.nl ken ik Ook is er een msn-groep die zich richt op de noorse taal.
* Nuek wil gewoon een boek
[Dit bericht is gewijzigd door prupke op 02-01-2004 14:21]
quote:ff kijken hoor
Op vrijdag 2 januari 2004 14:26 schreef Nuek het volgende:
hey die ken ik nog niet...ISBN nummer heb je dat ook?
daar staat het op en kan je volgens mij ook die andere nummers vinden
En anders kan je vriend wel even kijken op een noorse site van een boekhandel of zo?
quote:ik zal aan m'n moeder vragen of die wat kan vragen aan haar lerares noors. misschien weet die wel wat. maar dat kan wel een paar daagjes duren (ze heeft nml cursus op dinsdag)
Op vrijdag 2 januari 2004 14:37 schreef Nuek het volgende:
Ik kom eigenlijk net terug uit Noorwegen en ben daar verscheidene boekhandels afgeweest maar ook daar was er helemaal noppes te krijgen.
Mijn vriend heeft ook al aardig wat afgezocht op het net.
Ik postte dit topic dus niet zomaar van 'hey effe makkelijk doen' maar blijkbaar helpt het wel (zoals ik hoopte).
quote:Tnx. Waarom leert zij noors btw? Vakanties e.d.? Fantastisch land! Ik ben altijd opnieuw weer onder de indruk
Op vrijdag 2 januari 2004 15:09 schreef timbob het volgende:[..]
ik zal aan m'n moeder vragen of die wat kan vragen aan haar lerares noors. misschien weet die wel wat. maar dat kan wel een paar daagjes duren (ze heeft nml cursus op dinsdag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |