abonnement Unibet Coolblue
pi_15870747
alsof ik zo bij de sterren kan..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 1 januari 2004 @ 04:57:13 #152
8783 gbm
Estd. 2001
pi_15871761
'k voel me niet echt oke....

ben wel verliefd maar durf me niet echt te uiten (is meestal het probleem bij mij)

maar verder wens ik iedereen toch een gelukkig 2004

pi_15871879
Dolgelukkig, mijn nieuwe jaar kan niet meer stuk
  donderdag 1 januari 2004 @ 06:15:05 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_15872192
ronduit kut. ben na een jaar weer begonnen met nagelbijten.
Confidence through competence
pi_15872276
Ik voel me moe, maar heerlijk warm en tevreden...

Nadat ik de complete nacht had lopen feesten, kreeg ik uiteindelijk zulke zere ogen van de rook in de discotheek, dat ik besloot maar naar huis te gaan..

En nu zit ik hier nog ff bij de puter, alleen, met een kopje thee.. wetend dat mn vriend 't voorlopig nog wel ff gezellig zal hebben daar, maar dat maakt niks uit.. Geniet wel ff van dit moment

Ik heb WEL een oud en nieuw gevoel.. ik kijk terug op alles wat er het afgelopen jaar gebeurd is, wat ik heb geleerd.. wat ik ben verloren, en wat ik erbij heb gekregen.. Nieuwjaar betekent iedere keer voor mij weer een nieuwe kans en dat vind ik geweldig

Ik geniet nu van de gedachte dat dit mijn jaar word.. of bovenal: ons jaar. Van mij en Ronald. Dat het misschien niet altijd makkelijk zal zijn, maar dat het uiteindelijk allemaal goedkomt.

.. ik vind het heerlijk. Nieuwjaar. Een nieuw begin. .. zeker nu ik een uberliev persoon heb, waar ik dit jaar mee kan gaan delen, van begin tot (hopelijk ) eind.. << ik wou dat ik dit gevoel op iedereen over kon brengen .. Jammer dat sommige mensen zich zo naar, boos, verdrietig en/of alleen voelen met nieuwjaar... *knuffel voor jullie*

En nou lekker mn bed in... dag lieve mensen, en hey Gelukkig Nieuwjaar

pi_15872338
Dat was wel heel erg gezellig.... En de laatste paar uur waren echt

Ik ga slapen met een tevreden gevoel...

  donderdag 1 januari 2004 @ 07:07:22 #157
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_15872341
bezopen
Ga doorrrrrr!
pi_15872724
Moe & Snotterig
#geen
pi_15873549
uitgeslapen
pi_15873558
Koud, alleen en onzeker.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_15873765
Zo deze show hebben we ook weer gehad (nee, 14 april is idd hetzelfde). Ik snap mensen ook niet dat ze deze wisseling als nieuwe kans gebruiken. Als je in oktober al bedenkt dat je wilt stoppen met roken, doe je dat dan op dat moment. Hoor je weer van die mensen die zeggen: vanaf 1 januari (en dat in zeggen ze in oktober)

Voor de rest, ach, life goes on. Net even op de dijk gefietst. Gedouched, dus ik voel me fris.

En voel ik me leeg, ik weet niet wat te doen.

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_15873772
Ik voel me brak en enigzins teleurgesteld over het saaie verloop van vannacht!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_15873891
Uh moe, ziek en alleen..

Had van bepaalde mensen toch wel een telefoontje verwacht.. maar goed, misschien slapen ze nog, of waren ze zo dronken..

Voor de rest, zat zostraks te ontbijten, en ineens dacht ik van.. heb helemaal geen goede voornemens ofzo.. dus toen heb ik er een paar bedacht.

Eigenlijk moet ik nu leren, maar ik kan me er écht niet toe zetten, het lukt gewoon niet

  donderdag 1 januari 2004 @ 13:11:08 #164
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_15873953
brak/dronken/moe
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_15874057
Heb dit jaar voor het eerst een aantal mensen gewoon niet meer gebeld/gesmst omdat die sowieso al een beetje kortaf tegen me deden de afgelopen tijd, en heb dus ook helemaal niks van hun gehoord.

Zo weet je wat je aan je vrienden hebt!

Voor de rest heb ik helemaal geen zak te doen vandaag, voel ik me brak, klote, alleen, gebroken, verlaten, koud, blauw, suf, verzopen en heb ik nergens zin in

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_15874069
ummmmmm beetje moe leeg gevoel maar voor de rest wel oke niks bijzonders dus
http://www.brandweerdelfzijl.nl
pi_15874343
Gammel
pi_15874616
Ben ziek, maar geloof dat ik te verliefd ben om het te merken
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:23:18 #169
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15875347
heb t kouuuddddd... heb paar uur staan kouwkleumen op de boulevard in scheveningen Maar t was wel gezellig
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_15875677
na de beste jaarwisseling tot nu toe voel ik me helemaal super

gelukkig nieuwjaar

Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:56:49 #171
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15876084
Redelijk

net mijn ex aan de telefoon gehad en das altijd wel fijn om haar stem te horen

maare wel een flinke kater

OJAAJOH?
pi_15876119
Het gaat prima hiero. Het nieuwe jaar is prima begonnen
pi_15876176
Brak.

Slecht geslapen, omdat ik niet goed wist hoe ik moest liggen met m'n hand, steeds als ik me omdraaide werd ik wakker: auw.

Verder wel okee.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 1 januari 2004 @ 15:02:50 #174
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15876211
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 15:00 schreef shmoopy het volgende:
Brak.

Slecht geslapen, omdat ik niet goed wist hoe ik moest liggen met m'n hand, steeds als ik me omdraaide werd ik wakker: auw.

Verder wel okee.


één woord: uierzalf!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15876735
Had gehoopt dat de muziek in de kroeg beter zou zijn dan vorig jaar, maar helaas...(terwijl er op 'gewone' avonden wel leuke muziek wordt gedraaid dus snap het gewoon niet helemaal...:?)

Volgend oud en nieuw dus maar eens op stap in leuke stad op een leuke plek met leuke muziek, want de muziek was weer ronduit kut, wat toch ook invloed heeft op mijn stemming. Voor de rest ook nog eens weinig leuke bekenden. Uiteindelijk wel vrolijk gedaan met vriendinnen, maar daar heeft de muziek niks aan bijgedragen helaas.

Verder gedroomd over mijn ex en dat was nogal vaag..net even een stuk in de kou gewandeld en was wel effe lekker.

Ik hoop dat dit jaar voor iedereen alle goeds gaat brengen... Ikzelf hoop stiekem op een warmer en liefdevoller jaar, want heb het afgelopen jaar me vaak behoorlijk eenzaam en koud gevoeld (letterlijk en figuurlijk). En verder hoop ik meer vrienden te maken, meer contact te leggen met onbekenden; heb steeds meer het gevoel dat sommige vriendinnen een andere koers varen dan ik, behalve 1 vriendin dan...

We zullen het zien...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')