abonnement Unibet Coolblue
pi_1087574
Juist ja, verzamel hier alle juweeltjes van Ringo. Sommige van zijn posts moeten in boekvorm verschijnen:
quote:
Maar goed, ik roep maar wat...
quote:
Met zo'n extravagante Gay-parade kan je natuurlijk heel makkelijk je doel voorbijschieten. Mensen hoeven niet alles te pikken; als jij van je imago van doorgedraaide, sexbeluste perverseling af wil komen, is natuurlijk het laatste dat je moet doen, rondlopen in je blote tokus met een stijve lul op je hoofd en een vlag in je reet. Als je DAARMEE geen vooroordeel kweekt, tja dan weet ik het niet meer.
een kleine greep uit een grote selectie, plaats hier de beste Ringo posts ( liefst vol hoogdravende retoriek en fantastische benoemingen zoals blanke angelsaksische missionaris of kneuterige kaascultuur)

  maandag 25 juni 2001 @ 23:44:09 #2
12918 Al_Koekepone
Live and let die.
pi_1087587
Ik vond die post wel leuk waarin 'ie zei dat 'ie zo van Frans Bauer hield.
No one steals my chicks... and LIVES!
  maandag 25 juni 2001 @ 23:45:24 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1087600
Geweldig topic
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 juni 2001 @ 23:45:54 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_1087601
quote:
Op maandag 25 juni 2001 23:44 schreef Al_Koekepone het volgende:
Ik vond die post wel leuk waarin 'ie zei dat 'ie zo van Frans Bauer hield.
offtopic: ben jij het koekepan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 juni 2001 @ 23:48:59 #5
12918 Al_Koekepone
Live and let die.
pi_1087615
quote:
Op maandag 25 juni 2001 23:45 schreef speknek het volgende:
offtopic: ben jij het koekepan?
Jah.

Ringo had het er ooit over dat ie liever

quote:
dan maar een tierende hypocriet
was dan iemand die maar met de massa meeliep. Ik vond dat wel leuk gezegd, maar hij kreeg er vervolgens geen antwoord op. Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Al_Koekepone op 26-06-2001 00:39]

No one steals my chicks... and LIVES!
pi_1087740
Het is heel grappig: ik en Ringo zitten in discussies ontzettend vaak op 1 lijn, maar hij kan het vaak veel beter en mooier verwoorden dan ik

Soms ook wel irritant: maait hij alle gras voor mijn voeten weg

Unox, the worst operating system.
pi_1087939
Wat vind je van deze:
quote:
Van alle werelden hebben we de onze nog het minst begrepen; in dalen zoeken we naar bergen, op de top van de berg staren we verlangend naar de groene diepten. Donder komt uit aarde los, vuur spuugt zich een weg door water, licht valt neer in duisternis. De tien koppen van Arichmea verheffen zich in de steen van Gaia. Kruip, kinderen der aarde, kruip, want het onderwezen zal uw darmen verteren.

- Ringo, Veritas Divina


"De Goddelijke Waarheid"

Koop hier uw ironie. Juist ja

Unox, the worst operating system.
pi_1088948
en hier nog
quote:
De Amerikaanse democratie is geen stuiver meer waard. Wat daar gebeurt, staat ons ook te wachten, alleen 20 jaar later. We've got to burn the motherfuckers down.
quote:
Als je zo redeneert, kan je elke fascistische politie-staat wel goedpraten. Gezagsgetrouwe ja-knikker.
en deze is heel mooi:
quote:
Ik word dus echt fucking pissed als ik dit soort dingen lees, m.n. de apathische nonchalance van sommige posters. Dat blijft zich maar heerlijk wentelen in het comfortabele bedje, ook wel "democratie" geheten... Tss.
Eén keer in de zoveel tijd stemmen, huppetee, jullie hebben je verzetje weer gehad, nou niet moeilijk doen, WIJ maken de Wet en JULLIE hebben ONS gekozen, terug in je mand, af!
ROT OP!!! Ik pik die teringzooi niet meer!
quote:
Het gaat erom dat je je ogen niet moet sluiten voor leugenachtig wanbeleid. Dan mag je wel dromen dat je in een democratie leeft, en elke vier jaar in euforie om zoveel moois een hokje rood verven, maar blijkbaar ontgaat het je dat de overheid jou bedondert bij het leven, en in het slechtste geval belemmert in je bestaan; misschien zelfs wel misbruikt. Welcome to the real world.
quote:
Als burger heb je de plicht om in opstand te komen tegen een ondeugdelijk wetssysteem.
(vooral de laatste is briljant)
pi_1088988
Als straks de backup teruggeplaatst wordt, dan kan ik eens goed spitten in het verleden.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 10:23:50 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1089033
zo bijzonder vind ik het niet
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1089041
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 10:18 schreef zodiakk het volgende:
Als straks de backup teruggeplaatst wordt, dan kan ik eens goed spitten in het verleden.
En de oude meester liep vertwijfeld bij zijn leerlingen weg en zeide: "Maar zo heb ik het nooit bedoeld. Mijn woorden moesten het begin van jullie gedachten zijn, als een voorportaal van het onzegbare; niet het einde!"
Wittgenstein
pi_1089064
pi_1089066
Briljant idd, waarom heb ik dit nooit eerder gelezen... Waarom kom ik nooit uit onzin?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 10:55:01 #14
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1089242
quote:
Hup Bin Laden, hup Bin Laden!
Ik was geloof ik van plan om naar de G8-top in Genua af te reizen... Wie weet met wat voor historische gebeurtenis ik oog in oog kom te staan...
- Where were YOU when President Bush was killed?
- I was standing in front of him, throwing stones at his limousine
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1090752
quote:
poepen onder de douche
typische Ringopost, kenmerkend voor zijn diepgang
Wittgenstein
pi_1091093
Uit het Juweel van Filosofie, het 'Katholieke kerk: een farce?'-topic, komt dit prachtige stukje tirade:
quote:
We hebben het over religie in het algemeen en de grote denker Techno haalt een of ander Koran-citaat aan om ons te 'overtuigen' van de verderfelijkheid van alle soorten geloof.
Nou nou nou wat een krachtige redenatie.
Ooit wel eens het hindoeïsme bestudeerd, Techno? Je ooit wel eens verdiept in de natuurreligies van Indianen of Aborigines? Ooit wel eens met een protestants-christelijke welzijnswerker over geloof gesproken? Ooit wel eens echt met een moslim over zijn/haar geloof gesproken en gevraagd wat hem/haar daar nou zo in aantrok? Of vind je dat allemaal te ingewikkeld en ben je niet in de stemming voor nuances? Liever selectief alle Taliban-berichtjes uit je kutkrantje gebruiken als quasi-argument voor je onzinnige kleuterhypothese "religie sucks"... Ga zo door, dombo.
Van het Wordbestand op mijn computer, 'Ringo: The best of'.
It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 15:42:16 #17
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1091185
YES! Mijn eigen topic! En wat voor een...
Ik zal mijn best blijven doen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1091203
U bent mijn lichtend voorbeeld, verheven wijsgeer
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1094159
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 15:42 schreef Ringo het volgende:
YES! Mijn eigen topic! En wat voor een...
Ik zal mijn best blijven doen.
je debuut is makkelijk, maar nu wordt er op je gelet, iits all to you to keep those quotes coming.
pi_1094379
quote:
Anarchie is een prima middel om een zelfgenoegzame overheid te ontregelen.
pi_1094395
quote:
mail naar j_hengstmengel@hotmail.com
quote:
Gisteren heb ik in een lichtvoetige bui de nogal pompeuze vraag aan de I Tjing gesteld:

Word ik ouder dan vijftig jaar? (ik ben nu 24)


pi_1094476
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, dat mooischrijverij op Fok! (en ja ik ben ook regelmatig zwaar onder de indruk of 'amused' ), maar wat ik me eigenlijk vooral afvraag: is die scriptie nou al klaar?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1094508
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 23:00 schreef zodiakk het volgende:

[..]


Wat heeft een volgzaam VVD'ertje als zodiakk eigenlijk van node met de zwaar revolutionaire schrijvens van Ringo?

Wittgenstein
pi_1094525
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 23:22 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Wat heeft een volgzaam VVD'ertje als zodiakk eigenlijk van node met de zwaar revolutionaire schrijvens van Ringo?


Hij kwam gisteren ter sprake bij een ICQ-sessie met Meneer_Aart, die heeft een aantal van schrijfsels in Word staan en dat inspireerde me om dit topic te openen. Dat en omdat ik vind dat Ringo 'underrated' is.
pi_1094527
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 23:22 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Wat heeft een volgzaam VVD'ertje als zodiakk eigenlijk van node met de zwaar revolutionaire schrijvens van Ringo?


VVD-er????

*Raisingirl is zwaar geschokt

Zodiakk, zeg dat het NIET waar is..

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')