abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 december 2003 @ 12:50:09 #1
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15792427
Deel 23 was alweer vol

Regels:

  • Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
  • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
  • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
  • Waarmee heb je je site gemaakt
  • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
  • Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
  • Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum, zoals phpBB, IkonBoard heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
  • Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
  • Het wordt zeer op prijs gesteld als men voor/na het plaatsen van een site, ook zelf de moeite neemt om een site te reviewen.

Let op, de regels zijn wat uitgebreider geworden!

History:
Site Checks deel 1 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 2 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 3 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 4 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 5 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 6 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 7 - aub GEEN spam!
Site Checks deel XIII - aub GEEN spam!
Site Checks deel 9 - aub GEEN spam!
Site Checks deel X - a.u.b. GEEN spam!
Site Checks deel 11 - a.u.b. GEEN spam!
Site Checks deel 12 - a.u.b geen spam!
Site Checks deel 13 - a.u.b geen spam!
Site checks deel 14 - aub GEEN spam!
Site checks deel 15 - aub GEEN spam!
Site checks deel 16 - aub GEEN spam!
Site checks deel 17 - aub GEEN spam!
Site checks deel 17 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 18 - aub GEEN spam!
Site checks deel 19 - aub GEEN spam!
Site checks deel 20 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 21 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 22 - aub GEEN spam!
Site Checks deel 23 - aub GEEN spam!

en nog een oudere die gebruikt werd voor deze topic reeks
Maak hier reklame voor je eigen internetsite

Dit is dus deel 24 alweer

--------------------------------------------------------------------

Laatste twee sites vorige deel:

site van Hertog_Jan

und

de nieuwe tweakbase.nl van babba.

Veel plezier!

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  maandag 29 december 2003 @ 12:52:56 #2
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15792466
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:37 schreef babba het volgende:

http://new.tweakbase.nl/


even een korte opmerking voordat ik ga douchen .

ik denk dat je met jouw doelgroep wel uit kunt gaan van een minimum resolutie van 1024x768 (tenzij de harde stats dat natuurlijk tegenspreken). verder ben ik geen fan van site die helemaal tegen de linkerkant van m'n scherm aangeplakt zitten.

waarom zet je je <td>'s niet in je stylesheet?

W3C: html en css.

en nu ga ik douchen!

(kleurstelling vind ik trouwens wel okee)

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_15793415
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:12 schreef iemoe het volgende:
@ Hertog_Martin

W3C

afhankelijk van hoeveel waarde je eraan hecht om je site W3C -valid te houden, zou ik daar eens op blijven letten.


Die site had ik gister gebruikt. Hij geeft 2 errors waarbij gezegd word dat het niet klopt dat ik afsluit want ze waren volgens w3c helemaal niet open.

Maar ze zijn wel open? Ik weet echt niet hoe ik die 2 dingen kan fixen. Heb wel 3 andere foutjes eruit gehaald maar deze 2 zijn imo geen fouten.

quote:
Op maandag 29 december 2003 12:13 schreef ELTino het volgende:
Die containers op die manier , met 1px border en hr background in die kleur, zijn trouwens redelijk passé.

Mag ik je trouwens nog een andere tip geven? Focus je website op 1 onderwerp. Laat die achtergronden zitten, ook al hebben ze te maken met het onderwerp. Het is een voornamelijk informatieve site en je kan het misschien later ooit nog erbij doen. Ook contact kan je doen in de vorm van een klein envelopje maar is niet een belangrijke functie van je site. Die kan je dus weglaten uit je menu en elders op de pagina zetten.


Hoi, wat bedoel je met "hr background"?

En met achtergronden; daar bedoel ik geen achtergronden voor op je desktop ofzo mee maar achtergrond artikelen. Verklarende woordenlijsten enzo moet nog even betere naamdaarvoor verzinnen misschien gewoon 'artikelen'

En thnx jury voor de complimentjes.. ben ik wel door naar de volgende ronde?

Ik ga me vandaag denk ik maar even bezig houden met schrijven van teksten. Misschien af en toe wat kleine updates aan de layout.

  maandag 29 december 2003 @ 13:38:57 #4
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15793873
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:25 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Die site had ik gister gebruikt. Hij geeft 2 errors waarbij gezegd word dat het niet klopt dat ik afsluit want ze waren volgens w3c helemaal niet open.


code:
<STYLE type=text/css>
is volgens mij niks, maar daar zouden de echte html-goeroes effe naar moeten kijken. in ieder geval vindt W3C het niet lief.

die andere zou ermee te maken kunnen hebben dat je nergens de body opent:

code:
<body>
.

je site (gewoon platte html) moet grofweg de volgende indeling hebben:

code:
<html>
<head>
-hier geef je bijv. locatie van je css aan, de title, etc.
</head>

<body>
-inhoud van je site-
</body>

</html>


- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_15794392
die body is opgelost.. alleen die style accepteerd ie niet
pi_15796566
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:38 schreef iemoe het volgende:
code:
<STYLE type=text/css>
is volgens mij niks, maar daar zouden de echte html-goeroes effe naar moeten kijken. in ieder geval vindt W3C het niet lief.
Goeroe meldt zich

Je style staat buiten de head container terwijl hij erin moet. Zet dus </head> ná de stylesheet en hij zal werken. Achter die </head> zet je dan gelijk een <body> en je site is HTML 4.01 transitional Gefeliciflapstaart!

quote:
Op maandag 29 december 2003 13:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoi, wat bedoel je met "hr background"?

En met achtergronden; daar bedoel ik geen achtergronden voor op je desktop ofzo mee maar achtergrond artikelen. Verklarende woordenlijsten enzo moet nog even betere naamdaarvoor verzinnen misschien gewoon 'artikelen'

En thnx jury voor de complimentjes.. ben ik wel door naar de volgende ronde?


Grrr... Foutje van mij. Ik bedoelde <TH> wat staat voor table header. Die is gelijk gecentreerd en vet gedrukt. Met th background bedoel ik die blauwe achtergrond. Daar stonden eerst nog letters in maar nu niet meer. Die stijl is nogal 1996

<HR> staat trouwens voor horizontal ruler en is dus niet relevant. My bad

Probeer trouwens bij zoveel mogelijk elementen dubbele quotes te gebruiken.

Maak van

code:
<style type=text/css>
<table border=0 cellspacing=0>

dit
code:
<style type="text/css">
<table border="0" cellspacing="0">

Sop (hij is tenslotte voorzitter) mag beslissen of je door bent naar de volgende ronde. Ik wil je het voordeel van de twijfel geven omdat je het wel hard probeert. Iemoe volgens mij ook wel, maar CrashOne moet zijn oordeel nog vellen
pi_15797714
This Page Is Valid HTML 4.0 Transitional!

Nu nog ff alle pagina's aanpassen..

Is het trouwens ook mogelijk om ipv:

BORDER-TOP: #900 20px solid

een plaatje te doen ipv een kleur?

Dan kan ik een plaatje maken met bijvoorbeeld TRACKER erin getypt en dan leuk opgemaakt en dan kan ik dat als top border gebruiken en dan heb ik geen lege blauwe vakjes meer.

  maandag 29 december 2003 @ 16:00:20 #8
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15797745
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:14 schreef ELTino het volgende:

[..]

Goeroe meldt zich


quote:
Grrr... Foutje van mij.
quote:
Ik wil je het voordeel van de twijfel geven omdat je het wel hard probeert. Iemoe volgens mij ook wel,
zangkwaliteiten zijn onder de maat, uitstraling gemiddeld, danskwaliteiten gemiddeld en inzet bovengemiddeld.
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  maandag 29 december 2003 @ 16:02:30 #9
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_15797811
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
This Page Is Valid HTML 4.0 Transitional!

Nu nog ff alle pagina's aanpassen..

Is het trouwens ook mogelijk om ipv:

BORDER-TOP: #900 20px solid

een plaatje te doen ipv een kleur?


nee.

wat je wel zou kunnen doen, is daar een apart klein divje voor maken met daarin (of beter nog: als background) dat plaatje.

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_15798290
Wat je kan doen is
code:
<td background="header.gif"></td>
Je bedoelt dus een plaatje als achtergrond van die bovenste cel? Dit is de oplossing.
pi_15799191

Ik wil deze site graag laten site checken.

Even een omschrijving.

Omschrijving.
QuickUpper is een script die je op iedere php & GD library draaiende host kan installeren. Het doel is om plaatjes te uploaden en deze te koppelen aan het ip adres van de gebruiker dus dat de gebruiker zonder registratie kan uploaden maar toch alles van die gebruiker bij elkaar gehouden wordt.

Doel?
Ach was een leuk scriptje om te maken en zekers spreadable; teminste als ik alles goed draaiend heb incl. error handler voor gd etc.

Url?
http://galleries.vinyamar.com/qUp (test url!)

Just say hi!
pi_15799207
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:02 schreef iemoe het volgende:

[..]

nee.

wat je wel zou kunnen doen, is daar een apart klein divje voor maken met daarin (of beter nog: als background) dat plaatje.


ja dat had ik zelf ook al bedacht. Alleen dacht dat er een simpelere oplossing zou zijn omdat het anders beetje erg veel div's worden.
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:18 schreef ELTino het volgende:
Wat je kan doen is
code:
<td background="header.gif"></td>
Je bedoelt dus een plaatje als achtergrond van die bovenste cel? Dit is de oplossing.
Ja weet ik, maar het zijn geen tabellen

p.s. kostte ff wat moeite want in sommige paginas zaten veel fouten.. maar alle pagina's zijn nu w3c valid en de index is nu ook w3c css valid

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 29-12-2003 16:58]

pi_15799542
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:48 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]

Url?
http://galleries.vinyamar.com/qUp (test url!)


Nice Nice Nice

Maar dat had ik je al verteld

Vormgeving is lekker simpel waardoor het accent komt te liggen op de inhoud en techniek en die is uitstekend. De titel van je pagina is nog wel "Images Uploader". Volgens mij moet dat QuickUpper zijn....

Toch niet. Nu ik probeer een .hlp en .txt te uploaden geeft hij aan dat het niet mag. Moet je je FAQ enzo ook herschrijven want daar geef je aan dat je alles kan uploaden bijv. bij FAQ punt 1 "(or something)"

Verder natuurlijk erg functioneel en erg sociaal natuurlijk

pi_15799723
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:48 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]

Ik wil deze site graag laten site checken.

Even een omschrijving.

Omschrijving.
QuickUpper is een script die je op iedere php & GD library draaiende host kan installeren. Het doel is om plaatjes te uploaden en deze te koppelen aan het ip adres van de gebruiker dus dat de gebruiker zonder registratie kan uploaden maar toch alles van die gebruiker bij elkaar gehouden wordt.

Doel?
Ach was een leuk scriptje om te maken en zekers spreadable; teminste als ik alles goed draaiend heb incl. error handler voor gd etc.

Url?
http://galleries.vinyamar.com/qUp (test url!)


Hoi,

heb een kleine gif geupload.
En dat ging succesvol

Maar als ik dan in gallery kijk dan verschijnt mn gif als een rood kruisje. Als ik daar op klik verschijnt ie wel.

pi_15799846
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:59 schreef ELTino het volgende:
Vormgeving is lekker simpel waardoor het accent komt te liggen op de inhoud en techniek en die is uitstekend. De titel van je pagina is nog wel "Images Uploader". Volgens mij moet dat QuickUpper zijn....
Hmm ik zal nog eens wat puntjes op de i zetten
quote:
Toch niet. Nu ik probeer een .hlp en .txt te uploaden geeft hij aan dat het niet mag. Moet je je FAQ enzo ook herschrijven want daar geef je aan dat je alles kan uploaden bijv. bij FAQ punt 1 "(or something)"
hmm ja dat klopt; mischien is het ook handig als ik het aangeef bij het upload schermpje..
quote:
Verder natuurlijk erg functioneel en erg sociaal natuurlijk
tnx; dat was de bedoeling
code:
20,3663 sec.
(T: 0,2347 - S: 0,0844 - Q: 5)

quote:
Op maandag 29 december 2003 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoi,
hoi
quote:
heb een kleine gif geupload.
En dat ging succesvol
Dat is correct.
quote:
Maar als ik dan in gallery kijk dan verschijnt mn gif als een rood kruisje. Als ik daar op klik verschijnt ie wel.
Klopt; de server ondersteund geen GIF formaat in de GD library en daar moet ik dus nog even wat op verzinnen maar als je er op klikt dan laad je het hele plaatje en gaat het zo ie zo goed

Edit time...

code:
29,7894 sec.
(T: 0,2256 - S: 0,3112 - Q: 4)

Just say hi!
pi_15800109
Een server die geen .gif ondersteund? wist niet dat dat kon

Ok, mij site is nu zowel engels als nederlands
Mijn site is w3c html 4.0 en CSS valid.
Mijn site heeft een slechte/matige layout

ben ik door naar de volgende ronde?

pi_15800285
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Een server die geen .gif ondersteund? wist niet dat dat kon
GD library die dat niet ondersteund is legaal en een die het wel doet illigaal.
quote:
Ok, mij site is nu zowel engels als nederlands
Mijn site is w3c html 4.0 en CSS valid.
Mijn site heeft een slechte/matige layout

ben ik door naar de volgende ronde?


Yep
Just say hi!
  maandag 29 december 2003 @ 18:13:35 #18
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_15801721
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:48 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]

Ik wil deze site graag laten site checken.

Even een omschrijving.

Omschrijving.
QuickUpper is een script die je op iedere php & GD library draaiende host kan installeren. Het doel is om plaatjes te uploaden en deze te koppelen aan het ip adres van de gebruiker dus dat de gebruiker zonder registratie kan uploaden maar toch alles van die gebruiker bij elkaar gehouden wordt.

Doel?
Ach was een leuk scriptje om te maken en zekers spreadable; teminste als ik alles goed draaiend heb incl. error handler voor gd etc.

Url?
http://galleries.vinyamar.com/qUp (test url!)


ziet er prima uit, k zou alleen het IP adres niet weergeven in een inputbox, ik vind dat zo simpel staan of maak hem READONLY.
Maar dat is echt iets kleins!

Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_15803248
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:13 schreef STFU het volgende:
ziet er prima uit, k zou alleen het IP adres niet weergeven in een inputbox, ik vind dat zo simpel staan of maak hem READONLY.
Maar dat is echt iets kleins!


Tnx; ik zal eens kijken of dat ook leuk is readonly
code:
26,0395 sec.
(T: 0,02 - S: 0,0313 - Q: 5)

Just say hi!
pi_15803729
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:52 schreef iemoe het volgende:

[..]

even een korte opmerking voordat ik ga douchen .

ik denk dat je met jouw doelgroep wel uit kunt gaan van een minimum resolutie van 1024x768 (tenzij de harde stats dat natuurlijk tegenspreken). verder ben ik geen fan van site die helemaal tegen de linkerkant van m'n scherm aangeplakt zitten.

waarom zet je je <td>'s niet in je stylesheet?

W3C: html en css.

en nu ga ik douchen!

(kleurstelling vind ik trouwens wel okee)


Mozilla neemt dit niet
pi_15804191
Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik mijn site ook opgegeven voor een sitecheck. Ik heb 'm opnieuw gemaakt en ben benieuwd wat jullie dr van vinden. Ik kwam redelijk door de validator heen van html, op 4 puntjes na.

Wat ik graag wil is commentaar op design en het portfolio.

Doel v/d site: klanten winnen voor nieuwe projecten
Doelgroep: mensen tussen 30 en 50

Goed, wat vindt ik zelf van de site:

Ik denk dat de site redelijk overzichtelijk is door de strakke en simpele opzet. Verder denk ik dat iedereen zich afvraagt: wat doet die antilope daar...

Doordat hij zo simpel is is tie ook lekker snel.

In het kopje diensten zou het kunnen zijn dat ik wel erg veel accenten leg op de door mij aangeboden diensten. (graag commentaar)

De lijst met downloads lijkt een beetje klein. Mogelijk zou ik de lijst uit de portfolio ook mee moeten nemen.

Eerst had ik de site altijd boven aan het venster staan. Dit vondt ik niet echt mooi, vandaar dat ik een extra <td valign="center"> heb toegevoegd.

De site is helemaal in PHPEdit gemaakt. en draait op unix+php+mySQL

Ik werk met database driven content zonder content management (nog in aanbouw)
Editen van de site doe ik nu nog met phpMyAdmin (open source)

De link: www.tenksupport.nl

Groet,
Christiaan

  maandag 29 december 2003 @ 20:47:44 #22
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_15806281
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:39 schreef TenKSupport het volgende:
Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik mijn site ook opgegeven voor een sitecheck. Ik heb 'm opnieuw gemaakt en ben benieuwd wat jullie dr van vinden. Ik kwam redelijk door de validator heen van html, op 4 puntjes na.

Wat ik graag wil is commentaar op design en het portfolio.

Doel v/d site: klanten winnen voor nieuwe projecten
Doelgroep: mensen tussen 30 en 50

Goed, wat vindt ik zelf van de site:

Ik denk dat de site redelijk overzichtelijk is door de strakke en simpele opzet. Verder denk ik dat iedereen zich afvraagt: wat doet die antilope daar...

Doordat hij zo simpel is is tie ook lekker snel.

In het kopje diensten zou het kunnen zijn dat ik wel erg veel accenten leg op de door mij aangeboden diensten. (graag commentaar)

De lijst met downloads lijkt een beetje klein. Mogelijk zou ik de lijst uit de portfolio ook mee moeten nemen.

Eerst had ik de site altijd boven aan het venster staan. Dit vondt ik niet echt mooi, vandaar dat ik een extra <td valign="center"> heb toegevoegd.

De site is helemaal in PHPEdit gemaakt. en draait op unix+php+mySQL

Ik werk met database driven content zonder content management (nog in aanbouw)
Editen van de site doe ik nu nog met phpMyAdmin (open source)

De link: www.tenksupport.nl

Groet,
Christiaan


Tja.. wat zal ik daar eens van zeggen.
Ik vind dat je teveel beveltjes gebruikt.
Ik vind je kleurgebruik niet oke mag best een gekke kleur doorheen om hem wat minder zaai te maken.
e geeft aan dat je het simpel wilt houden, ook voor de doelgroep 30 tot 50 jaar, maar naar mijn mening mag je je header wel iets meer gaan vullen met een graphic ofzo.

je doelgroep is me tevens nog niet volledig duidelijk, richt je je op de zakelijke markt? MKB? Particulieren? en waarom speciaal die leeftijd?

Suc6

[Dit bericht is gewijzigd door STFU op 29-12-2003 20:52]

Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_15807243
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:39 schreef TenKSupport het volgende:
-knip-
De link: www.tenksupport.nl
-knip-
He Henk-Jan, Eric en Edwin :p Ze beginnen het een beetje te leren qua sitecheck requests Zo heb ik ze het liefst.

Maar nu naar je site.

Mijn eerste impressie was dat hij nogal simpel en passé was. Waar is die mening op gebaseerd? Je gebruikt standaard photoshop bevels inc. schaduw bij al je kleurvlakken. Dat was lang geleden erg leuk, maar tegenwoordig niet meer. Zoals je zelf aangeeft is de doelgroep wel 30-50, maar je moet je grafisch wel aantrekkelijk presenteren. Ik mis bijvoorbeeld ook een krachtig logo en een mooie kleurstelling. Dat zijn juist dingen die het bij een simpele site aantrekkelijk maken.

Als je bijvoorbeeld iets meer met die antilope doet, want die staat daar nu echt heel alleen bovenaan en er gebeurd echt níks mee. Die kan je dan beter weglaten...

Je bent overigens verder echt hét stereotype van een scripter. Grafisch niet goed, maar technisch gezien fantastisch. EZ-view en TenkSupport Planner zijn volgens mij uitstekende programma's, maar qua vormgeving ontbreekt er veel aan je site.

Nog wat andere kleine puntjes:
- Maak een mail-formulier zodat ze online contact op kunnen nemen ipv dat ze hun eigen mail programma ervoor moeten opstarten
- Bij dit plaatje kan dat zwart maken in paint écht écht écht niet. Dat is leuk voor als je snel een screenshot maakt voor op een forum maar ik zou er gelijk op afknappen. Maak even een test-account aan en maak dan wat screenshots, zodat je geen naam weg hoeft te gummen
- Het is verschrikkelijk irritant dat de grootte van het scherm steeds veranderd. Zo is het menu nooit op dezelfde plek. Dan kan je het beter allemaal centreren en de variabele content in een iframe gooien of gewoon de hele pagina uitrekken.
- De achtergrond van de header van de containers bij EZ-View 4 (met die blauwe blokjes), is dat niet de header-achtergrond die hoort bij de Trillian-skin Watercooler?
- Maak wat meer screenie's van de programma's, want het is nu wel erg mager als ik op basis van dat ene screenshot mijn keuze voor een eventuele demonstratie moet maken
- Heb je een redelijk oubollige site, zie ik als titel "-knip- .: Producten :." staan. Die .: zijn voorbehouden aan MSN-namen en breezah-chickies... dat je het weet
- http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.tenksupport.nl&doctype=HTML+4.01+Transitional&charset=iso-8859-1+%28Western+Europe%29
- Je hebt geen DTD en Encoding in je source. Daarnaast mis ik ook meta tags wat vaak net iets handiger is bij zoekmachine's
- De height-attribute bestaat niet bij tabellen. Als je zowel horizontaal als verticaal wil centreren moet je eens hier kijken

Just my 2 cents

pi_15810742
Hallo, Henk-Jan hier! Even wat korte reacties want ik val haast om van de slaap.

@ Hertog-Jan: Je begint nu wel erg veel te posten in dit topic (imho), maak anders een ander topic aan waarin je om hulp vraagt en post hier je site als hij 'live' gaat. Nu hebben we hier er wel genoeg aan gedaan (een pagina of 3).

@ Tankhulp: Wat mij als eerste opviel is dat ik het hoogst irritant vind (mijn mening) dat de bovenkant van de pagina en daarmee het menu op iedere pagina verschillend is. Gebruik of een standaard hoogte en laat de pagina daarbinnen scrollen, of maak geen gebruik van het verticaal centreren. Ik lijk dit icoon wel als ik naar jouw site zit te kijken:

@Chandler: Simpel, Effectief en openbaar: Just the way I like it!

pi_15811174
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:19 schreef sop het volgende:
@Chandler: Simpel, Effectief en openbaar: Just the way I like it!
Up to the next generation of images sharing
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')