abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_15747851
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:46 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

jij wilt alles zeker voor 5 euro. Damn toen ook al met die rekenmachine.. dat jij zo zat te zeuren tegen mij, dat ik voor veel en echt veel minder dat ding had moeten kopen..


Nou, de productiekosten van zo'n kabeltje zijn een paar euro, dan is het toch idioot om het te verkopen voor € 75,- (!) Dat hele mobieltjes gedoe is extreem duur, maar goed..

Voor de rest had jij inderdaad wel aardig veel betaald voor die rekenmachine van Marco, maar dat moet je zelf weten.

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15748052
Kees, edit weg, NU

goedzo

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15748135
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees, edit weg, NU

goedzo


quote:
[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 27-12-2003 19:00]
Wat zeur je?

[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 27-12-2003 19:03]

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15748146
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

[quote]
[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 27-12-2003 19:00]

Wat zeur je?


niets niets
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15748186
*zucht* I know, maarja, arme student, vriend... Altijd beter dan die ¤120,= die ik moest gaan betalen, omdat pieter mij niet opgeschreven had...Wel nadat ik te laat was, maargoed, het had nog makkelijk gekund...
Names are so cliché
pi_15748560
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

28 euro is nog aardig prijzig, maar 75 is helemaal belachelijk.


japz is nog steets erg veel .. maarjah ik heb dus echt geen 75 euro voor zo'n snoerdje over en als ik er een voor 28 euro kan krijgen (nog in de verpakking) is het nog best te doen
pi_15748566
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:46 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

jij wilt alles zeker voor 5 euro. Damn toen ook al met die rekenmachine.. dat jij zo zat te zeuren tegen mij, dat ik voor veel en echt veel minder dat ding had moeten kopen..


rekenmachine??? ik zou het niet weten maar ik vind 75 euro voor een stukje draad met 2 plugjes wel erg duur zal het ff omrekenen naar guldens en dan is het 165 gulden.
pi_15748616
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:16 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

rekenmachine??? ik zou het niet weten maar ik vind 75 euro voor een stukje draad met 2 plugjes wel erg duur zal het ff omrekenen naar guldens en dan is het 165 gulden.


Zo belachelijk, echt Niels heeft al geprobeerd er een zelf te maken, maar dat is niet gelukt he niels?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15748686
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Zo belachelijk, echt Niels heeft al geprobeerd er een zelf te maken, maar dat is niet gelukt he niels?


Names are so cliché
pi_15748696
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Zo belachelijk, echt Niels heeft al geprobeerd er een zelf te maken, maar dat is niet gelukt he niels?


Die van de rekenmachine waren 35, dit gaat om een kabeltje van de mobiel naar de pc.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15748726
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Zo belachelijk, echt Niels heeft al geprobeerd er een zelf te maken, maar dat is niet gelukt he niels?


haha.. ajah als je een beetjuh versand hebt van natuurkunde en er een goeie handleiding bij hebt moet het wel lukken... ik heb ook zo'n snoerdjuh voor mijn Ti-83 was ook erg duur. Maar daar had ik dus ook op internet een uitleg gevonden hoe je zo'n snoerdjuh zelf kon maken, maar ben lui
pi_15748774
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Die van de rekenmachine waren 35, dit gaat om een kabeltje van de mobiel naar de pc.


Oh


Bluetooth is toch wel te betalen?

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15748898
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Oh


Bluetooth is toch wel te betalen?


Bluetooth hahaha... dan moet je zo'n soor station kopen en die zijn nog pittig duur :S heb ook zo'n hub voor van 15-Pin D-Sub naar DVI te gaan maar dat ding was ook nog zo'n 15 euro... slaat nergens op volgens mij zijn al dit soort dingen zo belachelijk duur... zal wel iets te maken hebben met de vraag... (vraag aanbod enzo)
pi_15748948
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:30 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

Bluetooth hahaha... dan moet je zo'n soor station kopen en die zijn nog pittig duur :S heb ook zo'n hub voor van 15-Pin D-Sub naar DVI te gaan maar dat ding was ook nog zo'n 15 euro... slaat nergens op volgens mij zijn al dit soort dingen zo belachelijk duur... zal wel iets te maken hebben met de vraag... (vraag aanbod enzo)


Hm, ja, ik heb het altijd gezegd, de mobiele telefonie is volksoplichterij

al ga ik er binnenkort misschien wel lekker hypocriet aan meedoen, misschien, misschien

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15748988
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:32 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hm, ja, ik heb het altijd gezegd, de mobiele telefonie is volksoplichterij

al ga ik er binnenkort misschien wel lekker hypocriet aan meedoen, misschien, misschien


ik vind het toch erg handig zo'n mobiel. Gebruik hem dan wel niet zo heel erg veel, gellukig maar want wat ik hoor wat sommiche meiden aan kosten hebben voor sms'jes, maar is wel erg handig.
pi_15749446
Mars Express maakt foto van landingsplaats Beagle 2[/ iemand zij daar:
quote:
Geweldig kan ik al een stuk grond kopen ik wil weg van de aarde
lijkt me een strak plan... de versnelling op mars is maar 3.7 m/s2 dus dat word erg leuk ik dacht in de Kijk gelezen te hebben dat je dan vleugels om je bind (groot genoeg) gewoon kon vliegen muhahahahaa.. maar dat kan ook een andere planeet of een maan geweest zijn. Moet ik alleen ff een utp kabeltjuh lechen van mars naar de aarde Ehmmmmm als nou een of andere gestoorde wetenschapper de atmosfeer kan herstellen zodat je daar normaal kan leven zou wel super chill zijn. Geen vervelende wetten enzo zet ik een hele boel wiet planten neer en verhandel ik die met aarde gna gna gna... heb gelijk al een nieuwe sport bedacht: VLIEGEN (als ik het goed heb met die vleugels enzo)... mijn fantansie gaat als een tegek tekeer

[Dit bericht is gewijzigd door MAX_crazy op 27-12-2003 19:55]

pi_15749460
Lees ik net op een potje haargel: "Houdbaar tot: 15-11-4003"

Is dat Hema-Humor kees?

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15749503
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:52 schreef MAX_crazy het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36466]
Mars Express maakt foto van landingsplaats Beagle 2[/url] iemand zij daar:
[..]

lijkt me een strak plan... de versnelling op mars is maar 3.7 m/s2 dus dat word erg leuk ik dacht in de Kijk gelezen te hebben dat je dan vleugels om je bind (groot genoeg) gewoon kon vliegen muhahahahaa.. maar dat kan ook een andere planeet of een maan geweest zijn. Moet ik alleen ff een utp kabeltjuh lechen van mars naar de aarde Ehmmmmm als nou een of andere gestoorde wetenschapper de atmosfeer kan herstellen zodat je daar normaal kan leven zou wel super chill zijn. Geen vervelende wetten enzo zet ik een hele boel wiet planten neer en verhandel ik die met aarde gna gna gna... heb gelijk al een nieuwe sport bedacht: VLIEGEN (als ik het goed heb met die vleugels enzo)... mijn fantansie gaat als een tegek tekeer


Ik heb wel eens over dat vliegen gelezen, maar dat was op de maan
Ook met vleugels enzo, maar je spieren worden ook een stuk slapper aangezien ze niet zo hard meer hoeven werken. dus
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15749527
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik heb wel eens over dat vliegen gelezen, maar dat was op de maan
Ook met vleugels enzo, maar je spieren worden ook een stuk slapper aangezien ze niet zo hard meer hoeven werken. dus


als te techniek zover is dat wij op Mars kunnen wonen dan hebben ze daar vast wel iets op gevonen.
pi_15749541
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:55 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

als te techniek zover is dat wij op Mars kunnen wonen dan hebben ze daar vast wel iets op gevonen.


Ga er maar nou van uit dat je nooit op Mars zult lopen

Waarom zou je ook, veel te koud

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15749609
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:56 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ga er maar nou van uit dat je nooit op Mars zult lopen

Waarom zou je ook, veel te koud


nou en.. lijkt me geweldig joh te techniek gaat heeeel hard ruben je weet het maar nooit
pi_15749726
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:59 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

nou en.. lijkt me geweldig joh te techniek gaat heeeel hard ruben je weet het maar nooit


True, niets is zeker, maarja, het is wel een beetje onwaarschijnlijk niet?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15749739
Hallo.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_15749751
Kijk
"Nog een voorbeeld: Titan, de trouwe metbezel van planeet Saturnus. Een van de grootste manen van het zonnestelsel die best veel weg heeft van onze blauwe aarde. Ook een dikke dampkring, ook wolken, win en lucht. Maar een zwaartekracht die zeven keer kleiner is. Vliegtickest naar je vakantiebestemming kun je er rustig bij het reisbureau laten liggen. Bind simpelweg twee vleugels met een spanwijdte van een meter of drie om je armen en je vliegt naar elke polaats die je maar wilt." DAT IS HET GEWOON HELEMAAL .. als het over heeeeel veel jaren mogelijk is ga ik dus op Titan wonen de maan van saturnes muhahahahaha
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')