abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:57:37 #76
67972 jimgeiler
dit was weer eens boeiend
pi_15739490
ik had dus de uitzending NA de kerstuitzending gemist....wat deed janine?? terugslaan?? en stefano??? en pascal??..in 1 aflevering mis je wel wat
groetjes van sjaak de msnknaap
pi_15741135
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 16:14 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Wat lul jij ??.


Slap zeg.
Zelf steeds provoceren en dan meteen op je teentjes getrapt zijn als er iemand iets terug zegt.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_15741226
Ik denk niet dat het geheim van laura is uitgekomen. Het zal wel weer zo gaan van: "Ach laura lul toch niet zo raar" of "wat een zieke opmerking laura" maar hij gelooft het niet, tenzij laura echt doordrukt maar dat zal wel niet. Ik denk dat het een geheim blijft tot het eind van de voogdij rechtszaak. Aan het eind word de baby aan dennis gegeven en dan grijpt laura naar haar laatste redmiddel: een dna test. Zo zal het denk ik gaan.

En wat een onzin met wendela zeg, ten eerste dat ze PERSE nick uitgekleed moest hebben en daarna dat ze het geheim houdt. Hoop niet dat dat geheim lang gaat duren. En als het uitkomt dan kunnen de schrijvers natuurlijk niet anders dan martine nick laten vermoorden, of ze doet het zelf natuurlijk. Maar dood moet ie.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_15741457
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:35 schreef karoltje het volgende:
Wat een drol zeg die Sjors, gaat ze lekker aardig lopen doen tegen Nick en doen alsof er niks aan de hand is .
Vond ik niet zo onlogisch, ze was gewoon bang alleen met Nick in huis.
Ik vind het idioter dat ze niet op het idee komt dat ze een morning-after-pil moet hebben.

Trouwens met dat wilde haar in die groene badjas ziet ze er wel vreselijk lekker uit.
Maar dat terzijde.

pi_15741536
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:23 schreef Dada het volgende:
En wat een onzin met wendela zeg, ten eerste dat ze PERSE nick uitgekleed moest hebben en daarna dat ze het geheim houdt. Hoop niet dat dat geheim lang gaat duren. En als het uitkomt dan kunnen de schrijvers natuurlijk niet anders dan martine nick laten vermoorden, of ze doet het zelf natuurlijk. Maar dood moet ie.
Ik las van de week in de krant dat Nick tot minimaal medio 2005 blijft.
Dus gaat het anders lopen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_15742987
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:23 schreef Dada het volgende:
En wat een onzin met wendela zeg, ten eerste dat ze PERSE nick uitgekleed moest hebben en daarna dat ze het geheim houdt. Hoop niet dat dat geheim lang gaat duren. En als het uitkomt dan kunnen de schrijvers natuurlijk niet anders dan martine nick laten vermoorden, of ze doet het zelf natuurlijk. Maar dood moet ie.
Martine is nog nooit echt in Sjors geinteresseerd geweest, dus zal ze die verkrachting gebruiken om Nick te chanteren en hem dus zeker niet vermoorden.
Enige interessante is of Sjors zwanger wordt. Abortus kan natuurlijk niet bij zo'n zwaar gereformeerd meisje, dus komt er dan een kleine met opa Ludo en oma Martine.
pi_15743130
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:23 schreef Dada het volgende:
Ik denk niet dat het geheim van laura is uitgekomen. Het zal wel weer zo gaan van: "Ach laura lul toch niet zo raar" of "wat een zieke opmerking laura" maar hij gelooft het niet, tenzij laura echt doordrukt maar dat zal wel niet. Ik denk dat het een geheim blijft tot het eind van de voogdij rechtszaak. Aan het eind word de baby aan dennis gegeven en dan grijpt laura naar haar laatste redmiddel: een dna test. Zo zal het denk ik gaan.

En wat een onzin met wendela zeg, ten eerste dat ze PERSE nick uitgekleed moest hebben en daarna dat ze het geheim houdt. Hoop niet dat dat geheim lang gaat duren. En als het uitkomt dan kunnen de schrijvers natuurlijk niet anders dan martine nick laten vermoorden, of ze doet het zelf natuurlijk. Maar dood moet ie.


Hier al uw antwoorden, hoop ik althans:
(zitten wel spoilers tussen, kleine dan)

Maandag 29 december

Hoewel Charlie hem vergeeft, zijn Roberts problemen nog niet ten einde. Barbara wil hem namelijk aanklagen. Stefano realiseert zich dat hij liever Ludo als vader heeft dan Maximiliaan. Janine snapt niet waarom, maar Ray reist voortijdig terug naar Nederland. Laura besluit dat het beter is als Robert weet dat hij de vader van Sil is.

Dinsdag 30 december

Ludo hoort dat er concurrentie is wat betreft het Waterfront project, maar omdat hij in Maleisië zit kan hij geen actie ondernemen. Sjors zoekt steun bij Martine, maar kan niet vertellen wat haar dwars zit. Charlie is de constante ruzies tussen Barbara en Jef meer dan zat. Janine probeert aan Stefano duidelijk te maken dat Ludo eigenlijk ook een slachtoffer is van de situatie.

Woensdag 31 december

Sjors is boos omdat Tracey aan Morris heeft verteld over Sjors zoen met Milan. Milan op zijn beurt reageert zijn frustratie hierover af op Robert. Robert wacht in spanning op de uitslag van het onderzoek waar uit moet blijken of hij inderdaad de vader is van Sil. De redactie van NOW magazine wil meneer Harmsen op de cover.

Donderdag 1 januari

Ondanks tegenwerpingen van Pascale blijft Dennis ervan overtuigd dat hij de enige echte vader van Sil is. De ruzie met Milan opent bij Robert de ogen: hij besluit niet meer voor zijn verantwoordelijkheden weg te lopen. Net als Sjors haar hart wil uitstorten over Nick, vertelt Milan dat hij toch met Charlie gaat trouwen.

Vrijdag 2 januari

Dennis zit met de handen in het haar door de uitslag van de vaderschapstest. Intens verdrietig gaat hij naar Laura toe. Sjors heeft aan haar moeder geen steun als ze haar haar grote geheim heeft bekend. Weer thuis uit Maleisië moet Ludo direct aan de slag om zijn mede-investeerders gerust te stellen en de Waterfront-concurrentie het hoofd te bieden.

'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_15744652
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:39 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ik las van de week in de krant dat Nick tot minimaal medio 2005 blijft.
Dus gaat het anders lopen.


Mooi. Snap der ook niks van dat Nick nou volgens mensen dood moet .

Dacht eerst ook dat het iets met Martine enzo zou worden .

Maar Nick zou later vast ook wel een goed personage worden.

Alla Ray die bijna Benjamin vermoorde

pi_15745211
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:46 schreef Silent_Hill het volgende:

[..]

effe tekste gekipt


Dit zijn gewoon spoilers vanuit een of andere gids. .
  zaterdag 27 december 2003 @ 17:16:13 #85
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15745248
SPOILER TAGS..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15745451
Dit staat gewoon in de vara gids .
pi_15746802

Kunnen we nog ff zien hoe slecht het haar zat bij de Dames allemaal Sommige hebben echt met hun vingers in het stopcontact gezeten volgens mij

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_15746928
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:16 schreef bobjuh het volgende:
[afbeelding]

Kunnen we nog ff zien hoe slecht het haar zat bij de Dames allemaal Sommige hebben echt met hun vingers in het stopcontact gezeten volgens mij


haha ja . Alleen Laura en Barbera hebben normaal haar.
pi_15747897
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:21 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

haha ja . Alleen Laura en Barbera hebben normaal haar.


Tja... Sebastian als sponsor hč
yokaverbeek.nl
pi_15748027
Hey, dit topic was er ook nog.

Terugvindpost .

  zaterdag 27 december 2003 @ 19:14:36 #91
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15748499
Ik vind Tracy trouwens ook steeds leuker worden... ze zag er ook bijzonder goed uit in dat rode pakje...

niet die van kerstavond, maar die van gisteren dus. (2e kerstdag) kort strak rood rokje..!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15751169
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:56 schreef Yoka het volgende:

[..]

Tja... Sebastian als sponsor hč


Vorige week bij Life&Cooking was Sjors zo toegetakeld en nu bij de kerstuitzending de rest.
Duurt die flauwekul van die kapper nog lang?
  zaterdag 27 december 2003 @ 22:48:55 #93
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_15753940
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind Tracy trouwens ook steeds leuker worden... ze zag er ook bijzonder goed uit in dat rode pakje...

niet die van kerstavond, maar die van gisteren dus. (2e kerstdag) kort strak rood rokje..!


Ik heb dr altijd al heel gevonden
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_15754384
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:14 schreef berney het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon spoilers vanuit een of andere gids. .


Ja boeiend? Hij vroeg hoe het daar mee af zou lopen dus ik ga 'm die preview voor volgende week, komt overigens van de gtst.nl site
'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
  zaterdag 27 december 2003 @ 23:11:43 #95
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_15754483
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:16 schreef bobjuh het volgende:
[afbeelding]

Kunnen we nog ff zien hoe slecht het haar zat bij de Dames allemaal Sommige hebben echt met hun vingers in het stopcontact gezeten volgens mij


Damn, weer 5 gaten in de ozonlaag dankzij de voltallige GTST-cast
Wat je vindt, ...
pi_15762854
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:16 schreef bobjuh het volgende:
[afbeelding]

O, Geweldig!!

Vooral deze: echt geniaal kapsel

pi_15764742
Yasmin is niet voor niks de beste actrice...
Ons likkertje
  zondag 28 december 2003 @ 16:23:27 #98
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_15767537
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:29 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Yasmin is niet voor niks de beste actrice...
Ons likkertje
en lekkertje
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 28 december 2003 @ 23:18:31 #99
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_15780506
Dat huwelijk tot Charlie en Milan gaat toch niet ECHT door?

Milan hoort bij Sjors hoor!

Nulla verba sed acta
  maandag 29 december 2003 @ 00:48:26 #100
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15783418
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:18 schreef Leonoor het volgende:
Dat huwelijk tot Charlie en Milan gaat toch niet ECHT door?

Milan hoort bij Sjors hoor!


ik denk dat Milan het met zijn agressieve benadering van Robert het een beetje afgedaan heeft bij charley. Dus ik denk dat Charley het gaat uitmaken en dat ie dan toch bij Sjors terecht komt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')