abonnement Unibet Coolblue
pi_15668640
****************
WAARSCHUWING
****************
Dit online spelletje is extreem verslavend en kan er tot leiden dat partners, kinderen, vrienden, ouders, zusters, broers en andere aanverwante artikelen zelfmoordneigingen krijgen

****************

GRATIS

GRATIS

Ik wil op dit forum graag het volgende MMORPG ff duidelijk maken. Nadat ik was begonnen met midnitechallenge (zie PTA) zijn online games opeens heel leuk.

Zoals Runescape ( http://www.runescape.com/ )

**********************************************************

Runescape is een mmorpg dat zich afspeeld in de tijd van de draken en ridders. Je bent iemand die vrij door een wereld heen kan lopen, je kunt skills zoals:

- attack
- strenght
- defence
- magic
- mining
- ranged

en nog veel meer gaan practicen.

*************************************************

Om meteen maar even met de deur in huis te vallen, je kunt elkaar niet gewoon aanvallen. Daarvoor heb je de wilderness. Hier kun je andere spelers met enige limieten aanvallen. Hoe verder je komt hoe meer je kunt aanvallen.

Ben jij combat lvl 20, dan kun je in wilderness lvl 10 mensen tussen lvl 10 en 30 aanvallen. En zij jou natuurlijk!

****************************************************

Gemiddeld zijn er 6000 - 24000 mensen online. Deze zitten niet allemaal in een wereld maar verdeeld onder een aantal servers. Er is een maximum van ongeveer 1250 per server.

*****************************************************

De graphics zijn echt bagger, dat is ook nodig om te zeggen, zie hier een paar screenshots:

***************************************************

Om een beeld te krijgen hoe groot die wereld dan wel niet is, kijk hier:
http://runevillage.com/world.php

En hier voor de wilderness
http://runevillage.com/mapWilderness.php

***************************************************

In de wilderness heb je zogenaamde pk-clans of pk-ers. Deze trainen alleen hun combat skills om daarna in de wilderness te gaan killen.

Dus ga niet meteen met lvl10 de wilderness in, want dat werkt gewoon niet.

*****************************************************

Wat wel handig is, is naar iemand te zoeken die wil dat jij iron ore (of iets dergelijks, je hebt ook brons en nog wat andere) gaat dragen. Deze mensen willen graag een smithing lvl omhoog hebben en geven meestal niet zoveel om wat ze ervan maken. Een goede manier om aan armour te komen dus!
*****************************************************

Als je het dan toch hebt voormekaar gekregen om dood te gaan, er is 1 troost, je houd je 3 waardevolste bezittingen. De rest ligt op een hoop waar jij dood ging.

Als dat dus afgelegen is moet je snel terug gaan om het weer op te halen.
****************************************************

Ik open dit topic dus omdat ik mensen zoek om mee te handelen en eventueel mee te pk-en. Alleen sta je niet zo geweldig in de wilderness, dusssssss...........


***************************************************

Als je nou een mooi monsters hebt neergemept kan het voorkomen dat ie wat laat vallen. Bijvoorbeeld runes! Dat zijn stenen (ofzow) die je kunt gebruiken om spells te casten.

*************************************************

Ook kun je nog quests doen, daarin moet je vanalles verzamelen en ook monsters verslaan. Daarmee krijg je quest points en ook beloningen.

************************************************

Je kunt dus ook handelen, in het centrum van elke redelijke plaats staan meestal wel een hoopje mensen vanalles door elkaar heen te roepen.

Ook heb je stores, daar kun je vanalles kopen er verkopen. Als na al dat shoppen je inventory vol is, ga je naar de bank to om het daar te dumpen (ook gelimiteerde storage)


*********************************************

Afijn, de rest leer je wel in de tutorial aan het begin van het spel. Een leuke site voor beginners is http://www.runevillage.com/

*********************************************

Oh ja,
HIER GEEN ACCOUNTS AANBIEDEN OF VRAGEN
NET ZOALS AUTOMINERS OF ANDERE CHEATS

**********************************************

Mijn nick is: LSkylighter
Als je serieus gaat spelen kan je me gerust toevoegen bij je friends list. In de vakantie ben ik sowieso van 22:00 tot 03:00 online. Meestal 's middags ook wel.

@ran@ C U there!!

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 24-12-2003 15:25]

pi_15669062
Ziet er echt fokking moeilijk/ingewikkeld/tijdrovend uit...

Maar ik zal het een poging geven, maar dan pas NA kerst. Als ik bij mn ouders weg ben en weer gewoon thuis zit me te vervelen !

pi_15669235
hoezo tijdrovend? als je toch ff geen zin hebt log je gewoon uit, geen enkel probleem. Ingewikkeld ook niet, dat leer je vanzelf wel.
pi_15669283
Kost het geld om online te spelen?
pi_15669580
Hey _laytsskylighter_ , ik zag je mailtje net pas (lang leve de Fok mail servers ) maar het is inderdaad goed hoor

Met zo'n openingsposts Mijn compliment!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15669873
Skyfighter, hoe ver ben jij al , in 'runescape' gesproken? Behoor je tot de top/middenmotor/beginneling?

zou wel mooi uitkomen als je al wat verder was, dan kan je nieuwe Fok!kers een steuntje in de rug geven.

pi_15670017
Bedankt Not._R.

Lees eerst ff de openingspost!
Kijk bovenaan bij het kruisje
Het is dus gratis.

Er is een mogelijkheid om een betaalde versie te spelen, dan is de wereld ongeveer 3x zo groot. Je hebt 30% meer skills en heel veel meer. Ik zit daar zelf serieus over na te denken want het kost maar $5 per maand.

Maar de normale is dus GRATIS

***********************

@ DaFan, ik zit ongveer op lvl 32, dat is de middenmotor als ik het goed heb bekeken. Ik speel het nu ongeveer 2 weken. Totaal ongeveer 80 a 100 uur.

En die steuntjes in de rug die komen er zeker, zelf ben ik een miner en een smither. Dus voor degene die 15 minuten ofzo de tijd hebben kunnen rekenen op gratis ijzeren schilden, zwaarden en dat soort dingen (nog geen body plating, wel legs)

pi_15670262
@ Notorious_Roy,
is het ook goed dat ik zo af en toe wat screens post?

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 24-12-2003 16:07]

  woensdag 24 december 2003 @ 15:56:57 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15670737
quote:
[b]Op woensdag 24 december 2003 14:30 schreef Dit online spelletje is extreem verslavend en kan er tot leiden dat partners, kinderen, vrienden, ouders, zusters, broers en andere aanverwante artikelen zelfmoordneigingen krijgen
Ik vond er anders niks aan.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 24 december 2003 @ 15:57:26 #10
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15670749
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:36 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Notorious_Boy,
is het ook goed dat ik zo af en toe wat screens post?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_15671031
Excuses, veranderd.

Hoe lang heb je Runescape gespeeld?

pi_15671156
Ik speelde ook altijd runescape, echt verslavend spelletje was dat.
Heb het een hele tijd niet gespeeld omdat mijn vrienden ermee stopte en het is erg saai om alleen te spelen.

Ik had een character met lvl 74 combat en een skill total van 960 ofzo.
D stroyer heette ik op runescape zal is kijken of ik mijn password nog weet .

  woensdag 24 december 2003 @ 16:16:35 #13
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15671231
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:07 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Excuses, veranderd.

Hoe lang heb je Runescape gespeeld?


Hoe lang weet ik niet meer precies maar geen maanden ofzo. Het lagde nogal bij mij en dat vond ik zo irritant dat ik gekapt ben.
Wel een leuk idee verder hoor, zonde alleen van de graphics.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_15671490
Runescape 2 BETA wordt getest, ziet er een stuk beter uit. Maar nog steeds bagger.
pi_15671491
Ik heb weer eens ingelogd in runescape om effe een screenshot van me skills te maken.

Als iemand hulp nodig heeft om te beginnen of gewoon met iets anders moet je het even zeggen want ik heb wel weer zin om te spelen

pi_15671537
Ben al ff begonnen. Ben op me gemak aan het kijken wat het zo allemaal inhoud.
pi_15671563
dies leuk
********

@ Dark_ wat is je nick, wil je wel helpen

pi_15671736
Ik heb je al toegeoegd me nick is Dark Cover. Ik ga nu even wat drinken want ik voel me niet lekker, ben in 3 min. terug.
pi_15671782
Ok, games doen wonderen
pi_15671993
ziet er tof uit, ik ga nu eens even de website doorspitten en gewoon beginnen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15671997
Hmmz. Mij wordt nu geleerd hoe ik moet vissen. Alleen als ik op die sparkling plaats in het water klik zegt hij steeds:

* Nothing intresting Happends

pi_15672009
gebruik je je net wel?
pi_15672031
* Opgelost
pi_15672132
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:45 schreef Vision het volgende:
ziet er tof uit, ik ga nu eens even de website doorspitten en gewoon beginnen
hulp nodig? Wil graag helpen
pi_15672388
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:50 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

hulp nodig? Wil graag helpen


graag

ik ben nu bezig een account aan te maken

-edit-

eerste vraag: welke server moet ik kiezen of kan ik dat later nog veranderen?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')