Wie kan mij aan adressen van goede kleermakers helpen, liefst in de Randstad? Ik zoek een kleermaker met een eerlijke filosofie, die mij alle technische details van een pak kan verklaren en die een eerlijke prijs heeft (zeg wat maar Mischa Bergshoeff in Gouda voor maatschoenen doet)
Wie heeft positieve ervaringen op dit vlak en wie kan mij een adres aanbevelen?
Ik opteer voor Italiaans werk, Napolitaanse snit bij voorkeur, dus Isaia en Borrelli-stijl (maar dan net wat goedkoper)
Ik ken reeds
- Oger A'dam, Den Haag
- Allesandro, Leiden
Janssen15, Pietverdriet, wat jullie?
Oh wat betreft de stijlen: dat weet ik effe niet, misschien staat het op hun site.
quote:die ken ik idd nog niet! Dank je Feestkabouter!
Op zaterdag 20 december 2003 04:43 schreef Feestkabouter het volgende:
The House of Lines
Achter de Dom 8
3512 JP Utrecht
www.houseoflines.nl
Ik zou dan een mooi pak kopen, en niet op maat laten maken. Zo nu en dan eens bij Setpoint binnen lopen of naar een outletstore. Daar kun je voor 500 euro hele mooie dingen kopen!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:16 schreef horney_dorney het volgende:
hey precies een topic waar mijn vraag wel in past. Iemand ervaringen met Duetz, o.a. winkel in Hilversum. Ze bieden vanaf 299 een maatpak.
Tevens een andere vraag: stel ik heb een budget van 500 euro; wat is verstandiger? Een goed confectie pak kopen of proberen voor dat bedrag een maatpak te halen. Kan me voorstellen dat je voor dat bedrag bijvoorbeeld genoegen moet nemen met een wat eenvoudiger stof.
Heb je daar dat Canali overhemd laten tailleren??quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:47 schreef itsontoday het volgende:
Westend Tailors.
Westeinde 4
1017 ZN Amsterdam
wel eerst even bellen: 020-6230160
Zij werken met Scabal toch?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:47 schreef itsontoday het volgende:
Westend Tailors.
Westeinde 4
1017 ZN Amsterdam
wel eerst even bellen: 020-6230160
Nee, mijn h&m karl lagerfeld jasje laten aanpassen (zwarte knopen ipv lagerfeld, vier knopen op de mouw ipv 1 en onder laten afronden ipv recht). Was heel erg mooi gedaan. En wat ik daar zag hangen zag er heel goed uit.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je daar dat Canali overhemd laten tailleren??
Canali overhemden zijn net tenten. Die mogen idd wel getailleerd worden... Pakken zijn overigens wel heel erg netjesquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je daar dat Canali overhemd laten tailleren??
Ja, Caruso, hoe weet jij dat? Bij Kool of Sartoria Naarden waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:26 schreef Mastroianni het volgende:
Ik denk dat Soli kiest voor een pak van Caruso of Nervesa o.i.d.
Volgens mij heb je dat wel eens eerder in een topic gemeld.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:51 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ja, Caruso, hoe weet jij dat? Bij Kool of Sartoria Naarden waarschijnlijk
Weet nog niet of ik voor MTM of bespoke ga.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |