quote:cool inderdaad.
Op donderdag 18 december 2003 10:26 schreef ruk het volgende:
Kennen jullie het nog? Buizenpost.
Vroeger bij de Hema maakten ze er ook gebruik van. Ik als klein jochie vond het fascinerend als zo'n cassiere er een koker in stopte, en een paar ogenblikken later er weer zo'n koker te voorschijn kwam. Mooi systeem.
Het grappige is, dat het bedrijf waar ik werk binnenkort gaat verhuizen naar een oud bankgebouw, waarin zo'n buizenpost systeem aanwezig is. Lekker oldskool, mail is overbodig. Leuk.
Ken je het nog? Buizenpost?
Ik ging vroeger (*lees 8 of 9 jaar) met mijn moeder mee naar een bank die zei schoonmaakte en mocht daar mee spelen was leuk want je kon ook van te voren aangeven waar het naartoe moest
Had namelijk geen zin om het naar de kluis te sturen want daar konden we uiotteraard niet in
Was ook leuk om collega's te pesten door 10 van die dingen achter elkaar er in te doen, komen ze er één voor één weer uit.. kun je druk mee zijn..
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:35 schreef Larry101 het volgende:
Was ook leuk om collega's te pesten door 10 van die dingen achter elkaar er in te doen, komen ze er één voor één weer uit.. kun je druk mee zijn..
Guust Flater had zelf een buizenpost systeem gemaakt. En toen knalde er een bocht vanaf heheheh
En Brazil is inderdaad geweldig.
Buisjes bloed worden met de buizenpost vanaf sommige afdelingen [zoals de IC of Neonatologie] naar het laboratorium gestuurd voor onderzoek.
buizenpost Het bespaart veel loopwerk.
M'n vader was een keer met zijn collega's aan het overgooien met een stressballetje en die viel toen in die buis, dat was droog.
quote:Staat 't niet op die website?
Op donderdag 18 december 2003 19:47 schreef ruk het volgende:Weet iemand hoe technisch buizenpost werkt? Ik kan er alleen naar gissen, maar de details zijn mij onbekend.
quote:He, sorry, niet gezien. Mijn fout.
Op donderdag 18 december 2003 19:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Staat 't niet op die website?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |