pi_15469106
registreer om deze reclame te verbergen
Wie heeft nog meer het probleem dat hij meestal van meisjes te horen krijgt dat je zo "lief/aardig" bent, maar voor de rest willen ze niets met je willen of laten dat in iedergeval niet blijken?....ja de meeste denken wat is dit nou weer voor een zinloos topic maar mensen die hetzelfde hebben weten dat het best frustrerend is
"Be realistic demand the impossible"
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:18:50 #2
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15469127
* Meldt

Ik ken het gevoel inderdaad ja. Het is erg frustrerend en maakt je zo verdomd onzeker.

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_15469158
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:18 schreef Ataririot het volgende:
Wie heeft nog meer het probleem dat hij meestal van meisjes te horen krijgt dat je zo "lief/aardig" bent, maar voor de rest willen ze niets met je willen of laten dat in iedergeval niet blijken?....ja de meeste denken wat is dit nou weer voor een zinloos topic maar mensen die hetzelfde hebben weten dat het best frustrerend is
Zo laten ze dat dus blijken...
pi_15469176
* meld, maar dat was vroeger. Gewoon lief blijven, maar meer durven en doen. Beetje ook kunnen lachen en stoer zijn.
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:21:37 #5
50246 devilish1980
don't look into my eyes
pi_15469216
*meldt... vrouwen wie snapt ze

al te vaak gehoren gekregen dat ik te lief zou zijn (hoe kan je nu te lief zijn in hemelsnaam maargoed)

My bed is on fire with passion and love.
The neighbours complain about the noises above.
But she only comes when she's on top.
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:21:51 #6
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15469221
Vaak is het ook een manier om te zeggendat ze niets willen: "ik heb je liever als goede vriend" dat is bullshit want daarna hoor je nooit meer iets van ze. Geef dan de echte reden en niet zo'n lulsmoes, zeg gewoon dat ik niet knap genoeg ben. Is veel eerlijker
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:22:20 #7
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_15469242
ken het gevoel...
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
pi_15469253
Hallo hallo, hier nog zo een
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:23:15 #9
28760 Jape
wiggle wiggle
pi_15469274
*meldt*

krijg het vrijwel altijd te horen eigenlijk, maar gelukkig is de laatste tijd gebleken dat lief gevonden worden en "maar een vriend zijn" niet per se samen hoeven te gaan

dinsdag 16 december 2003 @ 23:26:18 #10
24883 Red.Flash
.-=IT's-A-Bombe=-.
pi_15469360
En mij vinden ze dan ook nog eens, niet lief..
...
Het kan dus altijd erger
A closed mind is a good thing to lose.
pi_15469376
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:21 schreef devilish1980 het volgende:

al te vaak gehoren gekregen dat ik te lief zou zijn (hoe kan je nu te lief zijn in hemelsnaam maargoed)

Nja dan beschouwen ze je meer als vriendin dnek ik Dat is te lief..
pi_15469393
Omdat ze zelf erg lief zijn willen ze een wat stoerdere vriend ofzo. Niet dat ze allemaal zo zijn maar vaak wel.
Het is inderdaad niet fijn om te horen omdat het gewoon zo duidelijk is dat ze je maar een softie of iets in die trant vind.
pi_15469415
*meldt... ik krijg regelmatig de text " Maar ik vind je wel lief" te horen... opzich smelt ik daar al voor... alhoewel ik nou ook niet zou willen dat ze zouden zeggen "Hey Joh je bent een arrogante LUL"

vrouwen

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_15469559
Draai de situatie is om...
Stel je voor dat je een vriendin hebt, zo lelijk als de nacht, een bigmac op pootjes, maar je kent haar al heel lang en je wilt der niet kwetsen.
Opeens laat ze duidelijk blijken interesse te hebben, wat doe je dan?

Ik zou ook zeggen "ik vind je lief, bla bla bla". Maar in me hoofd zou het meer zoiets zijn als "GADVERDAMMEEEE!!! Rot op varken! Eeeeewww!!!!"

Dus, als ze je lief vinden kan je sex wel vergeten. Lijkt mij, denk ik.

dinsdag 16 december 2003 @ 23:34:13 #15
28760 Jape
wiggle wiggle
pi_15469596
quote:
ohja dat ook...

"volgens mij ben jij veel te lief voor een meisje"
"je bent veel te lief voor me"

VERDOMME! WEES BLIJ DAN!

pi_15469616
*meldt te goed voor deze aardkloot maar niemand die naar je omkijkt en zelf er altijd voor iemand zijn
http://www.brandweerdelfzijl.nl
pi_15469930
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:34 schreef Richard2011 het volgende:
*meldt te goed voor deze aardkloot maar niemand die naar je omkijkt en zelf er altijd voor iemand zijn
het is alsof je mij beschrijft....
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:47:15 #18
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15470038
quote:

Te lief? Ik ben een pittig ding die de nare eigenschap heeft weleens over (te) lieve mannen heen te lopen en geloof me daar word die persoon en ik ook niet happier van, vandaar misschien te lief?

Ik weet wel dat ik mij het beste voel bij iemand die tegengas op de juiste vlakken kan geven, zodat er grenzen zijn! Zo krijg ik niet het gevoel over iemand heen te lopen en blijft de relatie in balans.

PS editje: Ik zeg wel degelijk waar het op staat voor mij en gelukkig kunnen de meesten daar redelijk mee overweg, terwijl ik daar niet altijd de juiste woorden voor lijk te kunnen vinden maar ik waarschuw wel eerst dat ik heel direct ben...!

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  woensdag 17 december 2003 @ 00:00:03 #19
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15470515
Nah ik ken het niet zo heel erg. Ikzelf ben iemand die heel erg afstandelijk is. Bij sommige meiden niet, maar bij heel veel wel.

Als ik er niets in zie dan ben ik echt superafstandelijk. En als ik wel wat in hen zie dan ben ik een hele beste kerel, maar daar houd het op.

Ik ben ook vooral bezig om zelf een lekker leven te hebben, ik ga me geen zorgen meer maken over het feit dat ik op dit moment nog geen vriendin gevonden heb (of zij mij) Zorgen maken heeft weinig zorgen. Natuurlijk kun je er over nadenken, maar ik denk dat het daar ook moet ophouden ook.

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_15471078
Ja en als je vraagt wat meisjes aantrekkelijk aan een jongen vinden staat er 9 van de 10 keer tussen "Hij moet wel heel lief zijn" En als ik eens tegengas geef ben ik weer flauw :S
"Be realistic demand the impossible"
pi_15471239
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:47 schreef Lekkertjuh het volgende:
PS editje: Ik zeg wel degelijk waar het op staat voor mij en gelukkig kunnen de meesten daar redelijk mee overweg, terwijl ik daar niet altijd de juiste woorden voor lijk te kunnen vinden maar ik waarschuw wel eerst dat ik heel direct ben...!
Kan een erg nare eigenschap wezen mits je goed kan inschatten wanneer je direct kan wezen.

maar om even ontopic te doen:
Kweet wel dat als je te lief bent en altijd maar doet wat zij wil en als een kwijlende puppy achter haar aanloopt dat ze dan gillend wegrent naar verloop van tijd.. dus maybe is het daarom zo dat iemand niet TE lief mag wezen?

woensdag 17 december 2003 @ 00:23:50 #22
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15471298
Het maakt natuurlijk ook wel uit hoe het woordje 'lief' wordt uitgesproken. Want 'vrienden blijven' en 'je bent wel iief' zijn wel dingen die heel makkelijk gezegd worden. Vaak is dat lief gewoon een ander woord voor aardig.
[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_15471410
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:23 schreef El_Fenomino het volgende:
Het maakt natuurlijk ook wel uit hoe het woordje 'lief' wordt uitgesproken. Want 'vrienden blijven' en 'je bent wel iief' zijn wel dingen die heel makkelijk gezegd worden. Vaak is dat lief gewoon een ander woord voor aardig.
Inderdaad. En je kan natuurlijk ook niet verwachten dat iedereen als een blok voor je valt he?
  woensdag 17 december 2003 @ 00:40:50 #24
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15471726
Iedereen die zich herkent in dit 'te lief zijn' zou verplicht de volgende site moeten doorlezen: www.fastseduction.com

Lees die guide door en leer het hoe en waarom vrouwen dit zeggen, nog belangrijker is dat duidelijk wordt hoe je kunt voorkomen dat vrouwen dit tegen je zeggen zonder dat je jezelf hoeft te veranderen.

Buck it
pi_15471754
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:40 schreef megajelquer het volgende:
Iedereen die zich herkent in dit 'te lief zijn' zou verplicht de volgende site moeten doorlezen: www.fastseduction.com

Lees die guide door en leer het hoe en waarom vrouwen dit zeggen, nog belangrijker is dat duidelijk wordt hoe je kunt voorkomen dat vrouwen dit tegen je zeggen zonder dat je jezelf hoeft te veranderen.

Of je zou natuurlijk zelf logisch na kunnen denken en er dan achter kunnen komen
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')