woensdag 10 december 2003 @ 14:48:34 #51
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15303007
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op woensdag 10 december 2003 12:10 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

\

Een feessie waar ze elkaar fysiotherapie geven....

gaan jullie elkaar dan ook de hele tijd masseren, kraken enzo?

lekkah !!!

enne wat tips....je moet vertrouwen kweken...je moet dichtbij haar zien te komen...wat je al redelijk is gelukt, maar oppassen dat je niet in de "friend-zone" terecht komt....da's als een zwart gat en kom je ook nooit meer uit.

Hoe je haar kan benaderen? ik heb altijd al wel succes gehad met een massage als het al laat is geworden op een avond ofzo. Het succes ligt volgens mij in het feit dat ze gewend moet raken dat jij haar aanraakt...hence massage.....zoveel mogelijk casual huid-op-huid contact....waarom denk je dat meiden hun gesprekpartner's arm aanraken in een gesrpek en die andere zegt wat leuks, grappigs ofzo....dan lachen meiden vaak en raken ze je arm ofzo even aan....

huid-op-huid contact betekent ook dat je dichtbij haar bent en als je feromonen haar bevallen, dan zal ze op je vallen. Dat betekent dus niet dat je je oksel of anus in der gezicht moet douwen...daar zitten de zweetklieren nl. die feromonen maken....maar ze moet gewoon je aanwezigheid accepteren in haar directe nabijheid.

En ja heel snel lijkt het op die sjonnie's die tegen wijven zitten aan te rijden, DAt moet je dus vermijden.

hmz, niet alles posten op het net
als elke prutser dezelfde techniek gaat gebruiken, dan gaat dat natuurlijk niet werken.

ik kan bovenstaande allemaal be-amen. dat van de friendszone helaas ook
en je moet wel iets gaan doen dat je met zijn 2'n bent. niet met een groep gaan catannen. dan komt er weer niets van

I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  woensdag 10 december 2003 @ 14:50:32 #52
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_15303063
be yourself, valt ze daar niet op.. kijk dan maar verder.. waste of time

oh en de topic titel komt nogal.. hopeloos over, pin je iig niet vast op haar en een eventuele relatie met deze schoonheid.. always have a backup plan

[Dit bericht is gewijzigd door Mimic op 10-12-2003 14:52]

smile :D
pi_15303778
Tsja, allemaal wijze praat van jullie.

Ik denk dat ik mijn aanvalsstrategie het beste kan opbouwen door eerst wat dingetjes te gaan doen met haar huisgenootjes, bijv Catannen. Vervolgens als ik weer bij die vriend ben gewoon een keertje bij haar binnenvallen en vragen of ze een avondje iets met mij wil gaan doen. Goed plan?

woensdag 10 december 2003 @ 15:24:52 #54
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15303922
offtopic
ik dacht werkelijk waar dit dit een BHFH topic was

ontopic
go for it, in het ergste geval loop je een blauwtje, in een minder erge geval heb je een leuke date, in een nog minder erg geval nog meer leuke dates en wellicht een vriendin erbij en in het allerbeste geval is het het begin van een nieuwe relatie voor je...

haal je berevel maar weer tevoorschijn om voor de open haard te leggen met de kerstdagen enzo

Neerkomen wel!
pi_15304428
waarom is nou altijd een meid met lang blond haar de type voor elke man???
  woensdag 10 december 2003 @ 16:03:17 #56
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15305024
zie
www.fastseduction.com

Lees hier een uurtje doorheen en je bent klaar voor de strijd

Laat weten wat je er van vindt!!

Buck it
pi_15305089
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:19 schreef robbedoes het volgende:
Tsja, allemaal wijze praat van jullie.

Ik denk dat ik mijn aanvalsstrategie het beste kan opbouwen door eerst wat dingetjes te gaan doen met haar huisgenootjes, bijv Catannen. Vervolgens als ik weer bij die vriend ben gewoon een keertje bij haar binnenvallen en vragen of ze een avondje iets met mij wil gaan doen. Goed plan?

dat lijkt mij in dit geval een wijze strategie... maar zorg dan wel dat het niet allemaal te geplanned en strategisch overkomt ! iig leer je haar zo eerst kennen en kun je haar in een vertrouwde omgeving mee uit vragen, niet in een zweterige overvolle disco met dronken droppies om je heen . Hou ons op de hoogte!
Ben ook maar een mens... toch?
  woensdag 10 december 2003 @ 16:45:51 #58
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_15441668
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:21 schreef snaakster het volgende:
Je kunt d'r ook gewoon zeggen dat je d'r leuk vind... Dat gaat als volgt:

"ik vind je leuk"

ooit gehoord van tact enzo. Je stapt niet zomaar naar iemand toe en zegt "ik vind je leuk". Hoe zou jij reageren als er opeens iemand naar je toe kwam van "ik vind je leuk". Idd, je zou denken "what the fuck".

Je moet die ander eerst leren kennen enzo, dat wat jij zegt is gewoon echt de grootste no-go die je je maar kan bedenken.

Reactie was best offtopic eik, moest er alleen ff op reageren.

/on-topic
hou ons op de hoogte he al ben ik dit topic morgen hoogstwaarschijnlijk toch weer vergeten maar ok

| Foto's |
pi_15446240
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:52 schreef Frenkie het volgende:
Vraag haar nummer, en bel haar, neem haar mee uit eten of ga iets anders leuks doen samen. Sim-pel.
Wat een rete-hip antwoord
Waarom zou je niet gewoon gelijk vragen of ze mee uit eten gaat in plaats van vragen naar dat stomme "ik-ben-te-bang-je-"face2face"-een-persoonlijke -vraag-te-stellen-dus-mag-ik-je-sms-en/ bellen" telefoon-nummer :S

Oh, nee........ ENG !!!!!!!!

donderdag 18 december 2003 @ 13:04:14 #61
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15510397
en? gelukt?
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_15511781
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

ooit gehoord van tact enzo. Je stapt niet zomaar naar iemand toe en zegt "ik vind je leuk". Hoe zou jij reageren als er opeens iemand naar je toe kwam van "ik vind je leuk". Idd, je zou denken "what the fuck".

Je moet die ander eerst leren kennen enzo, dat wat jij zegt is gewoon echt de grootste no-go die je je maar kan bedenken.

Dan hebben wij een verschil van mening... Ze hebben elkaar toch al een paar keer gezien?!
Als je elkaar nog nooit gesproken hebt en je vraag meteen; noiken? Dat is tactloos. Mijn reactie is meer "straight forward".
pi_15513108
Even offtopic: ik heb bij mijn studie als keuze vak massage kunnen volgen. Daarbij kwamen mensen van allerlei verschillende opleidingen. Inderdaad wel 20-80 mannen/vrouwen verdeling. Errug geslaagd was het Zeker aangezien het grootste gedeelte praktijk was

Ontopic: Ik zou kijken of je gezellig met zijn allen kunt gaan Catannen. Eventueel koken van te voren, geeft een goede indruk Blijkbaar zijn er niet zoveel mannen / jongens die kunnen koken (tenminste dat denken vrouwen). En tijdens het catannen kun je of haar een beetje plagen of een bond vormen of zo Kun je de andere verslaan Probeer een leuke sfeer tussen jullie te ontstaan. En wat iemand anders al zei: HOU JE HANDEN NIET OP HAAR BEEN

Verder dan dat zou ik even niet kijken. Eerst zien hoe dat loopt, dan kun je wel verder zien. Anders plan je nog tm volgend jaar kerst vol Hou ons wel op de hoogte!!

pi_16708427
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:28 schreef Tootoo het volgende:
Ontopic: Ik zou kijken of je gezellig met zijn allen kunt gaan Catannen. Eventueel koken van te voren, geeft een goede indruk Blijkbaar zijn er niet zoveel mannen / jongens die kunnen koken (tenminste dat denken vrouwen). En tijdens het catannen kun je of haar een beetje plagen of een bond vormen of zo Kun je de andere verslaan Probeer een leuke sfeer tussen jullie te ontstaan. En wat iemand anders al zei: HOU JE HANDEN NIET OP HAAR BEEN

Verder dan dat zou ik even niet kijken. Eerst zien hoe dat loopt, dan kun je wel verder zien. Anders plan je nog tm volgend jaar kerst vol Hou ons wel op de hoogte!!

Ff een update:
Gisteren was ik weer bij die vriend over de vloer. De populaire meid in kwestie had gekookt met een arrogante vriendin voor de rest van het huis. Het etentje was kei geselli. Daarna is zij op haar kamertje naar een film gaan kijken met die vriendin waarbij wij intussen de afwas deden.
Daarna hadden we Kolonisten van de plank getrokken en van 21:00 uur tot 00:30uur gekolonisten. Voor mensen die ganzenborden zijn gewend, kunnen de spelregels nogal ingewikkeld overkomen. Tijdens het ganzenborden natuurlijk hardstikke veel gelachen enzo. Ze vroeg of ik het eten lekker vond. Van deze gelegenheid maakte ik gebruik om te melden dat ik ook nog wel een leuk recept weet. Toen vroeg ze of het mij leuk leek om dat volgende week dan voor het huis te komen koken. Daarna volgt een huisstapavondje, waarbij ze vroeg of ik dan ook meega.

Klinkt allemaal positief op het moment.

vrijdag 30 januari 2004 @ 10:18:08 #65
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16709215
Hoe een populair meisje te versieren? Ehm... Door haar niet als populair meisje te zien en te behandelen denk ik... Als ze op een voetstuk staat voor jou zal ze vrijwel onbereikbaar zijn/blijven...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_16716431
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:18 schreef B-FliP het volgende:
Hoe een populair meisje te versieren? Ehm... Door haar niet als populair meisje te zien en te behandelen denk ik... Als ze op een voetstuk staat voor jou zal ze vrijwel onbereikbaar zijn/blijven...
Dat is het niet. Ze is een hele gewone meid die iedereen neemt zoals ie is. Desondanks heeft ze vele vrienden. Probleem is om dat ik zeker wil weten dat ik een kans kan maken alvorens ik op haar afstap.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 15:06:14 #67
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_16716540
Goed bezig!!!
Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:45:47 #68
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_16723362
Werkt bij mij altijd: Zorg dat ze mee is met uitgaan, en zoek op die plek meiden waarvan je weet dat je ze makkelijk kunt versieren. En ga dan enorm populair lopen doen met die meiden terwijl je haar compleet links laat liggen. En dan bedoel ik niet dat je die andere meiden meteen moet gaan zoenen oid, maar zorg dat ze steeds aan je gaan zitten. Wedden dat zei jou dan ineens veel intressanter gaat vinden. Hou dan nog een tijdje de boot en vraag haar weer mee uit, zeg dan voor die tijd dat je haar iets meer aandacht zult gaan schenken, maar doe dan weer precies hetzelfde, als ze jou dan een beetje leuk vindt zal ze moeite gaan doen om jou intresse te wekken, zoniet: stop trying.
pi_16730465
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:45 schreef tommytheman het volgende:
Werkt bij mij altijd: Zorg dat ze mee is met uitgaan, en zoek op die plek meiden waarvan je weet dat je ze makkelijk kunt versieren. En ga dan enorm populair lopen doen met die meiden terwijl je haar compleet links laat liggen. En dan bedoel ik niet dat je die andere meiden meteen moet gaan zoenen oid, maar zorg dat ze steeds aan je gaan zitten. Wedden dat zei jou dan ineens veel intressanter gaat vinden. Hou dan nog een tijdje de boot en vraag haar weer mee uit, zeg dan voor die tijd dat je haar iets meer aandacht zult gaan schenken, maar doe dan weer precies hetzelfde, als ze jou dan een beetje leuk vindt zal ze moeite gaan doen om jou intresse te wekken, zoniet: stop trying.
Beankt voor je reactie, maar ik denk dat de persoonlijk in kwestie zo niet zal reageren. De meid waar ik een oogje op heb is een hele gewone meid met het moto: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Ze is vrij oppervlakkig en heeft totaal geen capsones. Ik denk dat die meiden die hij omschreef in je verhaal hier dit wel hebben.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:12:06 #70
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_16742873
Nee, het verhaal dat ik vertelde werkt bij ELK type vrouw, ook dat type dat jij omschreef, elke vrouw vindt aandacht leuk en wil een piece of the game.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:12:29 #71
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16742885
wees lekker
-Shrink-
pi_16742961
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:46 schreef robbedoes het volgende:
Gisteren ben ik naar een fysiotherapiefeestje geweest samen met een goede vriend en zijn twee huisgenotes. Het zijn twee best goed uitziende meiden en vooral populair onder de jongens. De ene meid is nogal een giebelkont; leuk om mee te dollen maar verder niets. De ander is wel mijn type. Maar tevens ook wel het type van iedere man lijkt mij. Lang blond haar, lief gezichtje, hockey, eigen auto, veel wannabe vriendjes. Wanneer zij met anderen praat dan besef ik dat ik niet veel anders ben dan die gasten, dus waar moet ik mezelf nou over aanbevelen bij haar. Ze lacht bij iedereen, en dat maakt haar voor mij zo onbereikbaar.
Maar gisteren merkte ik toch iets vreemds. Ze kwam wel vaker bij ons staan terwijl we suf aan het dansen waren. Ik heb de gewoonte om meiden nog wel eens een por te geven. En dat had ik dus ook twee keer bij haar gedaan en toen merkte ik dat zij daarna mijn hand zocht. Das is dus twee keer zo gebeurd. Nu ben ik dus radeloos of zij wel iets in mij (regular nietsbetekende jongen) ziet.
Je zal vast zelfverzekerd overkomen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:17:48 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16743014
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:46 schreef robbedoes het volgende:
Gisteren ben ik naar een fysiotherapiefeestje geweest samen met een goede vriend en zijn twee huisgenotes. Het zijn twee best goed uitziende meiden en vooral populair onder de jongens. De ene meid is nogal een giebelkont; leuk om mee te dollen maar verder niets. De ander is wel mijn type. Maar tevens ook wel het type van iedere man lijkt mij. Lang blond haar, lief gezichtje, hockey, eigen auto, veel wannabe vriendjes. Wanneer zij met anderen praat dan besef ik dat ik niet veel anders ben dan die gasten, dus waar moet ik mezelf nou over aanbevelen bij haar. Ze lacht bij iedereen, en dat maakt haar voor mij zo onbereikbaar.
Maar gisteren merkte ik toch iets vreemds. Ze kwam wel vaker bij ons staan terwijl we suf aan het dansen waren. Ik heb de gewoonte om meiden nog wel eens een por te geven. En dat had ik dus ook twee keer bij haar gedaan en toen merkte ik dat zij daarna mijn hand zocht. Das is dus twee keer zo gebeurd. Nu ben ik dus radeloos of zij wel iets in mij (regular nietsbetekende jongen) ziet.
wat zit je nou toch te zeuren? Je moet r gewoon zoenen. Zij is ook maar gewoon een meisje hoor, dat jij haar speciaal vind betekent niet dat ze t is. Mee dansen en dan zoenen. Suc6!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_16747347
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:17 schreef ErikT het volgende:
wat zit je nou toch te zeuren? Je moet r gewoon zoenen. Zij is ook maar gewoon een meisje hoor, dat jij haar speciaal vind betekent niet dat ze t is. Mee dansen en dan zoenen. Suc6!
Hier spreekt de enige echte cerano die tal van wanhopige meiden achter zich aan heeft lopen?
  zondag 1 februari 2004 @ 15:59:00 #75
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16778507
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:17 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Hier spreekt de enige echte cerano die tal van wanhopige meiden achter zich aan heeft lopen?

Nou dat valt wel mee hoor. Maar een meisje op een voetstuk plaatsen slaat nergens op want ze is gewoon ieders gelijke. Dus versieren zoals je ieder meisje versiert.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')