quote:
Op woensdag 10 december 2003 12:10 schreef hassanjassan het volgende:[..]
\
Een feessie waar ze elkaar fysiotherapie geven....
gaan jullie elkaar dan ook de hele tijd masseren, kraken enzo?
lekkah !!!
enne wat tips....je moet vertrouwen kweken...je moet dichtbij haar zien te komen...wat je al redelijk is gelukt, maar oppassen dat je niet in de "friend-zone" terecht komt....da's als een zwart gat en kom je ook nooit meer uit.
Hoe je haar kan benaderen? ik heb altijd al wel succes gehad met een massage als het al laat is geworden op een avond ofzo. Het succes ligt volgens mij in het feit dat ze gewend moet raken dat jij haar aanraakt...hence massage.....zoveel mogelijk casual huid-op-huid contact....waarom denk je dat meiden hun gesprekpartner's arm aanraken in een gesrpek en die andere zegt wat leuks, grappigs ofzo....dan lachen meiden vaak en raken ze je arm ofzo even aan....
huid-op-huid contact betekent ook dat je dichtbij haar bent en als je feromonen haar bevallen, dan zal ze op je vallen. Dat betekent dus niet dat je je oksel of anus in der gezicht moet douwen...daar zitten de zweetklieren nl. die feromonen maken....maar ze moet gewoon je aanwezigheid accepteren in haar directe nabijheid.
En ja heel snel lijkt het op die sjonnie's die tegen wijven zitten aan te rijden, DAt moet je dus vermijden.
hmz, niet alles posten op het net

als elke prutser dezelfde techniek gaat gebruiken, dan gaat dat natuurlijk niet werken.

ik kan bovenstaande allemaal be-amen. dat van de friendszone helaas ook 
en je moet wel iets gaan doen dat je met zijn 2'n bent. niet met een groep gaan catannen. dan komt er weer niets van