pi_15294996
registreer om deze reclame te verbergen
Gisteren ben ik naar een fysiotherapiefeestje geweest samen met een goede vriend en zijn twee huisgenotes. Het zijn twee best goed uitziende meiden en vooral populair onder de jongens. De ene meid is nogal een giebelkont; leuk om mee te dollen maar verder niets. De ander is wel mijn type. Maar tevens ook wel het type van iedere man lijkt mij. Lang blond haar, lief gezichtje, hockey, eigen auto, veel wannabe vriendjes. Wanneer zij met anderen praat dan besef ik dat ik niet veel anders ben dan die gasten, dus waar moet ik mezelf nou over aanbevelen bij haar. Ze lacht bij iedereen, en dat maakt haar voor mij zo onbereikbaar.
Maar gisteren merkte ik toch iets vreemds. Ze kwam wel vaker bij ons staan terwijl we suf aan het dansen waren. Ik heb de gewoonte om meiden nog wel eens een por te geven. En dat had ik dus ook twee keer bij haar gedaan en toen merkte ik dat zij daarna mijn hand zocht. Das is dus twee keer zo gebeurd. Nu ben ik dus radeloos of zij wel iets in mij (regular nietsbetekende jongen) ziet.
pi_15295092
Denk dat vrouwen iig vallen op een beetje zelfverzekerde mannen. Dus haal je zelf iig niet zo naar beneden. regular nietsbetekende jongen

maar je weet maar nooit...

[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 10-12-2003 09:51]

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Bestel hier je unieke Hardstyle t-shirts!!!
pi_15295112
je moet gewoon jezelf zijn, ze moet je nemen zoals je bent anders is ook ZIJ (mooie schoonheid) je niet waard. Als je dat uitstraalt maak je meteen extra kans En vooral respect tonen, meiden voelen het als je hun als "trofee" ziet!

[Dit bericht is gewijzigd door joeplemmens op 10-12-2003 09:52]

"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_15295124
quote:
Ik heb de gewoonte om meiden nog wel eens een por te geven
LOL

nee maar ff serieus....zoals bij alles in het leven onderscheid je .....doe niet zoals alle andere gasten, maar geef net dat extra dat ze van die andere gasten niet kan verwachten....ik noem maar ff een zijweg....kook eens een echt lekkere dinertje voor die vriend van je en die 2 huisgenotes .....dat is maar ff een voorbeeld he..maar daar onderscheid je je wel mee op een leuke manier

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_15295143
wat n zelfvertrouwen, kom je al heel ver mee

k, maar ff serieus dan..als ik jou was zou ik niet al te veel moeite doen. Zij is het waarschijnlijk min of meer gewend dat jongens voor dr voeten vallen dus als ik jou was zou ik niet al teveel aandacht geven want dan is het voor haar van "hee, loopt me niet de hele tijd achterna"(oid) dus een uitdaging voor haar om jou aan de haak te slaan. Think about it...

(je moet r dus niet gaan _negeren_ ofzo)

| Foto's |
pi_15295157
Het is toch niet Idols' Alice he!
Laat dat zilver maar zitten, ik heb getekend voor goud
pi_15295158
Hrm als het echt zo'n populaire meid is dan wordt ze vast helemaal ziek van al die jongens die op haar geilen maar niet de ballen hebben om iets te doen. Het is het makkelijkste advies om te geven, en de lastigste om uit te voeren maarre...... bel haar, sms haar, spreek haar aan en vraag haar mee uit of zo.. op stap/eten/bios weet ik het maar laat gewoon duidelijk weten dat jij niet zo'n afstandsbewonderaar bent en ga ervoor. Nee heb je, ja kun je krijgen
Ben ook maar een mens... toch?
pi_15295160
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:46 schreef robbedoes het volgende:
een fysiotherapiefeestje
Say what?
pi_15295167
quote:
Gisteren ben ik naar een fysiotherapiefeestje geweest
Gezellie daar kom je wel moe vandaan denk ik ...
pi_15295181
Een populaire meid versieren is nog niet het moeilijkste ... een populaire meid als jouw vriendin houden is een veel lastigere opgave!
pi_15295187
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:55 schreef code4u het volgende:
Een populaire meid versieren is nog niet het moeilijkste ... een populaire meid als jouw vriendin houden is een veel lastigere opgave!

Zo ist ook natuurlijk....

pi_15295188
Ook populaire meiden willen wel eens meer dan alleen aandacht van jongens..

[Relatie-waarschwuing]
Als ze je hand zocht, en het niet was omdat ze bijna omviel van de drank, dan mag je dat best zien als een teken dat ze misschien wel opzoek is naar een jongen die wat meer aandacht wil geven dan normaal
[/Relatie-waarschuwing]

Loving Nohr
pi_15295206
Vraag haar nummer/msn.

Is niet super opvallend, maar daardoor merkt een meisje wel dat je haar tof vindt.

woensdag 10 december 2003 @ 10:00:32 #14
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_15295281
is dat van belang? ik zou zeggen als jij haar leuk vind. stap dan op haar af dan weet je direct wat je aan haar wel of niet hebt. scheelt je heleboel bloed, zweet en tranen
pi_15295285
Komen daar dan leuke mensen....op zon chyropractor feestje?
Of is het een feestje uit naam van het ziekenfonds .

ZO ja: ik denk dat ik even een spiertje verrek dan .

pi_15295286
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee, ze komt niet uit Schoonhoven.
pi_15295288
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:54 schreef Tijgetje21 het volgende:
Hrm als het echt zo'n populaire meid is dan wordt ze vast helemaal ziek van al die jongens die op haar geilen maar niet de ballen hebben om iets te doen. Het is het makkelijkste advies om te geven, en de lastigste om uit te voeren maarre...... bel haar, sms haar, spreek haar aan en vraag haar mee uit of zo.. op stap/eten/bios weet ik het maar laat gewoon duidelijk weten dat jij niet zo'n afstandsbewonderaar bent en ga ervoor. Nee heb je, ja kun je krijgen
Het moet alleen niet van 1 kant komen. Na het nummer vragen ofzo eventjes wachten, niet te opdringerig zijn.
| Foto's |
pi_15295307
Ze zal het sowieso waarderen als je haar laat merken dat je haar leuk vindt. Denk niet dat jij haar niets kan doen in de zin van dat jij maar een normale jongen bent en zij ' zo ongelofelijk leuk.' Ze is ook maar een mens, compliment is altijd leuk.
Stop chasing me
Stop haunting, my dreams
Take your loss
I'm done with this
pi_15295328
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:00 schreef JohanC het volgende:
is dat van belang? ik zou zeggen als jij haar leuk vind. stap dan op haar af dan weet je direct wat je aan haar wel of niet hebt. scheelt je heleboel bloed, zweet en tranen
Sorry, maar ik denk dat dit dus een tegengestelde werking heeft. Dan denkt zij zeker: "Goh, daar heb je weer zo iemand die voor mijn lach valt."
pi_15295352
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:00 schreef dagizmo het volgende:
Komen daar dan leuke mensen....op zon chyropractor feestje?
Of is het een feestje uit naam van het ziekenfonds .

ZO ja: ik denk dat ik even een spiertje verrek dan .

Je zou eens moeten weten in wat voor paradijs je terecht komt. Toen ik om 11 uur binnenkwam toen bestond daar een 20-80 man-vrouw verhouding!
pi_15295389
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:01 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Het moet alleen niet van 1 kant komen. Na het nummer vragen ofzo eventjes wachten, niet te opdringerig zijn.

helemaal mee eens
  woensdag 10 december 2003 @ 10:07:12 #22
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_15295392
aandacht is ze al gewend
nu moet je nog meerwaarde weten te leveren bovenop aandacht.

plaag haar suf, en flirt met alle andere (semi-)aantrekkelijke vrouwen bij haar in de buurt. Op die manier wek je haar interesse, jaloezie en uiteindelijk verlangen. En dan sla je toe

en probeer een -uitstraling te hebben

[Dit bericht is gewijzigd door hawaii op 10-12-2003 10:07]

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_15295395
Vergeet haar maar, ze is onbereikbaar voor je
Good people, good music...
  woensdag 10 december 2003 @ 10:07:36 #24
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15295401
Tjah zo'n situatie is altijd wel klote eigenlijk, maar je moet het niet zomaar laten slobberen.. je moet wel gaan proberen actie te ondernemen!!!
Ik zou de eerste keren hun met z'n drieen uitnodigen, zodat je ze beter gaat leren kennen etc. en dan je ze later uit eten of naar de bios vragen natuurlijk!!!
Je moet haar ook wel voldoende aandacht geven, maar ook niet weer te overdreven..
Het is gewoon klote!!!
aan de ene kant wil je wel zekerheid hebben, dus ze wilt wel of ze wilt niks, maar aan de andere kant als ze niks wilt ga je wel gelijk anders tegen haar aan kijken, op een andere manier.. zo ist toch???
maar dat is wel de beste eigenlijk, maar makkelijker gezegd dan uitgevoerd....
succes in ieder geval!!!!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15295437
euh en wanneer (en waar!) was ook alweer het volgende feestje zei je?
pi_15295465
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:07 schreef hawaii het volgende:
aandacht is ze al gewend

plaag haar suf, en flirt met alle andere (semi-)aantrekkelijke vrouwen bij haar in de buurt. Op die manier wek je haar interesse, jaloezie en uiteindelijk verlangen. En dan sla je toe

sluit ik me bij aan

vooral blijven houden alleen oppassen dat je niet TEveel gaat flirten met andere vrouwen want anders kan ze je gaan zien als een of andere P.I.M.P

| Foto's |
  woensdag 10 december 2003 @ 10:10:55 #27
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15295471
* DarkChylde gaat op zoek naar fysio feestje

psychologie feestje zijn ook erug goed

maar, ontopic, wie niet waagt, wie niet wint.

dus gewoon doen!
(niet te gretig zijn natuurlijk, dat vinden meiden niet leuk )

I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_15295526
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:52 schreef halleekes het volgende:
nee maar ff serieus....zoals bij alles in het leven onderscheid je .....doe niet zoals alle andere gasten, maar geef net dat extra dat ze van die andere gasten niet kan verwachten....ik noem maar ff een zijweg....kook eens een echt lekkere dinertje voor die vriend van je en die 2 huisgenotes .....dat is maar ff een voorbeeld he..maar daar onderscheid je je wel mee op een leuke manier
Hier zit wel iets in. Bedankt voor je tip. Ik ga zeker een keertje bij hun in huis een lekkere maaltijd maken.
pi_15295600
vinden die twee meiden en die gast het toevallig ook leuk om af en toe spellekes te spelen? (nee niks ranzigs maar gewoon bordspellen of zo ) Zelf ga ik eigenlijk elke week wel 2 keer op stap maar zo af en toe colonisten van catan spelen is echt geweldig in het weekend.. Misschien als dat cluppie ook wel zulk soort dingen af en toe doet is dat een mooie gelegenheid om haar te leren kennen. En idd koken is een prima idee. Op stap heb je al snel te maken met andere knakkers die haar ook wel zien zitten, thuis heb je alle ruimte en tijd om haar beter te leren kennen.
pi_15295632
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:01 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Nee, ze komt niet uit Schoonhoven.

Oehhh, namen?
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  woensdag 10 december 2003 @ 10:21:05 #31
56951 Najra
---------------
pi_15295670
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:04 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten in wat voor paradijs je terecht komt. Toen ik om 11 uur binnenkwam toen bestond daar een 20-80 man-vrouw verhouding!

Ik zou spontaan gaan hyperventileren.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15295671
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:17 schreef Tijgetje21 het volgende:
vinden die twee meiden en die gast het toevallig ook leuk om af en toe spellekes te spelen? (nee niks ranzigs maar gewoon bordspellen of zo ) Zelf ga ik eigenlijk elke week wel 2 keer op stap maar zo af en toe colonisten van catan spelen is echt geweldig in het weekend.. Misschien als dat cluppie ook wel zulk soort dingen af en toe doet is dat een mooie gelegenheid om haar te leren kennen. En idd koken is een prima idee. Op stap heb je al snel te maken met andere knakkers die haar ook wel zien zitten, thuis heb je alle ruimte en tijd om haar beter te leren kennen.
Dit is zeker een optie. In hun studentenhuis hebben ze toevallig ook dat spel. Dat belooft zeker een gezellige avond te worden, maar het punt is natuurlijk: wanneer en hoe maak je haar duidelijk dat je haar wel ziet zitten? Door bijvoorbeeld sneaky onder de tafel een hand op haar been leggen?
pi_15295897
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:21 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Dit is zeker een optie. In hun studentenhuis hebben ze toevallig ook dat spel. Dat belooft zeker een gezellige avond te worden, maar het punt is natuurlijk: wanneer en hoe maak je haar duidelijk dat je haar wel ziet zitten? Door bijvoorbeeld sneaky onder de tafel een hand op haar been leggen?

Neeeeeeee

Wees gewoon vriendelijk, misschien iets meer dan vriendelijk, ''gezellig'', maar niet TE. Als het klikt gewoon lekker gaan ouwehoeren ofzo, niet teveel spanning erop leggen.
En als er geen chemistry is..sja...dan gaat t over, kun jij ook weinig aan veranderen...

| Foto's |
  woensdag 10 december 2003 @ 10:33:48 #34
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_15295945
Trek haar uit die poppenkast. Ik bedoel, op zo'n feestje staat zij waarschijnlijk continu in de picture omdat ze heel veel aandacht krijgt van verschillende kerels.
Onderneem inderdaad wat leuks met haar huisgenoten erbij. Daar zal ze wat meer haarzelf zijn en krijg jij de kans om haar _echt_ te leren kennen ("populaire" meiden zijn ook gewoon meiden, en niet per definitie onbereikbaar).
Succes!
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
pi_15295956
hehehe ja op zich kun je zoiets doen.. een hand.. of wanneer ze langs je loopt even zo'n aanraking.. kan heel erg veelzeggend zijn. Strak aankijken tijdens het spelen van catan... Ach er zijn zoveel opties als je eerst voor jezelf maar de mogelijkheid schept. Want als je haar niet ziet of niet kan spreken dan komt het er zowieso niet van.
pi_15296191
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:31 schreef MeAndMyself het volgende:
Wees gewoon vriendelijk, misschien iets meer dan vriendelijk, ''gezellig'', maar niet TE. Als het klikt gewoon lekker gaan ouwehoeren ofzo, niet teveel spanning erop leggen.
En als er geen chemistry is..sja...dan gaat t over, kun jij ook weinig aan veranderen...
Hmm, tsja chemistry wat is dat? Kijk, ik ken haar natuurlijk vrij oppervlakkig. Als ik gewoon geselli mee ga zitten kolonisten en ontstaat al snel de normale vriend houding, maar ik wil gewoon figuurlijk een deur openhouden voor houden.
  woensdag 10 december 2003 @ 10:52:49 #37
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_15296378
Vraag haar nummer, en bel haar, neem haar mee uit eten of ga iets anders leuks doen samen. Sim-pel.
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  woensdag 10 december 2003 @ 10:57:02 #38
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15296488
Probeer de rollen om te draaien... haar schaak te zetten om het zomaar te zeggen.....
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15296854
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:57 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Probeer de rollen om te draaien... haar schaak te zetten om het zomaar te zeggen.....
Dat wil iedere jongen; de vraag is alleen hoe doe je dat op een niet al te opdringerige manier?
pi_15297010
wat ga je nou doen dan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_15297126
Je kunt d'r ook gewoon zeggen dat je d'r leuk vind... Dat gaat als volgt:

"ik vind je leuk"

pi_15297356
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:21 schreef snaakster het volgende:

"ik vind je leuk"

Dat zeggen gemiddeld nog 4 andere jongens op een avond tegen haar lijkt mij.
pi_15297521
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:17 schreef zwaaibaai het volgende:
wat ga je nou doen dan?
Tsja, lastig. Ik probeer in eerste instantie iets vaker bij hen over de vloer te komen. Zoals eerder geopperd is een maaltijd voorbereiden en een spelletjesavond ondernemen een prima optie om mevrouw beter leren kennen. Hopelijk volgt daar dan iets uit.

Maar ik blijf me toch verbazen over die spontane handaanrakingen van gisteren. Misschien is dit wel een optie om vaker dergelijke acties te ondernemen. Een goedkeurend schouderklopje lijkt mij wel bij haar gerust te stellen...

pi_15297725
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:35 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Tsja, lastig. Ik probeer in eerste instantie iets vaker bij hen over de vloer te komen. Zoals eerder geopperd is een maaltijd voorbereiden en een spelletjesavond ondernemen een prima optie om mevrouw beter leren kennen. Hopelijk volgt daar dan iets uit.

Maar ik blijf me toch verbazen over die spontane handaanrakingen van gisteren. Misschien is dit wel een optie om vaker dergelijke acties te ondernemen. Een goedkeurend schouderklopje lijkt mij wel bij haar gerust te stellen...

Ik zou uitkijken dat je dat soort "handreikingen" niet over-interpreteert. Het zou jammer zijn als je te hard van stapel loopt doordat je dingen zoekt waar ze niet zijn.
pi_15298559
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:54 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Say what?

\

Een feessie waar ze elkaar fysiotherapie geven....

gaan jullie elkaar dan ook de hele tijd masseren, kraken enzo?

lekkah !!!

enne wat tips....je moet vertrouwen kweken...je moet dichtbij haar zien te komen...wat je al redelijk is gelukt, maar oppassen dat je niet in de "friend-zone" terecht komt....da's als een zwart gat en kom je ook nooit meer uit.

Hoe je haar kan benaderen? ik heb altijd al wel succes gehad met een massage als het al laat is geworden op een avond ofzo. Het succes ligt volgens mij in het feit dat ze gewend moet raken dat jij haar aanraakt...hence massage.....zoveel mogelijk casual huid-op-huid contact....waarom denk je dat meiden hun gesprekpartner's arm aanraken in een gesrpek en die andere zegt wat leuks, grappigs ofzo....dan lachen meiden vaak en raken ze je arm ofzo even aan....

huid-op-huid contact betekent ook dat je dichtbij haar bent en als je feromonen haar bevallen, dan zal ze op je vallen. Dat betekent dus niet dat je je oksel of anus in der gezicht moet douwen...daar zitten de zweetklieren nl. die feromonen maken....maar ze moet gewoon je aanwezigheid accepteren in haar directe nabijheid.

En ja heel snel lijkt het op die sjonnie's die tegen wijven zitten aan te rijden, DAt moet je dus vermijden.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_15299965
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:30 schreef robbedoes het volgende:
Dat zeggen gemiddeld nog 4 andere jongens op een avond tegen haar lijkt mij.
En hoe reageert zij daar op dan? Dat zal wel vragen naar de bekende weg zijn, niet al te gretig schat ik zo.

Conclusie dat is dan niet de aanpak. Directe aanpak gaat dus niet werken dan. Dan werkt gewoon doen in haar omgeving en laten merken (niet zeggen want zoals je al aangeeft dat hoort ze al te vaak) dat je haar leuk vind. En verder een beetje afwijken van het gedrag van de vliegen die zo gretig om haar heen dwalen. Dat maakt jou anders en dus extra interessant. En wat zij daar verder van gaat maken is aan haar tenzij je voor vlieg door wil gaan. Zodra zij extra aandacht voor jou gaat krijgen kan je proberen wat opener te zijn over je gevoelens voor haar zonder gelijk de zoveelste vlieg te zijn. En dan is het wachten op een al dan niet komende vonk.

Het alternatief is de "wolf in schaaps kleren"-methode. Een beetje de buitengewoon vriendelijke jongen uithangen dus. Maar zoals je al zegt dat is ook niet de juiste manier. Om te beginnen is het hypocriet en om het af te maken blijf je dan vaak een soort van praatpaal annex prive psycholoog.

De sleutel is in ieder geval niet hetzelfde zijn als al die anderen. Mag ik zelf ook graag zijn, met andere woorden mijn type zou ze niet zijn voor de verandering...

I need TP, TP for my Bunghole....
pi_15300258
quote:
Op woensdag 10 december 2003 12:10 schreef hassanjassan het volgende:
Hoe je haar kan benaderen? ik heb altijd al wel succes gehad met een massage als het al laat is geworden op een avond ofzo. Het succes ligt volgens mij in het feit dat ze gewend moet raken dat jij haar aanraakt...hence massage.....zoveel mogelijk casual huid-op-huid contact....waarom denk je dat meiden hun gesprekpartner's arm aanraken in een gesrpek en die andere zegt wat leuks, grappigs ofzo....dan lachen meiden vaak en raken ze je arm ofzo even aan....

huid-op-huid contact betekent ook dat je dichtbij haar bent en als je feromonen haar bevallen, dan zal ze op je vallen. Dat betekent dus niet dat je je oksel of anus in der gezicht moet douwen...daar zitten de zweetklieren nl. die feromonen maken....maar ze moet gewoon je aanwezigheid accepteren in haar directe nabijheid.

Bedankt voor je reactie. Een massage is zeker lekker om te geven dan wel ontvangen. Maar ik moet durbij zeggen dat noch zij noch ik daadwerkelijk fysiotherapie doen, dus dat masseren zal wel op een speelse manier worden gedaan. Een bijkomend iets is hoe ik haar zover krijg om haar te masseren. Tijdens het kolonisten of eten lijkt me dat niet zo spontaan overkomen, laat staan praktisch.

Tweede vraag: feromonen? Mijn lichaamstaal?

pi_15300472
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:02 schreef Alien-Intruder het volgende:
En hoe reageert zij daar op dan? Dat zal wel vragen naar de bekende weg zijn, niet al te gretig schat ik zo.
Das zeker de bekende weg. Een gast kende haar ook oppervlakkig en begon een gesprek met haar op de bekende manier door handcontact maken. Wanneer hij met haar sprak dan legde hij zijn hand op haar hand dan wel rug. Kennelijk was ze daar niet van onder de indruk, dus ik neem aan dat ze graag iemand beter zou willen leren kennen.

Ik bedenk me net dat ik bij die vriend van mij kan informeren wat voor types zij eerder als vriendje had. Dat geeft misschien een indicatie of ik wel een kans maak bij haar.

pi_15301666
Heej hou je ons wel op de hoogte? Ben wel benieuwd hoe dit allemaal eindigd.

En suc6!

pi_15301705
Zorgen dat je zelf populair wordt, dan maak je nog ene kansje.
  woensdag 10 december 2003 @ 14:48:34 #51
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15303007
quote:
Op woensdag 10 december 2003 12:10 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

\

Een feessie waar ze elkaar fysiotherapie geven....

gaan jullie elkaar dan ook de hele tijd masseren, kraken enzo?

lekkah !!!

enne wat tips....je moet vertrouwen kweken...je moet dichtbij haar zien te komen...wat je al redelijk is gelukt, maar oppassen dat je niet in de "friend-zone" terecht komt....da's als een zwart gat en kom je ook nooit meer uit.

En ja heel snel lijkt het op die sjonnie's die tegen wijven zitten aan te rijden, DAt moet je dus vermijden.

hmz, niet alles posten op het net
als elke prutser dezelfde techniek gaat gebruiken, dan gaat dat natuurlijk niet werken.

ik kan bovenstaande allemaal be-amen. dat van de friendszone helaas ook
en je moet wel iets gaan doen dat je met zijn 2'n bent. niet met een groep gaan catannen. dan komt er weer niets van

woensdag 10 december 2003 @ 14:50:32 #52
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_15303063
be yourself, valt ze daar niet op.. kijk dan maar verder.. waste of time

oh en de topic titel komt nogal.. hopeloos over, pin je iig niet vast op haar en een eventuele relatie met deze schoonheid.. always have a backup plan

[Dit bericht is gewijzigd door Mimic op 10-12-2003 14:52]

smile :D
pi_15303778
Tsja, allemaal wijze praat van jullie.

Ik denk dat ik mijn aanvalsstrategie het beste kan opbouwen door eerst wat dingetjes te gaan doen met haar huisgenootjes, bijv Catannen. Vervolgens als ik weer bij die vriend ben gewoon een keertje bij haar binnenvallen en vragen of ze een avondje iets met mij wil gaan doen. Goed plan?

woensdag 10 december 2003 @ 15:24:52 #54
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15303922
offtopic
ik dacht werkelijk waar dit dit een BHFH topic was

ontopic
go for it, in het ergste geval loop je een blauwtje, in een minder erge geval heb je een leuke date, in een nog minder erg geval nog meer leuke dates en wellicht een vriendin erbij en in het allerbeste geval is het het begin van een nieuwe relatie voor je...

haal je berevel maar weer tevoorschijn om voor de open haard te leggen met de kerstdagen enzo

Neerkomen wel!
pi_15304428
waarom is nou altijd een meid met lang blond haar de type voor elke man???
  woensdag 10 december 2003 @ 16:03:17 #56
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15305024
zie
www.fastseduction.com

Lees hier een uurtje doorheen en je bent klaar voor de strijd

Laat weten wat je er van vindt!!

Buck it
pi_15305089
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:19 schreef robbedoes het volgende:
Tsja, allemaal wijze praat van jullie.

Ik denk dat ik mijn aanvalsstrategie het beste kan opbouwen door eerst wat dingetjes te gaan doen met haar huisgenootjes, bijv Catannen. Vervolgens als ik weer bij die vriend ben gewoon een keertje bij haar binnenvallen en vragen of ze een avondje iets met mij wil gaan doen. Goed plan?

dat lijkt mij in dit geval een wijze strategie... maar zorg dan wel dat het niet allemaal te geplanned en strategisch overkomt ! iig leer je haar zo eerst kennen en kun je haar in een vertrouwde omgeving mee uit vragen, niet in een zweterige overvolle disco met dronken droppies om je heen . Hou ons op de hoogte!
  woensdag 10 december 2003 @ 16:45:51 #58
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_15441668
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:21 schreef snaakster het volgende:

"ik vind je leuk"

ooit gehoord van tact enzo. Je stapt niet zomaar naar iemand toe en zegt "ik vind je leuk". Hoe zou jij reageren als er opeens iemand naar je toe kwam van "ik vind je leuk". Idd, je zou denken "what the fuck".

Je moet die ander eerst leren kennen enzo, dat wat jij zegt is gewoon echt de grootste no-go die je je maar kan bedenken.

Reactie was best offtopic eik, moest er alleen ff op reageren.

/on-topic
hou ons op de hoogte he al ben ik dit topic morgen hoogstwaarschijnlijk toch weer vergeten maar ok

| Foto's |
pi_15446240
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:52 schreef Frenkie het volgende:
Vraag haar nummer, en bel haar, neem haar mee uit eten of ga iets anders leuks doen samen. Sim-pel.
Wat een rete-hip antwoord
Waarom zou je niet gewoon gelijk vragen of ze mee uit eten gaat in plaats van vragen naar dat stomme "ik-ben-te-bang-je-"face2face"-een-persoonlijke -vraag-te-stellen-dus-mag-ik-je-sms-en/ bellen" telefoon-nummer :S

Oh, nee........ ENG !!!!!!!!

donderdag 18 december 2003 @ 13:04:14 #61
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15510397
en? gelukt?
pi_15511781
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

ooit gehoord van tact enzo. Je stapt niet zomaar naar iemand toe en zegt "ik vind je leuk". Hoe zou jij reageren als er opeens iemand naar je toe kwam van "ik vind je leuk". Idd, je zou denken "what the fuck".

Je moet die ander eerst leren kennen enzo, dat wat jij zegt is gewoon echt de grootste no-go die je je maar kan bedenken.

Dan hebben wij een verschil van mening... Ze hebben elkaar toch al een paar keer gezien?!
Als je elkaar nog nooit gesproken hebt en je vraag meteen; noiken? Dat is tactloos. Mijn reactie is meer "straight forward".
pi_15513108
Even offtopic: ik heb bij mijn studie als keuze vak massage kunnen volgen. Daarbij kwamen mensen van allerlei verschillende opleidingen. Inderdaad wel 20-80 mannen/vrouwen verdeling. Errug geslaagd was het Zeker aangezien het grootste gedeelte praktijk was

Ontopic: Ik zou kijken of je gezellig met zijn allen kunt gaan Catannen. Eventueel koken van te voren, geeft een goede indruk Blijkbaar zijn er niet zoveel mannen / jongens die kunnen koken (tenminste dat denken vrouwen). En tijdens het catannen kun je of haar een beetje plagen of een bond vormen of zo Kun je de andere verslaan Probeer een leuke sfeer tussen jullie te ontstaan. En wat iemand anders al zei: HOU JE HANDEN NIET OP HAAR BEEN

Verder dan dat zou ik even niet kijken. Eerst zien hoe dat loopt, dan kun je wel verder zien. Anders plan je nog tm volgend jaar kerst vol Hou ons wel op de hoogte!!

pi_16708427
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:28 schreef Tootoo het volgende:
Ontopic: Ik zou kijken of je gezellig met zijn allen kunt gaan Catannen. Eventueel koken van te voren, geeft een goede indruk Blijkbaar zijn er niet zoveel mannen / jongens die kunnen koken (tenminste dat denken vrouwen). En tijdens het catannen kun je of haar een beetje plagen of een bond vormen of zo Kun je de andere verslaan Probeer een leuke sfeer tussen jullie te ontstaan. En wat iemand anders al zei: HOU JE HANDEN NIET OP HAAR BEEN

Verder dan dat zou ik even niet kijken. Eerst zien hoe dat loopt, dan kun je wel verder zien. Anders plan je nog tm volgend jaar kerst vol Hou ons wel op de hoogte!!

Ff een update:
Gisteren was ik weer bij die vriend over de vloer. De populaire meid in kwestie had gekookt met een arrogante vriendin voor de rest van het huis. Het etentje was kei geselli. Daarna is zij op haar kamertje naar een film gaan kijken met die vriendin waarbij wij intussen de afwas deden.
Daarna hadden we Kolonisten van de plank getrokken en van 21:00 uur tot 00:30uur gekolonisten. Voor mensen die ganzenborden zijn gewend, kunnen de spelregels nogal ingewikkeld overkomen. Tijdens het ganzenborden natuurlijk hardstikke veel gelachen enzo. Ze vroeg of ik het eten lekker vond. Van deze gelegenheid maakte ik gebruik om te melden dat ik ook nog wel een leuk recept weet. Toen vroeg ze of het mij leuk leek om dat volgende week dan voor het huis te komen koken. Daarna volgt een huisstapavondje, waarbij ze vroeg of ik dan ook meega.

Klinkt allemaal positief op het moment.

vrijdag 30 januari 2004 @ 10:18:08 #65
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16709215
Hoe een populair meisje te versieren? Ehm... Door haar niet als populair meisje te zien en te behandelen denk ik... Als ze op een voetstuk staat voor jou zal ze vrijwel onbereikbaar zijn/blijven...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_16716431
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:18 schreef B-FliP het volgende:
Hoe een populair meisje te versieren? Ehm... Door haar niet als populair meisje te zien en te behandelen denk ik... Als ze op een voetstuk staat voor jou zal ze vrijwel onbereikbaar zijn/blijven...
Dat is het niet. Ze is een hele gewone meid die iedereen neemt zoals ie is. Desondanks heeft ze vele vrienden. Probleem is om dat ik zeker wil weten dat ik een kans kan maken alvorens ik op haar afstap.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 15:06:14 #67
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_16716540
Goed bezig!!!
Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:45:47 #68
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_16723362
Werkt bij mij altijd: Zorg dat ze mee is met uitgaan, en zoek op die plek meiden waarvan je weet dat je ze makkelijk kunt versieren. En ga dan enorm populair lopen doen met die meiden terwijl je haar compleet links laat liggen. En dan bedoel ik niet dat je die andere meiden meteen moet gaan zoenen oid, maar zorg dat ze steeds aan je gaan zitten. Wedden dat zei jou dan ineens veel intressanter gaat vinden. Hou dan nog een tijdje de boot en vraag haar weer mee uit, zeg dan voor die tijd dat je haar iets meer aandacht zult gaan schenken, maar doe dan weer precies hetzelfde, als ze jou dan een beetje leuk vindt zal ze moeite gaan doen om jou intresse te wekken, zoniet: stop trying.
pi_16730465
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:45 schreef tommytheman het volgende:
Werkt bij mij altijd: Zorg dat ze mee is met uitgaan, en zoek op die plek meiden waarvan je weet dat je ze makkelijk kunt versieren. En ga dan enorm populair lopen doen met die meiden terwijl je haar compleet links laat liggen. En dan bedoel ik niet dat je die andere meiden meteen moet gaan zoenen oid, maar zorg dat ze steeds aan je gaan zitten. Wedden dat zei jou dan ineens veel intressanter gaat vinden. Hou dan nog een tijdje de boot en vraag haar weer mee uit, zeg dan voor die tijd dat je haar iets meer aandacht zult gaan schenken, maar doe dan weer precies hetzelfde, als ze jou dan een beetje leuk vindt zal ze moeite gaan doen om jou intresse te wekken, zoniet: stop trying.
Beankt voor je reactie, maar ik denk dat de persoonlijk in kwestie zo niet zal reageren. De meid waar ik een oogje op heb is een hele gewone meid met het moto: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Ze is vrij oppervlakkig en heeft totaal geen capsones. Ik denk dat die meiden die hij omschreef in je verhaal hier dit wel hebben.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:12:06 #70
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_16742873
Nee, het verhaal dat ik vertelde werkt bij ELK type vrouw, ook dat type dat jij omschreef, elke vrouw vindt aandacht leuk en wil een piece of the game.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:12:29 #71
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16742885
wees lekker
-Shrink-
pi_16742961
quote:
Gisteren ben ik naar een fysiotherapiefeestje geweest samen met een goede vriend en zijn twee huisgenotes. Het zijn twee best goed uitziende meiden en vooral populair onder de jongens. De ene meid is nogal een giebelkont; leuk om mee te dollen maar verder niets. De ander is wel mijn type. Maar tevens ook wel het type van iedere man lijkt mij. Lang blond haar, lief gezichtje, hockey, eigen auto, veel wannabe vriendjes. Wanneer zij met anderen praat dan besef ik dat ik niet veel anders ben dan die gasten, dus waar moet ik mezelf nou over aanbevelen bij haar. Ze lacht bij iedereen, en dat maakt haar voor mij zo onbereikbaar.
Maar gisteren merkte ik toch iets vreemds. Ze kwam wel vaker bij ons staan terwijl we suf aan het dansen waren. Ik heb de gewoonte om meiden nog wel eens een por te geven. En dat had ik dus ook twee keer bij haar gedaan en toen merkte ik dat zij daarna mijn hand zocht. Das is dus twee keer zo gebeurd. Nu ben ik dus radeloos of zij wel iets in mij (regular nietsbetekende jongen) ziet.
Je zal vast zelfverzekerd overkomen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:17:48 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16743014
quote:
wat zit je nou toch te zeuren? Je moet r gewoon zoenen. Zij is ook maar gewoon een meisje hoor, dat jij haar speciaal vind betekent niet dat ze t is. Mee dansen en dan zoenen. Suc6!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_16747347
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:17 schreef ErikT het volgende:
wat zit je nou toch te zeuren? Je moet r gewoon zoenen. Zij is ook maar gewoon een meisje hoor, dat jij haar speciaal vind betekent niet dat ze t is. Mee dansen en dan zoenen. Suc6!
Hier spreekt de enige echte cerano die tal van wanhopige meiden achter zich aan heeft lopen?
  zondag 1 februari 2004 @ 15:59:00 #75
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16778507
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:17 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Hier spreekt de enige echte cerano die tal van wanhopige meiden achter zich aan heeft lopen?

Nou dat valt wel mee hoor. Maar een meisje op een voetstuk plaatsen slaat nergens op want ze is gewoon ieders gelijke. Dus versieren zoals je ieder meisje versiert.
  zondag 1 februari 2004 @ 17:10:38 #76
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_16781689
en verder niemand hier die zich afvraagt wat een fysiotherapiefeestje is?
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_16781792
Nu ga je het volgende week wel afmaken hoor!! Ga met der dansen tijdens het uitgaan, beetje flirten: je merkt vanzelf wel of ze hapt. If so: give it your best shot to kiss her!!!

PS: geef dan wel weer die update hoor!!!!

pi_16782028
quote:
Op zondag 1 februari 2004 17:10 schreef Clyde96 het volgende:
en verder niemand hier die zich afvraagt wat een fysiotherapiefeestje is?
Gewoon een massagefeest volgens mij
  zondag 1 februari 2004 @ 18:00:34 #79
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_16783650
quote:
Op zondag 1 februari 2004 17:13 schreef Tootoo het volgende:
give it your best shot to kiss her!!!
ken je van die subtiele manieren om dat te doen?
dus ik bedoel niet meteen gewoon naar haar mond happen
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_16783691
gatverdamme
lang blond haar.............wat is er toch met dat blonde haar
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_16783724
hey volgens mij moet je trouwens hard to get spelen
vet dik cool dus heh en misschien werkt het nog ook
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_16783955
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:00 schreef Clyde96 het volgende:

[..]

ken je van die subtiele manieren om dat te doen?
dus ik bedoel niet meteen gewoon naar haar mond happen

Wat ik al zei, met uitgaan kan dat best hoor Close dansen, beetje flirten: dan gebeurd dat gewoon normaal en niet dat je met een stormram naar binnen dendert En anders zal TS een keertje met haar alleen af moeten spreken iets te gaan doen!
pi_16784498
quote:
Op zondag 1 februari 2004 15:59 schreef ErikT het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor. Maar een meisje op een voetstuk plaatsen slaat nergens op want ze is gewoon ieders gelijke. Dus versieren zoals je ieder meisje versiert.
En jij doet dat gewoon door ze vol op de mond te pakken? Hmm, ik heb een beeld van een bepaald soort meiden...
pi_16784553
quote:
Op zondag 1 februari 2004 17:13 schreef Tootoo het volgende:
Nu ga je het volgende week wel afmaken hoor!! Ga met der dansen tijdens het uitgaan, beetje flirten: je merkt vanzelf wel of ze hapt. If so: give it your best shot to kiss her!!!

PS: geef dan wel weer die update hoor!!!!

Jip, zal dur dan wel van moeten komen he? Bijkomend voordeel is dan wel dat ik toevallig die dag jarig ben.
  zondag 1 februari 2004 @ 20:11:53 #85
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16788967
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:24 schreef robbedoes het volgende:

[..]

En jij doet dat gewoon door ze vol op de mond te pakken? Hmm, ik heb een beeld van een bepaald soort meiden...

Okee. Als ik een meisje leuk vind, zorg ik dat ze mee uit gaat. Dan ga je dansen. Dan ga je steeds closer dansen. En dan geef je een kusje. En verder snap je het wel.
Ja dit werkt ook met meisjes die je op de dansvloer tegenkomt. Waarom een beeld van een bepaald soort meiden? Alle meiden houden van zoenen hoor.

edit: nogmaals suc6

maandag 2 februari 2004 @ 03:40:28 #86
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_16806476
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:01 schreef Pharrell het volgende:
gatverdamme
lang blond haar.............wat is er toch met dat blonde haar
Hmm, jaloers......
pi_16938405
Actuele situatie: Gisteren was ik jarig en heeft de leuke meid in kwestie voor mij en mijn vrienden gekookt bij haar thuis. Het begon gisteren tijdens een borrel van de studievereniging waar zij en een vriendin ook naartoe kwamen op onze uitnodiging. Vervolgens wilde ze Taco's voor ons maken als avondmaal. Wij gingen bij een vriend thuis (huisgenoot van de leuke meid) verder pilsen toen zij weer kwam om uitgebreid voor ons te koken. Hierna ging de rest afwassen terwijl ik een half uur een serieus gesprek met haar heb gehad. De avond werd verder vervolgd met een potje kolonisten waarbij iedereen natuurlijk weer vals aan het spelen was. Dit gebeurde met een nodige dosis humor en drank. De avond werd tenslotte nog afgesloten in een kroeg.

Deze avond heb ik haar meerdere malen proberen duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind. Maar ik heb nu mijn twijfels of zij mij ook leuk vindt. We plagen elkaar veel en ik merk dat zij mijn aanwezigheid zeer op prijs stelt. Ik heb haar msn adres gekregen. Na dit alles weet ik niet precies hoe ik verder moet gaan met haar. Zoals gezegd is zij een hele populaire meid. Ze doet de pabo en speelt hockey. Ze ziet dur best super uit en heeft dan ook vele vrienden. In de maanden juli tot september wilde ze naar een vakantieoord om aldaar reisleidster te zijn. Daarbij gaf ze te kennen dat ze dit niet zou doen wanneer ze hier thuis een relatie zou hebben met iemand. Momenteel weet ik dus niet wat ik met haar aanmoet. Is zij wel geinteresseerd in mij? Welke acties kan ik nog meer plannen om haar enigszins duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind?

vrijdag 6 februari 2004 @ 11:48:49 #88
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_16938884
lol je moet d'r gewoon ketsen man ..als ze te kennen geeft dat ze geen relatie wil enzo..nou en ze hangt wel de hele tijd bij je om..gewoon d'r vol op de bek pakken als je wat op hebt (heb je een excuus) en dan zie je 't wel
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:08:22 #89
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_16939438
met kaarsjes, strikjes, lampjes, engelenhaar.... zoveel mogelijkheden.
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_16940478
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:08 schreef joeplemmens het volgende:
met kaarsjes, strikjes, lampjes, engelenhaar.... zoveel mogelijkheden.
Kweet, iedereen is anders. Wist ik maar hoe zij is. zucht
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:50:56 #91
9133 dfr0st
KnÄckEbrÖdhÖfd
pi_16940555
quote:
Ze kwam wel vaker bij ons staan terwijl we suf aan het dansen waren.
Dansen is OK!
quote:
6. You're at a party watching people dance. What three elements are dead giveaways someone will be good in bed?
a. an ability to lose themselves in the music
b. a sense of rhythm
c. a variety of dance moves

Your answer was a, the best answer was all of the above.
Sorry - trick question. Someone once said dancing is basically sex standing up and fully clothed. They weren't wrong – pay attention to what they do on the dance floor and you've just had a glimpse into what they'll get up to in the bedroom. I know it sounds horrible but I'd give the shuffle-from-one-foot-to-the-other and/or oh-god-I-wish-the-floor-would-swallow-me people a miss: self-conscious dancers make self-conscious lovers because they lack the confidence to be truly inspired. A superior sense of rhythm means they'll be coordinated in the bedroom as well. As for variety, if they've only got one or two moves on the dance floor, it usually means they've only got one or two variations in the bedroom as well.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 16:41:07 #92
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16947637
Beschrijf eens wat minder hoe goed zij wel niet is en wat zij allemaal wel niet doet enz.

Ga wat meer van jezelf uit. Als je straks met dat meisje staat te zoenen zit je toch ook niet de hele tijd ermee in je achterhoofd dat ze Pabo doet maar meer met zoiets van hmmm zij kan lekker zoenen. Of totaal niet

pi_16970604
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ga wat meer van jezelf uit. Als je straks met dat meisje staat te zoenen zit je toch ook niet de hele tijd ermee in je achterhoofd dat ze Pabo doet maar meer met zoiets van hmmm zij kan lekker zoenen. Of totaal niet
Je hebt hier wel een punt. Ik kijk idd wel erg naar haar kwaliteiten en te min naar mijn eigen. Maarja, liefde maakt blind.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:38:54 #94
78883 antipuntschoenen
De AntiPuntSchoen Beweging!
pi_16970644
Loop gewoon naar dr toe en zeg:

neuken?

De AntiPuntSchoenen Beweging - http://www.antipuntschoenen.nl
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:58:16 #95
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_16971163
quote:
Ik denk dat ze je hand zocht als steun. Na die por raakte ze zo uit evenwicht dat ze anders om zou vallen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17021866
Valentijnsdag staat voor de deur, dus deze aangelegenheid wil ik graag aangrijpen om iets concreter te worden. De zenuwen gieren door mijn lijf wanneer ik ook maar een seconde denk aan mijn plannetje: Het lijkt me wat om haar een anonieme valentijnskaart te sturen. Daarop vertel ik dan iets liefs over haar maar houdt mijn naam verborgen. Als laatste regel vermeld ik dan zoiets als 'om te weten te komen wie ik ben, nodig ik je uit voor een etentje op woensdagavond etc'.

Wat vinden jullie van die plan? Doe ik er goed aan om anoniem te blijven en haar zo uit te nodigen voor een etentje in de stad om gezellig een avondje alleen met haar te zijn. Of moet ik mij concreter identificeren in dat kaartje? Weten jullie misschien een ander plan om een avond gezellig met elkaar te door te brengen?

pi_17039153
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:29 schreef robbedoes het volgende:
Valentijnsdag staat voor de deur, dus deze aangelegenheid wil ik graag aangrijpen om iets concreter te worden. De zenuwen gieren door mijn lijf wanneer ik ook maar een seconde denk aan mijn plannetje: Het lijkt me wat om haar een anonieme valentijnskaart te sturen. Daarop vertel ik dan iets liefs over haar maar houdt mijn naam verborgen. Als laatste regel vermeld ik dan zoiets als 'om te weten te komen wie ik ben, nodig ik je uit voor een etentje op woensdagavond etc'.

Wat vinden jullie van die plan? Doe ik er goed aan om anoniem te blijven en haar zo uit te nodigen voor een etentje in de stad om gezellig een avondje alleen met haar te zijn. Of moet ik mij concreter identificeren in dat kaartje? Weten jullie misschien een ander plan om een avond gezellig met elkaar te door te brengen?

Dat kun je inderdaad doen: aan het einde kun je dan wel een tipje van de sluier oplichten en dan zal ze waarschijnlijk wel door hebben dat jij haar meer dan leuk vindt. De verwijzing/uitnodiging naar het eten lijkt mij op zich wel subtiel genoeg.

Ik heb nooit een Valentijnskaartje gestuurd (ook nooit een ontvangen ) dus ik kan me ook goed voorstellen dat de zenuwen je gekmaken op de 14e.

Succes!

pi_17040377
Gewoon een kwestie van de signalen even eruit filteren bij haar, laat me je helpen.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:32 schreef robbedoes het volgende:
blablabla Ik heb haar msn adres gekregen.reutelreutelreutel Daarbij gaf ze te kennen dat ze dit niet zou doen wanneer ze hier thuis een relatie zou hebben met iemand.zeurzeurzeur.
Vrij vertaald anno 2004: "ik ben vrij, neuk me...."
pi_17040684
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:07 schreef hawaii het volgende:
aandacht is ze al gewend

Haha, zou bij mij dus niet werken, deze.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
pi_17042545
Ik zou zeggen draai het om...
Geef haar je nummer en zeg: "bel me een keertje "
Als ze dan belt,weet je genoeg
...Baita
pi_17145763
Afgelopen week is haar goudvis helaas overleden. Hij had al enige tijd een trauma wegens overmatig bierdoppen werpen in de vissenkom. Dat is hem blijkbaar te veel geworden. Natuurlijk maakt ik gebruik van deze gelegenheid om mijn schuldgevoelen aan die leuke meid kenbaar te maken en een nieuwe goudvis te kopen.

Gisteren zijn we gaan bowlen met twee huizen. Daarbij maakte ik weer enkele subtiele hints zoals haar enkele malen in de zij vast te pakken. Een keer legde zij daarna spontaan ook een hand op mijn rug. (hint van haar kant? ) Daarna gingen we nog ff Koehandelen in een buurtkroeg en tenslotte nog ff frikandelen eten.
Eens te meer werd mij duidelijk hoeveel ik voor haar voel. Maar als we op een dergelijke manier verder gaan dan komen we al snel in de zo gevreesde friendship zone.

Ik heb besloten om de knuppel in het hoenderhok te gooien. Vanmorgen heb ik een valentijnskaartje op de bus gedaan met een gedichtje om mijn gevoelens voor haar te uiten. Ik heb haar uitgenodigd voor een etentje volgende week. Hopelijk reageert zij hier nogal positief op.

pi_17145792
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:29 schreef robbedoes het volgende:

Kaart op de bus gedaan?
pi_17145812
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:09 schreef Tootoo het volgende:
Kaart op de bus gedaan?
Zie mijn vorige posting in dit topic
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:13:22 #104
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_17145879
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:10 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Gelezen. Damn ik hoop voor je dat ze positief reageert. Gezien de looptijd van deze topic, ben je echt helemaal horendol op haar en zal een eventuele afwijzing hard aankomen. Heb je al bier ingeslagen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17145925
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:10 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Ik ben nieuwsgierig: heb je het gedicht er nog opgeschreven?

Ik wilde je daarmee overigens niet kwetsen, ik wilde gewoon eerlijk mijn mening geven. En als je het er wel op hebt geschreven: ik ben haar niet, dus misschien vindt zij het helemaal fantastisch

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17145978
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:13 schreef George-Butters het volgende:
Gelezen. Damn ik hoop voor je dat ze positief reageert. Gezien de looptijd van deze topic, ben je echt helemaal horendol op haar en zal een eventuele afwijzing hard aankomen. Heb je al bier ingeslagen?
Ach, tis meer zo dat ik gewoon duidelijkheid van haar wil. If not, dan zoeken we gewoon verder. Ik maak mezelf ook geen illusies. Ze is een wonder mooie meid met een super persoonlijkheid waarbij ik veel van mezelf in herken. Ik heb zeggen en schrijven misschien 1% kans bij haar maar daar wil ik me wel voor de volle 200% in storten. Nee heb je, ja kun je krijgen. Heb geen zin om mezelf steeds op te eten wanneer ik bij haar in de buurt ben.
pi_17146019
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:15 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nieuwsgierig: heb je het gedicht er nog opgeschreven?

Ik wilde je daarmee overigens niet kwetsen, ik wilde gewoon eerlijk mijn mening geven. En als je het er wel op hebt geschreven: ik ben haar niet, dus misschien vindt zij het helemaal fantastisch

Ik stel ieders mening zeer op prijs. Ja, ik heb een gedichtje op de kaart geschreven. Ik heb een compilatie van 8 regeltjes gebruikt van het eerder geposte gedicht hiero.
pi_17146388
Laat maar zo spoedig mogelijk iets weten hier Want nu wordt het interessant!! En voor het geval dat: smakelijk!!!
pi_17146611
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:54 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Say what?

rofl, om deze opmerking heb ik een half uur krom op de grond gelegen
Those who act in ego do not go beyond karma.
Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
EggsTC fucking held. MEER ZENDTIJD VOOR HEM SVP
pi_17149591
heb soort van zelfde probleem
erg lang verhaal geen zin om te vertellen..

maar ik heb (hoop ik) eindelijk opgegeven

verliefd zijn op een popu meisje = sux

I saw The Mizz with a brilliant hat, and now I can die.
Chris Benoit - 1967 - 2007
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:29:07 #111
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17149728
Met een populaire meid, haal je doorgaans 't paard van Troje binnen. Altijd kapers op de kust, moet je maar zin in hebben.

Teugels immer strak houden vrint. Met een populair iemand gaan, vind ik spreekwoordelijk relaties voor gevorderden.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:34:59 #112
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_17149909
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:29 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Met een populaire meid, haal je doorgaans 't paard van Troje binnen. Altijd kapers op de kust, moet je maar zin in hebben.

Teugels immer strak houden vrint. Met een populair iemand gaan, vind ik spreekwoordelijk relaties voor gevorderden.

Wat een stelletje depries hier zeg.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:35:45 #113
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17149941
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:34 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Wat een stelletje depries hier zeg.

Niet waar dan?

Vertel maar even hoe jij d'r over denkt.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_17149966
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:29 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

Hoezo? het betekent alleen dat iemand misschien meer gelegenheid heeft om vreemd te gaan, niet dat hij of zij dat ook direct doet
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:40:17 #115
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17150079
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo? het betekent alleen dat iemand misschien meer gelegenheid heeft om vreemd te gaan, niet dat hij of zij dat ook direct doet

Nee, niet per definitie inderaad.

Maar de gedachte zou mij een beetje paranoide maken. Lees: Mij.

pi_17150136
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:40 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Nee, niet per definitie inderaad.

Maar de gedachte zou mij een beetje paranoide maken. Lees: Mij.

Nou ja, jij zal zelf toch ook redelijk populair zijn

Mijn idee is gewoon iemand houdt van me of niet en gaat vreemd of niet. Als ie genoeg om me geeft doet ie het niet als ie 100 keer de kans krijgt en ook niet als ie 1 keer de kans krijgt. Want dan gaat ie voor mij. En als ie het wel doet, dan houdt het op.

vrijdag 13 februari 2004 @ 17:57:25 #117
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17150658
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, jij zal zelf toch ook redelijk populair zijn

Mijn idee is gewoon iemand houdt van me of niet en gaat vreemd of niet. Als ie genoeg om me geeft doet ie het niet als ie 100 keer de kans krijgt en ook niet als ie 1 keer de kans krijgt. Want dan gaat ie voor mij. En als ie het wel doet, dan houdt het op.

Uiterlijk jah. Ik weet alleen niet echt wat ik eraan heb. (heel verhaal..)

Ik ben zelf iemand die anderen gauw vertrouwd (vrij naief misschien), al helemaal in een relatie. Omdat ik zelf ook absoluut betrouwbaar en monogaam ben. Zoals de waard zelf is, worden de gasten immers vaak vertrouwd.
Ik ben zelf -als de dood- dat 't kostbare vertrouwen geschonden wordt. En dat ligt eerder in 't verschiet bij iemand die vaak voor hete vuren komt te staan.
Ik heb het om me heen zien gebeuren, ook van mensen waarvan je aanvankelijk denkt, dat ze absoluut betrouwbaar zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Rider_on_the_storm op 13-02-2004 17:59]

vrijdag 13 februari 2004 @ 17:57:54 #118
38942 kennydies
ken je me nog?
pi_17150665
Mee op stap nemen en dan BrEeZeR te drinken geven, helpt wel
En zo is het ...
pi_17150775
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:57 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Uiterlijk jah. Ik weet alleen niet echt wat ik eraan heb. (heel verhaal..)

Ik ben zelf iemand die anderen gauw vertrouwd (vrij naief misschien), al helemaal in een relatie. Omdat ik zelf ook absoluut betrouwbaar en monogaam ben. Zoals de waard zelf is, worden de gasten immers vaak vertrouwd.
Ik ben zelf -als de dood- dat 't kostbare vertrouwen geschonden wordt. En dat ligt eerder in 't verschiet bij iemand die vaak voor hete vuren komt te staan.

Veel mensen zijn ook niet te vertrouwen inderdaad. De kat uit de boom kijken is okay.

Maar goed, als je iemand goed genoeg kent en er een relatie mee aangaat, dan is dat toch gebaseerd op vertrouwen. En maakt het niet meer uit of iemand populair is of niet, dan heeft hij of zij gewoon je vertrouwen verdient.

Ps je wordt hier Het Insomaniac-gevoel gezocht

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 13-02-2004 18:11]

vrijdag 13 februari 2004 @ 18:25:45 #120
79315 Abbysaer
luctor et e mergo
pi_17151459
Laat maar.......foutje...
Succes Kerel
"If life is a waste of time, then lets get wasted and have the time of our lives!" --Laat het lot beslissen!--
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:27:36 #121
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17151511
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:25 schreef Abbysaer het volgende:
Kerel, gewoon gaan met die banaan!!:)
Juist omdat het een "populair" meiske is...daar stappen de kerels juist nooit echt op af, omdat ze denken: "die heb je nooit voor je alleen.."
Gewoon doen, hupatee...ze zoekt toch niet voor niets je hand op...beetje selfesteam!! 'T gaat echt wel goed komen!.. enne anders.. niet geschoten altijd mis...erg cliche..maar 't is wel zo!!
Hé Ratelband, vermeld er even bij, dat je namens je zelf spreekt hè. Er stappen genoeg kerels op dat soort dames af in de realiteit.
pi_17152554
Je hebt toestemming mijn gepatenteerde knuffel voor possitieve energie te gebruiken ... dit kan zelfs bij een wild vreemde... gewoon een knuffel voor possitieve energie aanbieden en je bent over de lichamelijke contact kwestie heen. Daarna is het kinderspel.. succes
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:26:06 #123
79315 Abbysaer
luctor et e mergo
pi_17153118
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:27 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Hé Ratelband, vermeld er even bij, dat je namens je zelf spreekt hè. Er stappen genoeg kerels op dat soort dames af in de realiteit.

Lekker boeiend..blijkbaar jou ervaringen.idd.niet de mijne...die dude moet er gewoon voor gaan, geen geouwehoer...aan dat geneuzel van jou heeft ie geen flikker, wat is je doel er eigelijk van? mij corrigeren...goedzo mannekke! ga lekker ergens anders blaten...
"If life is a waste of time, then lets get wasted and have the time of our lives!" --Laat het lot beslissen!--
pi_17153233
quote:
Nu ben ik dus radeloos of zij wel iets in mij (regular nietsbetekende jongen) ziet.
Vrouwen hebben nou liever de regular nietsbetekende jongen, en niet van die patsers die alles beloven en niets doen.
Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:34:06 #125
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17153320
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:30 schreef Catty34 het volgende:

[..]

Vrouwen hebben nou liever de regular nietsbetekende jongen, en niet van die patsers die alles beloven en niets doen.

Interessant hoor, maar dit dient toch op z'n minst even duidelijk(er) gemotiveerd te worden.
pi_17153448
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:30 schreef Catty34 het volgende:

[..]

Daarom hangen zo ook alleen maar met die patsers
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:44:07 #127
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17153668
Tja, zou je dan nog wel wat willen met die populaire meid... als je al aan het begin er onzeker van bent ? ongezonde onzekerheid noem ik zoiets! niet goed,,,
I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_17155964
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:05 schreef GWD het volgende:
Je hebt toestemming mijn gepatenteerde knuffel voor possitieve energie te gebruiken ... dit kan zelfs bij een wild vreemde... gewoon een knuffel voor possitieve energie aanbieden en je bent over de lichamelijke contact kwestie heen. Daarna is het kinderspel.. succes
Haha, bedankt voor je reactie. Zorgt een goudvis ook goed voor positieve energie?
pi_17156045
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:44 schreef ill_Bill het volgende:
Tja, zou je dan nog wel wat willen met die populaire meid... als je al aan het begin er onzeker van bent ? ongezonde onzekerheid noem ik zoiets! niet goed,,,
Misschien heb je een punt. Maar sommige meiden moet je net ff over de streep trekken. Bovendien ben ik niet een keer echt alleen met haar gewezen waarbij we echt met elkaar konden praten. Hopelijk scheelt dat ook veel, als ze ook mijn gevoelige kant ontdekt.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:15:18 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17156451
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:52 schreef halleekes het volgende:

[..]

LOL

Leuk idee! En imponeer haar dan met je wijnkennis oid
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:25:38 #131
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_17156745
Terugvind post.

Ik ben benieuwd . Succes .

vrijdag 13 februari 2004 @ 21:28:22 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17156841
Ts: Ik heb nu ff je hele topic doorgelezen en neem van mij, een wat meer ervaren vrouw met lang blond haar aan: Ze vindt je leuk!!! Vooral dat reisleidersverhaal geeft de doorslag imo.

Dus no sweat

pi_17156870
quote:
Als je iemand leuk vindt, dan ga je er gewoon voor.
Zo moeilijk is dat toch niet zeg, vrouwen versieren...

De kunst is meer, vrouwen blijven versieren, ook al heb je er iets mee..
Zodat je relatie iig daardoor niet kapot gaat...

pi_17157546
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:28 schreef Vivi het volgende:
Ts: Ik heb nu ff je hele topic doorgelezen en neem van mij, een wat meer ervaren vrouw met lang blond haar aan: Ze vindt je leuk!!! Vooral dat reisleidersverhaal geeft de doorslag imo.

Dus no sweat

Ik hoop het, ik hoop het.

Ik klink vrij wanhopig, maar als je eens wist hoe onzekerheid je kan opvreten...

pi_17157598
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:29 schreef SolidArt het volgende:
De kunst is meer, vrouwen blijven versieren, ook al heb je er iets mee..
Zodat je relatie iig daardoor niet kapot gaat...
Oke, een vrouw versieren is een en blijven versieren is twee. Voorlopig richt ik mij alleen ff op het eerste puntje. Das al moeilijk genoeg.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 02:01:46 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17163752
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:49 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik hoop het.

Ik klink vrij wanhopig, maar als je eens wist hoe onzekerheid je kan opvreten...

Ach ik ben ook wel eens verliefd geweest hoor!

Maar volgens mij kunnen jullie straks samen om dit topic lachen

zaterdag 14 februari 2004 @ 02:02:31 #137
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17163760
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 02:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ach ik ben ook wel eens verliefd geweest hoor!

No kiddin'
  zaterdag 14 februari 2004 @ 08:15:24 #138
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_17165379
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:54 schreef Ingridh007 het volgende:
was daar mis mee
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_17166917
Dames willen gewoon iemand die ze iets te bieden heeft. Zorg dat je interessant voor haar bent. Zorg dat je te weten komt wat zij in een relatie zoekt en wordt dan die persoon voor haar, zonder dat je zelf echt veranderd.
En spreek gewoon eens met haar alleen af...

Al een kaartje teruggehad vandaag?!

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_17169190
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:30 schreef Ambivalent het volgende:
Dames willen gewoon iemand die ze iets te bieden heeft. Zorg dat je interessant voor haar bent. Zorg dat je te weten komt wat zij in een relatie zoekt en wordt dan die persoon voor haar, zonder dat je zelf echt veranderd.
En spreek gewoon eens met haar alleen af...

Al een kaartje teruggehad vandaag?!

Tis nogal moeilijk om te weten te komen wat zij precies zoekt. Haar vorige relatie van met iemand die 10 jaar ouder was dan zij. Daaruit concluderend heb ik een vermoeden dat ze zoekt naar iemand met ervaring.

(nog) geen kaartje teruggehad...

zaterdag 14 februari 2004 @ 13:31:41 #141
72545 Megumi
Kyujitai;Shinjitai
pi_17169232
Pssst. Neucken?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17170897
Nieuwe gebeurtenis:
Via een huisgenoot heb ik sneaky vernomen zat ze inmiddels mijn valentijnskaartje heeft bemachtigd. Wat betreft stille hints heb ik een frituurpan voor mijn kop hangen: ze heeft haar naam op MSN veranderd in de bijnaam die ik haar gaf afgelopen donderdag...
pi_17171247
Lucky fuck!
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
pi_17171433
dat klinkt alsof je binnen bent,, misschien kan je even met haar praten via msn, over valentijnskaartjes en zo
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_17176452
L O L je doet zo onzeker man
je WEET dat ze je leuk vindt, want je merkt aan alles dat dat zo is, geuass again vrouwen willen zich niet zo maar "geven" ze willen veroverd worden, of je bent een vriend, of je bent HAAR vriend kies 1 van de 2 en handel daar dan ook naar. Het beste wat je nu zou kunnen doen is haar even NEGEREN
ze is je nu continu aan het testen om te zien of je haar wel waardig bent, dat doet elke vrouw onbewust ( sommigen bewust). En des te onzekerder jij er mee om gaat des te minder leuk ze je gaat vinden. Koop niets voor ze !!!!!!! waarom koop je wat voor haar ? ok leuk die goudvis maarre verder dan dat, drankjes, etentjes maar ff niet doen !! da's te oppervlakkig. Wat je nu het beste zou kunnen doen is even door laten schemeren dat je haar spelletjes eventjes zat bent. ( doen alsof)
En dat ook door laten schemeren naar andere mensen. Verder meer interesse tonen in andere meiden dan in haar, het heeft niets te betekene, maar ze zal (indien ze je ziet zitten) echt jaloers worden en jaloezie is jouw bondgenoot. !!!! Des te meer zij merkt dat ZIJ de touwtjes in handen heeft en niet jij, des te meer ze je zal bespelen en jij haar emotionele slaafje zal worden.

Act like a man, be her man

Succes is going from one failure to another, without losing interest.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:43:35 #146
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17176568
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:29 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Tis nogal moeilijk om te weten te komen wat zij precies zoekt. Haar vorige relatie van met iemand die 10 jaar ouder was dan zij. Daaruit concluderend heb ik een vermoeden dat ze zoekt naar iemand met ervaring.

(nog) geen kaartje teruggehad...

10 Jaar ouder.. Vast niet voor de ervaring, vermoed ik.

Status, aanzien, misschien geld?

pi_17176731
quote:
Ik heb de gewoonte om meiden nog wel eens een por te geven.
Een por? Een knal?
hoei
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:57:39 #148
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_17176981
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:39 schreef Darkman het volgende:
Het beste wat je nu zou kunnen doen is haar even NEGEREN
Vrouwen zijn imo anders dol op aandacht.... Hoe populair ze ook zijn...
pi_17177040
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:50 schreef robbedoes het volgende:
Nieuwe gebeurtenis:
Via een huisgenoot heb ik sneaky vernomen zat ze inmiddels mijn valentijnskaartje heeft bemachtigd. Wat betreft stille hints heb ik een frituurpan voor mijn kop hangen: ze heeft haar naam op MSN veranderd in de bijnaam die ik haar gaf afgelopen donderdag...
ok ze wil je! Kijk alleen uit dat je niet TE lief gaat doen, anders kom je in vriendschaps zone gewoon beetje plagen doet het erg goed en veel laten lachen
pi_17178182
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:59 schreef pimpin het volgende:
ok ze wil je! Kijk alleen uit dat je niet TE lief gaat doen, anders kom je in vriendschaps zone gewoon beetje plagen doet het erg goed en veel laten lachen
Dat lachen zit wel snor. Dur gaat een minuut voorbij zonder een lach van een van ons. Af en toe plagen is een goede opsteker?
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:38:20 #151
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17178210
Wacht af tot zij contact met jou zoekt..

Want het is toch geen eenrichtingsverkeer?

pi_17178259
quote:
Maar tevens ook wel het type van iedere man lijkt mij. Lang blond haar, lief gezichtje, hockey, eigen auto, veel wannabe vriendjes.
Jeej... daar gaan we voor, een domme blonde doos waarvan er 13 in een dozijn gaan... niets voor mij.

Hoe je een populaire meid aan de haak kan slaan? Net zoals je met elke meid moet doen, jezelf zijn, niet overdreven... maarja, die meiden willen meer, dus kijk wat ze willen, en wat ze leuk vinden aan de jongen (in 't algemeen) en speel er op in...

Dat is wat ik denk teminste

Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_17178265
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:39 schreef Darkman het volgende:
L O L je doet zo onzeker man
je WEET dat ze je leuk vindt, want je merkt aan alles dat dat zo is, geuass again vrouwen willen zich niet zo maar "geven" ze willen veroverd worden, of je bent een vriend, of je bent HAAR vriend kies 1 van de 2 en handel daar dan ook naar. Het beste wat je nu zou kunnen doen is haar even NEGEREN
ze is je nu continu aan het testen om te zien of je haar wel waardig bent, dat doet elke vrouw onbewust ( sommigen bewust). En des te onzekerder jij er mee om gaat des te minder leuk ze je gaat vinden. Koop niets voor ze !!!!!!! waarom koop je wat voor haar ? ok leuk die goudvis maarre verder dan dat, drankjes, etentjes maar ff niet doen !! da's te oppervlakkig. Wat je nu het beste zou kunnen doen is even door laten schemeren dat je haar spelletjes eventjes zat bent. ( doen alsof)
En dat ook door laten schemeren naar andere mensen. Verder meer interesse tonen in andere meiden dan in haar, het heeft niets te betekene, maar ze zal (indien ze je ziet zitten) echt jaloers worden en jaloezie is jouw bondgenoot. !!!! Des te meer zij merkt dat ZIJ de touwtjes in handen heeft en niet jij, des te meer ze je zal bespelen en jij haar emotionele slaafje zal worden.

Act like a man, be her man

Hmm, ik laat het mij ff bezinken.
pi_17178422
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:39 schreef _Vixion_ het volgende:
Hoe je een populaire meid aan de haak kan slaan? Net zoals je met elke meid moet doen, jezelf zijn, niet overdreven... maarja, die meiden willen meer, dus kijk wat ze willen, en wat ze leuk vinden aan de jongen (in 't algemeen) en speel er op in...
Bedankt voor je post. Momenteel ben ik dus ook hard aan het uitzoeken wat mevrouw leuk vindt. Probleem is alleen dat ze heel oppervlakkig is en iedereen normaal behandeld. Ik kan dus geen aanknopingspunten vinden. Het enige dat ik van haar weet is dat ze twee jaar lang een relatie heeft gehad met een gast die 10 jaar ouder dan zij was. Tevens had ze vorige zomer nog met een jongen tijdens een hockeyfeest gezoend.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:45:53 #155
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17178448
Wat was dat voor gast, die van 10 jaar ouder?
pi_17178582
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:45 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Wat was dat voor gast, die van 10 jaar ouder?
Meer weet ik ook niet van hem. Schat dat het een gastje is met een baan, auto, huis, etc.
  zondag 15 februari 2004 @ 00:39:32 #157
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_17187084
Any news?
pi_17193723
Update zondagmiddag 13:30uur:
Via een huisgenoot van die leuke meid (tevens goede vriend van mij) heb ik vernomen dat ze nog een valentijnskaartje van iemand anders heeft ontvangen. Echter ze weet wie die kaartje heeft verstuurd en ze vindt hem maar een vreemde jongen die haar constant zit aan te staren.

Mijn valentijnskaart heeft ze ook ontvangen gisteren. Ze was stom verbaasd en heeft geen flauw idee van wie dit kaartje afkomstig is. (ze heeft blijkbaar mijn subtiele hints van de afgelopen weken niet door? Gisteren heeft ze haar naam op MSN aangepast aan een bijnaam die ik haar afgelopen donderdag heb gegeven tijdens het bowlen) Maar er heeft zich een probleem voorgedaan:

probleem:
in het kaartje vermeldde ik anoniem om woensdagavond naar een klein restaurant te komen voor een etentje met zun tweetjes. Ze weet niet dat ik het ben en komt dus pas die woensdagavond daarachter. Echter ze moet die avond invallen voor een college op haar werk en kan dus onmogelijk komen.

oplossing 1:
Een huisgenoot (vriend van mij) wordt naar het restaurant gestuurd (om uit te vogelen wie het is) om een nieuwe afspraak te maken. Kennelijk zal ze dan een aantal data melden waarop ze dan wel kan afspreken. In werkelijkheid komt die vriend van mij dan bij mij thuis en pakken we geselli een pilsje

oplossing 2:
Ik kan het nummer van haar mobieltje vragen bij die vriend van mij. Zij weet dan immers ook niet dat ik het ben en tevens kan ze dit niet nachecken bij een van haar vriendinnen of huisgenoten Dan kan ik via smsen anoniem met haar contact leggen en een nieuwe data regelen. Zo blijf ik natuurlijk wel nog enige tijd anoniem en haar geheime lover.

oplossing 3:
Ik maak mij bekend bij haar en probeer een avondje voor haar te koken op een andere avond.

Ze is momenteel echt stom verbaasd en vindt het genant dat ze zelf niet erachter kan komen wie haar dat valentijnskaartje heeft verstuurd. Wat vinden jullie de beste oplossing of weten jullie misschien een beter?

pi_17195554
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:48 schreef robbedoes het volgende:
Update zondagmiddag 13:30uur:
Via een huisgenoot van die leuke meid (tevens goede vriend van mij) heb ik vernomen dat ze nog een valentijnskaartje van iemand anders heeft ontvangen. Echter ze weet wie die kaartje heeft verstuurd en ze vindt hem maar een vreemde jongen die haar constant zit aan te staren.

Mijn valentijnskaart heeft ze ook ontvangen gisteren. Ze was stom verbaasd en heeft geen flauw idee van wie dit kaartje afkomstig is. (ze heeft blijkbaar mijn subtiele hints van de afgelopen weken niet door? Gisteren heeft ze haar naam op MSN aangepast aan een bijnaam die ik haar afgelopen donderdag heb gegeven tijdens het bowlen) Maar er heeft zich een probleem voorgedaan:

probleem:
in het kaartje vermeldde ik anoniem om woensdagavond naar een klein restaurant te komen voor een etentje met zun tweetjes. Ze weet niet dat ik het ben en komt dus pas die woensdagavond daarachter. Echter ze moet die avond invallen voor een college op haar werk en kan dus onmogelijk komen.

oplossing 1:
Een huisgenoot (vriend van mij) wordt naar het restaurant gestuurd (om uit te vogelen wie het is) om een nieuwe afspraak te maken. Kennelijk zal ze dan een aantal data melden waarop ze dan wel kan afspreken. In werkelijkheid komt die vriend van mij dan bij mij thuis en pakken we geselli een pilsje

oplossing 2:
Ik kan het nummer van haar mobieltje vragen bij die vriend van mij. Zij weet dan immers ook niet dat ik het ben en tevens kan ze dit niet nachecken bij een van haar vriendinnen of huisgenoten Dan kan ik via smsen anoniem met haar contact leggen en een nieuwe data regelen. Zo blijf ik natuurlijk wel nog enige tijd anoniem en haar geheime lover.

oplossing 3:
Ik maak mij bekend bij haar en probeer een avondje voor haar te koken op een andere avond.

Ze is momenteel echt stom verbaasd en vindt het genant dat ze zelf niet erachter kan komen wie haar dat valentijnskaartje heeft verstuurd. Wat vinden jullie de beste oplossing of weten jullie misschien een beter?

Wel grappig dat ze niet weet wie nou de tweede Valentijnskaart heeft gestuurd: misschien vindt ze het genant, maar het geeft misschien wel aan dat zij het ook niet verwacht. Verder over die oplossingen...

Ik vind de eerste oplossing het beste, omdat op deze manier je 'anonimiteit' tot het eten het meeste gewaarborgd blijft (tenzij die vriend zijn mond voorbij praat natuurlijk ). Bij de tweede oplossing zoek je naar 06 op en stuurt haar een smsje, maar als zij wil weten wie jij bent stuurt ze jou geen smsje terug, maar belt ze je. Dan kan ze meteen aan de stem horen wie het is en weg is de verrassing tijdens het etentje.

Bij de derde oplossing is het verrassingselement helemaal weg. Wellicht overvalt dat haar en het is niet de meest elegante manier om haar tijdens een etentje te verrassen. Wellicht is de kans ook aanwezig dat ze zal reageren met het antwoord: "Het lijkt me een leuk idee om iets te eten, maar ik beschouw je toch meer als een broertje"...en dat wil je niet, neem ik aan .

pi_17196085
Je bent er wel een beetje zeker van dat een huisgenoot komt opdagen? Want zoja, dan is dat een prima oplossing natuurlijk!

En als dit verhaal een slecht einde krijgt, dan verdwijnt mijn geloof in liefde eens onderhand

zondag 15 februari 2004 @ 16:08:31 #161
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17197198
Ik vind dat met dat restaurant wel origineel hoor en ik bewonder je lef.

Maar zo had ík 't dus nooit aangepakt.

zondag 15 februari 2004 @ 16:22:51 #162
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17197542
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:48 schreef robbedoes het volgende:
Ze is momenteel echt stom verbaasd en vindt het genant dat ze zelf niet erachter kan komen wie haar dat valentijnskaartje heeft verstuurd.
Dus óf ze is onnozel.

Of jij hebt geen indruk gemaakt.

pi_17198688
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:22 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Dus óf ze is onnozel.

Of ze heeft het anders opgevat
pi_17199953
quote:
Op zondag 15 februari 2004 15:22 schreef Tootoo het volgende:
Je bent er wel een beetje zeker van dat een huisgenoot komt opdagen? Want zoja, dan is dat een prima oplossing natuurlijk!
Ja, een van haar huisgenoten is een goede vriend van mij. Via hem krijg ik dan ook alle informatie van personen die zij vermoedt dat het kunnen zijn etc. Momenteel zegt die vriend dus dat zij geen flauw idee heeft, en dat zij het genant vindt dat ze totaal niet weet wie het is.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 15:22 schreef Tootoo het volgende:
En als dit verhaal een slecht einde krijgt, dan verdwijnt mijn geloof in liefde eens onderhand
Dank je
pi_17200079
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:08 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik vind dat met dat restaurant wel origineel hoor en ik bewonder je lef.

Maar zo had ík 't dus nooit aangepakt.

Inmiddels heb ik ook niet echt het idee meer dat dit op deze manier aan een goed einde zal komen. Wat zou jij mij aanraden om te doen?
  zondag 15 februari 2004 @ 18:02:30 #166
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17200151
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:00 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik ook niet echt het idee meer dat dit op deze manier aan een goed einde zal komen. Wat zou jij mij aanraden om te doen?

Ik kom d'r later vandaag op terug.

Eerst wat bezoek vermaken.

pi_17200159
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:14 schreef Tootoo het volgende:

Dus óf ze is onnozel.

Of ze heeft het anders opgevat

Ik snap vrouwen gewoon niet. Ze zeggen het een en willen het andere
  zondag 15 februari 2004 @ 18:03:56 #168
84244 Scorpie
Voorzitter van de Re-fanclub!
pi_17200197
Nou ik zou het gewoon zeggen, pats boem verras haar maar

Maar ja das mijn idee.

[quote]Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it :D
[/quote]
pi_17201703
quote:
Op zondag 15 februari 2004 18:00 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Nee man, ik vind het een hartstikke goed idee. Zoveel mensen doen het niet en het geeft wel een blijk van creativiteit. Ik denk dat als ze jou ook leuk vindt dit een hele goede manier is om haar te verrassen met Valentijn! Het zal sowieso geen turn-off zijn (tenzij hieronder) en als het niet lukt dan was het met alleen een kaartje ook niet gelukt!

Uiteraard moet je haar dan niet na het eten vragen of zij de rekening wil betalen

zondag 15 februari 2004 @ 19:24:54 #170
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_17202297
In mijn ogen heb je niets aan de informatie van die huisgenoot van haar. Als zij vermoed dat jij het bent zegt ze dat natuurlijk niet tegen die huisgenoot, omdat ze weet dat jij hem kent.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:25:18 #171
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17209988
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:24 schreef RIVDSL het volgende:
In mijn ogen heb je niets aan de informatie van die huisgenoot van haar. Als zij vermoed dat jij het bent zegt ze dat natuurlijk niet tegen die huisgenoot, omdat ze weet dat jij hem kent.
good point.

Ik zou, als ik jouw was TS, haar gewoon aanspreken, en zeggen dat die kaart van jouw is.
Vraag haar dan persoonlijk uit,......dan weet je waar je aan toe bent.
Have faith.......

The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_17210208
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ik zou, als ik jouw was TS, haar gewoon aanspreken, en zeggen dat die kaart van jouw is.
Vraag haar dan persoonlijk uit,......dan weet je waar je aan toe bent.
Have faith.......
Het hele gedoe van dat etentje is net om een keertje apart met haar te kunnen babbelen over vanalles. Ze kent mij als een goedlachse vriend van een huisgenoot. Maar ik zou juist ook een andere kant van mijn persoonlijkheid aan haar willen voorstellen. Ik ben ook een normale jongen waarmee je lekker leuk en vlot over koetjes en kalfjes kunt babbelen en soms over hele serieuze dingen. Toevallig is bij haar ook onlangs een dierbaar persoon overleden. Ik voelde dat zij hier ook het een en ander over wilde vertellen. Maar tis zo dat telkens een van haar 4 huisgenoten kort in de buurt zijn dat voorkomt dat we eens serieus met elkaar kunnen praten.
Maar de belangrijkste intentie van haar anoniem voor een etentje te vragen is omdat dit heel creatief, spontaan en orgineel overkomt. Deels heb ik het gevoel dat ik op deze manier haar kan veroveren.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:53:11 #173
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17210760
En als de gevoelens niet wederzijds blijken te zijn, hoe reageer je dan?

Heb je dat scenario al doorgenomen?

zondag 15 februari 2004 @ 23:53:54 #174
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17210782
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:32 schreef robbedoes het volgende:

Maar de belangrijkste intentie van haar anoniem voor een etentje te vragen is omdat dit heel creatief, spontaan en orgineel overkomt. Deels heb ik het gevoel dat ik op deze manier haar kan veroveren.

Absoluut.

Ik vind het heel nobel van je.

maandag 16 februari 2004 @ 00:09:24 #175
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17211243
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:32 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Het hele gedoe van dat etentje is net om een keertje apart met haar te kunnen babbelen over vanalles. Ze kent mij als een goedlachse vriend van een huisgenoot. Maar ik zou juist ook een andere kant van mijn persoonlijkheid aan haar willen voorstellen. Ik ben ook een normale jongen waarmee je lekker leuk en vlot over koetjes en kalfjes kunt babbelen en soms over hele serieuze dingen. Toevallig is bij haar ook onlangs een dierbaar persoon overleden. Ik voelde dat zij hier ook het een en ander over wilde vertellen. Maar tis zo dat telkens een van haar 4 huisgenoten kort in de buurt zijn dat voorkomt dat we eens serieus met elkaar kunnen praten.

oke,.ga d'r voor!
echt.......probeer echt dat etentje voor elkaar te krijgen......misschien wordt het wel de beste dag van je leven!
pi_17211351
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:53 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
En als de gevoelens niet wederzijds blijken te zijn, hoe reageer je dan?

Heb je dat scenario al doorgenomen?

Ten eerste weet ik dat de kans levensgroot bestaat dat ik zomaar een vriend ben. Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat we te zeer in de friendship zone zijn beland. Ik probeer ook telkens een bepaalde afstand tot haar te houden. Wanneer ik te dichtbij haar kom dat ben ik echt zomaar iemand. Mocht het iets tussen ons worden (hoop ten zeerste ) dan kan ik alsnog schappelijker worden. Punt is dan ook dat ik weet dat ik maar een kleine kans heb dat het iets kan worden. Ze is een verdomd mooie meid en ook nog een intelligent. De mannen liggen letterlijk aan haar voeten. Met het etentje voor valentijnsdag hoop ik mezelf dan ook positief te kunnen onderscheiden van de rest.

Mocht het dus niet lukken dan beschouw ik dit als een afgedane missie voor deze meid. Dan beland ik zeer zeker in de friendship zone. Maar het is gewoon dat ik zeker wil weten wat zij over mij denkt. Vanuit het motto "nee heb ik, ja kan ik krijgen" probeer ik te handelen. Wanneer het niet wederzijds blijkt te zijn hoop ik alsnog een leuke avond met haar te hebben. Kan ik haar hiervoor danken en verder zie ik het dan wel hoe we in de toekomst met elkaar om zullen gaan. Ze zegt dat ze persoonlijk beter met jongens dan met meiden kan opschieten. Waarschijnlijk gaan we dan weer op dezelfde voet verder, maar weet ik dat ik moet ophouden met zelf hints te geven en haar hints als niets zijnde te interpreteren.

Lang betoog, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Woensdagavond weten we meer, wish me luck.

[Dit bericht is gewijzigd door robbedoes op 16-02-2004 00:17]

pi_17211421
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:09 schreef Bart_Simpson het volgende:
oke,.ga d'r voor!
echt.......probeer echt dat etentje voor elkaar te krijgen......misschien wordt het wel de beste dag van je leven!
Ik hoop het, ik hoop het. Waarschijnlijk klink ik heel frustie, maar het zou me niets boeien om de rest van mijn leven arm te leven als ik haar aan mijn zijde heb.

[Dit bericht is gewijzigd door robbedoes op 16-02-2004 00:18]

maandag 16 februari 2004 @ 00:16:40 #178
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17211452
Goed bezig, voeg er niks aan toe ook.

Succes woensdag, ik zal 't topic blijven volgen.

pi_17211987
Succes woensdag! (verkapt tvp)
  maandag 16 februari 2004 @ 14:06:11 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17222070
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:56 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Ja, een van haar huisgenoten is een goede vriend van mij. Via hem krijg ik dan ook alle informatie van personen die zij vermoedt dat het kunnen zijn etc. Momenteel zegt die vriend dus dat zij geen flauw idee heeft, en dat zij het genant vindt dat ze totaal niet weet wie het is.
[..]

Dommie! Je moet vragen of hij haar wil vragen of ze HOOPT dat het van een bepaald iemand is!
pi_17222719
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:06 schreef Vivi het volgende:
Dommie! Je moet vragen of hij haar wil vragen of ze HOOPT dat het van een bepaald iemand is!
Daar zeg je wat!
  maandag 16 februari 2004 @ 16:01:00 #182
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17225536
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:15 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik hoop het. Waarschijnlijk klink ik heel frustie, maar het zou me niets boeien om de rest van mijn leven arm te leven als ik haar aan mijn zijde heb.

haaahahh, ik snap je 100%
Dat heb ik laatst ook nog gezegt.......
Tja, zit zelf met zo'n probleempje.......echter......bij mij werd er afgezegt......ik balen.......niet zo'n beetje.
Ben d'r alleen nog niet uit, waarom.....complicated.
Maar goed, aan het eind van die avond weet je misschien waar je aan toe bent, en vergeet je d'r misschien snel als het niks wordt, of het wordt misschien een 2de date......of je raakt nog meer frusti.

Maar blijf gewoon hopen op een goede afloop, niet bang zijn om te falen........

pi_17226546
Als dat wijf populair is moet je haar negeren.
gata ze vanzelf moeite voor je doen.
Deze korte liefde die me zo overviel, heeft een litteken achtergelaten op mijn ziel..
  maandag 16 februari 2004 @ 16:29:41 #184
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_17226580
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:28 schreef Hartendiefje het volgende:
Als dat wijf populair is moet je haar negeren.
gata ze vanzelf moeite voor je doen.
Of niet.
pi_17226593
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:15 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Deze korte liefde die me zo overviel, heeft een litteken achtergelaten op mijn ziel..
pi_17226658
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:29 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Of niet.

je bent interessanter op die manier. zo'n meid hoeft normaal nooit moeite te doen voor een jongen. denk dat ze het wel leuk zou vinden om er nu wel een keer moeite voor te doen..
ik vind het zelf tenminste ook altijd leuk om er moeite voor te doen.
pi_17227520
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:32 schreef Hartendiefje het volgende:
je bent interessanter op die manier. zo'n meid hoeft normaal nooit moeite te doen voor een jongen. denk dat ze het wel leuk zou vinden om er nu wel een keer moeite voor te doen..
ik vind het zelf tenminste ook altijd leuk om er moeite voor te doen.
Van de ene kant denk ik dat het meer in de trend van de jongen hoort om een meid te veroveren. Maar je hebt ergens wel gelijk. Stel dat ik een relatie met haar krijg () dan verwacht ik van haar kant ook dat zij zich zal inzetten om een leuke relatie met elkaar te krijgen.
pi_17244352
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:00 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Van de ene kant denk ik dat het meer in de trend van de jongen hoort om een meid te veroveren. Maar je hebt ergens wel gelijk. Stel dat ik een relatie met haar krijg () dan verwacht ik van haar kant ook dat zij zich zal inzetten om een leuke relatie met elkaar te krijgen.

Bij een relatie, op wat voor manier dan ook, moet het altijd van 2 kanten komen vind ik Dat vind ik gewoon een vereiste.

En nu ben ik erg nieuwsgierig hoe het verder gaat (soap soap!!!!). Met andere woorden: wat ga je doen? Verder heb ik nog altijd vertrouwen in een happy end! *Leeft mee*

pi_17244371
of de alles of niets strategie...vol in de genitialen knijpen
Refuse/Resist/Innerself
pi_17248418
nieuwe update: dinsdagmorgen 10:00uur

Van die goede vriend van mij kreeg ik het volgende meeltje:
--
Ze kan het niet uitstaan dat ze niet weet wie er achter de kaart zit. Ze vindt het flauw dat ze wel helemaal tot woensdag moet wachten om daarachter te komen. (Ze is gewoon super nieuwschierig) Jouw naam is inmiddels ook wel gevallen, maar ze is ervan overtuigd dat jij zon kaart niet kan schijven. En ze denkt dat iemand die die kaart geschreven heeft haar al enige tijd moet kennen. Ze vind het overigens een "vrouwenhandschrift". (waar kan iemand zich zoal in vergissen)

Ze heeft zich wel vergist in het werken, dat is volgende week pas, dus ze kan wel gewoon komen. Ze denkt ook dat ze wel gaat, ze wil immers weten wie het is, maar ze weet het allemaal nog niet. Hoewel "iedereen" uit haar vriendekring haar afraadt te gaan (zegt ze). Als het een aardige jongen was die ze kende maar waar ze niets mee zou willen zou ze echter toch wel blijven eten. Als ze komt gaat dat eten in ieder geval dus wel door. Als het een onbekende zou zijn zou ze waarschijnlijk opstappen.

Je begrijpt, hetis hier een hot item in huis en ik heb dan ook de groots mogelijke moeite mijn lach in te houden. Echt GEWELDIG!
--

pi_17248839
Moet ik het als positief opvatten dat ze deze actie helemaal niet van mij zou verwachten?
pi_17249232
een meid versier je niet!
een vrouw weet al of je kans maakt zpo dra ze je ziet ...dan heb jij alleen nog de juiste babbel nodig
pi_17250519
ZO..ik heb even het hele topic doorgelezen..en ik was er een half uur mee bezig

ik denk dat ik er niet veel aan toe kan voegen..na alles wat er door mn fok-collega's is gezegd

het enige dat ik kan zeggen is..blijf jezelf..wees spontaan..wees lief voor haar..en laat haar merken dat je haar leuk vind!

en dat etentje vind ik echt super..daar heb je wel lef voor nodig..en dat heb je dus wel

ik blijf het zeker volgen..hou ons op de hoogte

Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_17254322
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:45 schreef Rickage het volgende:
het enige dat ik kan zeggen is..blijf jezelf..wees spontaan..wees lief voor haar..en laat haar merken dat je haar leuk vind!

en dat etentje vind ik echt super..daar heb je wel lef voor nodig..en dat heb je dus wel

Lef heb ik blijkbaar wel. Dit is ook het meest idiote dat ik ooit voor een meid heb gedaan.
pi_17254373
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:24 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Lef heb ik blijkbaar wel. Dit is ook het meest idiote dat ik ooit voor een meid heb gedaan.

Wel leuk overigens. Als een jongen dit voor mij deed zou ik het hoe dan ook te gek vinden, ook als ik niet op hem viel. Dan zou ik dat wel duidelijk maken, maar er toch een leuke avond van maken.

Als het een soort kruising tussen dracula en dutroux zou zijn zou ik het alleen minder vinden. Maar ik neem aan dat dat reuze meevalt

pi_17254704
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:26 schreef Ripley het volgende:
Wel leuk overigens. Als een jongen dit voor mij deed zou ik het hoe dan ook te gek vinden, ook als ik niet op hem viel. Dan zou ik dat wel duidelijk maken, maar er toch een leuke avond van maken.
Het zegt wel iets over mijn innerlijk he?

Hopelijk vindt ze mij niet te lief

dinsdag 17 februari 2004 @ 15:06:52 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17255453
Spannend *duimt*
pi_17255780
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:39 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Het zegt wel iets over mijn innerlijk he?

Hopelijk vindt ze mij niet te lief

"Te lief" wordt alleen gebruikt als smoes voor "ik val gewoon niet op je".

Als je iemand wle leuk vindt, is het namelijk mooi meegenomen als ie lief is

pi_17255861
Ze is nog aan het twijfelen of ze morgen wel gaat. Ze heeft inmiddels haar MSN-naam veranderd in "anoniempje, staak aub je anonimiteit" en sprak ze mij aan over een flauw iets. Om zelf geen geheimzinnigheid te veroorzaken vroeg ik haar wat haar MSN-naam betekende. Toen vertelde ze het hele verhaal (wat mij nogal bekend in de oren klonk ).
Verder heb ik een beetje uit de hoogte gedaan en onschuldig geprobeerd om haar toch mee te krijgen:

B: had een anonieme valentijnskaart met een date voor woensdag
B: heel irritant
B: wil niet en wel gaan
B: ben er nog niet uit
r: irritant?
r: hmm
B: ja ben nogal nieuwsgierig
r: wat gaan jullie dan doen?
B: en moet nu vier dagen w88
r: zuipen?
B: eten
r: vier dagen?
r: tis tot morgen?
r: of volgende week soms?
B: kaart heb ik zaterdag gekregen
B: en tis pas morgenavond
r: spannend
r: ach
r: ik zou wel gaan
B: nou ...
r: wat heb je te verliezen?
B: das ook waar
r: mocht het echt een creap zijn dan draai je toch om?
B: maar heb gewoon geen idee
r: haha
B: haha
r: dan maakt het juist leuk

dinsdag 17 februari 2004 @ 15:24:11 #200
38425 Chooselife
Schurkenstaat
pi_17256023
En ook niet een klein beetje vermoeden, dat jij 't bent he..
pi_17256117
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:24 schreef Chooselife het volgende:
En ook niet een klein beetje vermoeden, dat jij 't bent he..
'Heej, ook hier? Dacht kom ook ff kijken wie het is'

Jip, ik vrees dat wij beiden eerst ff flink op de grond liggen van het lachen.

pi_17257406
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:27 schreef robbedoes het volgende:

[..]

'Heej, ook hier? Dacht kom ook ff kijken wie het is'

Jip, ik vrees dat wij beiden eerst ff flink op de grond liggen van het lachen.

Trouwens erg leuk dat je haar in spanning houdt, ze gaat denk ik iig de grap waarderen. Tenminste dat zou ik doen
pi_17257838
ey TS,

hoe is ze in gesprek? denk je dat het lukt een etentje vullen ... of als ze jou ziet dat ze heel stil wordt ofzo? of is het gewoon een spontane meid zou maar zeggen?

wel vet id met die valentijns kaart

ik zal morgen avond laat dit topic in de gaten houden! hoelaat heb je afgesproken en in wat voor restaurant enzo?

Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_17257882
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:06 schreef Ripley het volgende:
Trouwens erg leuk dat je haar in spanning houdt, ze gaat denk ik iig de grap waarderen. Tenminste dat zou ik doen
Ach ja, zo houd ik haar wel bezig. Ik hoop dat ze op deze manier erachter komt dan ik toch niet zo een standaard 10 in een dozijn jongen ben. Het blijft nu wel moeilijk om mezelf serieus te houden bij haar. Steeds wanneer zij weer iets verdachts meemaakt dan zal natuurlijk snel de verdenking op mij liggen. Hopelijke weet ze nu wel wat voor humor ik heb, hopelijk valt ze voor de rest ook op mijn overige karaktereigenschappen.
pi_17258018
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:19 schreef Stroef het volgende:
hoe is ze in gesprek? denk je dat het lukt een etentje vullen ... of als ze jou ziet dat ze heel stil wordt ofzo? of is het gewoon een spontane meid zou maar zeggen?
Die avond kan al bij voorbaat niet meer stuk. Over gespreksstof maak ik mij niet druk, dan gaat het ineens ook weer zo geforceerd over komen. Ik wil het gewoon lekker spontaan houden zoals het altijd gaat wanner ik bij haar in huis ben. Zo kent zij mij immers.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:19 schreef Stroef het volgende:
ik zal morgen avond laat dit topic in de gaten houden! hoelaat heb je afgesproken en in wat voor restaurant enzo?
Beetje iets na etenstijd en in een lekker eetcafeetje. Niet te standaard en niet te trendy.
pi_17268110
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:24 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Die avond kan al bij voorbaat niet meer stuk. Over gespreksstof maak ik mij niet druk, dan gaat het ineens ook weer zo geforceerd over komen. Ik wil het gewoon lekker spontaan houden zoals het altijd gaat wanner ik bij haar in huis ben. Zo kent zij mij immers.
[..]

Beetje iets na etenstijd en in een lekker eetcafeetje. Niet te standaard en niet te trendy.

Ik vind dat je het redelijk goed doet hoor. Ik heb wel het idee dat zij totaal niet het idee heeft dat jij het bent. Als je nu zou vertellen dat die kaart van jou komt is de verrassing helemaal weg en met het etentje laat je wel zien dat originaliteit je niet ontzegd kan worden.

Succes en gezellige eetcafé's zijn altijd goed.

dinsdag 17 februari 2004 @ 21:24:19 #207
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17268264
"Ey alles goed??"
"Ja met mij ook wel"
"Zin om effe vaginaal gepenetreerd te wordden door mijn "ohzo" grote zwetende kloppende lul???"
"Ok dan!"
"Bij mij of bij jou?"
"k"
I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_17270585
Nu ben ik erg nieuwsgierig naar morgen!! Hoop voor je dat ze komt en dat het erg leuk wordt!

Als ze besluit niet te komen, dan vertel je het haar face to face neem ik aan?

pi_17271921
succes jongen.. haha ik denk dat er toch wel een kans van slagen in zit
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:17:28 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17272260
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:19 schreef robbedoes het volgende:
Ze is nog aan het twijfelen of ze morgen wel gaat. Ze heeft inmiddels haar MSN-naam veranderd in "anoniempje, staak aub je anonimiteit" en sprak ze mij aan over een flauw iets. Om zelf geen geheimzinnigheid te veroorzaken vroeg ik haar wat haar MSN-naam betekende. Toen vertelde ze het hele verhaal (wat mij nogal bekend in de oren klonk ).
Verder heb ik een beetje uit de hoogte gedaan en onschuldig geprobeerd om haar toch mee te krijgen:

B: had een anonieme valentijnskaart met een date voor woensdag
B: heel irritant
B: wil niet en wel gaan
B: ben er nog niet uit
r: irritant?
r: hmm
B: ja ben nogal nieuwsgierig
r: wat gaan jullie dan doen?
B: en moet nu vier dagen w88
r: zuipen?
B: eten
r: vier dagen?
r: tis tot morgen?
r: of volgende week soms?
B: kaart heb ik zaterdag gekregen
B: en tis pas morgenavond
r: spannend
r: ach
r: ik zou wel gaan
B: nou ...
r: wat heb je te verliezen?
B: das ook waar
r: mocht het echt een creap zijn dan draai je toch om?
B: maar heb gewoon geen idee
r: haha
B: haha
r: dan maakt het juist leuk

Als ik jou was had ik haar het in dat gesprek verteld, lijkt me makkelijker als het recht in haar gezicht te zeggen.
Het is al een goed teken dat ze daar met jou over begint te praten.
Misschien dacht ze wel: "Was jij het niet?"

Maar ik zou persoonlijk nooit een te populaire chick willen.

pi_17277655
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:34 schreef Tootoo het volgende:
Als ze besluit niet te komen, dan vertel je het haar face to face neem ik aan?
Alle bronnen ( ) in haar omgeving melden dat ze toch van plan in om te komen. Mocht ze toch niet komen, dan zit ik idd met een probleem. Wat zijn jullie suggesties dan? face-to-face vertellen dan maar? Probleem is wel dat ik amper in de gelegenheid ben dan ik alleen met haar ben.
pi_17277669
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:08 schreef -Jean- het volgende:
succes jongen.. haha ik denk dat er toch wel een kans van slagen in zit
Vandaag is het judgement day. Voel me wel een stuk onzekerder dan gisteren, vooral omdat ik dus totaal niet weet waar ik aantoe ben.
pi_17279990
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:20 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Vandaag is het judgement day. Voel me wel een stuk onzekerder dan gisteren, vooral omdat ik dus totaal niet weet waar ik aantoe ben.

jah..dat is ook logisch denk ik, dat is meestal zo..dan denk je een paar dagen van tevoren, zo ga ik het doen..en het gaat goedkomen, maar op de dag zelf heb je zoiets van..dit gaat niet lukken!

maar, wat ik zoal allemaal lees, denk ik dat het wel goedzit
gewoon nog ff volhouden, en vanavond staat ze voor een grote verassing!

hou ons op de hoogte *duimt*

woensdag 18 februari 2004 @ 11:37:48 #214
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_17280110
quote:

[..]

achteraf ben je blij dat je het gedaan hebt.
je moet het zien als een win-win situatie..
vindt ze je niet leuk, dat weet je dat en kan je verder gaan..
vindt ze je wel leuk.. tja 'nuff said
pi_17280334
daar ben ik het volkomen mee eens
sluit me er daarom ook volledig bij aan
pi_17280509
quote:

[..]

Nee heb je, Ja kun je krijgen. Zolang je er maar niet heen gaat met te hoog gespannen verwachtingen heb je volgens mij in het slechtste geval gewoon een leuke avond en in het beste geval een nieuwe vriendin
pi_17280640
Update woensdagmiddag 12:00uur:

De leuke meid is toch onzeker om te komen. Ze heeft een huisgenoot gevraagd om mee te komen (helaas niet die vriend). Ik heb nu twee opties: die vriend moet koken vanavond en probeert het avondeten uit te rekken zodat ze toch alleen moet komen. Alternatief is om die huisgenoot in te lichten dat ik het ben en alsnog zorgen dat die vriend meegaat. Bovendien heb ik nog altijd het vermoeden dat ze op het laatste moment afziet om te komen. Maar ze is wel nog steeds super nieuwsgierig. Ik denk dat haar nieuwsgierigheid uiteindelijk zal winnen.

pi_17280973
ik hoop het voor je

*is nog steeds aan het duimen *

pi_17281237
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:09 schreef Rickage het volgende:
*is nog steeds aan het duimen *
Haha, dan moet het zeker lukken.

Zonet was ze nog online. Ik was haar een beetje aan het uithoren. Maar ze liet weer een subtiele hint vallen:

r: weet je intussen al wie je geheime lover is?
B: nee, ben super nieuwsgierig wie het is
B: vind t ook een beetje frustrerend dat ik neit weet wie t is
r: ach, ik zou gewoon gaan
r: je kunt toch nog altijd omdraaien?
B: als jij vanavond bij ons gaat koken, dan ben ik wel snel van gedachte gewisseld

pi_17281414
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:19 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Zonet was ze nog online. Ik was haar een beetje aan het uithoren. Maar ze liet weer een subtiele hint vallen:

B: als jij vanavond bij ons gaat koken, dan ben ik wel snel van gedachte gewisseld

Dat lijkt me redelijk duidelijk ja Waarom zeg je niet dat je vanavond komt koken en ga je naar haar huis, om daar te vertellen dat jij het was en dat je gereserveerd hebt in een leuk restaurantje?
pi_17281459
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:19 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een goed teken! go for it!
www.biopsychiatry.com
pi_17281621
volgens mij ook jaah haha..ik blijf duimen hoor

bij een vrouw kan je eigelijk best makkelijk zien of ze hints geeft ofniet..dat heb ik op dit moment ook

khad het laatst met een meisje over dat we elkaar elke keer misliepen met uitgaan enzo..enne..op een gegeven moment hadden we het over zoenen in de regen..en ze begon van..dat vind ik zo geil in de regen zoenen ..en ik moest het een keer proberen..vroeg ze..met mij..

dat was tog wel duidelijk genoeg ..maar als meisjes hints geven..kan je ze makkelijk begrijpen

go for it!

pi_17281780
Haha, maar dat is dan ook wel een ERG duidelijke hint :)
www.biopsychiatry.com
pi_17281930
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:41 schreef Ambivalent het volgende:
Haha, maar dat is dan ook wel een ERG duidelijke hint :)
haha idd maarjaa..scheelt weer voor mij..weet ik meteen wat ik zondag ga doen met carnaval namelijk:

hopen dat het gaat regenen

pi_17282307
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:48 schreef Rickage het volgende:
haha idd maarjaa..scheelt weer voor mij..weet ik meteen wat ik zondag ga doen met carnaval namelijk:

Of vertellen dat je thuis een nieuwe douche hebt, maar nog niemand hebt gevonden om die uit te proberen...
pi_17282835
Als je meer gaat twijfelen of ze komt, geef haar dan de hint als in "Als je vanavond nu wel gaat, kunnen we samen tenminste eten" Ok, je verraadt jezelf daar enigzins mee, maar dan weet je zeker dat ze komt
pi_17283271
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:22 schreef Tootoo het volgende:
Als je meer gaat twijfelen of ze komt, geef haar dan de hint als in "Als je vanavond nu wel gaat, kunnen we samen tenminste eten" Ok, je verraadt jezelf daar enigzins mee, maar dan weet je zeker dat ze komt
Ik heb nog altijd contacten bij haar in huis om haar een eindje de goede weg op te begeleiden.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:35:42 #228
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_17286473
Ik ben benieuwd, het klinkt goed .

En als het fout gaat geloof ik niet meer in de liefde .

pi_17286600
Tis en blijft een vrouw overigens.
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:01:11 #230
85631 AmbiPuur
Kontradiksi Intermus
pi_17287235
Net nieuw hier, alles hier gelezen:

SSSPPPAAANNNEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

succes!

was geschreven,
pi_17287980
Ik heb ook net het hele verhaal doorgelezen..

Spannend hoor, maar volgens mij zit't wel goed..

woensdag 18 februari 2004 @ 16:55:42 #232
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_17288898
[dubbel post]

[Dit bericht is gewijzigd door DarkChylde op 18-02-2004 17:04]

woensdag 18 februari 2004 @ 16:55:48 #233
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_17288899
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:48 schreef Rickage het volgende:

[..]

dat is gewoon een meid die doorheeft dat wij hints niet (op tijd) begrijpen.
wees duidelijk tegen een mannen en
pi_17289101
Dat zouden meiden meer mogen doen: niet mis te verstane hints geven
www.biopsychiatry.com
pi_17289475
FOKkers, wish me luck. The moment of truth is waiting...
pi_17289556
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:26 schreef robbedoes het volgende:
FOKkers, wish me luck. The moment of truth is waiting...
Succes! En wel komen vertellen hoe het afloopt!
pi_17290836
volgens mij zit er nu iemand in een restaurantje om zich heen te kijken
of z'n date al komt

spannend....ben benieuwd hoe het gaat vanavond!

woensdag 18 februari 2004 @ 19:21:28 #238
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_17292421
KLOTEZOOI

Ik dacht dat et al donderdag was en zat met spanning te wachten op de verlossende post

Damn, vet topic hoor

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  woensdag 18 februari 2004 @ 19:30:12 #239
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17292703
Zo'n populaire chick heeft altijd keuze tussen tientallen jongens.

Als je 1 klein dingetje fout zou doen kun je het al vergeten.

woensdag 18 februari 2004 @ 20:09:18 #240
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_17293929
Spannend! Laat ons zo snel mogelijk weten hoe het vanavond is gegaan, he? .
Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:32:01 #241
72771 Lieseloesje
nooit meer moeten studeren,...
pi_17294677
Wordt spannend dan......
....alleen maar mogen
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:33:43 #242
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17294741
Ja, ik moet bekennen toch ook wel nieuwsgierig te zijn......

man, ik hoop voor die dude dat ze komt........en als het dan nog goed zit ....perfect!

pi_17294893
ik ben ook erg nieuwsgierig of ze komt, hoe ze reageert en of het wat gaat worden....
pi_17295627
*insert spannend muziekje*
And then there were syntax-errors
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:03:25 #245
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_17295671
Wow, heeft even gekost voor ik het topic helemaal had gelezen, maar was de moeite waard, jmmr dat er nog geen verlossende post is, maar volgens mij zit het wel goed, anders had hij hopelijk al wel gereageerd.
Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
pi_17295779
kheb al de hele tijd meegelezen...en dan is het toch wel spannend als die verlossende post uitblijft

ik denk wel dat het een goed teken is. als ze direct wegliep hadtie misschien nog gegeten, en dan z'n verdriet op FOK! gepost. dan was ie er toch wel al lang...?

nu istie gewoon met belangrijkere dingen bezig denk ik zo...

woensdag 18 februari 2004 @ 22:01:27 #247
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_17297423
volgens mij is het wel gezellig daar. dat ie haar ff mee naar huis neemt en gelijk een verslag hier post
pi_17298371
Net hele topic doorgelezen, succes.

Laatste hint van haar was wel duidelijk trouwens, hoop dat het goed komt voor je.

......
pi_17298468
*de spanning stijgt*
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_17298526
22:34, het is dus geen totaal fiasco geworden. Of juist wel natuurlijk, nouja, ik wacht in spanning af .
pi_17299132
Of hij is zich aan het klem zuipen, omdat het een fiasco was. Maar ik hoop het niet. Ik gun het de TS wel
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:04:11 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_17299579
Spanneund!!!! Volgens mij zit het wel goed
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:18:02 #253
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17300077
Ik zet mijn geld in op succes.......

wachten.....misschien wordt het pas morgen...........

pi_17300223
haha idd..misschien w88 tot morgen..hij is nu gewoon flink aan het batsen die smeerzak..en tegen ons maar zeggen dat hij het niet wist hahaha..tsjaa..niet iedereen kan zoveel geluk hebben dat een meisje zulke duidelijke hints geeft he

*still hoping for rain @ sunday night *

and still waiting for the last post..the most important one

pi_17300325
oooooooooooooooof..
tis mis gegaan en hij ligt ergens in de sloot
pi_17300410
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
oooooooooooooooof..
tis mis gegaan en hij ligt ergens in de sloot
haha dat kan ook nog
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')