Update zondagmiddag 13:30uur:
Via een huisgenoot van die leuke meid (tevens goede vriend van mij) heb ik vernomen dat ze nog een valentijnskaartje van iemand anders heeft ontvangen. Echter ze weet wie die kaartje heeft verstuurd en ze vindt hem maar een vreemde jongen die haar constant zit aan te staren.
Mijn valentijnskaart heeft ze ook ontvangen gisteren. Ze was stom verbaasd en heeft geen flauw idee van wie dit kaartje afkomstig is. (ze heeft blijkbaar mijn subtiele hints van de afgelopen weken niet door? Gisteren heeft ze haar naam op MSN aangepast aan een bijnaam die ik haar afgelopen donderdag heb gegeven tijdens het bowlen) Maar er heeft zich een probleem voorgedaan:
probleem:
in het kaartje vermeldde ik anoniem om woensdagavond naar een klein restaurant te komen voor een etentje met zun tweetjes. Ze weet niet dat ik het ben en komt dus pas die woensdagavond daarachter. Echter ze moet die avond invallen voor een college op haar werk en kan dus onmogelijk komen.
oplossing 1:
Een huisgenoot (vriend van mij) wordt naar het restaurant gestuurd (om uit te vogelen wie het is) om een nieuwe afspraak te maken. Kennelijk zal ze dan een aantal data melden waarop ze dan wel kan afspreken. In werkelijkheid komt die vriend van mij dan bij mij thuis en pakken we geselli een pilsje 
oplossing 2:
Ik kan het nummer van haar mobieltje vragen bij die vriend van mij. Zij weet dan immers ook niet dat ik het ben en tevens kan ze dit niet nachecken bij een van haar vriendinnen of huisgenoten
Dan kan ik via smsen anoniem met haar contact leggen en een nieuwe data regelen. Zo blijf ik natuurlijk wel nog enige tijd anoniem en haar geheime lover.
oplossing 3:
Ik maak mij bekend bij haar en probeer een avondje voor haar te koken op een andere avond.
Ze is momenteel echt stom verbaasd en vindt het genant dat ze zelf niet erachter kan komen wie haar dat valentijnskaartje heeft verstuurd. Wat vinden jullie de beste oplossing of weten jullie misschien een beter?