abonnement Unibet Coolblue
pi_15234057
Wie heeft er nu al medelijden met de oranjebaby?

Ik in ieder geval wel. Dat wordt helemaal niks, hij heeft nu al meer tijd van z'n leven op tv doorgebracht dan ergens anders. Alles wordt voor hem gedaan, hij mag niks en later kan hij niks. Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta. Ik weet zeker dat ik een beter leven heb!

Ik heb nu al medelijden!

Signature
  zondag 7 december 2003 @ 21:59:12 #2
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_15234097
Volgens mij was hij een zij.

Ik hoop dat ze met rust gelaten zal worden. Maar die kans zal wel klein zijn.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_15234119
Als ik dat kind was, was ik NOOIT uit die poes van maxima gekropen.
pi_15234190
haha veldmuis je avatar
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 7 december 2003 @ 22:02:36 #5
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_15234218
je hebt iig geen keus wat je vakkenpakket word, altijd economie
als je al sociale contacten krijgt dan zal dat met mede kakkers zijn, en je bent voorbestemd om je maagdelijkheid pas te verliezen op je huwelijksnacht

mijn eerste woordjes zouden zijn, ik neem afstand van mijn naam

If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15234241
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:01 schreef Vampz het volgende:
haha veldmuis je avatar
ICOON.
  zondag 7 december 2003 @ 22:03:52 #7
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_15234259
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:02 schreef Demon-X het volgende:
je hebt iig geen keus wat je vakkenpakket word, altijd economie
als je al sociale contacten krijgt dan zal dat met mede kakkers zijn, en je bent voorbestemd om je maagdelijkheid pas te verliezen op je huwelijksnacht

mijn eerste woordjes zouden zijn, ik neem afstand van mijn naam


je gaat gewoon met de dochter van MABEL om en dan wordt je vanzelf uit de familie geflikkerd
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_15234275
*Sig geupdated heeft.
  zondag 7 december 2003 @ 22:05:49 #9
4180 Hare
Come fly with me!
pi_15234323
Ikkuh!!

Heb ontzettend medelijden met dat kind. Hoopte eigenlijk van te voren dat het een miskraam zou worden.

Dat kind heeft toch geen toekomst, geen leven. Alles zal haar hele leven lang voor haar bepaald worden. Zij mag dit niet doen, dat niet zeggen, zij moet koningin worden en daar wordt ze volledig voor klaargestoomd. En ze zal geen seconde twijfelen aan de vrijheidsbeperking die haar gesteld wordt, aangezien ze die mogelijkheid niet krijgt om daar over te denken.

Hoezo vrijheid!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_15234374
dat kind krijgt eerst op 5 december sinterklaas cadeautjes... en dan 2 dagen later verjaardagscadeautjes!

wat nou medelijden!

sine your piddy on the runny kide
pi_15234408
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:05 schreef Hare het volgende:
Ikkuh!!

Heb ontzettend medelijden met dat kind. Hoopte eigenlijk van te voren dat het een miskraam zou worden.

Dat kind heeft toch geen toekomst, geen leven. Alles zal haar hele leven lang voor haar bepaald worden. Zij mag dit niet doen, dat niet zeggen, zij moet koningin worden en daar wordt ze volledig voor klaargestoomd. En ze zal geen seconde twijfelen aan de vrijheidsbeperking die haar gesteld wordt, aangezien ze die mogelijkheid niet krijgt om daar over te denken.

Hoezo vrijheid!


Oftewel het koningshuis en alle stomme regels die daaraan aan vast zitten
pi_15234474
Ze lijkt op willem alexander...

Maar misschien droogt ze nog goed op....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15234476
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:05 schreef Hare het volgende:
Ikkuh!!

Heb ontzettend medelijden met dat kind. Hoopte eigenlijk van te voren dat het een miskraam zou worden.

Dat kind heeft toch geen toekomst, geen leven. Alles zal haar hele leven lang voor haar bepaald worden. Zij mag dit niet doen, dat niet zeggen, zij moet koningin worden en daar wordt ze volledig voor klaargestoomd. En ze zal geen seconde twijfelen aan de vrijheidsbeperking die haar gesteld wordt, aangezien ze die mogelijkheid niet krijgt om daar over te denken.

Hoezo vrijheid!


Des te meer reden om het koningshuis af te schaffen.
  zondag 7 december 2003 @ 22:11:56 #14
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_15234510
met andere woorden: er moet een eind komen aan de monarchie??

ik zou niet graag in de schoenen (als ze die al heeft) staan van dat kind, maar vind een koningshuis wel leuk. maar jah arm kind

Just be yourself
pi_15234790
ach... het zal wel weer van onze belastingcenten leven
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 7 december 2003 @ 22:21:32 #16
4180 Hare
Come fly with me!
pi_15234826
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:08 schreef Nealz het volgende:

[..]

Oftewel het koningshuis en alle stomme regels die daaraan aan vast zitten


quote:
Op zondag 7 december 2003 22:10 schreef Bijsmaak het volgende:

Des te meer reden om het koningshuis af te schaffen.


Juist ja!! Ben gelukkig dus niet de enige

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_15235356
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef Hare het volgende:

[..]


[..]

Juist ja!! Ben gelukkig dus niet de enige


Je bent zeker niet de enige. Helaas worden vaak mensen met goede argumenten tegen het koningshuis belachelijk gemaakt.

Ik was zelf erg geirriteerd toen balkenende kritiek uitte op de satires van het koningshuis. Er zweefde allemaal Animal-Farm perikelen door mijn hoofd.

pi_15235367
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:07 schreef UrbanMike het volgende:
dat kind krijgt eerst op 5 december sinterklaas cadeautjes... en dan 2 dagen later verjaardagscadeautjes!

wat nou medelijden!


ja en dan weer met kerst

maar dan HEEEEEEEEEL lang niets..

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_15236961
Zwiepje naar GC
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_15237460
ik hoop dat de media haar met rust laat
pi_15237474
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Als ik dat kind was, was ik NOOIT uit die poes van maxima gekropen.
ja maar jij bent lelijk!
pi_15237546
Nou, dat kind zal heus geen slecht leven krijgen hoor. Er zijn mensen die van haar houden, ze zal niets tekort komen.
Er zijn een hoop kinderen die het stukken slechter treffen in elk geval.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15237644
Ze MOET geen koningin worden. Ze mag altijd afstand van de troon nemen als ze wil hoor...
Back in business.
  zondag 7 december 2003 @ 23:56:14 #24
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_15237843
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Als ik dat kind was, was ik NOOIT uit die poes van maxima gekropen.
Als jij er in zou zitten? Zou je er uberhaupt uit kruipen?

on-topic: Ik wil wel! Je wordt de hele tijd klaar gestoomd voor het koningshuis. Als je ergens komt kent iedereen je en iedereen vidn je bij vorbaat gaaf (je bent tenslotte prins/prinses) Vrouwen zijn zowiezo tien keer makkelijker te versieren dan nu, machtige mannen zijn tenslotte gaaf.

Enige nadeel is dat je naar Leiden moet om rechten te studeren en lid te worden bij Minerva :r:r (Leiden, rechten en minerva alledrie , rdam economie is veel gaver)

...
  maandag 8 december 2003 @ 10:44:24 #25
4180 Hare
Come fly with me!
pi_15242089
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef Shirley het volgende:
Ze MOET geen koningin worden. Ze mag altijd afstand van de troon nemen als ze wil hoor...
Ja tuurlijk ja, ze wordt ook zo vrij opgevoed he. Denk je nou echt dat iemand uit vrije wil koning/koningin zou worden? Je hele leven in de schijnwerpers, iedereen die op je let, je kunt niks zeggen wat je zelf wilt.

En dan nog, zelfs als iemand uit vrije wil dat zou willen, dat meisje kan niet uit vrije wil kiezen. Haar ouders zullen haar zo opvoeden als zijzelf ook zijn opgevoed. Dit doen, dat doen, zus zeggen, zo zeggen. Dat kind kan echt niet zelf kiezen hoe ze haar leven invult hoor.

En ze kunnen nog zo lief voor haar zijn, nog zulke goede ouders, maar wel met een grote beperking. Ze kunnen dat kind niet geven wat ieder kind eigenlijk verdient. De vrijheid om te kiezen wat het wilt. Fouten te maken, domme dingen te doen, te leren van haar fouten, lekker te puberen, met vrienden de hele nacht doorfeesten, ga zo maar door. Nu zal ze er nog niet veel van merken, maar zodra ze een beetje kan gaan nadenken is het voorbij met de pret, al zal ze dat nooit merken, aangezien het voor haar geheel normaal is dat ze bepaalde dingen niet kan, dus denkt ze daar ook niet over na.

KUTKONINGSHUIS!!!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')