abonnement Unibet Coolblue
pi_15398038
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:41 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Heeft niets met stoer doen te maken denk ik, ik heb zelf ook 10 lawinepijlen en het geeft gewoon een kick. De knal is veel harder dan het vuurwerk wat je in de winkel mag kopen.


hehe lees zijn stukje ff
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:15 schreef Goodfellow het volgende:
ik heb alleen 20 lawine pijlen besteld voor oudejaars avond , vier het bij vrienden en er moest wel wat leuks zijn om af te steken
ik bedoel het dus niet naar iedereen die lawine pijlen heeft maar wel naar de mensen zoals goodfellow die wel ff wat leuks moest hebben omdat hij het bij vrienden viert
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_15398120
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:41 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Heeft niets met stoer doen te maken denk ik, ik heb zelf ook 10 lawinepijlen en het geeft gewoon een kick. De knal is veel harder dan het vuurwerk wat je in de winkel mag kopen.


Word je leven er echt beter door?
Nou ja spreek je over paar jaar wel.

Hopelijk voor jou met alles nog intact.
Je zou is met een slachtoffer moeten praten.

Kijken of die kick van de knal het waard was.
We zullen het vast niet horen op Fok als het fout gaat.
Want tikken gaat zo lastig zonder vingers.

pi_15398194
quote:
Op maandag 8 december 2003 10:01 schreef Clerick het volgende:

Dees had een kennis 2 jaar geleden ook in zijn koelkast liggen

"leuk" spul dat C4

[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 14-12-2003 12:07]

pi_15398441
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:13 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg maar dit wens ik de prutsers soms echt toe zoals highwoodman of hoe die ook heet


Ach ja, een prutser als ik kan alleen maar hopen dat 'em zoiets niet overkomt
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_15402613
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:54 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Word je leven er echt beter door?
Nou ja spreek je over paar jaar wel.


Nee, moet het er beter door worden dan?
quote:
Hopelijk voor jou met alles nog intact.
Je zou is met een slachtoffer moeten praten.
Ik heb 1 vriend die zelf zn handen voor de helft kwijt is door een vuurwerk ongeluk. Ik weet dus hoe zwaar je leven verkloot wordt door zo iets. Maar ik stunt niet met mijn vuurwerk, ik steek het alleen af vanuit een stalen buis, dus ken weinig fout gaan dunkt mij?
quote:
Kijken of die kick van de knal het waard was.
We zullen het vast niet horen op Fok als het fout gaat.
Want tikken gaat zo lastig zonder vingers.
pi_15403010
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:55 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Maar ik stunt niet met mijn vuurwerk, ik steek het alleen af vanuit een stalen buis, dus ken weinig fout gaan dunkt mij?
[..]
Wat noem jij WEL stunten dan?!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_15403191
bommen maken ervan? een vuurpijl afsteken noem ik geen stunten? die stalen buis staat 40 cm in de grond, zodat hij niet om kan vallen
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 14 december 2003 @ 15:19:16 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_15403192
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Wat noem jij WEL stunten dan?!


* eigenlijk ook wel benieuwd is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_15485115
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:54 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Word je leven er echt beter door?
Nou ja spreek je over paar jaar wel.

Hopelijk voor jou met alles nog intact.
Je zou is met een slachtoffer moeten praten.

Kijken of die kick van de knal het waard was.
We zullen het vast niet horen op Fok als het fout gaat.
Want tikken gaat zo lastig zonder vingers.


Werken in de bouw kan dodelijk zijn. Over straat lopen kan dodelijk zijn. Een auto besturen kan dodelijk zijn. Zelfs in een winkel op een station werken kan dodelijk zijn (gelet op het nieuws van afgelopen zondag.)

Dus wat is je punt eigenlijk. ik begrijp het niet echt....

pi_15485173
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

* eigenlijk ook wel benieuwd is


Stunten is een lawinepijl open maken, het kruit eruit halen. Dit dan in een potje doen en het afsteken om het op de grond te laten knallen.

Wezenlijk kan er aan het afsteken van een lawinepijl opzich niet veel fout gaan. Dit wordt namelijk ook gewoon bij vuurwerkshows gebruikt. Je moet alleen de juiste afstand houden. Maar stunten, nee, dat is het zeker niet.

  woensdag 17 december 2003 @ 15:51:12 #111
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15485386
Mijn vuurwerkcollectie:

Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!

OJAAJOH?
pi_15487272
Highwoodman, hoe maak jij een ontsteking dan, of eigenlijk, hoe ontsteek je die bommen van je? Ik neem aan dat je wel een ziekelijke afstand moet hebben bij het afgaan van de bom. Kan me zo voorstellen dat je liever geen stukken metaal voor je donder krijgt die rond vliegen
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_15487699
nouja, ik boor voordat ik er kruit in gooi eerst een gaatje van 2mm in de pijp (in het midden). Daar plak ik een dun papiertje overheen. En later, als ik 'em ga afsteken, douw ik een lontje door dat papiertje heen. Ik gebruik hiervoor lontjes van vuurpijltjes, aangezien deze lekker lang zijn. Dan dus afsteken en rennen als een idioot. Meestal zoek ik dekking achter een boom of een muurtje of een ander object
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_15487944
Run! Run like hell! Run like the devil himself is chasing ya!

blijft nogsteeds wel redelijk link, maar tis wel lachuh op zich die bommen van je, ik zou er zelf niet aan beginnen, heb helemaal het geduld niet om precies te werk te gaan. Die van mij knalt dna al uit elkaar bij t bouwen van dat ding

Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_15488094

ik heb hier een aantal restanten die ik heb terug gevonden van diverse bommen. Die platen.. dat is het dus wat er over is van zo'n pijp. Die vouwt zichzelf gewoon letterlijk binnenstebuiten. Dat stukje schroefdraad.. dat was de bout die er doorheen loopt. Gewoon aan 2 kanten afgebroken. Die ring is altijd voor afdichting. Nouja, je ziet de afdruk van de moer die er doorheen is getrokken in het midden.
En op 1 plaatje zie je 2 bultjes zitten. Is een afdruk van die gaten in zo'n bankje van zo'n bushokje

i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_15488433
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:31 schreef highwoodman het volgende:
[afbeelding]

ik heb hier een aantal restanten die ik heb terug gevonden van diverse bommen. Die platen.. dat is het dus wat er over is van zo'n pijp. Die vouwt zichzelf gewoon letterlijk binnenstebuiten. Dat stukje schroefdraad.. dat was de bout die er doorheen loopt. Gewoon aan 2 kanten afgebroken. Die ring is altijd voor afdichting. Nouja, je ziet de afdruk van de moer die er doorheen is getrokken in het midden.
En op 1 plaatje zie je 2 bultjes zitten. Is een afdruk van die gaten in zo'n bankje van zo'n bushokje


Leer me net zo koel te worden
Nouja ff zonder gein dan, waar halen jullie de grondstoffen vandaan?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_15488563
uit de winkel
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
  woensdag 17 december 2003 @ 18:04:25 #118
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15488954
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:31 schreef highwoodman het volgende:
[afbeelding]

ik heb hier een aantal restanten die ik heb terug gevonden van diverse bommen. Die platen.. dat is het dus wat er over is van zo'n pijp. Die vouwt zichzelf gewoon letterlijk binnenstebuiten. Dat stukje schroefdraad.. dat was de bout die er doorheen loopt. Gewoon aan 2 kanten afgebroken. Die ring is altijd voor afdichting. Nouja, je ziet de afdruk van de moer die er doorheen is getrokken in het midden.
En op 1 plaatje zie je 2 bultjes zitten. Is een afdruk van die gaten in zo'n bankje van zo'n bushokje


Zie ik hier een paar nieuwe Osama's in ontwikkeling?
OJAAJOH?
pi_15489136
hij heeft me persoonlijk getraint
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
  donderdag 18 december 2003 @ 01:42:04 #120
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_15502359
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:51 schreef hellmondunited het volgende:
Mijn vuurwerkcollectie:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!


waar koop je die onderste 2?

ik zoek er nog een en een SIG 551 is toch wel erg duur.

pi_15507914
quote:
Op zondag 14 december 2003 10:48 schreef Oversight het volgende:

[..]

gelukkig weet de politie niet dat ze jouw gegevens kunnen opvragen door bij members.home.nl/koz/ ff te (laten) controleren.
óf dat je op kozmoz@gamecity.nl bereikbaar bent.


Denk je nou echt dat de politie even bij mij aan de deur komt en dat @home mijn gegevens weggeeft?

Ik lach nu

  donderdag 18 december 2003 @ 11:45:11 #122
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_15507975
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:42 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

waar koop je die onderste 2?

ik zoek er nog een en een SIG 551 is toch wel erg duur.


Volgens mij si die te koop in Gronau, bij zoon wapenzaak waar ik ook mn vuurwerkgun heb gekocht, stond ook een AK-47, zag er vet cool uit
pi_15508512
niets
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 december 2003 @ 12:23:53 #124
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15509043
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:42 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

waar koop je die onderste 2?

ik zoek er nog een en een SIG 551 is toch wel erg duur.


uhhh hier in Helmond bij de Heistraat hebben ze een wapen winkel
OJAAJOH?
pi_15511001
iemand nog wat vuurwerk in de aanbieding
he buur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')