abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_15010344
Braaf alle linkjes vermeld
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15010390
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Braaf alle linkjes vermeld
tuurlijk...
pi_15010487
Dag vrienden!

Net even den burg ingeweest Woeiiiii, zeer interessant..

Maargoed, ik ga maar eens wat nuttigs doen

Holah!

Names are so cliché
pi_15010537
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:11 schreef SuUz2ko het volgende:
Dag vrienden!

Net even den burg ingeweest Woeiiiii, zeer interessant..

Maargoed, ik ga maar eens wat nuttigs doen

Holah!


Ik kom normaal gesproken echt nooit vrijdag avond in den burg, maar moest ff wat cadeautjes kopuh voor sinterklaas... wat een gedoe altijd..

wat wou je dan voor nuttigs doen op de vrijdag avond

pi_15010628
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:11 schreef SuUz2ko het volgende:
Dag vrienden!

Net even den burg ingeweest Woeiiiii, zeer interessant..

Maargoed, ik ga maar eens wat nuttigs doen

Holah!


Whahah, dikke fun bij het werk jongen

We verkochten van die spuitbussen met van die slierten, echt een vette run erop, echt 200 van die dingen verkocht ofzo

Zo'n kerel kwam echt woest de winkel binnen schreewend dat we moesten stoppen en dat hij de politie zou bellen, de hele burg zit nu namelijk onder de slierten, mij ontzagen ze wijs, aangezien ik respect kreeg als spuitbussendealer

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010648
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Whahah, dikke fun bij het werk jongen

We verkochten van die spuitbussen met van die slierten, echt een vette run erop, echt 200 van die dingen verkocht ofzo

Zo'n kerel kwam echt woest de winkel binnen schreewend dat we moesten stoppen en dat hij de politie zou bellen, de hele burg zit nu namelijk onder de slierten, mij ontzagen ze wijs, aangezien ik respect kreeg als spuitbussendealer


Ja het was te merken!
Names are so cliché
pi_15010660
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:13 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

wat wou je dan voor nuttigs doen op de vrijdag avond


Een idee misschien?
Names are so cliché
pi_15010678
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Whahah, dikke fun bij het werk jongen

We verkochten van die spuitbussen met van die slierten, echt een vette run erop, echt 200 van die dingen verkocht ofzo

Zo'n kerel kwam echt woest de winkel binnen schreewend dat we moesten stoppen en dat hij de politie zou bellen, de hele burg zit nu namelijk onder de slierten, mij ontzagen ze wijs, aangezien ik respect kreeg als spuitbussendealer


ik dacht al wat is het DRUK bij jullie.. allemaal van die schreeuwende kinderen bij de kassa... een zo'n meisjuh was er helemaal onder gespoten. hahahahahaha
pi_15010689
Ik word echt gek! Ik word de hele tijd gebeld door een anoniem, sjonge, ik ga eisen dat iedereen "gewoon" moet bellen.. damn he. Hier word ik gefrustreerd van. Nee niet 1 keer per week, maar gewoon elke dag....:(

[Dit bericht is gewijzigd door SuUz2ko op 28-11-2003 21:20]

Names are so cliché
pi_15010694
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:18 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Een idee misschien?


doe net zoals mij en ga naar de koelkast en pak een heeeeeeeeeeerlijk amstel biertjuh
pi_15010697
Ik las dat er een oud-tesselaar is gesignaleerd op het topic?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010712
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:20 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

doe net zoals mij en ga naar de koelkast en pak een heeeeeeeeeeerlijk amstel biertjuh


Hmpfz, wijn misschien dan maar...
Names are so cliché
pi_15010713
Esmé, mag ik Dicks hotmail even, ik wil echt nog wat vaker met hem praten

De herinneringen

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010741
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:20 schreef SuUz2ko het volgende:
Ik word echt gek! Ik word de hele tijd gebeld door een anoniem, sjonge, ik ga eisen dat iedereen "gewoon" moet bellen.. damn he. Hier word ik gefrustreerd van. Nee niet 1 keer per week, maar gewoon elke dag....:(
stalkers!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010748
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:20 schreef SuUz2ko het volgende:
Ik word echt gek! Ik word de hele tijd gebeld door een anoniem, sjonge, ik ga eisen dat iedereen "gewoon" moet bellen.. damn he. Hier word ik gefrustreerd van. Nee niet 1 keer per week, maar gewoon elke dag.....}:|
ik heb is een keer een meisjuh gehad (weet niet meer waar ze vandaan kwam, sophie) die had op een of andere manier mijn nummer gehad van iemand de hele tijd te bellen.. ook om 6 uur sochtens :S OMG!!! zo vervelend. Ook van die dating sms'jus enzo om gek van de worden... het is eindelijk opgehouden
pi_15010769
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:21 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Hmpfz, wijn misschien dan maar...


ajah... het is wat je lekker/zin in vind/hebt.. geef mij maar een lekker biertje
pi_15010782
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:22 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

ik heb is een keer een meisjuh gehad (weet niet meer waar ze vandaan kwam, sophie) die had op een of andere manier mijn nummer gehad van iemand de hele tijd te bellen.. ook om 6 uur sochtens :S OMG!!! zo vervelend. Ook van die dating sms'jus enzo om gek van de worden... het is eindelijk opgehouden


moet je vragen waar ze woont, baksteen door de raam met briefje: "Bel me nog een keer en deze steen gaat door je hoofd"

probleem opgelost

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010796
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:23 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

ajah... het is wat je lekker/zin in vind/hebt.. geef mij maar een lekker biertje


Henk en Joram komen zo, dan is het tijd voor bier
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010839
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

moet je vragen waar ze woont, baksteen door de raam met briefje: "Bel me nog een keer en deze steen gaat door je hoofd"

probleem opgelost


ZUCHT.. ik stuur helemaal niks meer naar haar... had ik perongeluk gebeld (heel dom foutjuh) begon ze weer de hele tijd te bellen.. en dan snel ophangen enzo..
pi_15010841
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15010859
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Henk en Joram komen zo, dan is het tijd voor bier


Hendrik zijn moeder net in Den Burg, vroeg waar ik die muts vandaan had Ze hadden alleen maar blauwe, erna: Ik kan zon jongen niet met iets blauws op zijn hoofd laten rondlopen.. zo grappig. Maar niks tegen hendrik vertellen hoor: nl. voor sinterklaas....
Names are so cliché
pi_15010874
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Henk en Joram komen zo, dan is het tijd voor bier


kom je morguh ook naar thomas??? neem wel ff BIER mee... voriche keer was ik met ruben en gerco de enigste die bier mee had ASO'S!!
pi_15010897
Maar het is zo fucking vervelend zeg. Naja houdt wel een keer op. Ik heb zon vermoeden wie het is... maar dat terzijde..
Names are so cliché
pi_15010919
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:27 schreef SuUz2ko het volgende:
Maar het is zo fucking vervelend zeg. Naja houdt wel een keer op. Ik heb zon vermoeden wie het is... maar dat terzijde..
ik ken het jah... je word er niet goed van!!!!!!!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')