abonnement Unibet Coolblue
pi_14937424
Morgen zijn we uitgenodigd om bij een Amerikaans gezin Thanksgiving te gaan vieren. Hartstikke leuk natuurlijk en ik ben heel benieuwd hoe het eraan toe zal gaan.

Nu willen we graag iets meenemen voor die mensen, maar WAT???

Misschien weet iemand hier wat gebruikelijk is in Amerika? Iets eten meenemen of juist niet??

Ik had al bedacht om wat Nederlandse lekkernijen mee te nemen, leuk ingepakt ofzo...
Maar ik sta open voor betere suggesties!

pi_14937855
pi_14937990
pi_14939060
oew kalkoen, altijd goed ideee, amerikanen houden van kalkoen (so do I)
Drugs are good mkay?
  woensdag 26 november 2003 @ 14:31:28 #5
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_14943216
Ik neem aan dat ze zelf de kalkoen (of de ham) al in voorbereiding hebben

Ik zit me m'n hoofd te breken ("wat heb ik vanmorgen in de supermarkt gezien?"), maar volgens mij zijn er geen traditionele kadoos. Iets te eten meenemen zou goed kunnen, maar dan natuurlijk in overleg met de gastvrouw/heer.

Eigenlijk vind ik je idee om Nederlandse goodies mee te nemen heel leuk. De "hoorn des overvloeds" komt vaak terug, misschien kun je een mandje in die vorm vinden ofzo? Kleuren zijn herfstig: veel oranje en bruin.

pi_14943354
bloemen. Voedsel als bijvoorbeeld zoet gebak, of cranberry-compote...

En op internet zie je véél fruitmand/kerstpakket-achtige cadeaumanden

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_14943487
Een blik (delfstblauw uiteraard) met stroopwafels. Leverworst. Zo'n schattig rond kaasje (Goudse uiteraard).

Toen we daarmee aankwamen bij m'n (amerikaanse) schoonouders gingen ze helemaal los. Ze waren vooral in hun nopjes met de stroopwafels!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_14964817
Hihi, leuk ja, die typisch Nederlandse dingen zoals Delfts blauw enzo. Helaas ben ik woonachtig in Duitsland, dus voor vanavond krijg ik dat niet meer voor elkaar.
Ik heb nu het volgende plan: Ik heb nog wel dropjes in huis, daar maak ik een leuk cadeautje van: gewoon een aardigheidje, maar wel lekker Nederlands.
Verder ga ik dadelijk hier eventjes de stad in om iets kitscherigs voor de kerst te kopen. Onze gastheer en -vrouw houden daar nl. nogal van. Over het algemeen geldt: hoe walgelijker ik het vind: des te enthousiaster zijn zij.

Iets te eten meenemen leek me ook leuk, maar dat durf ik niet zo goed. Ik heb nl. geen idee wat ze allemaal al heeft.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')