abonnement Unibet Coolblue
pi_14915662
quote:
Uitgegeven: 25 november 2003 13:40 bron: nu.nl

AMSTERDAM - De Pathé bioscopen in Amsterdam zetten dinsdagavond extra beveiliging in. Dat heeft regiomanager D. Stains van Pathé dinsdag gezegd. De maatregel moet de problemen voorkomen die de bioscopen de afgelopen twee jaar hebben gehad met groepen jongeren tijdens islamitische feestdagen.

Dinsdagavond wordt het einde van de vastenmaand ramadan gevierd met het suikerfeest. De afgelopen twee jaar vierden grote groepen jongeren dit in de Amsterdamse bioscopen en dat verliep niet altijd even soepel. "De laatste twee jaar zijn er problemen geweest op deze dag, en dat willen we dit jaar voorkomen", aldus de regiomanager.

"We hebben afspraken met de politie gemaakt. Jongeren die voor de deur problemen maken komen er niet in en we doen meteen aangifte als jongeren in de bioscoop problemen veroorzaken", zegt Staines.

De Amsterdamse politie zegt wat vaker langs de bioscopen te lopen puur uit voorzorg. "Dit soort dingen regelen de bioscopen met het wijkteam. Die houden een extra oogje in het zeil. De afgelopen jaren hebben zich geen grote problemen voorgedaan tijdens het suikerfeest, dus daar gaan we nu ook niet vanuit", aldus een woordvoerder.

Het filmtheater aan de Munt en Pathé Arena krijgen het dinsdagavond extra druk. In bioscoop Tuschinski heeft de galapremière plaats van de film Kees de Jongen en bioscoop City is helemaal afgehuurd voor besloten voorstellingen van het documentairefestival IDFA.


Gut zeg, ik ga ook een keertje naar de film in Amsterdam Gelijk extra politiebewaking
pi_14915821
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Gut zeg, ik ga ook een keertje naar de film in Amsterdam Gelijk extra politiebewaking


Wees blij dat je je belastingcenten terugziet
Free people own guns! Slaves do not!
pi_14915848
Is het weer zover...einde Ramadan. Ik was van plan vanavond naar de film te gaan, maar laat nu maar.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 14:24:51 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14915873
en nu??

op koninginnedag wordt er ook extra beveiliging ingezet met kerst ook wel denk ik, ik zie niet in wat er bijzonder aan is.

ik vind ik niet zo veel discussiepunten in de openingspost

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:25:11 #5
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_14915881
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Gut zeg, ik ga ook een keertje naar de film in Amsterdam Gelijk extra politiebewaking


En hoe heb je daar last van dan? Kan het jou interesseren of er extra politie loopt omdat jij er bent?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 14:25:52 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14915897
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:25 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

En hoe heb je daar last van dan? Kan het jou interesseren of er extra politie loopt omdat jij er bent?


misschien wordt hij gezocht wegens het openen van nutteloze topix?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_14915975
Ah, een allochtonentopic, leuk!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14916066
Bah wat een kutreacties. Ik baalde er gewoon van dat het dus heel goed mogelijk is dat mijn avondje film verpest wordt door groepen jongeren. En of deze nou van allochtone afkomst zijn of niet is helemaal niet relevant
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:35:52 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14916113
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:33 schreef Frenkie het volgende:
Bah wat een kutreacties. Ik baalde er gewoon van dat het dus heel goed mogelijk is dat mijn avondje film verpest wordt door groepen jongeren. En of deze nou van allochtone afkomst zijn of niet is helemaal niet relevant
Maar waarschijnlijk wordt jouw avondje niet verpest, want ze hebben geleerd van fouten in het verleden. Ongeregeldheden zullen voorkomen worden. Gij kunt dus gewoon naar de film.
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 14:35:53 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14916114
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:33 schreef Frenkie het volgende:
Bah wat een kutreacties. Ik baalde er gewoon van dat het dus heel goed mogelijk is dat mijn avondje film verpest wordt door groepen jongeren. En of deze nou van allochtone afkomst zijn of niet is helemaal niet relevant
zeg dat dan gewoon deze openingspost slaat echt totaal nergens op.

en lees ook de huisregels voor je een topic start (en daarnaast mag je geen shit in de titel en geen bla in de openingspost want dat vind robh niet ok maar das een ander verhaal ) da's handig enzo voor de discussie

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:36:40 #11
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14916132
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:33 schreef Frenkie het volgende:
Bah wat een kutreacties. Ik baalde er gewoon van dat het dus heel goed mogelijk is dat mijn avondje film verpest wordt door groepen jongeren. En of deze nou van allochtone afkomst zijn of niet is helemaal niet relevant
Precies.

Toevallig gaat het 99 van de 100 keren om Noordafrikaanse moslimjongeren, maar hun afkomst en geloof doen er natuurlijk helemaal niet toe. Het gaat erom dat we last hebben van dat irritante klotegedrag.

En ik erger me ook mateloos aan dat soort volk in de bioscoop

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14916138
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:35 schreef ShaoliN het volgende:
Maar waarschijnlijk wordt jouw avondje niet verpest, want ze hebben geleerd van fouten in het verleden. Ongeregeldheden zullen voorkomen worden. Gij kunt dus gewoon naar de film.
Ja, en in de pauze kopen ze ook nog cola en popcorn voor je!

Dream on...

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14916175
onbegrijpelijk. Einde van de ramadam en een stel etters gaat klieren. Die gasten doen volgens mij geeneens mee. Maar ja, wat is het verschil met normaal? Anders zitten ze ook wel te kloten.
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:38:23 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14916182
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, en in de pauze kopen ze ook nog cola en popcorn voor je!

Dream on...


Ik bedoel dat de politie geleerd heeft, en dus aanwezig zal zijn. Minder kans op gekloot dus. al lijkt het me stug dat de politie ook tijdens de film in de zaal aanwezig zal zijn.
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:39:20 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14916203
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en in de pauze kopen ze ook nog cola en popcorn voor je!
En op een echt goede avond geven ze je ook meteen je gestolen mobiele telefoon terug .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 14:41:19 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14916249
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En op een echt goede avond geven ze je ook meteen je gestolen mobiele telefoon terug .


en als je mokrokees mag geloven geven ze je nog slaag ook en schieten ze je in de rug .... voor de lol

je blijft toch ook niet thuis omdat er beveiliging voor de disco staat?

maar wat is nu de bedoeling van het topic?

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_14916267
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:38 schreef ShaoliN het volgende:
Ik bedoel dat de politie geleerd heeft, en dus aanwezig zal zijn. Minder kans op gekloot dus. al lijkt het me stug dat de politie ook tijdens de film in de zaal aanwezig zal zijn.
Ik denk dat die ratten de aanwezigheid van politie juist als een extra reden zien om eens lekker te gaan provoceren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:42:28 #18
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14916283
AMSTERDAM - De Pathé bioscopen in Amsterdam zetten dinsdagavond extra beveiliging in. Dat heeft regiomanager D. Stains van Pathé dinsdag gezegd. De maatregel moet de problemen voorkomen die de bioscopen de afgelopen twee jaar hebben gehad met groepen jongeren tijdens islamitische feestdagen.
_____________________________________________________

Als ze dat ramadam-feest niet gewoon normaal kunnen vieren, gaan ze maar naar hun eigen land... daar hoeven ze zoiets niet te flikken...
Komen ze bij een bushokje aan.. VUURTJE??????

Ze mogen dat feest best vieren, maar dan wel ongemerkt en zodat wij nederlanders er geen last van hebben...

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:43:27 #19
36246 ixion
ir ixion that is
pi_14916311
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:33 schreef Frenkie het volgende:
Bah wat een kutreacties. Ik baalde er gewoon van dat het dus heel goed mogelijk is dat mijn avondje film verpest wordt door groepen jongeren. En of deze nou van allochtone afkomst zijn of niet is helemaal niet relevant
ben het met TS eens.
het is toch eigenlijk wel belachelijk dat door het einde van de rammadan er zoveel extra overlast moet zijn.
en mijns inziens is de afkomst of andere mogelijke classificatie (islamiet?) van de probleemgroep wel degelijk belangrijk in het aanwijzen van de bron van de problemen.......
zucht
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:45:28 #20
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14916369
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:41 schreef sp3c het volgende:
je blijft toch ook niet thuis omdat er beveiliging voor de disco staat?
Helemaal waar .

Maar toch vind ik het uitgaan er door die bavianen bij de deur niet echt leuker op worden. Straks moet je er ook langs als je naar de bibliotheek moet oid.

quote:
maar wat is nu de bedoeling van het topic?
Deze discussie misschien
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 14:47:29 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14916430
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Helemaal waar .

Maar toch vind ik het uitgaan er door die bavianen bij de deur niet echt leuker op worden. Straks moet je er ook langs als je naar de bibliotheek moet oid.


kan er niet warm of koud van worden, het geeft mij eerder een veilig gevoel (dat er opgelet wordt) dan dat het er vervelender op wordt.
quote:
[..]

Deze discussie misschien


ja dat hoop ik dan maar, de topicstarter is er iig niet bepaald duidelijk over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_14916487
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:47 schreef sp3c het volgende:
ja dat hoop ik dan maar, de topicstarter is er iig niet bepaald duidelijk over
Ik hoef een ander geen mening aan te praten
Het was gewoon iets wat me opviel in de media.

Voor de kenners, zou dit ook bij Tuschinsky zijn..?? Of wordt ik daar gered door het wat exotische filmaanbod wat ze daar hebben..??

pi_14916516
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik denk dat die ratten de aanwezigheid van politie juist als een extra reden zien om eens lekker te gaan provoceren.


iezzz provocatie!
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:50:50 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14916518
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:47 schreef sp3c het volgende:
kan er niet warm of koud van worden, het geeft mij eerder een veilig gevoel (dat er opgelet wordt) dan dat het er vervelender op wordt.
Ik weet niet waar jij uitgaat, maar in R'dam, bij bepaalde tenten, hebben deze bavianen, volgesnoven met coke als ze zijn, af en toe ook nog weleens de neiging mensen zonder echte reden op hun bek te rammen en letsel toe te brengen. Altijd lachûh als dat gebeurt .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator dinsdag 25 november 2003 @ 14:53:51 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14916612
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 14:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij uitgaat, maar in R'dam, bij bepaalde tenten, hebben deze bavianen, volgesnoven met coke als ze zijn, af en toe ook nog weleens de neiging mensen zonder echte reden op hun bek te rammen en letsel toe te brengen. Altijd lachûh als dat gebeurt .


tja bij tenten waar dat soort figuren voor de deur staan hoef ik al geeneens naar binnen ik heb nog nooit (zonder reden) problemen met uitsmijters of beveiliging gehad en ik ga vrijwel iedere week uit dus wat dat betreft doe jij toch echt iets fout dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')