abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juni 2001 @ 17:48:03 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_1013883
Big Diet komt volgend jaar opnieuw op de buis bij SBS6. Dat heeft een woordvoerder van de commerciële zender maandag laten weten. Hij noemt de tv-afslankrace een commercieel succes.

Big Diet is een van de opvolgers van het realityprogramma Big Brother, dat dit najaar een derde editie beleeft. SBS zond eerder tot twee maal toe De Bus uit, wat een concurrerende reality soap met Big Brother moest zijn.
In Big Diet proberen een aantal dikke landgenoten in een Limburgs kasteel met hulp van diëtisten, sportleraren en psychologen zoveel mogelijk af te vallen. Dit alles onder het oog van 37 camera's. Wie procentueel het meest afvalt, krijgt dat gewicht in goud uitbetaald.

Binnenkort wordt duidelijk wie die winnaar is, maar SBS6 is nu al zo tevreden dat het programma in 2002 een vervolg krijgt. Volgens de zegsman kijken er gemiddeld 715.000 kijkers per dag naar het programma. Maar dat cijfer kwam tot stand door de kijkers van de 19.30 uur-uitzending en van de late avondherhaling bij elkaar op te tellen.

SBS 6 had al eerder laten weten dat de kans op een tweede Big-Diet vele malen groter was, dan de kans dat De Bus nog zou terugkeren voor een derde editie.
In Duitsland is inmiddels ook een Big Diet-reeks van start gegaan

ANP

http://www.fokzine.net/news.fok?id=7894

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1013891
wat een afgang waarom moet alles nou toch steeds opnieuw Tis 1 keer leuk ,meer niet!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1016243
Misschien kunnen ze volgend jaar een wedstrijd houden om wie het meeste aan kan komen.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 12 juni 2001 @ 13:26:24 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1018595
Oe! Cool! Dan ben ik oud genoeg om me in te schrijven! Jullie gaan toch allemaal wel op mij stemmen he als ik in de finale zit!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2001 @ 17:41:47 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1020504
Ben je ook dik genoeg dan? Of ga je het komende jaar flink (vr)eten om aan de minimum-eisen te voldoen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 22:30:14 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1022178
Nee hoor dat zit wel goed! Ik ben een gezellige dikkerd! *giechel*
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')