Ik ben op zoek naar een handleiding van Dreamweaver in het Nederlands, iemand een idee waar ik die in PDF formaat of iets dergelijks kan vinden ??
Thx
http://download.macromedia.com/pub/dreamweaver/documentation/dreamweaver4_tut.zip
Die dan.
Vandaar dat je geen crew meer bent, anders mocht je dit topic niet plaatsen
quote:Wil je een eigen forumpje gaan bouwen?
Op zondag 10 juni 2001 23:14 schreef Havoc het volgende:
Hey,Ik ben op zoek naar een handleiding van Dreamweaver in het Nederlands, iemand een idee waar ik die in PDF formaat of iets dergelijks kan vinden ??
Thx
quote:Euh is die in het Nederlands ??
Op zondag 10 juni 2001 23:18 schreef _Abu_ het volgende:
Maar dat wist je zelf vast ook wel.http://download.macromedia.com/pub/dreamweaver/documentation/dreamweaver4_tut.zip
Die dan.
quote:Whehehehe ik ken dat gekke dreamweaver niet eens en wil het ook niet kennen, tis voor een maat van mij die in Portugal zit.
Op zondag 10 juni 2001 23:19 schreef MacBeth het volgende:
Illegaal kopietje Havoc?Vandaar dat je geen crew meer bent, anders mocht je dit topic niet plaatsen
quote:Nee. Ik las je vraag te snel.
Op zondag 10 juni 2001 23:24 schreef Havoc het volgende:[..]
Euh is die in het Nederlands ??
quote:No Problem
Op zondag 10 juni 2001 23:29 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Nee. Ik las je vraag te snel.
quote:Tuurlijk, met twee plaatjes en wat tekst zal dat vast goed werken. Voor een beetje fatsoenlijk ontwerpen kun je haast niet zonder Dreamweaver (of een ander programma).
Op maandag 11 juni 2001 00:18 schreef Sukkel het volgende:
Dreamweaver SUCKS !!! Gewoon notepad/kladblok gebruiken. Dat si de beste manier om een site te maken. Heb je zelf lekker in de hand wat je doet, ook qua programmering betreft.
quote:Jaja, natuurlijk. En voor al je tekenwerk voldoet MS Paint natuurlijk ook?
Op maandag 11 juni 2001 00:18 schreef Sukkel het volgende:
Dreamweaver SUCKS !!! Gewoon notepad/kladblok gebruiken. Dat si de beste manier om een site te maken. Heb je zelf lekker in de hand wat je doet, ook qua programmering betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |