abonnement Unibet Coolblue
pi_14752010
Hallo ik wil graag leren beleggen. Weet er iemand een goede beleggingscursus die niet veel kost, maar wel goed is.
  woensdag 19 november 2003 @ 11:21:08 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_14752140
koop ze laag, verkoop ze hoog!!

ofzowiets

pi_14752218
je pakt een tijdje de krant en gaat "beleggen" dus je kiest na een tijdje het "gedrag" van de aandelen te hebben bestudeert een paar andelen uit en schrijf die op. en dan ga je zo een tijdje dit "spelletje" spelen dan leer je al snel wanneer je moet kopen en wanneer je moet verkopen. Als je denkt echt te kunnen gaan beleggen ga je langs je bank en zij zullen je verder helpen.
pi_14752362
Je kunt wellicht een tijdje op iex.nl meespelen met een van de lopende competities - er zijn daar ook 2 Fok! competities. Voor een korte introductie, zie: Het grote FoK! IEX competitie

Je begint dan met 100.000 virtuele euro's, waarmee je kunt beginnen met aandelen kopen. Aangezien het beursspel op iex.nl werkt op basis van de daadwerkelijke beurskoersen, kun je op die manier makkelijk bijhouden of je flink aan het verliezen bent, of dat je de smaak al een beetje te pakken begint te krijgen.

Succes!

pi_14752679
voor een flinke vergoeding wil ik je 't wel ff leren
pi_14752821
quote:
voor een flinke vergoeding wil ik je 't wel ff leren
Hehehe, als je het ook maar een BEETJE onder de knie hebt, zou je die flinke vergoeding niet meer hoeven te vragen van de topicstarter... niet echt goede reclame voor je eigen capaciteiten, lijkt me.
pi_14756853
bedankt allemaal, maar niemand weet het dus. Nou dan ga ik maar googelen
pi_14758044
Je wilt dus echt PER SE een cursus? Afijn, ik blijf erbij dat je het beter zelf kunt leren, maargoed, via Google zul je meer dan genoeg cursussen vinden.

Als je naar een cursus zoekt, moet je je goed afvragen wat je precies wilt. Ga je daytraden? Of heb je daar de maag niet voor? Ik meen me te herinneren dat er wel wat cursussen daytrading zijn waarbij je geen cursusgeld hoeft te betalen mits je 25.000 euro meebrengt; dan wordt namelijk ter plekke gedemonstreerd hoe je daar een hoger bedrag van maakt, en wordt het cursusgeld daaruit betaald.

pi_14761275
hoe hebben jullie het allemaal geleerd?
pi_14762816
Surf naar:

abc.fsa.nl

pi_14762857
ik zou zeggen kijk hier es: http://www.belegger.nl/html/cursus/01.php
  woensdag 19 november 2003 @ 18:43:33 #12
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_14765801
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:06 schreef stefanonr1 het volgende:
hoe hebben jullie het allemaal geleerd?
Lezen lezen lezen, vragen stellen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, vragen stellen, lezen (niet noodzakelijk in die volgorde)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')