abonnement Unibet Coolblue
pi_14703450
Misschien een stomme vraag... Maar hoe maak je nou een burnout met je auto? En is het mogelijk met een voorwielaangedreven auto?

Thanks.

  maandag 17 november 2003 @ 16:30:51 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14703482
Handrem, volgas, handrem los.
pi_14703520
normaal: rem ingedrukt houden, en gaan rijden zeg maar, dus voet op gas en rem pedaal.

met een voorwielaangedreven auto:
handrem trekken, gas geven en koppeling in een keer laten komen zeg maar. anderes lukt het niet

  maandag 17 november 2003 @ 16:32:33 #4
36760 fastar
het is mij om het even
pi_14703521
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
Handrem, volgas, handrem los.
Koppeling niet nodig??

Ik geef gewoon vol gas, koppeling los en spinnen maar!! Handrem erbij dan blijf ik ook daadwerkelijk redelijk stilstaan, als de handrem het kan houden tenminste!

[Dit bericht is gewijzigd door fastar op 17-11-2003 16:33]

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus.
pi_14703526
Makkelijk, met een beetje cheape auto is de handrem niet eens nodig, als je daarbij vol gas blijft zijn je wielen eerder naar de klote dan dat je wegrijd.
  maandag 17 november 2003 @ 16:32:53 #6
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14703538
koppeling in - versnelling in 1 - max. toerental - koppeling naar boven laten springen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 17 november 2003 @ 16:34:46 #7
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14703588
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:32 schreef fastar het volgende:

[..]

Koppeling niet nodig??

Ik geef gewoon vol gas, koppeling los en spinnen maar!! Handrem erbij dan blijf ik ook daadwerkelijk redelijk stilstaan, als de handrem het kan houden tenminste!


Dat lijkt me logisch anders slaat hij redelijk af. . Ik gebruik wel de handrem.
pi_14703593
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
Handrem, volgas, handrem los.
en dan blijf je stil staan zonder dat de wielen in beweging komen
pi_14703617
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:32 schreef Kaalhei het volgende:
koppeling in - versnelling in 1 - max. toerental - koppeling naar boven laten springen.
toevoeging:

Daarna nieuwe banden (of nieuwe koppelingsplaten

  maandag 17 november 2003 @ 16:37:54 #10
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_14703674
bij un automaat moet het opzich ook wel te doen zijn toch...
nooit geprobeerd eik
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_14703679
zet je auto tegen een degelijke betonnen wand en geef vol gas, klaar is kees
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  maandag 17 november 2003 @ 16:41:09 #12
17390 Skip2002
Stuiterend door het leven
pi_14703768
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:38 schreef Inorbit het volgende:
zet je auto tegen een degelijke betonnen wand en geef vol gas, klaar is kees
Huis van de buren kan ook, kijk alleen uit voor de voordeur, die is meestal wat zwak
Only skydivers know why birds sing and only birds know why skydivers smile!
"If at first you don't succeed... so much for skydiving."
pi_14703808
Ik snap niet hoe het werkt bij een achterwielaangedreven auto dan. Dan moet toch je rem erop staan? Maar hoe kunnen je achterwielen nou hard draaien als de rem er volop op staat?
pi_14703816
* Maichel heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald...en lees topic aandachtig door
pi_14703860
Burn out als in rook etc? Dat is me nog niet gelukt .... ff slippen enzo is easy, koppeling in, volgas; koppeling los en "piiiieeeep"...
pi_14703946
Bij een topic als dit horen natuurlijk foto's.

Ik trap af:



Extra aandachtspunten, idd handrem derop, (ETC uitzetten als je die hebt) blok goed warm, je koppeling en aandrijflijn krijgt toch wel optater, bv olie deronder voor extra resultaat, of bv 2 man bij deurstijlen.

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  maandag 17 november 2003 @ 16:48:27 #17
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14703979
Met een standaard voorwiel aangedreven personenauto is er maar één goeie manier. Handrem erop en plankgas in zijn achteruit met de wielen zo scheef mogelijk. Dan krijg je rook.

En als je bijvoorbeeld, zoals ik, een achterwiel aangedreven BMW hebt met voldoende vermogen dan kan het door gewoon genoeg gas te geven.

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 17 november 2003 @ 16:48:44 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14703987
plank gas en heel langzaam je koppeling laten opkomen doet het ook goed hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_14704067
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:48 schreef ook_gek het volgende:
plank gas en heel langzaam je koppeling laten opkomen doet het ook goed hoor
heel langzaam?? enige wat dan gaat roken zijn de koppelingsplaten!!

gewoon gas erop en koppeling snel laten komen, niet laten schieten dan verneuk je alles. PS mensen die zeggen dat t niet lukt met een cheape auto: ik heb een trabant van 1964 daar lukt het mee!! zonder probleem!

pi_14704082
tuurlijk, voorwielspinners hierow... johnny's!!!!
  maandag 17 november 2003 @ 16:52:55 #21
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_14704106
automaat: in ze neutraal zetten, beetje met gas op toeren laten komen (spelen), voet op gas houden, en in z'n D knallen... (werkt niet bij audi)
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
pi_14704187
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:48 schreef ook_gek het volgende:
plank gas en heel langzaam je koppeling laten opkomen doet het ook goed hoor
Dan rijd je weg...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_14704237
-bij achterwielaandrijving koppeling in op de rem gaan staan in de toerenbegrenzerjagen, koppeling los.

- donut bij achterwielaandrijving kan op meerdere manieren.
- 1 gewoon stilstaan stuur volledig in sturen naar links of rechts koppeling in, gas dr op en koppeling naar boven laten komen.
- 2 rijdend met 30 ofzo insturen handrem aantrekken, en terwijl je begint te glijden koppeling in, gas dr op toeren maken en koppeling op laten schieten. (deze is moeilijker maar oefening baart kunst, en hij ziet er nog cooler uit ook)

bij voorwielaandrijving handrem dr op koppeling in, gas geven, koppeling op laten komen.. als je genoeg toeren maakt tijdens je burn out kan je em ook in de II gooien, voor wat extra rookontwikkeling

ook leuk:
bij voorwielaandrijving:
- donuts in de achteruit. selecteer je achteruit, stuur volledig in, koppeling in, gas dr op en koppeling uit nu ga je rondjes tollen in de achteruit

- tray sliden:
rijd naar een willekeurig restaurant met een grote M op een lange paal.
leen daar een paar dienbladen. zet de achterwielen van je bolide op de dienbladen die je geleend hebt. handremmetje dr op. en het burnout verhaal voor voorwielaandrijving volgen. deze keer gewoon een beetje gaan sturen en zo en je achterkant glijdt alle kanten op.
let op hierbij heb je zeer veel ruimte nodig, en een ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje. ook slijten dienbladen sneller als je lief is. dus op het gegeven moment merk je wel als je door je dienblaadje heen bent

- Tip zet de recirculatiestand op de verwarming voordat je begint aan. anders komt alle rook zo via de roosters je interiuer binnen, en dat stinkt wat...

ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade´s

[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 17-11-2003 16:59]

2825cc Single Turbo Beast
pi_14704344
Voor een complete burn-out :

1 jerry-can benzine
1 aansteker

Niet de brandweer bellen.

pi_14704354
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:48 schreef Kogando het volgende:
En als je bijvoorbeeld, zoals ik, een achterwiel aangedreven BMW hebt met voldoende vermogen dan kan het door gewoon genoeg gas te geven.
met mijn vorige auto ( achterwiel aangedreven Fordje met 2 liter motor )
lukte dat idd ook zo.. was niet eens moeilijk ofzo
"God don't walk with me, he carry me"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')