Erosjuhhh,
je mening geven mag, ik snap best je reactie.
In eerste instantie zat ik er uiteraard ook te denken van, wat een onzin dat zoiets bestaat. Maar toen ben ik me er een beetje in gaan verdiepen en ik dacht, Ik kan het in ieder geval proberen natuurlijk. Het kan geen kwaad. Ik heb me geod vermaakt daar en heb er echt geen spijt van ofzo.
er is trouwens ook een select groepje wat vaak met elkaar ervaringen uitwisseld, nieuwe technieken in praktijk brengt en dergelijke.
Ja haha, denk je wat een losers.
Nou je moet die gasten eens zien, er is bij de hele masterflirt cursus echt geen Nerd te bekennen, Allemaal good looking guys!
Ik vind het erg leuk dat zoiets bestaat en okay, jij hebt geen problemen met vrouwen versieren dan denk ik. Maar je wilt niet weten hoeveel normale mannen daar wel problemen mee hebben.
En dat kan aan van alles liggen, afwijzing, maar ook een ongelukkige jeugd en zulke zaken.
Dan is zo'n cursus toch harstikke goed, om die mensen het te leren,
of nouja leren, je leert er ook dingen waar jij het bestaan niet vanaf weet, maargoed.
Genoeg geluld. Ik ga binnenkort eean keertje mee met andere mensen, observeren en later zelf de stap zetten.
groeten!!