maandag 15 december 2003 @ 00:23:18 #51
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_15418267
registreer om deze reclame te verbergen
Het is overigens geen vaag gedoe of magie ofzo... Er zijn een aantal aspecten zodat je beter op de vrouwen golflengte zit en dat je je als man beter profileert, zodat je boven de rest uitsteekt en dus opvalt. Het werkt, maar je wordt er geen vrouwen magneet van!
don't you know my tears will cause an inferno
pi_15419925
Idd een aftreksel van wat in Amerika begon, NLP en seduction. Door Ross Jeffries ontwikkeld,
Al die ideen hebben ze volgens mij overgenomen van
www.fastseduction.com.

Om te leren flirten moet je niet alleen theorie doen, maar ook praktijkoefeningen, ik hoop dat ze ook workshops doen. Zoals met de cursisten het uitgaansleven induiken om te oefenen.

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  maandag 15 december 2003 @ 20:19:45 #53
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_15437254
Eh die lui hebben het erg veel over presentatie en uitstraling... waarom staan hun mailings dan vol met ZpelVauwten

[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 15-12-2003 21:01]

don't you know my tears will cause an inferno
  maandag 15 december 2003 @ 21:09:11 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_15439116
ben je wel erg triest.. als je daarin gelooft..
kan je niet gewoon een meisje versieren?
mischien moet je wat aan je uiterlijk doen ofzo en realiseer je dat je niet de enige bent hier op't forum die het niet kan, het stikt hier van de wanhopige nerds die geen meisje kunnen krijgen.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_15441856
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben je wel erg triest.. als je daarin gelooft..
kan je niet gewoon een meisje versieren?
mischien moet je wat aan je uiterlijk doen ofzo en realiseer je dat je niet de enige bent hier op't forum die het niet kan, het stikt hier van de wanhopige nerds die geen meisje kunnen krijgen.
Vind ik niet. Er zijn zoals al gezegd bepaalde dingen waarop je meer op de golflengte van vrouwen komt. Bepaalde manier van praten etcetc kan allemaal meehelpen.
| Foto's |
pi_15450407
Erosjuhhh,
je mening geven mag, ik snap best je reactie.
In eerste instantie zat ik er uiteraard ook te denken van, wat een onzin dat zoiets bestaat. Maar toen ben ik me er een beetje in gaan verdiepen en ik dacht, Ik kan het in ieder geval proberen natuurlijk. Het kan geen kwaad. Ik heb me geod vermaakt daar en heb er echt geen spijt van ofzo.

er is trouwens ook een select groepje wat vaak met elkaar ervaringen uitwisseld, nieuwe technieken in praktijk brengt en dergelijke.

Ja haha, denk je wat een losers.
Nou je moet die gasten eens zien, er is bij de hele masterflirt cursus echt geen Nerd te bekennen, Allemaal good looking guys!

Ik vind het erg leuk dat zoiets bestaat en okay, jij hebt geen problemen met vrouwen versieren dan denk ik. Maar je wilt niet weten hoeveel normale mannen daar wel problemen mee hebben.
En dat kan aan van alles liggen, afwijzing, maar ook een ongelukkige jeugd en zulke zaken.

Dan is zo'n cursus toch harstikke goed, om die mensen het te leren,
of nouja leren, je leert er ook dingen waar jij het bestaan niet vanaf weet, maargoed.

Genoeg geluld. Ik ga binnenkort eean keertje mee met andere mensen, observeren en later zelf de stap zetten.

groeten!!

dinsdag 16 december 2003 @ 11:07:38 #57
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_15450428
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:30 schreef okkie-man het volgende:
Het moet trouwens wel erg met je gesteld zijn, zeg maar gerust dat je de hoop hebt opgegeven, als je dat serieus gaat doen
*kuch* BHFH *kuch*
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_15450472
-> Creepy stalker.

Jah uiteraard komt veel informatie daarvandaan, maar dat komt omdat daar ook dingen op staan die nu eenmaal de waarheid zijn.
Ross Jeffrey's, David D'angelo. en andere hebben er allemaal mee te maken.

Maar toch staat Masterflirt op zichzelf.
elke 1ste vrijdag van de maand gaat een groepje stappen.
En er worden ook nog MF advanced dagen georganiseerd, erg leuk allemaal.

pi_15450514
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:07 schreef thumper het volgende:

[..]

*kuch* BHFH *kuch*

Idd, gaat BHFH ook? Anders moeten we hem even melden dat er zo'n cursus is, kan ie Thaise.....

Laat maar

"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_15451084
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:09 schreef CyberDwarf het volgende:
-> Creepy stalker.

Jah uiteraard komt veel informatie daarvandaan, maar dat komt omdat daar ook dingen op staan die nu eenmaal de waarheid zijn.
Ross Jeffrey's, David D'angelo. en andere hebben er allemaal mee te maken.

Maar toch staat Masterflirt op zichzelf.
elke 1ste vrijdag van de maand gaat een groepje stappen.
En er worden ook nog MF advanced dagen georganiseerd, erg leuk allemaal.

Ik heb Tijn een mailtje gestuurd en ik weet nu zeker dat ik in maart ook mee ga doen. Misschien leer ik je daar wel kennen Cyberdwarf.
pi_15456678
Heb ff afgewacht, maar ga me nu toch mengen in de discussie...

Zelf heb ik ruim anderhalf jaar geleden de cursus gevolgd (en boek en CD's gekocht) en ik weet dus dat deze cursus je leven kan veranderen. Had nooit echt problemen met vrouwen, maar was ook niet de "grote verleider"
Deze mannen zetten je aan het denken over jezelf en geven je en passant nog even een hele hoop inzicht in het functioneren van een vrouw. Het is een twee sporen beleid. Ze leren je kunstjes, die het verleiden vergemakkelijken en ze laten je aan de slag gaan met je 'binnenwereld'. Die combinatie maakt je inderdaad erg aantrekkelijk voor vrouwen. Na mezelf even uitgeleefd te hebben (elk weekend een andere vrouw) ben ik nu tot rust gekomen en heb een relatie met een schitterende meid, 8 jaar jonger, intelligent, lief en erg mooi.

Als ze die "niet goed geld terug" garantie zouden vervangen voor een "tevreden, dubbel betalen clausule" zou ik gewoon het bedrag bijstorten. Ik heb zelf mijn leven veranderd, maar Robert en Tijn hebben me de schop onder mijn kont gegeven die ik nodig had.

Kort door de bocht: Ik kan het alle kerels aanraden, het is goed voor je!

pi_15457671
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 15:22 schreef Kikkerprins het volgende:

Kort door de bocht: Ik kan het alle kerels aanraden, het is goed voor je!

Dit lijkt allemaal wel op erg schaamteloze reclame, heb je soms aandelen van ze?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_15458344
Nee... maar als ik die zou kunnen kopen...
pi_15460963
Reclame???
nouja zeg dit zijn ervaringen!!
Maargoed je hoeft het niet te geloven,
dan zijn wij in ieder geval speciaal en zeldzaam
pi_15462367
Dank je Cyber,

Inderdaad, als ik het nog eens lees klinkt mijn verhaal wel erg positief, maar ja, jij weet ook dat het top is...
Laat de rest maar denken en doen wat ze willen!

pi_15464136
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:56 schreef CyberDwarf het volgende:
Reclame???
nouja zeg dit zijn ervaringen!!
Maargoed je hoeft het niet te geloven,
dan zijn wij in ieder geval speciaal en zeldzaam
Maar hoeveel vrouwen heb jij dan al versierd sinds je cursus? Ik ben benieuwd.....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_15467205
Nog geen 1,
maar ik heb wel veel daar geleerd qua kennis.
Maar iedereen zit natuurlijk weer anders in elkaar,
er zijn ook mensen die het liefst gelijk de avond na de workshop al het geleerde in de praktijk brengen...jah dat kan natuurlijk ook
pi_15484341
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:18 schreef CyberDwarf het volgende:
Nog geen 1,
maar ik heb wel veel daar geleerd qua kennis.
Maar iedereen zit natuurlijk weer anders in elkaar,
er zijn ook mensen die het liefst gelijk de avond na de workshop al het geleerde in de praktijk brengen...jah dat kan natuurlijk ook
Eigenlijk weet je dus nog steeds niet of het werkt of niet. Volgens Kikkerprins werkt het wel, maar die zegt dat ie al niet zoveel moeite had met vrouwen versieren. Jij bent niet zo'n versierder en bent dat dus nog steeds niet, anders ging je er wel op uit niet?

Conclusie: na de cursus hebben we hier iemand die al vrij goed was in vrouwen versieren en dat nog steeds is, en we hebben iemand die niet goed was in vrouwen versieren en dat nog steeds niet is. Alleen zijn beide heren een x aantal eurie lichter.

Vergeef me mijn cynisme, maar dit is gebaseerd op de feiten die ik door jullie krijg aangedragen.....

pi_15485803
Dan zullen we die feiten wat nuanceren, zodat jij misschien wat meer tot je beschikking hebt om je conclusies te trekken. Begrijp me niet verkeerd, het blijven jouw conclusies, gebaseerd op beperkte gegevens. Onze conclusie, als ik de vrijheid mag nemen ook voor Cyber te spreken, zijn een stuk beter gefundeerd.

Ik zei dat ik nooit zo'n moeite had met vrouwen verleiden. En in mijn herinering is dat ook zo. Na de cursus ben ik gaan inzien waarom ik soms wel en soms geen succes had. (herkennen van je fouten uit het verleden en ze een plek kunnen geven zorgt ervoor dat je ze niet meer maakt)... Achteraf gezien had het allemaal zoveel makkelijker gegaan als ik over de kennis beschikte die ik nu heb. Daar komt bij dat het "niveau" van de vrouwen die ik versierde enorm heb zien stijgen! Het zit hem niet in de kwantiteit... kwaliteit heeft mijn voorkeur en die is duidelijk verbeterd.

Grommen is leuk, maar niet altijd constructief!

pi_15487834
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:06 schreef Kikkerprins het volgende:
Achteraf gezien had het allemaal zoveel makkelijker gegaan als ik over de kennis beschikte die ik nu heb. Daar komt bij dat het "niveau" van de vrouwen die ik versierde enorm heb zien stijgen! Het zit hem niet in de kwantiteit... kwaliteit heeft mijn voorkeur en die is duidelijk verbeterd.

Grommen is leuk, maar niet altijd constructief!

Goed, maar hoe weet jij zeker dat het door die cursus komt dat je vrouwen van "hogere kwalitet" versiert? Het kan ook gewoon zo zijn dat jij door die cursus een (vals?) gevoel van zekerheid hebt gekregen en dat je daardoor gewoon meiden aanspreekt waarvan je eerst dacht dat je ze niet kon krijgen.

Wat Cyber betreft: die heeft nog niet eens geprobeerd of hij nu daadwerkelijk een betere versierder is, dus daar lijkt me mijn conclusie toch zeer gerechtvaardigd (no offence Cyber).

PS. Grommen is idd niet altijd constructief, misschien dat ik maar een cursus ga geven over hoe je het in je voordeel kan gebruiken, interesse?

pi_15503947
Zelfs als mijn gevoel van zelvertrouwen "vals" zou zijn (kan dat, een vals gevoel van zelfvertrouwen???) dan voel ik mij er prima bij... Waar haal jij trouwens het 'lef' vandaan om mijn zelfvertrouwen te beoordelen???
pi_15512740
quote:
Op donderdag 18 december 2003 07:49 schreef Kikkerprins het volgende:
Zelfs als mijn gevoel van zelvertrouwen "vals" zou zijn (kan dat, een vals gevoel van zelfvertrouwen???) dan voel ik mij er prima bij... Waar haal jij trouwens het 'lef' vandaan om mijn zelfvertrouwen te beoordelen???
Ik beoordeel jouw zelfvertrouwen niet....
Maar denk eens even met me mee: voor de cursus benader jij een bepaald type vrouw, en bepaalde laat je liggen omdat je ze te hoog gegrepen vindt. Dan zal je die dus ook nooit versieren.
Nu heb je de cursus gedaan en je gelooft zo sterk in de technieken die ze je daar hebben geleerd dat je nu ook vrouwen benadert die je eerst onbereikbaar achtte. Het lukt je ook om deze te versieren. Maar hoe komt dat? Is dat echt die cursus? Hoe kan je dat bepalen als je ze eerst gewoon niet eens benaderde, maw, er is geen vergelijkingsmateriaal. Het kan best dat als jij vroeger die vrouwen wel had benaderd met je "oude" versiertechniek je ook succes gehad zou hebben.
pi_15514606
Weet je wat ik grappig vind? Jij poneert allerlei stellingen om je eigen waarheid te onderbouwen... Wie zegt dat ik vroeger die mooie vrouwen niet benaderde? Ik zeg alleen dat ik nu veel meer succes heb dan vroeger. En die cursus bestaat voor ongeveer 3% uit versiertrucs, dus je vooronderstelling daarover klopt ook niet. Sta jij wel eens onbevangen in het leven? Weet iemand jou ooit te overtuigen? Of heb je altijd gelijk?
pi_15515549
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:17 schreef Kikkerprins het volgende:
Wie zegt dat ik vroeger die mooie vrouwen niet benaderde? Ik zeg alleen dat ik nu veel meer succes heb dan vroeger. En die cursus bestaat voor ongeveer 3% uit versiertrucs, dus je vooronderstelling daarover klopt ook niet. Sta jij wel eens onbevangen in het leven? Weet iemand jou ooit te overtuigen? Of heb je altijd gelijk?
Je zegt idd nergens dat je vroeger geen mooie vrouwen benaderde, daar heb je gelijk in, mijn excuses! Maareh... Ik zie ook nergens staan dat je het wel deed! Misschien kan je hier wat opheldering over verschaffen?
Ik weet idd niet precies hoe die cursus eruit ziet, maar ieder mens heeft vooronderstellingen, die had jij ook toen je aan de cursus begon, zo werkt de menselijke geest nu eenmaal.

Ik ben overigens wel degelijk te overtuigen, ik word zelfs graag overtuigd! Maar iemand zal wel met een goed verhaal moeten komen wil ik van mijn standpunt wijken. Daarom val ik jou en Cyber hier zo lastig!

pi_15516332
Dat is prima Grrr, maar heb ik er dan nog wat aan???

Mijn mening is gestoeld op ervaring en de jouwe op vooroordelen. Je bent duidelijk intelligent, alleen gebruik je die intelligentie in mijn ogen vrij contraproductief. En dan kunnen we uren doorzagen over pro's en contra's maar waar moet ik daarmee. Ik wilde Cyber alleen sterken in zijn verhaal, het klopt namelijk. Verder heb ik niet echt zin om te verzanden in discussies over punten en comma's.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')