ter info
Vrienden,
Het spel der verleiding vraagt om Ballen! (sex trouwens ook)
Het lukt niemand om altijd alle leuke vrouwen te verleiden. Sommige vrouwen zijn nu eenmaal niet beschikbaar. Er zijn vrouwen die ongesteld, lesbisch of getrouwd zijn (soms zijn ze het alledrie) en die kun je op dat moment gewoon niet verleiden. Misschien heeft ze het even te druk voor je, misschien is het net uit met het vriendje dat haar sloeg of geestelijk misbruikte. Kortom, niet alle vrouwen zijn beschikbaar.
Veel, zo niet de meeste, mannen zijn bang voor afwijzing. Ze zijn in het verleden een keer op hun bek gegaan, en zelfs het idee dat een vrouw nee zou kunnen zeggen doet de moed al in de schoenen zinken. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Een goede vriendin zei laatst letterlijk: Mannen kunnen er echt mee zitten als ik ze afwijs. Ik doe dat dan ook zo vriendelijk mogelijk, maar ik moet af en toe wel een man afwijzen, anders lig ik de hele dag op mijn rug.
En dat is de realiteit. Vrouwen wijzen mannen af, zelfs MasterFlirters zullen afgewezen worden. Het toont dan ballen om niet alleen die afwijzing te slikken maar ook nog eens de volgende vrouw aan te spreken. Zonder die ballen, hangen die van jou er voor Janmetdekorteachternaam bij. Kweek dus ballen! De enige weg naar veel leuke vrouwen in je leven en in je bed is via afwijzingen. Teleurstelling, kwaadheid en zelfs de rest van de dag een slecht humeur, zijn begrijpelijke reacties op een afwijzing. Maar zijn ze ook nuttig in het verleidingsspel? Die vraag mag je zelf beantwoorden Als je antwoord ja is, meld je dan af voor deze nieuwsbrief
Als een vrouw je afwijst heeft dat waarschijnlijk helemaal niets met jou te maken (zie redenen hierboven), zeker niet als je de Masterflirt technieken gebruikt. Neem het dan ook niet persoonlijk! Gewoon je rug rechten en doorgaan! Daar zijn ballen voor nodig, maar mannen die doorzetten en actie ondernemen krijgen nu eenmaal de leukste vrouwen! (en dan komen die ballen goed van pas)
Over Ballen gesproken, we kregen de volgende reactie van Ben, die inmiddels bijna twee jaar met MasterFlirt in de weer is. Persoonlijk vond ik dit zeer herkenbaar en wij genieten ervan als anderen het ook meemaken!
Heren!
Ik was drie weken geleden bij Aileen, een goede vriendin van me. (ze is lesbisch met bi-neigingen en haar partner tolereert mij als enige man in haar omgeving). Ik bracht een en ander ter sprake. Zo ook mijn twijfels tegenover V en waarom het me maar niet lukt om een vaste relatie te vinden. Haar antwoorden waren verrassend:
1. het afgelopen jaar ben ik juist veel aantrekkelijker en verleidelijker geworden. (MF werkt dus, want ik laat patronen ook op haar los.)
2. Een relatie lukt niet, omdat ik voor 1 vrouw 'te groot' ben. "je bent veel te slim en veel te veelzijdig. en een partner heeft moeite om dat allemaal bij te houden en haakt af.
Ze zei dat ik 'meerdere vrouwen' nodig had. Dat ik die zelfs al had.
Vraagtekens.. van mijn kant.
Haar verklaring:
Ik verdeelde alle eigenschappen die ik in vrouwen waardeerde over meerdere dames. "Je hebt mij als seksvriendin, Astrid als zuipvriendin, Andrea als knuffelvriendin, Ondine als intellectuele vriendin.... ( de lijst is uitgebreider).
Er is dus een heleboel op zijn plaats gevallen. In feite ben ik geen single ;-) (heb een vol balboekje iedere week met gevarieerde activiteiten met iedere keer een andere dame).
Toch leuk om even te laten weten. Ik was enorm opgelucht en blij toen ik dit hoorde. Er valt nog veel meer over te zeggen. Ik zal de kersen hier even neerzetten. (is leuk voor de nieuwsbrief).
1. Aileen kwam met het idee. Ik wist dat het klopte. Ik heb vervolgens de andere dames uit de 'harem' geraadpleegd. Die vonden precies hetzelfde.
Sommigen hebben zelfs een relatie, maar (zoals Paardenvriendin Else zei) "Dat ene gebied wat wij delen is zo speciaal en intiem, dat ik het als een echte relatie beschouw. Dat kan ik bij Rob (haar man) niet kwijt. Bij jou wel."
2. Omdat het echter deelaspecten betreft, vinden de getrouwde dames het geen vreemdgaan, Hun mannen vinden het ook niet erg.
3. ER is geen ruzie zoals in een traditionele Chinese of Turkse
harem. "Dit komt omdat er geen eerste of tweede mevrouw is" zei
Aileen. "we zijn allen gelijk. WE zijn ook geen concurrenten, want ieder covert een ander gebied. (de meeste dames kennen elkaar. uiteraard via mij en sommigen zijn zelfs vriendin van elkaar geworden). Er ontstaat wél een probleem als ik functies door elkaar ga halen. "Ik werd stikjaloers toen je met Astrid (de zuipvriendin) naar bed was geweest." Spartavriendin Jolanda belde me woedend op toen ik Btisame ipv haar mee naar een wedstrijd had genomen.
4. De reacties van de omgeving (THIS IS G.I. JOE KUNGFU-JEDI-GOLD
MATERIAL).
Ik legde het idee voor aan Maya, onze illustratrice. Vijftig jaar en doorkneed in relaties. Haar mond viel van herkenning open. '.."dit is waar... volkomen waar...zoals je het uitlegt. Dit klopt. Je hebt het goed voor elkaar."
Mannen bewonderen je. ("jemig: jij zit gebakken. Je hebt het goed voor elkaar et cetera..") Vrouwen (en dit is vreemd)...VRETEN dit. Ze kijken me met een mengeling van gefascineerdheid en bewondering aan. "Jes: jij bent een KEREL" zei yvonne, de secretaresse. Gerda van marketing greep me zelfs even vast: ik wil ook je vriendinnetje zijn... Ik heb dus gemerkt dat vrouwen vallen voor een man die de boel in de hand heeft, op een leuke manier arrogant is, maar vooral goed veel vrouwen tegelijkertijd aan kan.
Hoe meer vrouwen ik verzamel, des te meer er op me afkomen. De duivel die op de grote hoop schijt.
De enige die negatief doet is V. Haar lieve lachende gezicht staart me boos en koud aan, met ogen die uit een bergmeer lijken te zijn gevist. Af en toe schieten ze vuur en ze loopt hard voor me weg. Ik hoorde haar gisteren sissen in het voorbijgaan: 'klootzak'. Het is het mooiste compliment wat ik ooit van een vrouw heb gehad.
Groetjes & dank!
Ben
Moet ik hier nog iets aan toevoegen? Behalve misschien dat we allemaal wel eens struikelen. Zij die blijven liggen
Maar als je opstaat en doorzet ga jij de wereld anders zien, en de wereld jou!
Groet,