abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 november 2003 @ 12:30:26 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14754177
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:54 schreef berney het volgende:
Ik voel weer een verhaallijn aankomen van Pascalle, ze zei perongeluk Tim i.p.v Sil.......zal mij benieuwen.
Misschien is het tijdens de opnames gewoon niet opgevallen (tussen de ontelbare missers van Pascalle door) dat ze deze verspreking maakte...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14755689
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:12 schreef akkefietje het volgende:
Mijn hemel, Tracey heeft nu weer een depressie.
Ik stel voor dat ze gewoon eens een baan gaat zoeken, dan wordt ze misschien volwassen.
Uh, waar haalt ze trouwens op dit moment eigenlijk haar geld vandaan???
Ik wil hier graag even opmerken dat het me ook dwars zat, maar ja, geschreven is geschreven hè. En het overdreven gebruiken van een ziekte als depressiviteit past natuurlijk wel bij Tracey.
Anyhoo, wilde het gewoon even zeggen.
yokaverbeek.nl
pi_14758498
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:17 schreef Yoka het volgende:

[..]

Ik wil hier graag even opmerken dat het me ook dwars zat, maar ja, geschreven is geschreven hè. En het overdreven gebruiken van een ziekte als depressiviteit past natuurlijk wel bij Tracey.
Anyhoo, wilde het gewoon even zeggen.


Kan je niet ff met de scriptschrijvers om de tafel gaan zitten?? Volgens mij heeft Ludo ook flink moeten lullen als Brugman om die bedscene met Isabella te krijgen
Life sucks
  woensdag 19 november 2003 @ 14:41:53 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14758609
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:38 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Kan je niet ff met de scriptschrijvers om de tafel gaan zitten?? Volgens mij heeft Ludo ook flink moeten lullen als Brugman om die bedscene met Isabella te krijgen


Denk dat het zo niet werkt. Daar heb je als acteur toch een bepaalde 'autoriteit' voor nodig.
Yoka heeft die nog niet aangezien haar personage nog niet zolang in GTST te zien is.

Ben trouwens wel benieuwd Yoka, in hoeverre jij inspraak hebt in de manier waarop je het script 'verwoordt'.
Ik bedoel: als je een scène moet spelen en er komt een bepaalde zin in voor waarvan jij denkt dat ie met een paar kleine wijzigingen beter bekt, wordt er dan ook naar je geluisterd?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 november 2003 @ 14:46:51 #155
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_14758769
Hoi Yoka, ik vind jou hartstikke leuk in GTST.

Wil je Jef van mij een dikke geven?

...is toch ook opwindend?
  woensdag 19 november 2003 @ 15:25:10 #156
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_14759928
Ik vind je ook heel leuk als Tracy, Yoka.
En Laura moet d'r haar maar niet meer zo in een staart dragen.
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_14763920
En ik was er toch zo van overtuigd .

Maar ik kan geen één foto vinden op de naam Peter Post, laat staan andere info. Screeenshoootjeeee? .

  woensdag 19 november 2003 @ 17:35:50 #158
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_14764106
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:29 schreef karoltje het volgende:
En ik was er toch zo van overtuigd .

Maar ik kan geen één foto vinden op de naam Peter Post, laat staan andere info. Screeenshoootjeeee? .


Zo lekker is 'ie toch ook weer niet...
Nulla verba sed acta
  FOK!fossiel woensdag 19 november 2003 @ 17:41:13 #159
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14764258
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:17 schreef Yoka het volgende:

[..]

Ik wil hier graag even opmerken dat het me ook dwars zat, maar ja, geschreven is geschreven hè. En het overdreven gebruiken van een ziekte als depressiviteit past natuurlijk wel bij Tracey.
Anyhoo, wilde het gewoon even zeggen.


Ik vind het wel bij Tracey passen dat ze zo reageerde .
Ze is gewoon nogal euhm,.... vaag :-).
Benjamin (of was het iemand anders) zei ook al de ze zo gek is als een deur .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_14766750
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:35 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Zo lekker is 'ie toch ook weer niet...


! Neej daar gaat het me ook niet om, maar ik wil die twee koppies ff naast elkaar zien.
pi_14768195
Oh wat is die Belgische zoon van Lduo verschrikkelijk irritant. Die vervelende grijns op zijn gezicht, *ril*.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_14768253
Maakt Valerie nou een spreekfout?
Of verstond ik 't nie goed.
pi_14768320
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?!
Zoja, dan hoop ik dat ze weer terugkomt


Ja, want in een aflevering zei Niek:
Dat hij een gestoorde moeder in een kliniek had zitten. Genaamd Sophia.
pi_14768770
WEG MET AL DIE SCHRIJVERS VAN gtst. Ten eerste vanwege al die saaie herhaalde verhaallijnen en typetjes. En ten tweede, vanwege al dat tering engels of half om half engels nederlands. Nu niek weer met dat engels aan de telefoon, die afsluiter: "bye bye, of klinkt als butbye" WALGELIJK. En dan valerie met dr 'robert je moet dealen met de consequenties" GODVERREDOMME ZEG. WEG MET DIE SCHRIJVERS.

Verder komt die niek steeds verrekte makkelijk binnen in huize sanders. En dat gedoe rond roberts coke gebruik, allemaal zo irritant en hyper. En dan dat saaie gezeik tusen wendela en morris, echt dumpen dat gezeik.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_14768875
zo hehehe robert heeft het gezegt
pi_14770277
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:29 schreef Dada het volgende:
WEG MET AL DIE SCHRIJVERS VAN gtst. Ten eerste vanwege al die saaie herhaalde verhaallijnen en typetjes. En ten tweede, vanwege al dat tering engels of half om half engels nederlands. Nu niek weer met dat engels aan de telefoon, die afsluiter: "bye bye, of klinkt als butbye" WALGELIJK. En dan valerie met dr 'robert je moet dealen met de consequenties" GODVERREDOMME ZEG. WEG MET DIE SCHRIJVERS.

Verder komt die niek steeds verrekte makkelijk binnen in huize sanders. En dat gedoe rond roberts coke gebruik, allemaal zo irritant en hyper. En dan dat saaie gezeik tusen wendela en morris, echt dumpen dat gezeik.


En omdat Janine het nu echt geweldig vindt dat Barbara vreemd gaat met Wout Ze wou alle details weten.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14770343
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk dat het zo niet werkt. Daar heb je als acteur toch een bepaalde 'autoriteit' voor nodig.
Yoka heeft die nog niet aangezien haar personage nog niet zolang in GTST te zien is.

Ben trouwens wel benieuwd Yoka, in hoeverre jij inspraak hebt in de manier waarop je het script 'verwoordt'.
Ik bedoel: als je een scène moet spelen en er komt een bepaalde zin in voor waarvan jij denkt dat ie met een paar kleine wijzigingen beter bekt, wordt er dan ook naar je geluisterd?


Er wordt naar iedereen geluisterd, en daarbij maakt het niet uit of je er lang of kort werkt.
Het gebeurt in vrijwel iedere scène dat er tekst wordt gewijzigd, en 9 van de 10 keer hebben de acteurs daar zelf om gevraagd (dat leg je trouwens gewoon bij de regisseur neer hoor, daar hoef je niet voor te vegaderen met de schrijvers ofzo).
yokaverbeek.nl
pi_14773860
Ik heb het gemist vandaag... Interview voor de schoolkrant
Nog iets spannends gebeurd?
pi_14774052
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:46 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik heb het gemist vandaag... Interview voor de schoolkrant
Nog iets spannends gebeurd?
Ehhhhhh ............. Barbara is er trots op dat ze vreemd is gegaan, dat gaat ze vertellen aan Janine. De Belgische zoon van Ludo gaat in zee met Martine Hafkamp. Milan haat Robbert omdat die liegt over coke. Valerie zegt dat Robbert weer moet gaan snuiven. Jef weet het van Robbert en confronteerd hem daarmee en dan zegt Robbert DOOR MIJ IS CHARLIE VERLAMD!.............einde!!!
Bleghiii !!!
pi_14779838
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:29 schreef Dada het volgende:
WEG MET AL DIE SCHRIJVERS VAN gtst. Ten eerste vanwege al die saaie herhaalde verhaallijnen en typetjes. En ten tweede, vanwege al dat tering engels of half om half engels nederlands. Nu niek weer met dat engels aan de telefoon, die afsluiter: "bye bye, of klinkt als butbye" WALGELIJK. En dan valerie met dr 'robert je moet dealen met de consequenties" GODVERREDOMME ZEG. WEG MET DIE SCHRIJVERS.

Verder komt die niek steeds verrekte makkelijk binnen in huize sanders. En dat gedoe rond roberts coke gebruik, allemaal zo irritant en hyper. En dan dat saaie gezeik tusen wendela en morris, echt dumpen dat gezeik.


En je kijkt toch? Je ben je zeker masochist.
pi_14779850
ik vind pascalle wel lekker......
life is one big gamble.....
pi_14779909
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:51 schreef Kaps00ny het volgende:

[..]

en dan zegt Robbert DOOR MIJ IS CHARLIE VERLAMD!.............einde!!!


Eindelijk!! Kunnen we dat ook weer afronden.....
pi_14780042
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:46 schreef Koningin het volgende:

[..]

Eindelijk!! Kunnen we dat ook weer afronden.....


ja die robbert is goed bezig, alcohol, drugs kinderen plat rijden, wat zal het volgende worden.....

ik vond die andere charlie trouwens wel lekkerder dan de nieuwe....

life is one big gamble.....
pi_14780776
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:46 schreef Koningin het volgende:

[..]

Eindelijk!! Kunnen we dat ook weer afronden.....


ach, dan zegt Jef toch weer dattie doorgedraaid is en dattie niet alle schuld op zich moet nemen. Zo zie ik t nog wel gebeuren
pi_14781715
Zo, nu krijgen we eerdaags te zien dat Charlie stiekum probeert te lopen. .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')