abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_14589504
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:09 schreef hinse het volgende:
* hinse is ook weer van de partij!

Ik ben ook benieuwd wat er in die Privé staat, heidbuurt . Misschien is dat alleen om aandacht te trekken op de voorkant...


Morgen ga ik denk ik de prive kopen, dus dan weten we wat er in staat
  Moderator woensdag 12 november 2003 @ 22:15:04 #27
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14591269
Het is allemaal opgeblazen volgens mij...

misschien komt het wel in ''niets dan de waarheid''
dat baggerprogramma met die slechte presentator

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 12 november 2003 @ 22:20:16 #28
73981 yvon82
A dream can become your life
pi_14591442
Nou ik hoorde wel in RTL Boulevard dat Bassie een verklaring had afgegeven dat hij wel 4 keer bij Adriaan was geweest in al die maanden dat hij heel erg ziek was... nou wat een zuperband heb je dan !!
XxX Primula XxX
pi_14591570
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:20 schreef yvon82 het volgende:
Nou ik hoorde wel in RTL Boulevard dat Bassie een verklaring had afgegeven dat hij wel 4 keer bij Adriaan was geweest in al die maanden dat hij heel erg ziek was... nou wat een zuperband heb je dan !!
Was dat er vanavond in, of al eerder deze week?
  woensdag 12 november 2003 @ 22:28:08 #30
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_14591718
*terugvindpost*

* Gerritje is er ook weer gewoon bij!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  woensdag 12 november 2003 @ 22:36:01 #31
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_14592026
Ja ja, ik ben er ook (weer/nog)
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  woensdag 12 november 2003 @ 22:43:10 #32
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14592272
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:24 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Was dat er vanavond in, of al eerder deze week?


Eerder al (maandag?)

Ik denk dat ze allebei gewoon een behoorlijk bewolkte waarneming hebben. Bassie baalt omdat hun samenwerking zo aan zijn eind komt, in plaats van met een serie afscheidsvoorstellingen.

Adriaan is doodziek en bang en kwaad en de mensen die dichtbij hem staan moeten het dan ontgelden.

Dit soort hoog emotionele situaties vragen om problemen. Ik denk dat als ze er allebei mee hebben leren omgaan en dan toegeven en onder ogen zien dat het grootste gedeelte van de ruzie voortkomt uit onbeheerste emoties, dat het dan wel weer goed kan komen.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_14592611
Eigenlijk valt die foto op de voorkant van de Privé me nauwelijks op. :p
pi_14592951
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eerder al (maandag?)

Ik denk dat ze allebei gewoon een behoorlijk bewolkte waarneming hebben. Bassie baalt omdat hun samenwerking zo aan zijn eind komt, in plaats van met een serie afscheidsvoorstellingen.

Adriaan is doodziek en bang en kwaad en de mensen die dichtbij hem staan moeten het dan ontgelden.

Dit soort hoog emotionele situaties vragen om problemen. Ik denk dat als ze er allebei mee hebben leren omgaan en dan toegeven en onder ogen zien dat het grootste gedeelte van de ruzie voortkomt uit onbeheerste emoties, dat het dan wel weer goed kan komen.


Dat is inderdaad een goede en objectieve visie omtrent de verhalen die de ronde gaan over B&A
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 12 november 2003 @ 23:08:12 #35
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14593054
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:04 schreef hinse het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede en objectieve visie omtrent de verhalen die de ronde gaan over B&A


Soms ben ik best rationeel. Maar soms ook niet.

* wonderer is nog steeds verdrietig

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 12 november 2003 @ 23:58:12 #36
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14594369
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Soms ben ik best rationeel. Maar soms ook niet.

* wonderer is nog steeds verdrietig


Ik snap het wel. Kan ik je troosten
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  donderdag 13 november 2003 @ 00:09:43 #37
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14594603
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:58 schreef koelkast het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Kan ik je troosten


Kun je B&A weer bij elkaar brengen?

Ik ben allang blij dat er een paar mensen zijn die min of meer begrijpen wat ik doormaak (oh wat klinkt dat melodramatisch). Mijn vriendje kent Bassie en Adriaan niet eens, dus van hem valt er weinig begrip te verwachten

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 13 november 2003 @ 00:12:05 #38
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14594648
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Kun je B&A weer bij elkaar brengen?

Ik ben allang blij dat er een paar mensen zijn die min of meer begrijpen wat ik doormaak (oh wat klinkt dat melodramatisch). Mijn vriendje kent Bassie en Adriaan niet eens, dus van hem valt er weinig begrip te verwachten


Bij mij hielp het een beetje om held Adriaan een val te laten zetten in de laatste aflevering van het geheim van de sleutel vanavond.

BTW: Arme vriend, dat 'ie zo'n emotionele vriendin mee moet maken als het om B&A gaat. Sleep hem toch mee in de avonturen !!!! B&A marathon, tot 'ie er gek van wordt...

Over B&A bij elkaar brengen: we kunnen natuurlijk wel een brief gaan sturen aan allebei, waarin we vragen om verzoening . En dan al onze namen erondr etc. Misschien help 't?

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  donderdag 13 november 2003 @ 00:20:44 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14594806
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:12 schreef koelkast het volgende:

[..]

Bij mij hielp het een beetje om held Adriaan een val te laten zetten in de laatste aflevering van het geheim van de sleutel vanavond.

BTW: Arme vriend, dat 'ie zo'n emotionele vriendin mee moet maken als het om B&A gaat. Sleep hem toch mee in de avonturen !!!! B&A marathon, tot 'ie er gek van wordt...

Over B&A bij elkaar brengen: we kunnen natuurlijk wel een brief gaan sturen aan allebei, waarin we vragen om verzoening . En dan al onze namen erondr etc. Misschien help 't?


Ja, ik wil graag meedoen met een brief. Al levert het niks op, dan weten ze in ieder geval dat er een groep fans is die ze steunen.

En mijn vriendje is niet in Nederland opgegroeid (hij woont in de VS), maar zodra ik de kans krijg, sleep ik hem mee in een B&A marathon ;-) Maar hij moet eerst Nederlands leren, anders snapt hij die geweldige grappen natuurlijk niet!

Nu snel kijken, het liedje is al bezig!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_14594909
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, ik wil graag meedoen met een brief. Al levert het niks op, dan weten ze in ieder geval dat er een groep fans is die ze steunen.

En mijn vriendje is niet in Nederland opgegroeid (hij woont in de VS), maar zodra ik de kans krijg, sleep ik hem mee in een B&A marathon ;-) Maar hij moet eerst Nederlands leren, anders snapt hij die geweldige grappen natuurlijk niet!

Nu snel kijken, het liedje is al bezig!


Laat hem mee kijken naar B&A en de reis vol verrassingen, dan wordt z'n eigen land onder de loep genomen, dan vindt je vriendje B&A meteen heel goed
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 13 november 2003 @ 00:28:04 #41
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14594954
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, ik wil graag meedoen met een brief. Al levert het niks op, dan weten ze in ieder geval dat er een groep fans is die ze steunen.

En mijn vriendje is niet in Nederland opgegroeid (hij woont in de VS), maar zodra ik de kans krijg, sleep ik hem mee in een B&A marathon ;-) Maar hij moet eerst Nederlands leren, anders snapt hij die geweldige grappen natuurlijk niet!

Nu snel kijken, het liedje is al bezig!


Grmbl, nu zowel om 18.10 als nu B&A en de huilende professor
Ik wil de BARON, B2 en VLUGGE JAPIE !!!

En trouwens, misschien is het wat om met B&A en de reis vol verrassingen te beginnen? En als jij dan toch een keer die kant op gaat, dan organiseren we toch gewoon gelijk een tour naar de andere kant van de oceaan??

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  donderdag 13 november 2003 @ 00:31:33 #42
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14595005
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:28 schreef koelkast het volgende:

[..]

Grmbl, nu zowel om 18.10 als nu B&A en de huilende professor
Ik wil de BARON, B2 en VLUGGE JAPIE !!!

En trouwens, misschien is het wat om met B&A en de reis vol verrassingen te beginnen? En als jij dan toch een keer die kant op gaat, dan organiseren we toch gewoon gelijk een tour naar de andere kant van de oceaan??


Hij woont in Upstate New York... Dus helaas uit de buurt van Florida en Utah en zo

Maar als je het wil regelen, moet je opschieten, ik vertrek 28 december

ik moet je trouwens gelijk geven wat betreft criminelen. De professor en Joris zijn maar watjes vergeleken bij de Baron en zijn handlangers. Maar hoe kwiek Adriaan over de moterkap van zijn auto springt, maakt een hoop goed!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 13 november 2003 @ 08:17:32 #43
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14596567
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij woont in Upstate New York... Dus helaas uit de buurt van Florida en Utah en zo

Maar als je het wil regelen, moet je opschieten, ik vertrek 28 december

ik moet je trouwens gelijk geven wat betreft criminelen. De professor en Joris zijn maar watjes vergeleken bij de Baron en zijn handlangers. Maar hoe kwiek Adriaan over de moterkap van zijn auto springt, maakt een hoop goed!


Mwah, 28 december lukt dus zat Alleen de vraag of jij er op zit te wachten om met een enorme groep B&A hooligans naar de states te reizen

En ja, Adriaan is wel erg actief in de huilende professor. Maar kijk ook eens met hoeveel souplesse hij in het reuzenrad klimt in de laatste aflevering van het geheim van de sleutel, geweldig

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_14599171
ik geloof eigenlijk niet zoveel van wat de bladen schijven
hier voorop de Party staat "Adriaan in oorlog met Bassie" "ik steek een mes in z'n donder"
ik vind dat niet echt geloofwaardig, denk niet dat adriaan die uitspaken doet
Wat zeg ie?
pi_14599292
quote:
Op donderdag 13 november 2003 10:52 schreef Joostve het volgende:
ik geloof eigenlijk niet zoveel van wat de bladen schijven
hier voorop de Party staat "Adriaan in oorlog met Bassie" "ik steek een mes in z'n donder"
ik vind dat niet echt geloofwaardig, denk niet dat adriaan die uitspaken doet
Ja hoor, dat soort uitspraken kun je gewoon niet serieus nemen, dat zou Adriaan nooit gezegd hebben .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 13 november 2003 @ 18:33:07 #46
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14611481
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:17 schreef koelkast het volgende:

[..]

Mwah, 28 december lukt dus zat Alleen de vraag of jij er op zit te wachten om met een enorme groep B&A hooligans naar de states te reizen


Ach, zolang ik maar genoeg tijd alleen heb met mijn vriendje, daar ga ik tenslotte voor!

Ik moet trouwens zeggen dat al die beelden van Utah en Arizona me niet echt aanspraken. Grote open ruimtes, bloody sun, geen mens te bekennen voor uren en uren... nee dank je, ik ga liever gewoon dood.

quote:
En ja, Adriaan is wel erg actief in de huilende professor. Maar kijk ook eens met hoeveel souplesse hij in het reuzenrad klimt in de laatste aflevering van het geheim van de sleutel, geweldig
Ja, ik sta steeds versteld. Je moet niet met je ogen knipperen, want dan mis je het. Je moet er toch niet aan denken dat ie ergens een keer uitlazert of zo...

Huilende professor is wel degene met de meeste fouten, sheesh. 3800 kilometer met een snelheid van 275 km/u... en daar doen ze volgens Robin dan 4 uur over? Eh... Ik wou dat ik zo snel in de States was! Maar da's mooi acht uur vliegen

De Kroon en de Schatkaart zijn mijn favoriete series. De Baron is gewoon de beste bad guy ever.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 13 november 2003 @ 18:38:16 #47
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14611604
quote:
Op donderdag 13 november 2003 10:58 schreef hinse het volgende:

[..]

Ja hoor, dat soort uitspraken kun je gewoon niet serieus nemen, dat zou Adriaan nooit gezegd hebben .


Vast enorm uit z'n verband gerukt. Ik sprak laatst een vriend en die zei al dat die journalisten er een potje van maken als ze hem interviewen. En dat is dan voor "respectabele" kranten. Kun je nagaan wat de Party/prive/weekend ervan brouwt. Het enige dat je echt kunt geloven zijn uncut televisie/radio interviews. Want zelfs met wat knip- en plakwerk kun je van een TV interview een en ander suggereren dat de geinterviewde nooit zo bedoeld heeft.

Ondanks alles ben ik wel erg benieuwd... gaat iemand het artikel scannen of mag dat niet volgens FOK reglementen?

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 13 november 2003 @ 20:00:13 #48
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14613907
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ach, zolang ik maar genoeg tijd alleen heb met mijn vriendje, daar ga ik tenslotte voor!


Ben jij nou een echte B&A fan
quote:
Ja, ik sta steeds versteld. Je moet niet met je ogen knipperen, want dan mis je het. Je moet er toch niet aan denken dat ie ergens een keer uitlazert of zo...
Ja, als je het zo vaak ziet, zou het toch een keer mis moeten gaan zou je denken
quote:
Huilende professor is wel degene met de meeste fouten, sheesh. 3800 kilometer met een snelheid van 275 km/u... en daar doen ze volgens Robin dan 4 uur over? Eh... Ik wou dat ik zo snel in de States was! Maar da's mooi acht uur vliegen
Wat dacht je van de kinderen in het circus. Hebben van B&A de opdracht gekregen ineens in huilen uit te barsten
quote:
De Kroon en de Schatkaart zijn mijn favoriete series. De Baron is gewoon de beste bad guy ever.
Mwah, de schatkaart is dan nog door nepbaron Adriaan gespeeld. Die vind ik toch wat minder. Je gaat er ook steeds op letten. Let dan ook op de handgebaren van de baron . Bij mij staan de kroon en de verzonken stad hoog in de top 10
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  donderdag 13 november 2003 @ 20:19:51 #49
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14614526
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:00 schreef koelkast het volgende:

[..]

Ben jij nou een echte B&A fan
[..]

Ja, als je het zo vaak ziet, zou het toch een keer mis moeten gaan zou je denken
[..]

Wat dacht je van de kinderen in het circus. Hebben van B&A de opdracht gekregen ineens in huilen uit te barsten
[..]

Mwah, de schatkaart is dan nog door nepbaron Adriaan gespeeld. Die vind ik toch wat minder. Je gaat er ook steeds op letten. Let dan ook op de handgebaren van de baron . Bij mij staan de kroon en de verzonken stad hoog in de top 10


Ja, ik ben heus wel fan, alleen nog iets meer fan van mijn vriendje

En ik bedoelde heus niet dat hoe vaker je kijkt, hoe groter het risico dat hij eruit lazert. Ik ben wel blond maar niet slim Het is meer van, hij doet alle stunts zelf (dacht ik toch), en hoewel we weten dat er niks ernstigs is gebeurd, krijg ik toch af en toe de kriebels als ik nadenk wat er had KUNNEN gebeuren. Maar Adriaantje is een held dus alles ging goed

Ik heb dus echt afleveringen lang alleen maar op de (nep) baron gelet om te zien of ik ergens Adriaan erin kon herkennen. Ik wist dat hij het was, maar zien, ho maar. Hooguit zijn wenkbrauwen. Nou ja. En die gebaren. Adriaan praat echt met zijn handen, heheh. Je moet eens goed opletten op dat truckerslied uit Amerika. Volgens mij probeert hij zich daar in te houden.

De Verzonken stad is ook tof, zeker, alleen dat einde is een beetje slap. Jammer :-/ Dus daarom vind ik Kroon en Schatkaart leuker

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 14 november 2003 @ 01:52:45 #50
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14622652
Wat is het ineens stil...

Anyway. Ik vond al die info hier zo leuk en handig, dat ik besloot een site te maken waar al die handig info op kan. Zoals de episode list en grappige weetjes, weet ik veel.

http://www.calaryan.com/bena/index.php

Willen jullie daaraan meewerken? Ik bedoel, ik kan wel alles zo uit dit forum halen, maar als jullie dat niet willen...

Ik ben erg van simpele layouts, dus ik hoop dat jullie het mooi vinden

Ik hoor het wel.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')