quote:
Op maandag 10 november 2003 17:39 schreef kamagurka het volgende:[..]
Zit je gewoon met zijn 20-en de eendjes te voeren in het park, komt die ME er weer op los slaan... nahhh!!
Was je erbij ?
Ik liep gewoon naar de tram vanaf Noord na die charge met de paarden, is echt alles afgesloten richting die tram, dus ik ga wachten (zo'n 10 meter van de ME vandaan) tot ze het weer vrijgeven (bij elke wedstrijd wordt alles na 10 minuten vrijgegeven). Normaal staan er dus gewone wouten maar nu de ME. Nou heb ik geweten. Ik sta daar rustig te wachten, ineens: "ME CHARGE, NU !", honden achter me aan maargoed die gasten houden je toch niet bij dus het had wel zo z'n humor
.
Elke kant die ik opsloeg (was m'n maten kwijtgeraakt en m'n telefoon verloren in die charge dus liep in m'n eentje) stond wel een peleton ME. Toen dus op erasmusplein ineens "KLING" raampjes uit het politiebusje. Tsja, moeten er maar wouten bijstaan 
Echt elke kant die ik opliep ME dat wekt ook agressie op (bij mij in ieder geval wel), het was telkens de ME die zonder reden een charge inzette (alleen bij dat hek bij Noord valt iets over te zeggen).
Een hoop mensen hebben zelfs een ME'er met betonblokken zien gooien over dat hek heen, stel dat daar een kind liep ofzo. Coke/anabolen gebruikers die ME, stuk voor stuk.