abonnement Unibet Coolblue
pi_14456574
Hey Marnix
Ik weet niet of jij die hippie was maar die stond wel eerst links jah...en daarna in het midden... nou als je em bent.. de volgende keer mag je wel een elastiekje meejnemen want das ni lekker al die haren in mijn face tijdens het concert

en jah hoor! Iris kreeg het voor mekaar een fototoestel meej te smokkelen! Ik hoop dat de foto`s van het concert en de meet and greet snel klaar zijn want ik ben benieuwd!
Heel veel kusjes Iris
*Muse Rocks*

pi_14456710
Nee dat was ik dan zeker niet Mijn haar is niet zo lang (half lang) dus dat kan het niet geweest zijn... en ik heb me met headbangen aardig ingehouden

Ik ben benieuwd naar de foto's! Kusje terug

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14456869
gelukkig dan je hem niet was anders......
jah mijn vriendin gaat ze vandaag wegbrengen
dus ik hoop dat ze een beetje mooi zijn gelukt!!
de foto`s van het concert zullen wel een beetje
mislukt zijn door al da dringen maarja
pi_14456943
Ik had ook wel naar Muse gewild, maar had geen vervoer.
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14457701
aaah zielige jij!! je hebt echt wat gemist
pi_14457843
Dat dacht ik al ja . Ik hoop dat ze snel weer naar Ned komen.

Muse

You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14457898
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:37 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Dat dacht ik al ja . Ik hoop dat ze snel weer naar Ned komen.

Muse


cya @ pinkpop
pi_14458096
AAAAAAAh wat was het gaaaf! Echt super concert, ben helemaal uit m'n dak gegaan. En die mensen die zeuren over springen, die moeten maar als een dooie op de tribune gaan zitten. Dat springen hoort gewoon bij een rock concert. De sfeer vond ik trouwens geweldig. En ik stond lekker vooraan Soms vielen er wat mensen (flauw), maarja kan gebeuren he, die stonden meestal snel weer op. Die crowdsurfers waren soms wel wat vervelend, krijg je opeens weer een schoen in je gezicht. Ik ben trouwens benieuwd naast welke fokkers ik allemaal gestaan heb, maarja kheb geen idee. Dus als je een beetje vooraan stond, meld dan hier hoe je dr uit ziet
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14458146
Wat vonden jullie de mooiste nummers gister?
Ik vond ze allemaal geweldig maar deze het mooiste:

- Apocalypse Now.. wat een prachtig en intens begin..echt veel energie kwam daar vanaf.

- Butterflies & Hurricanes echt fenomenaal..schitterend pianowerk gewoon.. prachtig

- Plug in Baby leuk om mee te zingen..

- New Born Kippevel moment bij gitaar @ begin.

- Space Dementia Omg heel erg mooi, ook met die filmbeelden erbij..

- Muscle Museum Erg apart nummer.. die robot was ook vaag

pi_14458362
Kut man, ik had er echt wel heen gewild. Pinkpop ga ik niet heen. te veel schijtbands, zonde van geld.
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14458550
Quote:
- New Born Kippevel moment bij gitaar @ begin.


haha dat had ik ook, dat was echt een mooi stukje

en verder vondt ik Feeling Good ook erg goed..... Maar de beste was nog: Plugin Baby


Jammer dat ik Stockholm Syndrome gemist heb

  vrijdag 7 november 2003 @ 14:03:55 #12
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_14458682
Ik stond in het midden, zo'n 4 meter voor het gedeelte van de geluidstechnicus. De ballonnen rechts vielen net niet in mijn handbereik. Kijk maar in de foto-boek voor mn voorkomen.

Heb wel staan springen. Stond alleen een heel erg klein vrouw voor me. Was wel bang om haar omver te springen. Gelukkig niet gebeurd.

Superhero to the rescue!
pi_14458706
Mijn favorieten van gisteravond:

Citizen Erased: Brok in de keel, zo mooi...
Black Out:Idem
Sunburn: Klassieker
Bliss:Die energie!
Feeling Good:Iedereen meezingen :>
Plug In Baby:Nog meer energie!
Stockholm Syndrome:Prachtig met al die snippers, ballonnen, Matt's Michael Jackson pasje

pi_14458769
Iemand die ouwe lul met die snor nog gezien? Hij had watjes in z'n oren, en stond ondertussen keihard in m'n oren te fluiten, aaargh.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14458820
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:44 schreef spacemangraig het volgende:
AAAAAAAh wat was het gaaaf! Echt super concert, ben helemaal uit m'n dak gegaan. En die mensen die zeuren over springen, die moeten maar als een dooie op de tribune gaan zitten. Dat springen hoort gewoon bij een rock concert. De sfeer vond ik trouwens geweldig. En ik stond lekker vooraan Soms vielen er wat mensen (flauw), maarja kan gebeuren he, die stonden meestal snel weer op. Die crowdsurfers waren soms wel wat vervelend, krijg je opeens weer een schoen in je gezicht. Ik ben trouwens benieuwd naast welke fokkers ik allemaal gestaan heb, maarja kheb geen idee. Dus als je een beetje vooraan stond, meld dan hier hoe je dr uit ziet
iedereen weet dat het geen theekransje is, I know!
pi_14458822
owja dat was gisteren heh

ik wilde eig. ook wel EN IK HAD GEWOON GEKUND VERDORIE!!!!

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:17:48 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14459220
Ik vond het een top-concert, alleen jammer dat er bij een paar nummers een dat-tapeje meedraaide. Maar dat zijn nietterzakendoende details natuurlijk.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14459501
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:08 schreef punkchic het volgende:

[..]

iedereen weet dat het geen theekransje is, I know!


Stond jij ook vooraan? Zet ff een wat recentere foto in je fotoboek anders
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14459584
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:25 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Stond jij ook vooraan? Zet ff een wat recentere foto in je fotoboek anders


Ik wil volgende keer ook vooraanstaan
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14459777
Jah, ik zet als die van de meet and greet met Muse klaar zijn die erop misschien heb ik je wel gezien! en jah jij mag er ook wel eens foto`s opzeten hoor... pfff zegt ie wa over mij
pi_14460278
Ik ga vandaag, lekker helemaal naar Brussel
pi_14460288
ik heb geen foto's gemaaakt...
verder wacht ik ook op de foto's die jij hebt gemaakt punkchick
pi_14460330
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:27 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:

[..]

Ik wil volgende keer ook vooraanstaan


Klaag niet zo man... Er is openbaar vervoer... dus als je echt had willen gaan had je er wel gekomen


Ik was er ook gisterenavond...
Wat een energie tijdens het concert. Subliem gewoon!!

Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_14460511
Ik vond alleen Endlessly niet zo'n succes. Wel een mooi nummer, maar dan hadden ze beter Showbiz ofzo kunnen doen, dat is dan toch opzwepender.

Verder was het dus meer dan geweldig.

pi_14460706
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:49 schreef Revol het volgende:

Klaag niet zo man... Er is openbaar vervoer... dus als je echt had willen gaan had je er wel gekomen


Hallo ik had 5 uur gedaan met de trein over een reis van 1 1/2 uur omdat er een ongeluk was gebeurd bij de trein in Breda!
pi_14460959
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:00 schreef punkchic het volgende:

[..]

Hallo ik had 5 uur gedaan met de trein over een reis van 1 1/2 uur omdat er een ongeluk was gebeurd bij de trein in Breda!


Openbaar is niet geweldig inderdaad... Maar in Nederland kan niemand zeuren dat je ergens niet kan komen omdat je geen vervoer heb.


Maar weer ontopic...Muse is te goed om het over OV te gaan hebben hier


Ik vond Endlessly best mooi maar haalde het niet bij Sing for the absolution.... Rustig maar zo mooi

Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_14461008
Ik vond Space Dementia gisteren echt het beste nummer
Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14461161
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:10 schreef Revol het volgende:
Sing for the absolution
Kippenvel was dat!
Maar zo rustig is het toch niet. Vooral de refreinen vind ik daarvan erg goed. En dan dat laatste stukje. .

Oh, en wij stonden nog naast Sjors van GTST .

pi_14463719
ik vond bliss gister het beste, maar dat is zowieso mn favo muse nummer
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:29:14 #30
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_14464957
Ik ben echt extreem uit mn dak gegaan gisteren. Ik stond bijna vooraan (stonden 3 Sjaken voor me). En dan over 2 weken ook nog naar Radiohead.

Ik vond het beste nummer Space Dementia, toen was er echt veel sfeer ineens en op het einde werd ik helemaal gek toen met die balonnen en die confetti. Ziek concert, echt waar. Moet nog maar zien of Radiohead dat kan overtreffen, want de lat ligt hoog.

pi_14465356
Die nummers van Absolution zijn live trouwens gaver dan ik had verwacht. Af een toe een rustig nummer was trouwens wel mooi om even op adem te komen. Damn, kan niet wachten tot het volgende Muse concert
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14465863
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:46 schreef spacemangraig het volgende:
Die nummers van Absolution zijn live trouwens gaver dan ik had verwacht. Af een toe een rustig nummer was trouwens wel mooi om even op adem te komen. Damn, kan niet wachten tot het volgende Muse concert
vond je? Die oude nummers knalde veel meer (sunburn, plug in baby, bliss, Citizen Erased)
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:19:46 #33
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14466170
Vanavond in Brussel dacht ik? Paar vrienden van me zijn er heen.. zal het wel horen. Vind Muse niet zo verschrikkelijk goed maar wel aardig om naar te luisteren.

Volgens mij zijn die gasten behoorlijk arrogant of heb ik het nu mis?

pi_14466177
het was echt super vet, hele mooie show! Volgende keer meteen weer een kaartje kopen.
That's The Way Things Go
pi_14466291
Het was leuk!
Ik was er rond kwart over 5 met 3 anderen en ik had eigenlijk wel zin om even te roepen buiten; FOKKERS AANWEZIG?? Maar ik heb me ingehouden.
Ik stond tweede rij aan de linkerkant, iets voorbij Matthew's microfoon, voor wat stomme huppelkutjes die helemaal verontwaardigd waren dat er geduwd werd. Goh? Je meent t?? Even t shirt gekocht (rode girlie ) en ging helemaal uit m'n dak!
(wat ik verder aanhad, voor t geval mensen mijn kop hebben kunnen herinneren; zwarte hoodie--trui met capuchon dus-- met achterop Albion goes York 2002, bruine ribtas, roze sportschoenen).
Het meisje naast me porde op een gegeven moment haar elleboog in m'n heup, net op dat bot, dus dat is helemaal blauw en ik vraag me af hoe haat elleboog er dan wel niet uitziet...
Tap tap tap
pi_14466386
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk!
Ik was er rond kwart over 5 met 3 anderen en ik had eigenlijk wel zin om even te roepen buiten; FOKKERS AANWEZIG?? Maar ik heb me ingehouden.
Ik stond tweede rij aan de linkerkant, iets voorbij Matthew's microfoon, voor wat stomme huppelkutjes die helemaal verontwaardigd waren dat er geduwd werd. Goh? Je meent t?? Even t shirt gekocht (rode girlie ) en ging helemaal uit m'n dak!
(wat ik verder aanhad, voor t geval mensen mijn kop hebben kunnen herinneren; zwarte hoodie--trui met capuchon dus-- met achterop Albion goes York 2002, bruine ribtas, roze sportschoenen).
Het meisje naast me porde op een gegeven moment haar elleboog in m'n heup, net op dat bot, dus dat is helemaal blauw en ik vraag me af hoe haat elleboog er dan wel niet uitziet...
Ja...ik heb je wel eens gezien, geloof ik!!
Blij dat je t leuk hebt gehad
Me fail English? That's un-possible!
pi_14466499
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:30 schreef Wiggum het volgende:

[..]

Ja...ik heb je wel eens gezien, geloof ik!!
Blij dat je t leuk hebt gehad


duh!

enne uit vorige topic over muse:

quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:32 schreef Molletje het volgende:
Was wel mooi.. metro helemaal propvol.. echt op het nippertje laatste trein naar Utrecht gehaald en vanaf daar weer net op tijd naar Ede
argh heb jij de trein naar Ede gehaald? HOE??
Tap tap tap
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:40:26 #38
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14466601
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:11 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Ik vond Space Dementia gisteren echt het beste nummer
die was echt waanzinnig, zeker met die schermen erachter! MUSE
pi_14466680
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:06 schreef Echoes het volgende:

[..]

vond je? Die oude nummers knalde veel meer (sunburn, plug in baby, bliss, Citizen Erased)


Jah tuurlijk er gaat niets boven de oude nummers (Bliss, New Born, Plug in baby enz.) maaruh ik vond de nummers die ik van Absolution niet zo geweldig vind, live wel erg goed. . Zoals bijv. Time is running out, Stockholm Syndrome en Butterflies & Hurricanes. Dat wilde ik ff kwijt!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14467079
Alles knalde, juist die afwisseling tussen oud en nieuw was cool. Iemand mij nog gezien? Had een Dream Theater-shirt aan (Scenes From a Memory)
Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14467758
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:01 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Alles knalde, juist die afwisseling tussen oud en nieuw was cool. Iemand mij nog gezien? Had een Dream Theater-shirt aan (Scenes From a Memory)
Lang haar?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_14468818
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

duh!

enne uit vorige topic over muse:
[..]

argh heb jij de trein naar Ede gehaald? HOE??


Nou eerst die in Rotterdam gehaald.. nog vrij makkelijk (2 minuten speling of zo) @ 23:37.
Die kuttrein ging echter op de weg naar Utrecht steeds pauze houden of zo.. toen om iets van 00:23 @ Utrecht en de laatste trein zou om 00:20 gaan. Gelukkig stond die trein nog stil toen we uitstapten, en konden we toch nog mee
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:32:04 #43
29838 DaQuppah
Official Flux member
pi_14469308
1woord voor het concert van gister!

SUPERRRRRVETT!!!!!!

MUSE

Ik ben toevallig echt niet verantwoordelijk voor m'n eigen uitspraken hoor! www.fluxtexel.com
  vrijdag 7 november 2003 @ 21:59:47 #45
39128 S_
Shame on you
pi_14471169
Nou je hebt mensen zoals ik die uit een heel kein dorpje komen, waar 's avonds na kwart voor twaalf geen bus meer naar toe gaat.

Ben gister maar naar Leiden wezen fietsen (15km)

pi_14472263
quote:
Afgelopen donderdag speelde Muse voor een uitverkocht Ahoy' in Rotterdam. Dit concert is opgenomen door 3FM en hoor je op 14 november tussen 22:00 en 23:00 uur bij 3FM Live. Foto''s van het concert staan in het 3FM fotolog.
Of is dit oud nieuws?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:21:25 #47
64460 Remmy
Digital creative
pi_14472843
Op MuscleMuse.com is ook te lezen dat het concert vanavond op Mtv zou worden uitgezonden om 24:00.
Ben benieuwd!

Grtz,
Remmy

Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:25:15 #48
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14472901
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:21 schreef Remmy het volgende:
Op MuscleMuse.com is ook te lezen dat het concert vanavond op Mtv zou worden uitgezonden om 24:00.
Ben benieuwd!

Grtz,
Remmy


*checkt
Het staat ook op mtv.nl

*videoband in de videorecorder stopt

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 8 november 2003 @ 00:10:20 #49
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14473900
Gaan ze "Destiny's Child live" uitzenden...

Shit-ass mo-fo's @ MTV
Zet dan NIET in je programmering dat je Muse gaat uitzenden...

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 8 november 2003 @ 00:18:02 #50
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14474077
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:10 schreef Sjaakman het volgende:
Gaan ze "Destiny's Child live" uitzenden...

Shit-ass mo-fo's @ MTV
Zet dan NIET in je programmering dat je Muse gaat uitzenden...


MTV
pi_14474439
Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen....zo gehoopt op Muse en dan die bagger
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 8 november 2003 @ 07:29:35 #52
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14476869
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 00:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen....zo gehoopt op Muse en dan die bagger
Het is inderdaad nogal het tegenovergestelde ja
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:12:15 #53
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14477383
I'm a survivor... independent woman

Aah feeling good!

pi_14478171
Man... ik heb dus gister MUSE in Brussel mogen aanschouwen. Het dak ging er nog net niet af zeg! Wat een spektakel! Was trouwens ook een relatief klein zaaltje! Dat maakte het concert des te intiemer!

Maar goed, zoals iemand anders al voor mij uitkraamde... ik kan niet wachten tot het volgende MUSE concert!

pi_14479554
Ik denk ook dat Muse voor mij het beste concert is waar ik heen ben geweest.... kan idd niet wachten tot ze weer komen

maarja, dat duurt nog minimaal 2 jaar, want ze gaan komend jaar in America touren, en daarna pas weer europa

pi_14479580
Heh, laat ze dan in ieder geval van deze tour een live DVD uitbrengen!
pi_14480432
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:06 schreef -Muse- het volgende:
Ik denk ook dat Muse voor mij het beste concert is waar ik heen ben geweest.... kan idd niet wachten tot ze weer komen

maarja, dat duurt nog minimaal 2 jaar, want ze gaan komend jaar in America touren, en daarna pas weer europa


Ehhh minimaal 2 jaar?
Pinkpop 2004!
pi_14480488
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:45 schreef Molletje het volgende:
Wat vonden jullie de mooiste nummers gister?
Ik vond ze allemaal geweldig maar deze het mooiste:

- Apocalypse Now.. wat een prachtig en intens begin..echt veel energie kwam daar vanaf.

- Butterflies & Hurricanes echt fenomenaal..schitterend pianowerk gewoon.. prachtig

- Plug in Baby leuk om mee te zingen..

- New Born Kippevel moment bij gitaar @ begin.

- Space Dementia Omg heel erg mooi, ook met die filmbeelden erbij..

- Muscle Museum Erg apart nummer.. die robot was ook vaag


ROBOT? WTF WHAAAAAAAAAA IK MOET GROEIEN!!!!!! Een vriend had me opgetild bij Citizens Erased... ik zag ineens dingen die ik nog niet gezien had bv die schermen met die ondergaande zon toen wauw Huut ik heb het verkeerde gequot

[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 08-11-2003 14:02]

Delivered without an information leaflet
pi_14480584
Jaaaa inderdeed, see you next year at pinkpop Trouwens... er stond telkens een gast voor me die zijn hoofd op allerlei rare spastische "dans"bewegingen bewoog... en zijn lichaam volgde erbij... en dan liet hij zich telkens een stukje naar achteren vallen al zwiepend met zn natte lange haar telkens OP MIJ Gast, als je op fok zit... je was bloedirritant! Hopelijk heb je t geweten
Delivered without an information leaflet
pi_14480706
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:57 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

ROBOT? WTF WHAAAAAAAAAA IK MOET GROEIEN!!!!!! Een vriend had me opgetild bij Citizens Erased... ik zag ineens dingen die ik nog niet gezien had bv die schermen met die ondergaande zon toen wauw Huut ik heb het verkeerde gequot


ik heb die robot ook niet gezien... en ik stond toch wel goed... maar ik was waarschijnlijk hard bezig om niet op m'n giegeltje te gaan.
Tap tap tap
pi_14480731
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb die robot ook niet gezien... en ik stond toch wel goed... maar ik was waarschijnlijk hard bezig om niet op m'n giegeltje te gaan.


Op het middelste scherm had je die robot.
Was echt vaag.. op een gegeven moment stak ie zn hoofd ondersteboven naar beneden @ da scherm..
pi_14480769
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:06 schreef Molletje het volgende:

[..]

Op het middelste scherm had je die robot.
Was echt vaag.. op een gegeven moment stak ie zn hoofd ondersteboven naar beneden @ da scherm..


ugh dat heb ik helemaal gemist, ik was zeker de man voor me weer aan t aanranden (vond ie geloof ook niet erg...)
Tap tap tap
pi_14480824
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ugh dat heb ik helemaal gemist, ik was zeker de man voor me weer aan t aanranden (vond ie geloof ook niet erg...)


Njah.,. je kan kiezen.. beetje bovenaan gaan staan en alles zien, maar dan kan je niet echt springen enzo of in de menigte gaan staan
Maar toch maar de eerste optie gekozen, zodat ik alles mooi kon zien
pi_14480828
Whaaaaaaaaaa en die bassist ook wauw! Wat gaaf op die verhoging! En Matthew toen die ballon op m afkwam en hij m wegmepte en gewoon verder zong Haha en die drummer zag je niet meer, omdat al die ballonen voor m zaten! Haha ik vond het prachtig In de krant stond dat Butterflies & Hurricanes beslist de publiesfavoriet was... maar ik vond dat bij Hysteria juist iedereen uit hun naad ging Bij Butterflies & Hurricanes nog geprobeerd mn vriendje te bellen... maar iedereen ging klappen dus volgens mij hoor je er dan niks van Maar ja WAUW! Volgende keer weer! Het podium was veeeel kleiner dan ik had verwacht! Bij de HMH vorig jaar was het voor mijn gevoel zooo groot, dit concert was echt 100 keer beter! Ik wacht met smart op het volgende concert (in een zaal dan)
Delivered without an information leaflet
pi_14480847
Ik was al Muse fan maar door dit concert helemaal addicted... need...more..
Dit wordt/is echt een van de beste live bands allertijden volgens mij.
Vond het ook wel stoer dat Matthew en bassist (Don?) wisselden bij een bepaald nummer.. een beetje langzaam nummer was dat..

En die megafoon (?) bij Feeling Good was ook relaxed

[Dit bericht is gewijzigd door Molletje op 08-11-2003 14:15]

pi_14480886
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb die robot ook niet gezien... en ik stond toch wel goed... maar ik was waarschijnlijk hard bezig om niet op m'n giegeltje te gaan.


Hehe... ik was waarschijnlijk bezig die kerel voor me meppen te verkopen en keihard te duwen waardoor zij ook gingen duwen en slaan en er een pit ontstond en ik toen inderdaad mn best moest doen om niet op mn giechel te gaan ik heb echt overal beurse plekken massage!
Delivered without an information leaflet
pi_14481039
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:12 schreef Molletje het volgende:

[..]

Njah.,. je kan kiezen.. beetje bovenaan gaan staan en alles zien, maar dan kan je niet echt springen enzo of in de menigte gaan staan
Maar toch maar de eerste optie gekozen, zodat ik alles mooi kon zien


Ik heb voor het 2e gekozen omdat ik gewoon wil springen en doen, en dat gehos vind ik niet eens zo erg alleen op een gegeven moment moet je, vooral als je op die ijzeren platen voor het hek staat uitkijken dat je niet odneruit gaat. Maar dan mis je dus wel wat van wat er op het podium gebeurt.
Tap tap tap
pi_14481082
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:06 schreef Molletje het volgende:

[..]

Op het middelste scherm had je die robot.
Was echt vaag.. op een gegeven moment stak ie zn hoofd ondersteboven naar beneden @ da scherm..


Ehhhh juist.. haha Die poppetjes dat doek op de achtergrond die wil ik in mijn kamer!!!!!! Dat voorprogramma was écht ronduit KUT, ik stond me te vervelen!!!!!! Mijn beste vriend had beter kunnen komen met zijn amateursbandje, want dit was écht geen porum! Iemand nog die cd gekocht voor 5 euro? Dan ben je echt gek Die drums en alles, het was amper op elkaar afgesteld... ze deden maar wat leek wel Gelukkig was het ook niet super heet toen je tussendoor moest wachten... pfffjoew ik werd helemaal duizelig... gelukkig kwam er een vrouwtje met callipo's! Woei!
Delivered without an information leaflet
pi_14483213
cave in op 3voor12.nl
pi_14483279
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Jaaaa inderdeed, see you next year at pinkpop Trouwens... er stond telkens een gast voor me die zijn hoofd op allerlei rare spastische "dans"bewegingen bewoog... en zijn lichaam volgde erbij... en dan liet hij zich telkens een stukje naar achteren vallen al zwiepend met zn natte lange haar telkens OP MIJ Gast, als je op fok zit... je was bloedirritant! Hopelijk heb je t geweten
heeeyy... daar heb ik volgens mij ook voor gestaan .. egt zo`n vaag gastje dat steeds stond te headbange en je kreeg steeds die haren in je face.. very irri.. misschien heb ik je wel gesien daaro
pi_14486312
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:28 schreef punkchic het volgende:

[..]

heeeyy... daar heb ik volgens mij ook voor gestaan .. egt zo`n vaag gastje dat steeds stond te headbange en je kreeg steeds die haren in je face.. very irri.. misschien heb ik je wel gesien daaro


Was het een metalhead met lang krullend haar?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14488081
spacemangraig gaat de dader onthullen :p

(of hij is et zelf)

pi_14489468
ik was er gister bij in Brussel, en ik moet zeggen dat ik er met gemengde gevoelens ben weg gegaan. Het optreden, de show opzich stond als een dijk, geluid was goed, en de band speelde prima.

Het publiek echter was zwaaar irritant, heel veel geduw (en niet op de leuke manier) en te veel kiddies die daardoor omvielen en waar je vervolgens over struikelt.
Het publiek was echt super enthousiast, beetje overdreven, zelfs het (redelijke) voorprogramma kreeg de hele tent los.

Tussen Cave In en Muse kreeg een stelletje idioten het geweldige idee om maar weer te gaan zitten , met als gevolg dat iedereen continu over hun heen dreigden te struikelen. Ik heb toen met een of andere Ierse kerel effe vriendelijk gevraagd of ze wilden opstaan (f-words included ).

Weet iemand trouwens waarom iedereen moest gaan zitten (in de arena) tot een half uur voor het begin? Echt heel maf allemaal. Sowieso, een uur voor het voorprogramma zat de hele zaal al vol, zijn ze in Belgie nu echt zo veel fanatieker als in nederland?

watch like nobody's dancing
pi_14489543
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:58 schreef -Muse- het volgende:
spacemangraig gaat de dader onthullen :p

(of hij is et zelf)


Ja ik ben het zelf Neej, maar ik stond ook ff achter zo'n gast met heel vies krullend zwetend metalhaar. Was idd best irritant, ben dr ook snel weer weg gegaan.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14489926
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:00 schreef Tr0ublegum het volgende:
ik was er gister bij in Brussel, en ik moet zeggen dat ik er met gemengde gevoelens ben weg gegaan. Het optreden, de show opzich stond als een dijk, geluid was goed, en de band speelde prima.

Het publiek echter was zwaaar irritant, heel veel geduw (en niet op de leuke manier) en te veel kiddies die daardoor omvielen en waar je vervolgens over struikelt.
Het publiek was echt super enthousiast, beetje overdreven, zelfs het (redelijke) voorprogramma kreeg de hele tent los.

Tussen Cave In en Muse kreeg een stelletje idioten het geweldige idee om maar weer te gaan zitten , met als gevolg dat iedereen continu over hun heen dreigden te struikelen. Ik heb toen met een of andere Ierse kerel effe vriendelijk gevraagd of ze wilden opstaan (f-words included ).

Weet iemand trouwens waarom iedereen moest gaan zitten (in de arena) tot een half uur voor het begin? Echt heel maf allemaal. Sowieso, een uur voor het voorprogramma zat de hele zaal al vol, zijn ze in Belgie nu echt zo veel fanatieker als in nederland?


Ahhhh! Ja het schijnt dat de Belgen er een eigen manier van pitten op nahouden! Ik had al gezien dat er wat afgeduwd werd in het voorste gedeelte van het staande publiek. Had toen nog het idee dat dat wel goed zat, al werd er inderdaad aardig wat afgeduwd.
Ikzelf kon het rustig observeren, want ikzelf zat lekker op m'n krent acher de beeld & geluid gasten in de zaal, waar je toch een goed zicht had.

Maarehhh, de zaal kwam nog niet heel erg los tijdens het voorprogramma hoor... maar naar het concert van MUSE verder vorderde gingen echt de voetjes van de vloer en was, geloof ik, de hele zaal aan 't trillen! Het zullen je buren wezen!

Wat ook wel vaag was, was het ge-applaudiseer wat al af en toe losbarste een half uur voordat het voorpgramma begon... ook zoiets vaags... echter wel zeer aanstekelijk, dus voor je het weet zit je mee te klappen en te joelen

Toen we nog in het sta-gedeelte ons plekje op de tribune op stonden te zoeken werd ons inderdaad ook gevraagd of we wilden gaan zitten. Ik zou echter niet weten waarvoor dat gevraagd werd...

Maar de sfeer zat er wel goed in! Op die twee tienertjes naast me dan, die nogal krijserig begonnen te doen als Matthew Bellamy vol in beeld kwam!*LOL*

  zaterdag 8 november 2003 @ 23:11:47 #76
52878 tummus
ik ben.. nieuw
pi_14492013
het was zeeekers erg mooi in brussel, mijn vriendin en ik stonden achterin. al na 10 min. muse werden de eerste slachtoffers naar achter gesleept voor wat frisse lucht...
de grond beevde bij enkele nummers echt hard, daar heb ik ook aan bijgedragen! echt super vet
wat wel irri is: mensen die nie kunnen zingen, en vooral zo hoog, die toch mee gaan scheeuwen/zingen... maar de sfeer zat er goed in
vooral op het eind, toen de band een paar minuten weg was, toen de complete zaal het introstukje van de cd begon te stampen... k.i..p.p..e..v..e...l....

nadeel van het concert, de muziek van cd is een stuk minder mooi (is wel mooi, maar anders), ik wil meer live muse!!!

"Ignorance is bliss"
pi_14492507
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 23:11 schreef tummus het volgende:
nadeel van het concert, de muziek van cd is een stuk minder mooi (is wel mooi, maar anders), ik wil meer live muse!!!
Inderdaad! Ik wil een Absolution Live DVD!!!
pi_14493085
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:28 schreef punkchic het volgende:

[..]

heeeyy... daar heb ik volgens mij ook voor gestaan .. egt zo`n vaag gastje dat steeds stond te headbange en je kreeg steeds die haren in je face.. very irri.. misschien heb ik je wel gesien daaro


Mja, hij had roodachtig blondig bruinig haar niet zwart in ieder geval en zn haar was niet enorm lang, het hing niet over zn schouders heen maar hij was wel TE irritant Dat kan! Check je ff mn fotoboek. Ik was met een groep jongens en nog een meisje stond in het begin bij een groepje wat jongere meisjes die allemaal kunstjes met hun handen/tong aan het doen waren
Delivered without an information leaflet
pi_14493155
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:28 schreef punkchic het volgende:

[..]

heeeyy... daar heb ik volgens mij ook voor gestaan .. egt zo`n vaag gastje dat steeds stond te headbange en je kreeg steeds die haren in je face.. very irri.. misschien heb ik je wel gesien daaro


Jo Punkchic.. jij was toch niet heel toevallig met een stel gothics en met zo'n gast met een enorm stekelig punkbandding om zijn nek en zwarte oogschaduw en een meisje met een roze netpanty truitje aan met alleen een bh eronder.. stond je bij dat groepje?
Delivered without an information leaflet
  zondag 9 november 2003 @ 01:00:49 #80
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14494224
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:09 schreef gekke_sandra het volgende:
...
een stel gothics en met zo'n gast met een enorm stekelig punkbandding om zijn nek en zwarte oogschaduw
...
Die gast heb ik ook zien lopen. Beeeeeetje overkill op de outfit...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_14497449
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:00 schreef Sjaakman het volgende:
Die gast heb ik ook zien lopen. Beeeeeetje overkill op de outfit...
Ik ook. Die had ook een rugzak en in die banden waarmee hij de rugzak droeg had hij spijkers geslagen.
Nou ja, wij waren eerst nog in twijfel of het een hij of een zij was .
pi_14498019
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:00 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Die gast heb ik ook zien lopen. Beeeeeetje overkill op de outfit...


had je bij Placebo moeten weze, liepen alleen maar zulk soort figuren rond. 1 grote familie. Leuk, iedereen hetzelfde apart
  zondag 9 november 2003 @ 12:19:33 #83
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_14498520
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:00 schreef Tr0ublegum het volgende:
ik was er gister bij in Brussel, en ik moet zeggen dat ik er met gemengde gevoelens ben weg gegaan. Het optreden, de show opzich stond als een dijk, geluid was goed, en de band speelde prima.

Het publiek echter was zwaaar irritant, heel veel geduw (en niet op de leuke manier) en te veel kiddies die daardoor omvielen en waar je vervolgens over struikelt.
Het publiek was echt super enthousiast, beetje overdreven, zelfs het (redelijke) voorprogramma kreeg de hele tent los.

Tussen Cave In en Muse kreeg een stelletje idioten het geweldige idee om maar weer te gaan zitten , met als gevolg dat iedereen continu over hun heen dreigden te struikelen. Ik heb toen met een of andere Ierse kerel effe vriendelijk gevraagd of ze wilden opstaan (f-words included ).

Weet iemand trouwens waarom iedereen moest gaan zitten (in de arena) tot een half uur voor het begin? Echt heel maf allemaal. Sowieso, een uur voor het voorprogramma zat de hele zaal al vol, zijn ze in Belgie nu echt zo veel fanatieker als in nederland?


Ik sluit me hier (bijna) helemaal bij aan. Kijk dat je kan verwachten dat je vooraan staat dat er mensen tegen je aan duwen en springen weet ik ook wel, maar dit was gewoon irritant geduw, voordringen eigenlijk.

Ze hadden ook beter de stoelen als zitplaatsen kunnen verkopen, volgens mij was het nu gewoon voor iedereen vrije keuze, waardoor de tribunes half leef bleven en de rest dus ook op de overvolle zaal terecht kwamen. Bovendien was er geen voorvak, zodat mensen die laat kwamen zich toch nog naar voren konden beuken en alle druk op de eerste rij kwam te zijn.

Maar ja, het concert was goed en daar gaat het tenslotte om. Op zich ook best een goede zaal, alleen de organisatie kan nog wel wat beter. Security stelde weinig voor. Ik denk dat dat zitten voor het concert wel met de veiligheid te maken had. Ze wilden niet dat mensen een uur voor aanvang van het concert al begonnen met naar voren duwen.

Dat gebeurde nu 'pas' tijdens Cave In. Beetje vreemd, aangezien ik een van de weinigen was die het ook nog leuke muziek leek te vinden. Cd'tje is ook erg mooi, inclusief dvd en dat voor maar 5 euro. Moeten ze vaker doen.

Happiness... is not a fish that you can catch
pi_14498784
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:00 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Die gast heb ik ook zien lopen. Beeeeeetje overkill op de outfit...


volgens mij heb ik die ook gezien. vroeg me af wat t was.
Tap tap tap
pi_14499162
Brrr luister Sunburn weer ff.. gelijk kippevel.. mooi nummer is dat toch.
pi_14499246
Hehe ja, ik zag m al op Zuidplein, bij de Mac ergens en ik kwam er dus achter dat ik mijn kaartje was vergeten toen ik net van mijn appelgebakje genoot... heel dat appelgebakje was gelijk niet lekker meer Ik stond bij de Ahoy naast de groep mensen ipv erin... beetje jammer Jaja echt klepperdom Maar dus, had ik eindelijk mijn kaartje, hele tijd later... kom ik in de Ahoy en in de zaal staat hij naast me! Mn moeder zich een ongeluk rijden vanuit Zevenbergsche hoek naar mn huis en naar de Ahoy, zodat ik het voorprogramma niet zou missen... maar dat had ik achteraf gezien ook niet per se moeten zien, liever niet eigenlijk. Het was echt een jochie van 15 ofzo Ik vroeg aan m of hij die punten niet af moest doen... ik bedoel die waren wel 10 cm en hij staat naast me bij een rock concert, hij prikt je zo lek. Maar hij hoefde ze niet af te geven Beetje dom van de Ahoy meneertjes! Maar gelukkig geen last van gehad, heb me naar voren gedrongen Dat fouilleerjongetje was ook prachtig zeg durfde me niet zo goed te fouilleren ofzo
Delivered without an information leaflet
pi_14499295
Dat lichtgevende waterpistool wat hij als het ware als plectrum gebruikte, die actie vond ik ook zeer triest... Als het dan nog klonk, maar nee... Die lichtjes in Matthew's gitaar zijn wel gaaf!
Delivered without an information leaflet
pi_14499316
ik werd grondig gefouilleerd door een vrouw ik kreeg er een beetje rare gedachtes bij. het is niet zo dat ik er agressief uitzie ofzo en dan toch m'n tas en broekzakken aftasten... brrr
Tap tap tap
pi_14499522
Mja dat foullieren slaat nergens op..

"mag ik u even fouillieren?"
"nou vooruit"

Hij voelde ff op de plekken waar ik gsm en alles had zitten, maar ik had makkelijk een mes/pistool naar binnen kunnen smokkelen (mocht ik dat willen )

pi_14499539
Gelukkig lieten de foullieermensen mijn pepermunt gewoon zitten.
pi_14499579
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig lieten de foullieermensen mijn pepermunt gewoon zitten.
Niet wetend dat het een nitraat was
pi_14499660
Helaas kon ik niet naar Muse (6 nov.)
Dan zie ik ze wel op Pinkpop 2004
pi_14501934
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat lichtgevende waterpistool wat hij als het ware als plectrum gebruikte, die actie vond ik ook zeer triest... Als het dan nog klonk, maar nee... Die lichtjes in Matthew's gitaar zijn wel gaaf!
volgens mij is dat een speelgoed pistooltje met geluid, en de elementen van een gitaar pikken dat geluid op. Geeft heel raar effect.
Volgens mij heeft Muse dat ook gedaan met Bliss. Luister maar eens naar die demo. Dan experimenteerd hij ermee.
pi_14501961
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:18 schreef Molletje het volgende:
Mja dat foullieren slaat nergens op..

"mag ik u even fouillieren?"
"nou vooruit"

Hij voelde ff op de plekken waar ik gsm en alles had zitten, maar ik had makkelijk een mes/pistool naar binnen kunnen smokkelen (mocht ik dat willen )


Het fouilleren stelt over het algemeen weinig voor, bij het concert van de Rolling Stones zat een stel mensen voor mij en die hadden in een rugtas heel wat flesjes bier gestopt

Deze keer werd alleen mijn flesje drinken afgepakt

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14502063
Ik zit es door oude Muse mp3tjes te bladeren op me computer en kom nu achter het nummer Emergency. Zelfde dus als Apocalypse Please. Zo hoorde ik een vroege versie van Hysteria op Pinkpop 2002, en ook The Small print is al een oud nummer.

Dus niet alles is zo nieuw van Absolution..

pi_14502978
Maakt toch niks uit? Bijft goed
Delivered without an information leaflet
  zondag 9 november 2003 @ 16:26:10 #97
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14503557
nou, ook maar even een recensie van mijn kant.
ik heb de bladzijden in dit deel niet meer helemaal gelezen, in het vorige deel nog wel. het valt me op dat er maar 1 persoon (echoes) wat kritiek geeft.
kom op mensen, muse is een geweldige band, maar als je gewoon kritisch kijkt was het geen topoptreden. tuurlijk is het super om al die nummers lekker live te horen, dus zijn mensen snel geneigd te zeggen dat het helemaal te gek was. maar ik vond toch echt dat de mannen er niet bepaald zin in hadden. ze stortten zich niet in hun nummers, het werd niet met de beleving gespeeld die ze anders zo sterk maakt. op mij kwam het over als een 'moetje', het werd teveel als verplichting gespeeld. maar ik gun een band ook een off-day natuurlijk.

verder, voor het eerst de nummers van Absolution live gehoord, was over het algemeen prima. zelfs de nrs die ik wat minder vond klonken live leuker. heel jammer dat ze maar 2 nrs van Showbiz speelden.
het visuele was super, de beeldschermen gaven echt een extra aan het concert.

publiek ging bij de eerste tonen van Apocalypse Please al meteen uit zijn dak, meteen springen zonder dat er wat te springen viel. behoorlijk vervelend als je al direct ellebogen te verwerken krijgt. soms vraag ik me wel af of een publiek wel naar een band kijkt. of gaat het alleen om het springen/schoppen/stompen op een willekeurig ritme? op een of andere manier voelde ik me met mn 23 jaar vrij oud tussen die mensen.

het mooie einde met de ballonnen en de snipperkannonen heb ik jammergenoeg niet in het publiek kunnen meemaken, aangezien 4 nrs voor het einde mn vriendin een misstap ofzo maakte en het in dr rug schoot. ze viel behoorlijk weg en zat er dus niks anders op dan haar tussen de mensen door te banen naar de zijkant toe. na wat vocht vanaf daar de rest van het concert staan kijken. daarna nog naar de ehbo gegaan, maar die konden helaas weinig doen. na een uurtje rustig zitten toch maar naar huis gereden.
beetje anti-climax van het weerzien van een van de betere live-bands die ik ken, hoewel ze me deze avond wel wat teleurstelden. al met al was het natuurlijk wel weer erg leuk om ze te zien en vooral te horen.
tot op pinkpop dan maar...

i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14504977
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:26 schreef flaphead het volgende:
nou, ook maar even een recensie van mijn kant.
-knip-
Ik ben dit geheel met je eens
pi_14507409
Nemen jullie de volgende keer toch lekker zitplaatsen
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 9 november 2003 @ 19:30:42 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14507729
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:15 schreef Echoes het volgende:
Ik zit es door oude Muse mp3tjes te bladeren op me computer en kom nu achter het nummer Emergency. Zelfde dus als Apocalypse Please. Zo hoorde ik een vroege versie van Hysteria op Pinkpop 2002, en ook The Small print is al een oud nummer.

Dus niet alles is zo nieuw van Absolution..


in die periode waren ze begonnen met schrijven en experimenteren voor de volgende cd (Absolution dus..) en toen emergency gespeeld werd, is ook al gezegd dat het op de nieuwe cd kwam te staan! hetzlefde geld voor TSP.

blijft toch wel balen dat ik ze nog steeds niet live heb gezien!!!
heb wel de hullabaloo dvd en een aantal concerten via internet gedownload, maar er zelf bij zijn is volgens mij veeeeeeeeeel beter!!!

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14508020
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

in die periode waren ze begonnen met schrijven en experimenteren voor de volgende cd (Absolution dus..) en toen emergency gespeeld werd, is ook al gezegd dat het op de nieuwe cd kwam te staan! hetzlefde geld voor TSP.

blijft toch wel balen dat ik ze nog steeds niet live heb gezien!!!
heb wel de hullabaloo dvd en een aantal concerten via internet gedownload, maar er zelf bij zijn is volgens mij veeeeeeeeeel beter!!!


haha jaaaaaa
ach, je kan nog naar londen...

edit: bron

  zondag 9 november 2003 @ 20:04:34 #102
63900 xelzix
Get on with it!
pi_14508479
ik voel me nog steeds schuldig... ben geen muse fan (please don't kill me I can't help it! maar stond wel samen met Cherrylips vooraan op tenen te stampen van arrogante hockey huppelkutjes die niet geduwd wilden worden.... ) en de gedachte dat er ergens in nederland een muse fan huilend op de bank zat omdat hij/zij geen kaartje meer kon bemachtigen....

en hoewel ik geen muse fan ben moet ik toch zeggen:
geweldig concert
geweldige live band (kunnen veel bands nog een puntje aan zuigen)

kortom muse:

thank you Cherrylips for a lovely evening

I can resist everything but temptation.
pi_14508497
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:30 schreef qu63 het volgende:

[..]
wel balen dat ik ze nog steeds niet live heb gezien!!!
heb wel de hullabaloo dvd en een aantal concerten via internet gedownload, maar er zelf bij zijn is volgens mij veeeeeeeeeel beter!!!


Ik vind Hullabaloo beter hoor dan het concert in Ahoy..
pi_14509605
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:04 schreef xelzix het volgende:
ik voel me nog steeds schuldig... ben geen muse fan (please don't kill me I can't help it! maar stond wel samen met Cherrylips vooraan op tenen te stampen van arrogante hockey huppelkutjes die niet geduwd wilden worden.... ) en de gedachte dat er ergens in nederland een muse fan huilend op de bank zat omdat hij/zij geen kaartje meer kon bemachtigen....

en hoewel ik geen muse fan ben moet ik toch zeggen:
geweldig concert
geweldige live band (kunnen veel bands nog een puntje aan zuigen)

kortom muse:

thank you Cherrylips for a lovely evening


graag gedaan hoor. ik heb wel goeie smaak
Tap tap tap
  zondag 9 november 2003 @ 22:45:41 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14512243
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:05 schreef Echoes het volgende:

[..]

Ik vind Hullabaloo beter hoor dan het concert in Ahoy..


kan dat (helaas) niet vergelijken!!
bij hullabaloo heb je ook wel super geluid wat na ge-edit is, wat bij het concert in de Ahoy natuurlijk niet is
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14516310
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:09 schreef gekke_sandra het volgende:

Jo Punkchic.. jij was toch niet heel toevallig met een stel gothics en met zo'n gast met een enorm stekelig punkbandding om zijn nek en zwarte oogschaduw en een meisje met een roze netpanty truitje aan met alleen een bh eronder.. stond je bij dat groepje?


HALLO WA DENK JE WEL NI VAN MIJ!! IK EN GOTHICS GAAT NI SAMEN JAH!! SPOEL JE MOND MET ZEEP! HEEL VEEL ZEEP!
Het antwoord is dus neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!
pi_14516344
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:05 schreef gekke_sandra het volgende:

Mja, hij had roodachtig blondig bruinig haar niet zwart in ieder geval en zn haar was niet enorm lang, het hing niet over zn schouders heen maar hij was wel TE irritant Dat kan! Check je ff mn fotoboek. Ik was met een groep jongens en nog een meisje stond in het begin bij een groepje wat jongere meisjes die allemaal kunstjes met hun handen/tong aan het doen waren


Ik stond ni bij die meisjes.. maar bij zon rare belg die allemaal een caberatier na aan het doen was en waardoor ik steeds die dikke ass van haar tegen mij aan kreeg voor het concert ! En we hebben het over dezelfde wierde gast hoor, die stond aan het eind achter moi
pi_14518246
quote:
Op maandag 10 november 2003 08:15 schreef punkchic het volgende:

[..]

HALLO WA DENK JE WEL NI VAN MIJ!! IK EN GOTHICS GAAT NI SAMEN JAH!! SPOEL JE MOND MET ZEEP! HEEL VEEL ZEEP!
Het antwoord is dus neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!


gothic = Zwart
Zwart = bah
pi_14519029
Noue... ik stond met 2 goth meisjes te praten en mn vrienden stonden te lachen... "...je past r wel bij " omdat ik een zwart shirtje aanhad Ik ben dus geen goth... wat wel is ook maar de vraag... maarre -muse- stond jij nou schuin voor mij?!?! En kwamen die potten tussen ons in staan?
Delivered without an information leaflet
pi_14519059
.. wat is er nou wer mis met goths... mogen toch ook naar muse...? alles beter dan avrillekes...
Tap tap tap
pi_14519075
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:45 schreef qu63 het volgende:

[..]

kan dat (helaas) niet vergelijken!!
bij hullabaloo heb je ook wel super geluid wat na ge-edit is, wat bij het concert in de Ahoy natuurlijk niet is


buiten het geluid om, Muse is veeel energieker tijdens dat concert, en de nummers zijn veel bombastischer.
pi_14519420
Er is niks mis met goths... ik ben het zelf alleen niet... net als dat ik geen avril ben, iedereen vergelijkt me ermee maarre bedankt ennem het is logisch dat alles íets minder mooi is live... maar dat kan ook niet anders. Ik vind muse nog wel een van de bands die live de beste performance weggeeft... dus niet zo zeuren, anders moet je niet naar een concert komen
Delivered without an information leaflet
pi_14532707
Filmpjes van het concert: http://www.tienerfilmpjes.com
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14533623
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:10 schreef spacemangraig het volgende:
Filmpjes van het concert: http://www.tienerfilmpjes.com
mijn nieuwe wallpaper :)
pi_14534916
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:10 schreef spacemangraig het volgende:
Filmpjes van het concert: http://www.tienerfilmpjes.com
waarom heb ik geen beeld..?
Tap tap tap
pi_14535187
zijn er ook goede/scherpe foto's gemaakt?
pi_14535280
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:35 schreef Echoes het volgende:
zijn er ook goede/scherpe foto's gemaakt?
Mja die wil ik ook wel
pi_14535438
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

waarom heb ik geen beeld..?


wel divx codec downloaden he
pi_14536005
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:44 schreef keijz het volgende:

[..]

wel divx codec downloaden he


... waar...? (ik ben echt a-technisch...)
Tap tap tap
pi_14536010
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:39 schreef Molletje het volgende:

[..]

Mja die wil ik ook wel


had ik m'n fototoestel nou maar meegenomen
Tap tap tap
pi_14536381
idd..
hier die robot van muscle museum

pi_14537079
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:16 schreef Molletje het volgende:
idd..
hier die robot van muscle museum

[afbeelding]


oooh DIE robot!
Tap tap tap
pi_14537578
hij had trouwens een gaaf/mooi truitje aan
  maandag 10 november 2003 @ 22:16:55 #124
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14538335
tienerfilmpjes?!?
trouwens, ik vergat nog trouwens dat Endlessly hopelessly de mist in ging zeg. stonden ze wel mooi voor lul toen het DAT-je ineens uit de maat ging en zowel Dominic als Matthew in een muzikale brij kwamen. voor mij hét teken dat ze niet aan die semi-electronische nummertjes hadden moeten beginnen. een onstage dieptepunt voor een goede liveband.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14538361
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:54 schreef Echoes het volgende:
hij had trouwens een gaaf/mooi truitje aan
z'n zilveren manson gitaar was mooier
pi_14538385
Ik vind het een te strak truitje maar past wel bij hem, hij mag het en die robot had ik dus echt niet gezien
Delivered without an information leaflet
  maandag 10 november 2003 @ 22:19:08 #127
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14538419
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:15 schreef spacemangraig het volgende:
Nemen jullie de volgende keer toch lekker zitplaatsen
ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat bij dergelijke concerten de enige juiste plaatsen staanplaatsen zijn... maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat het publiek leuk is...
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  maandag 10 november 2003 @ 23:13:45 #128
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14540148
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:10 schreef spacemangraig het volgende:
Filmpjes van het concert: http://www.tienerfilmpjes.com
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  maandag 10 november 2003 @ 23:58:05 #129
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14541331
hier nog meer foto's!

klik op "klik hier" om het 3fm fotolog te openen

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14561168
Iemand al een bootleg van het concert gevonden?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14563669
moet je ff bij 3FM aankloppen voor opnames van het concert
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:50:19 #132
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14563768
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:24 schreef spacemangraig het volgende:
Iemand al een bootleg van het concert gevonden?
die kan je as vrijdag zelf maken. t concert word dan uitgezonden door 3fm van 22.00 tot 23.00 als t goed is
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14563861
Ik ga lekker ouderwets doen: opnemen op een bandje .
pi_14565861
vind ik altijd zo zonde heh, zenden ze het niet helemaal uit natuurlijk.
Net als die concerten van Lowlands en Pinkpop, allemaal onwijs goed beeld en geluids materiaal maar ze brengen het niet uit. Ik weet dat dat niet mag, maar tis wel zonde..
pi_14566394
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:11 schreef Echoes het volgende:
vind ik altijd zo zonde heh, zenden ze het niet helemaal uit natuurlijk.
Net als die concerten van Lowlands en Pinkpop, allemaal onwijs goed beeld en geluids materiaal maar ze brengen het niet uit. Ik weet dat dat niet mag, maar tis wel zonde..
ja idd zonde... mja wat doe je er tegen he
pi_14566450
posten op fok
pi_14566929
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga lekker ouderwets doen: opnemen op een bandje .
ik ga het op de computer opnemen
  dinsdag 11 november 2003 @ 23:01:23 #138
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14567298
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:48 schreef Jory het volgende:

[..]

ik ga het op de computer opnemen


zet dan ff een linkje oid!!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14567625
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 23:01 schreef qu63 het volgende:

[..]

zet dan ff een linkje oid!!!


eensch!
pi_14573020
Here's the setlist from the gig in Lyon, 10.11.03 :

Apocalypse Please
Hysteria
New Born
Sing For Absolution
Thoughts Of A Dying Atheist
Showbiz
Citizen Erased
Piano Interlude
Space Dementia
Endlessly
Feeling Good
Butterflies & Hurricanes
Micro Cuts
Sunburn
Forced In kenne we die?
Muscle Museum
The Groove
Time Is Running Out
Bliss
Plug In Baby
-----------------------------------
Blackout
Stockholm Syndrome

nou dit noem ik nou een verrassende setlist! Zonde dat ze dat in Ahoy niet speelden

  woensdag 12 november 2003 @ 12:37:28 #141
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_14575632
Forced In is een b-side. Staat ook op de Hullabaloo soundtrack (de cd dus, niet de dvd). In Brussel speelden ze ook een stukje van een b-side, volgens mij The Groove, voor Sunburn als ik het me goed herinner.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_14575779
Wie gaat er nou zitten bij een concert!? Dat is het domste wat je kan doen! Je wil toch die sfeer voelen en helemaal uit je dak gaan? Moet je vooral gaan zitten en besides als je zit kunnen die mensen naast en voor je ook irritant zijn... bv als ze gaan staan terwijl jij wil blijven zitten zie je geen klap meer

En wauw ik ga ook zeker luisteren! Opnemen op de computer is handig wil ik ook! Hoe doe je dat Zet anders inderdaad even een linkje!

Delivered without an information leaflet
  woensdag 12 november 2003 @ 14:40:01 #143
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14578878
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:48 schreef Jory het volgende:

[..]

ik ga het op de computer opnemen


Same here. Fijn op een CD-tje fikken.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_14583645
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:37 schreef OLP_Moose het volgende:
Forced In is een b-side. Staat ook op de Hullabaloo soundtrack (de cd dus, niet de dvd). In Brussel speelden ze ook een stukje van een b-side, volgens mij The Groove, voor Sunburn als ik het me goed herinner.
owja...vaag dat ze dat speelden ik ken dat nummer wel ja (heb Hullabaloo ook)
Push me in... zoiets gaat dat. Cool dat ze zoiets spelen. Dat is nou ECHT verrassend
pi_14587452
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:50 schreef Echoes het volgende:
Here's the setlist from the gig in Lyon, 10.11.03 :

Apocalypse Please
Hysteria
New Born
Sing For Absolution
Thoughts Of A Dying Atheist
Showbiz
Citizen Erased
Piano Interlude
Space Dementia
Endlessly
Feeling Good
Butterflies & Hurricanes
Micro Cuts
Sunburn
Forced In kenne we die?
Muscle Museum
The Groove
Time Is Running Out
Bliss
Plug In Baby
-----------------------------------
Blackout
Stockholm Syndrome

nou dit noem ik nou een verrassende setlist! Zonde dat ze dat in Ahoy niet speelden


In Rotterdam speelden ze slechts 19 nummers en in Lyon 21 en ook nog Showbiz.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14591859
Here's the setlist from the gig in Marseille, 11.11.03 :

Apocalypse Please
Hysteria
New Born
Sing For Absolution
Thoughts Of A Dying Atheist
Uno
Citizen Erased
Piano Interlude
Space Dementia
Endlessly
Feeling Good
Butterflies & Hurricanes
Micro Cuts
Sunburn
Muscle Museum
Bliss
Forced In
Time Is Running Out
Plug In Baby
-----------------------------------
Blackout
Stockholm Syndrome

tjah ze hebben ons dus echt tekort gedaan in Ahoy. En dan nog op het end zeggen dat ze onwijs gaaf vinden om hier te zijn ofzo. Allemaal beetje nep dus.
Ik had iets meer verwacht met zo'n groot concert..

pi_14596929
Niet zeure... ze moesten eerder stoppen omdat ze mij moesten ontmoeten na de show..en ze moesten nog effe de nodige voorbereidingen treffen (chocolaatjes neerzetten...effe douche )
pi_14598041
dus tis jouw schuld!

*belt knokploeg*

pi_14602049
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:31 schreef Echoes het volgende:
tjah ze hebben ons dus echt tekort gedaan in Ahoy. En dan nog op het end zeggen dat ze onwijs gaaf vinden om hier te zijn ofzo. Allemaal beetje nep dus.
Ik had iets meer verwacht met zo'n groot concert..
zeur toch niet zo joh, het was geweldig! en ik wil echt neit zeggen dat door een paar liedjes die ze in andere steden wel speelden het meteen veel minder was... forced in en microcuts vind ik zowieso wat mindere nummers van hun, dus maar beter ook dat ze die niet speelden
pi_14608853
niet zeuren? Ik betaal 35 euro voor een kaartje. Ik moet bijna 2 uur rijden. Dan ga ik er wel vanuit dat ik er ook wat voor terug krijg. En ook al was het onwijs goed. Het was wel erg standaard. Geen verrassingen. En tis jammer dat ze dan paar dagen later wel doen.
pi_14609515
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:50 schreef Echoes het volgende:
niet zeuren? Ik betaal 35 euro voor een kaartje. Ik moet bijna 2 uur rijden. Dan ga ik er wel vanuit dat ik er ook wat voor terug krijg. En ook al was het onwijs goed. Het was wel erg standaard. Geen verrassingen. En tis jammer dat ze dan paar dagen later wel doen.
35 euro? ik 21
  donderdag 13 november 2003 @ 17:30:08 #152
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14609946
ik 50...
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14624170
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:02 schreef keijz het volgende:

[..]

zeur toch niet zo joh, het was geweldig! en ik wil echt neit zeggen dat door een paar liedjes die ze in andere steden wel speelden het meteen veel minder was... forced in en microcuts vind ik zowieso wat mindere nummers van hun, dus maar beter ook dat ze die niet speelden


Micro Cuts vind ik wel een leuk nummer en ook Hyper Music, Showbiz, Fillip, Megalomania, Hate this & I'll love you, Sober. Toch jammer dat ze niet één of twee van die nummers gespeeld hebben.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14629010
IDD, wij zaten ook de hele tijd te wachten op Hypermusic
pi_14629136
ik wil even zeggen:
mensen die muse prachtig vinden...zijn gewoon slim. als je die muziek SNAPT.
ik ben er zelf ook helemaal weg van. Prachtig al die klassieke invloeden die hij erin gooit , zoveel emotie, zoveel gevoel.
pi_14630050
Waarvoor waren die mannetjes eigenlijk die met touw ladders op die speakers klommen? Gingen die filmen oid?
pi_14630713
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:05 schreef Molletje het volgende:
Waarvoor waren die mannetjes eigenlijk die met touw ladders op die speakers klommen? Gingen die filmen oid?
volgens mij doen die iets met t licht daarboven. is bij vrijwel elk concert zo.
Tap tap tap
pi_14630878
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:05 schreef Molletje het volgende:
Waarvoor waren die mannetjes eigenlijk die met touw ladders op die speakers klommen? Gingen die filmen oid?
die hebben van die grote beweegbare spots die op de bandleden zijn gericht zodat ze altijd in het licht staan.
pi_14634567
Vanavond allemaal 3fm live luisteren om 22.00 uur.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14634634
ben benieuwd. Zullen de helft natuurlijk wel niet uitzenden.
pi_14635733
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:32 schreef spacemangraig het volgende:
Vanavond allemaal 3fm live luisteren om 22.00 uur.
Ik heb net een ouderwets cassettebandje gekocht
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:20:29 #162
60682 Flora_Ruk
ph33r het engeltje !!!!!
pi_14636284
Mjah ik wil het opneme op me pc maar kweet nie hoe k da voor mekaar moet krijge
Lalala...lang leve Campina DRINKVLA ...:^)
Wat een feest
pi_14637721
Mn moeder gaat het opnemen met bandje, maar kan je et niet @ internet beluisteren oid?
pi_14637790
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:32 schreef spacemangraig het volgende:
Vanavond allemaal 3fm live luisteren om 22.00 uur.
wedden dat ik t vergeet?
Tap tap tap
  vrijdag 14 november 2003 @ 17:11:53 #165
60682 Flora_Ruk
ph33r het engeltje !!!!!
pi_14637936
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:02 schreef Molletje het volgende:
Mn moeder gaat het opnemen met bandje, maar kan je et niet @ internet beluisteren oid?
Jwel via de 3fm site kun je volgens mij gewoon luistere..
Lalala...lang leve Campina DRINKVLA ...:^)
Wat een feest
pi_14637960
Ik kreeg net de eerste sms van 3FM de volgende nummers zullen vanavond te horen zijn:

Feeling Good
Citizin Erased
Piano Interlude

de overige nr's komen in het volgende SMSje

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14638030
Butterflies and hurricanes, the small print, sunburn, muscle museum, bliss, time is running out, plug in baby en afsluitend stockholm syndrome.

Eat your heart out, TalkShowHost, .

Is it washable?
pi_14638081
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:15 schreef Uncle_Sam het volgende:
Butterflies and hurricanes, the small print, sunburn, muscle museum, bliss, time is running out, plug in baby en afsluitend stockholm syndrome.

Eat your heart out, TalkShowHost, .


Mmm ik had net de computer uitgezet om te gaan eten

Sunburn

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14640237
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:06 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Ik heb net een ouderwets cassettebandje gekocht


Dat ben ik helemaal vergeten, kijken of ik er nog één kan vinden. Waarschijnlijk is het morgen toch wel ergens op het net te vinden.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14640316
zo ik kreeg net een mailtje van muse
quote:
Dear all,

Hope you are doing well. To those that have come to see and support us on our current European Tour, thanks very much. So far the gigs have been great and the fans a pleasure to be playing to. The amount of support and encouragement we have had from those that have come to the shows has been mind blowing, and with each different city we play in bringing its own special vibes, this tour is really coming to life.

There have been some crazy gigs so far; Milan, Geneva, Lyon, Berlin and Brussels really kicked off, but saying that, every gig has been individually cool in its own way. One that jumps to mind was The Mayor of Florence coming to see our show, then inviting us to his Palace the day after for a guided tour and some fine wines. There was also 'Ice' from 'Transylvania', who throughout Italy took us to his rock/goth bars and forced us to party every night with a collection of
people that can only be described as difficult to describe. They were really good nights, and we did some recovering in Florie, France with a spot of wine-tasting and a look at the local, beautiful vineyards.

So it's all cool out on tour, hope to see you at a show some time soon. We've added some new dates in Iceland, Japan, Australia and New Zealand which we are really looking forward to. Hysteria is in the shops on December 1st, all 3 formats
are well worth checking out.

Cheers, take care.

MUSE


pi_14640624
Ik neem het concert vanavond op met WM recorder, als meerdere mensen het doen, kunnen we de beste op internet zetten *kuch* en verbootleggen*kuch*
pi_14641013
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:10 schreef Random_hero het volgende:
Ik neem het concert vanavond op met WM recorder, als meerdere mensen het doen, kunnen we de beste op internet zetten *kuch* en verbootleggen*kuch*
Mja graag, ik zal ook wel wat proberen.
pi_14641157
omg wat heb ik een zin om het concert vanavond nog een keer te horen
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14642961
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:10 schreef Random_hero het volgende:
Ik neem het concert vanavond op met WM recorder, als meerdere mensen het doen, kunnen we de beste op internet zetten *kuch* en verbootleggen*kuch*
ik heb geen idee hoe dat moet... ben een ramp met pcs...
Tap tap tap
pi_14643676
jammer dat je dmv radio altijd veel kwaliteitsverlies hebt. We zouden de mastertapes van 3FM moeten kunnen bemachtigen
pi_14643761
Ik neem het concert op cassette op en dan sluit ik het cassettedeck wel ff aan op de computer

Als ik ooit een keer tijd heb

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14644209
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 21:06 schreef TalkShowHost het volgende:
Ik neem het concert op cassette op en dan sluit ik het cassettedeck wel ff aan op de computer

Als ik ooit een keer tijd heb


Je maakt maar tijd.
Ik kan niet wachten, tape staat al klaar.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14644266
Yeah, Citizen Erased komt! Top!
pi_14644425
woei nog minder dan 20 minuten wachten
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14644542
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 17:11 schreef Flora_Ruk het volgende:

[..]

Jwel via de 3fm site kun je volgens mij gewoon luistere..


Zodra er een direct linkje komt dan staat ie wel in dit topic neem ik aan?
Ik hou van mijn Sweety!
  vrijdag 14 november 2003 @ 21:55:42 #181
60682 Flora_Ruk
ph33r het engeltje !!!!!
pi_14644714
Ik luister het nu gewoon via de site 3fm.nl en dan zo bovenaan erges
Lalala...lang leve Campina DRINKVLA ...:^)
Wat een feest
pi_14644928
Aaaaah ze kunnen momenteel niet streamen via de website

[Dit bericht is gewijzigd door DMaarten op 14-11-2003 22:06]

Ik hou van mijn Sweety!
pi_14644945
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 21:55 schreef Flora_Ruk het volgende:
Ik luister het nu gewoon via de site 3fm.nl en dan zo bovenaan erges
'Helaas kan de stream niet worden doorgegeven blablabla'... lekker dan!
Ze zullen wel niet willen dat ik 't direct van internet op mn computertje opneem
pi_14645009
dammit
kaffers
kan 3fm ook zo even snel niet op mn radio vinden... hoor nu stacie orrico.
Tap tap tap
pi_14645053
Hij doet 't inderdaad niet, via internet . Nou ja, ik luister nu gewoon op de radio .
pi_14645064
oh hehe, kwaliteit is ook om van te janken
Tap tap tap
pi_14645119
aaaaarg. zit ik helemaal klaar met mijn total recorder
en mijn tuner is in de reperatie, mis het dus volledig

* Tonton doet nu even gebedje dat iemand er een leuke mp3 van weet te bakken

  vrijdag 14 november 2003 @ 22:15:40 #188
60682 Flora_Ruk
ph33r het engeltje !!!!!
pi_14645186
skkls gelukkig staat de radio gewoon aan dus hoor ut toch wel
Lalala...lang leve Campina DRINKVLA ...:^)
Wat een feest
pi_14646285
lol welke fokker zocht annabel ook alweer?
Tap tap tap
  vrijdag 14 november 2003 @ 22:56:33 #190
60682 Flora_Ruk
ph33r het engeltje !!!!!
pi_14646319
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 22:55 schreef CherryLips het volgende:
lol welke fokker zocht annabel ook alweer?
Da was toch tom_tom
Lalala...lang leve Campina DRINKVLA ...:^)
Wat een feest
pi_14646396
hahaha, goeie actie .

Verder beetje kutkwaliteit idd, wel grappig die balonnen tijdens Plug in Baby. Jammer dat ze New Born en Hysteria niet hebben gedraaid.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  vrijdag 14 november 2003 @ 23:01:48 #192
19231 Basze
Lap Sap, mijn broek is te krap
pi_14646456
Volgens mij was dit topic wel wat voor Salmiaklul, die is tenslotte ook verzot op Muse...

Wel lachen, ut ventje...

Wist ik maar wie ik was, waar ik wie ben, en waarom ik daar dan ben...
pi_14651617
Ik heb het van begin tot end geluisterd. Was best aardig. Feeling Good was echt onder niveau slecht
Verder vond ik de hele show ook op de radio beetje matig overkomen. Vergeleken met Hullabaloo en het optreden van Lowlands 2001 is het echt minder. Wel een leuk 'nieuw' nummer ontdekt. Namelijk The Small Print! Verder vond ik het ook jammer dat ze bijna alleen maar de hits draaiden (plug in baby, bliss etc) Die kenne we nou al wel, ik had liever nog Hysteria, Black out, Apocalypse please gehoord enzo. Nummers van het nieuwe album dus.

En is Annabel al gevonden?! Wat leuk dat die oproep op de radio kwam. Die gast loopt hier toch ook op fok rond?!?!

pi_14651661
ik heb het GVD niet op kunnen nemen opdat de stroom uitviel hopelijk komtie snel online!
pi_14651771
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 10:29 schreef Echoes het volgende: ik had liever nog Hysteria, Black out, Apocalypse please gehoord enzo. Nummers van het nieuwe album dus.
Die hebben ze ook gespeeld, alleen werd het niet op de radio uitgezonden ivm tijdgebrek.

En ik wil ook algemeen even toevoegen dat de slechte kwaliteit van de radiouitzending helemaal geen recht doet aan het fantastische concert dat ze gaven

Ik hou van mijn Sweety!
pi_14652373
Bah, ik had mijn streamrecorder al helemaal klaar gezet... Halen ze de stream (expres) offline
pi_14655469
Ik ben het vergeten.... *slaat zichzelf voor dr hoofd* .... owwwww .... iemand?.... heeft iemand het opgenomen?
Delivered without an information leaflet
pi_14655554
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben het vergeten.... *slaat zichzelf voor dr hoofd* .... owwwww .... iemand?.... heeft iemand het opgenomen?
Op cassette ja. Maar daar heb jij niks aan.
pi_14655634
Ik heb gister ook geluisterd naar de 3fm uitzending, en vond het ondanks de kwaliteit van de uitzending en het feit dat ik zelf niet bij het concert was , wel gaaf .

Verder heb ik het ook opgenomen , maar ik weet niet of het is toegestaan om radio opnames hier te posten.

Als iemand geïnteresseerd is, kan je me mailen .
(pjotrk83@hotmail.com)

pi_14656262
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 10:44 schreef DMaarten het volgende:

[..]
Die hebben ze ook gespeeld, alleen werd het niet op de radio uitgezonden ivm tijdgebrek.


ik weet het, ik was bij het concert
pi_14662065
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:32 schreef pjotrk het volgende:
Als iemand geïnteresseerd is, kan je me mailen .
(pjotrk83@hotmail.com)
gedaan en echt je bent
pi_14662365
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:29 schreef keijz het volgende:

[..]

gedaan en echt je bent


eensch

pi_14662404
* geniet nu van b&h
pi_14662853
Ik heb vandaag eindelijk de Hullabaloo dvd gekocht. Eén woord: geweldig!! Op het eind slaan ze al hun instrumenten aan goort Ook leuk om de nummers die ik al van de Hullaboo soundtrack ken nu eens live te zien. En natuurlijk de nummers die ik nog nooit live heb gezien/gehoord: Uno, Cave en Unintended. Het publiek gaat trouwens helemaal uit z'n dak. Op Pinkpop ga ik ook crowdsurfen
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14663316
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:05 schreef spacemangraig het volgende:
Op Pinkpop ga ik ook crowdsurfen
Maar dat mag niet .
pi_14663687
quote:
Op donderdag 13 november 2003 10:02 schreef Echoes het volgende:
dus tis jouw schuld!

*belt knokploeg*


juist! hahaha lol
pi_14671941
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:05 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk de Hullabaloo dvd gekocht. Eén woord: geweldig!!
vergeleken met Hullabaloo was het concert in Ahoy toch echt minder of niet?
pi_14672809
quote:
Op zondag 16 november 2003 11:07 schreef Echoes het volgende:

[..]

vergeleken met Hullabaloo was het concert in Ahoy toch echt minder of niet?


bij hullabaloo vond ik de beleving van muse beter.. de muziek eigelijk hetzelfde
pi_14674054
quote:
Op zondag 16 november 2003 11:07 schreef Echoes het volgende:

[..]

vergeleken met Hullabaloo was het concert in Ahoy toch echt minder of niet?


ja zeker! maar dat is denk ook wel aardig ge-edit allemaal. En ze wisten natuurlijk van te voren dat het op DVD zou komen.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14675045
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:05 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk de Hullabaloo dvd gekocht. Eén woord: geweldig!! Op het eind slaan ze al hun instrumenten aan goort Ook leuk om de nummers die ik al van de Hullaboo soundtrack ken nu eens live te zien. En natuurlijk de nummers die ik nog nooit live heb gezien/gehoord: Uno, Cave en Unintended. Het publiek gaat trouwens helemaal uit z'n dak. Op Pinkpop ga ik ook crowdsurfen
Via Kazaa heb ik ooit een video-opname gedownload waarin ze na het nummer Showbiz de versterkers en de gitaar ook nog van de pier het water ingooiden
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14675767
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:01 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Via Kazaa heb ik ooit een video-opname gedownload waarin ze na het nummer Showbiz de versterkers en de gitaar ook nog van de pier het water ingooiden


milieuvervuilers
  zondag 16 november 2003 @ 16:02:08 #212
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14677319
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:32 schreef pjotrk het volgende:
Als iemand geïnteresseerd is, kan je me mailen .
(pjotrk83@hotmail.com)
check je mail!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14678053
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:13 schreef spacemangraig het volgende:

[..]
ja zeker! maar dat is denk ook wel aardig ge-edit allemaal. En ze wisten natuurlijk van te voren dat het op DVD zou komen.


ge-edit in de zin van? De geluidskwaliteit wat omhoog. Voor de rest toch niets. Matt geeft zich helemaal tijdens dat optreden en dat zou je vrijwel altijd moeten doen lijkt mij.
pi_14679847
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:02 schreef qu63 het volgende:

[..]

check je mail!


*gedaan*

en mailtjes gestuurd

pi_14681058
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:04 schreef pjotrk het volgende:

[..]

*gedaan*

en mailtjes gestuurd


je kan het best wel hier posten toch...?
pi_14681218
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:41 schreef Echoes het volgende:

[..]

ge-edit in de zin van? De geluidskwaliteit wat omhoog. Voor de rest toch niets. Matt geeft zich helemaal tijdens dat optreden en dat zou je vrijwel altijd moeten doen lijkt mij.


Denk niet dat dat altijd kan, als je zo vaak optreedt. Ik vond ze in Ahoy' trouwens best energiek hoor alleen niet zo energiek als op de DVD.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14681795
grijns ik heb het opgenomen op m'n pjoeter grijns

see you at pinkpop

* GRIJNS

  zondag 16 november 2003 @ 19:33:14 #218
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14681872
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:04 schreef pjotrk het volgende:

[..]

*gedaan*

en mailtjes gestuurd


dank je!!
* qu63 geniet nu van concert
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14691108
hiero een paar pic van de backstage met Muse van mij en Marianne*)



Matt die mijn postertje (die groter is dan een deur!) is aan het signeren

Dom en Chris die mijn postertje aan het signeren sijn!

pi_14691119
quote:
Op maandag 17 november 2003 07:44 schreef punkchic het volgende:
hiero een paar pic van de backstage met Muse van mij en Marianne*)

[afbeelding]
[afbeelding]
Matt die mijn postertje (die groter is dan een deur!) is aan het signeren
[afbeelding]
Dom en Chris die mijn postertje aan het signeren sijn!
[afbeelding]
[afbeelding]


* jaloers is..*
  maandag 17 november 2003 @ 11:50:18 #221
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_14695314
quote:
Op maandag 17 november 2003 07:50 schreef Jory het volgende:

[..]

* jaloers is..*


* mee eens is..*
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_14707758
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

* mee eens is..*


me too

maar. ik heb via via een capture van het 3fm concert gekregen van iemand. Klopt het dat deze niet langer duurt dan 50 minuten (het echte concert duurde ruim 2 uur)?

pi_14707854
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:58 schreef onanymous het volgende:

[..]

me too

maar. ik heb via via een capture van het 3fm concert gekregen van iemand. Klopt het dat deze niet langer duurt dan 50 minuten (het echte concert duurde ruim 2 uur)?


ja.. allebei te kort
pi_14707927
Ik vond die poster er bij de merchandise al zo groot uitzien . Wat zijn de afmetingen ongeveer precies?
pi_14708323
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:02 schreef keijz het volgende:

[..]

ja.. allebei te kort


Ik vond idd dat dit concert als 1 van de weinigen met 2 uur echt te kort was idd . Normaal is t na 2 uur echt mooi geweest dan ben je schor van 't zingen en kapot van het springen maar bij muse bleef de energie maar toestromen
pi_14709104
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:17 schreef onanymous het volgende:

[..]

Ik vond idd dat dit concert als 1 van de weinigen met 2 uur echt te kort was idd . Normaal is t na 2 uur echt mooi geweest dan ben je schor van 't zingen en kapot van het springen maar bij muse bleef de energie maar toestromen


ze hadden ook nog wel 2 uur aan goede liedjes
pi_14709414
ik ben r ook geweest... ze hadden wat mij betreft nog wel meer nummers mogen spelen! T was geweldig!!! Helaas helaas hadden wij (ik) zitplaatsen... De staanplaatsen waren al uitverkocht... volgende keer definatly staanplaatsen! Maar desondanks haddik t niet willen missen!!!
Get Up, Stand Up, Move On, I've Got Something to Say...!
pi_14711862
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond die poster er bij de merchandise al zo groot uitzien . Wat zijn de afmetingen ongeveer precies?
de poster die ik had was niet te koop maar hij is ongeveer 1.80 hoog en 1.60 breed ofsow!! en jah het was echt heel erg vetjes hoor die meet and greet! jullie hebbe wa gemist
pi_14711929
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:52 schreef punkchic het volgende:

[..]

de poster die ik had was niet te koop maar hij is ongeveer 1.80 hoog en 1.60 breed ofsow!! en jah het was echt heel erg vetjes hoor die meet and greet! jullie hebbe wa gemist


Shut up you...
pi_14712100
hahaha leuk hoor al die mensjes gek maken
pi_14715723
quote:
Op maandag 17 november 2003 20:58 schreef punkchic het volgende:
hahaha leuk hoor al die mensjes gek maken
nou mij niet hoor

grrrrr gvd!!

pi_14718137
er bestaan btw ook mensen die dagelijks spontane woedeaanvallen krijgen, omdat ze én het concert gemist hebben én er vandaag achter zijn gekomen dat Pinkpop, waar Muse waarschijnlijk wel te vinden is, midden in mijn fokking examens valt!! Whraaaaaaaaaaaaaaaah...
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:23:19 #233
60682 Flora_Ruk
ph33r het engeltje !!!!!
pi_14722683
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:43 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
er bestaan btw ook mensen die dagelijks spontane woedeaanvallen krijgen, omdat ze én het concert gemist hebben én er vandaag achter zijn gekomen dat Pinkpop, waar Muse waarschijnlijk wel te vinden is, midden in mijn fokking examens valt!! Whraaaaaaaaaaaaaaaah...
Dan voel je je genaaid
Lalala...lang leve Campina DRINKVLA ...:^)
Wat een feest
pi_14730902
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:43 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
er bestaan btw ook mensen die dagelijks spontane woedeaanvallen krijgen, omdat ze én het concert gemist hebben én er vandaag achter zijn gekomen dat Pinkpop, waar Muse waarschijnlijk wel te vinden is, midden in mijn fokking examens valt!! Whraaaaaaaaaaaaaaaah...
gelukkig ben ik wel naar het concert geweest.. maar ik zit ook met hetzelfde probleem met Pinkpop!! kunnen ze die f*cking examens ni verzetten ofsow!!! arghhhhh
pi_14736444
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:18 schreef punkchic het volgende:
<blockquote>gelukkig ben ik wel naar het concert geweest.. maar ik zit ook met hetzelfde probleem met Pinkpop!! kunnen ze die f*cking examens ni verzetten ofsow!!! arghhhhh
nee dat kunnen ze niet
pi_14742118
damn
  donderdag 20 november 2003 @ 23:49:18 #237
52878 tummus
ik ben.. nieuw
pi_14804329
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:43 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
er bestaan btw ook mensen die dagelijks spontane woedeaanvallen krijgen, omdat ze én het concert gemist hebben én er vandaag achter zijn gekomen dat Pinkpop, waar Muse waarschijnlijk wel te vinden is, midden in mijn fokking examens valt!! Whraaaaaaaaaaaaaaaah...
what's the big deal!
je laat muse toch nie schieten voor je examens
"Ignorance is bliss"
pi_14825176
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:43 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
er bestaan btw ook mensen die dagelijks spontane woedeaanvallen krijgen, omdat ze én het concert gemist hebben én er vandaag achter zijn gekomen dat Pinkpop, waar Muse waarschijnlijk wel te vinden is, midden in mijn fokking examens valt!! Whraaaaaaaaaaaaaaaah...
Hehehe zodra officieel is vastgelegd dat Muse naar Pinkpop komt dan gaat deze dame mooi wel heen want ze heeft het concert wél gemist dus Pinkpop mist ze mooi niet
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  vrijdag 21 november 2003 @ 22:46:45 #239
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_14830516
Godver !!, ik zit al een tijdje in Zuid-Afrika en had ook echt wel naar het concert willen gaan

Weet iemand of zo ook nog naar Zuid-Afrika komen ?
Ik zit hier tot mei 2004

pi_14961522
Arme jij! Ik zal ze als ik ze zie naar Afrika schoppen!
Delivered without an information leaflet
  donderdag 27 november 2003 @ 01:03:34 #241
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14961690
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:21 schreef Remmy het volgende:
Op MuscleMuse.com is ook te lezen dat het concert vanavond op Mtv zou worden uitgezonden om 24:00.
Ben benieuwd!

Grtz,
Remmy


Dat was dus 7 november... Op de mtv.nl website stond ook dat ze het gingen uitzenden. En wat zie je vervolgens... Destiny's Child

Heeft iemand het concert al een keer langs zien komen op MTV? Of wie weet wanneer het wél uitgezonden gaat worden?

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_14965854
voglens mij nooit want er waren geen camera's bij..(behalve die op het podium liepen die voor de videowalls filmden)
pi_14968800
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:57 schreef Echoes het volgende:
voglens mij nooit want er waren geen camera's bij..(behalve die op het podium liepen die voor de videowalls filmden)
MIsschien stonden er achterin de zaal wel camera's

Bij Radiohead heb ik ook geen camera gezien, terwijl stukjes van het concert wel op tv bij NOVA zijn geweest.

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14968878
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:48 schreef TalkShowHost het volgende:
Bij Radiohead heb ik ook geen camera gezien, terwijl stukjes van het concert wel op tv bij NOVA zijn geweest.
En bij MTV. Baggerkwaliteit, maar toch.
pi_14973978
bij Radiohead stonden ze bij de mengtafels met camera(s)
pi_14975916
Muse is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeel goed .
pi_14977167
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:32 schreef Salmiaklul het volgende:
Muse is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeel goed .
wie?
  donderdag 27 november 2003 @ 18:11:58 #248
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14978634
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:57 schreef Echoes het volgende:
voglens mij nooit want er waren geen camera's bij..(behalve die op het podium liepen die voor de videowalls filmden)
Ik vond het best veel voor alleen een video-wall. En wat zou dan de reden zijn geweest voor de Cinevideo meercamera-OBV die buiten stond?
En anders zouden ze het toch ook niet op MTV.nl en die ene muse-site zetten?
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_14980043
quote:
Op donderdag 27 november 2003 18:11 schreef Sjaakman het volgende:

[..]
die ene muse-site


welke musesite???
  vrijdag 28 november 2003 @ 00:38:05 #250
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14990466
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:07 schreef keijz het volgende:

[..]

welke musesite???


Check mijn andere post een paar posts hierboven...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_16498752
een aantal weken later en ik begin het album steeds beter te vinden. Ook de titel vind ik beter nu ik weet wat ie betekend.
Favorieten, The Small Print, Hysteria.

Ik vond ook nog een mp3'tje tussen mijn demo's genaamd Get A Grip. Geweldig nummer, met een gillende matt die er alle emoties uit gooit. Is die ook op single verschenen ofzo (als B-kant?). Download als je hem niet kent!!

Ik kan er nog steeds niet bij dat de 2 live concerten (melkweg en ahoy) zo ontzettend kut waren terwijl ze op cd, dvd, live mp3's zo ontzettend goed zijn. (zo niet de beste van de wereld op dit moment)

Muse

pi_16498805
Hoe hard ik het ook probeer, ik kan Ahoy gewoon niet kut vinden.

En dan eind mei. De revanche op Pinkpop!

pi_16498827
Oh ja, en de nieuwe single wordt Butterflies & Hurricanes. Prima keuze, al zeg ik het zelf.

Ruled By Secrecy zou ook een mooie single zijn, maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.

pi_16498917
idd prima keuze Butterflies & Hurricanes
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:40:20 #255
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_16499721
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ruled By Secrecy zou ook een mooie single zijn, maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.
helaas niet nee, lied is echt super!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_16500450
Vol .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')