abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14448799
Ik wil graag een eend als huisdier hebben maar ik kan geen fatsoenlijke websites vinden met informatie hierover. Ik heb 't al gevraagd bij de locale dierenwinkel, maar die weten alleen wat over ratten/vogels/katten/honden/vissen. Ik heb wel wat sites gevonden maar die zijn in 't engels en geven maar weinig nuttige informatie.
Ik zou dus graag willen weten of er hier op 't fok forum mensen zijn die een eend als huisdier hebben, iemand kennen die een eend heeft of dat er iemand is die een goeie nederlandse website weet met informatie of 't houden van een eend.

You're next!
pi_14448872
graag serieuze reacties... die kerst grapjes zijn een beetje te voor de hand liggend...

-zijn al weggehaald-

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 07-11-2003 18:41]

You're next!
pi_14448915
Mijn moeders buurvrouw heeft een jong eendje uit de sloot gejat en heeft deze thuis zitten, samen met twee honden. Het beestje zit in een kooi met een beetje water erin. De eend schijt het hele huis onder, want eenden laten alles lopen.
Ik zou het niet doen, voor jezelf niet en voor de eend niet. Een eend moet kunnen zwemmen en dat kun je hem niet thuis aanbieden.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  vrijdag 7 november 2003 @ 01:17:44 #4
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_14448936
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:14 schreef Afstandsbediening het volgende:
graag serieuze reacties... die kerst grapjes zijn een beetje te voor de hand liggend...
Eend in GC = kersteend
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
pi_14449102
Ik zou zeggen: veel Friends kijken
  vrijdag 7 november 2003 @ 01:40:29 #6
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_14449302
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:26 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik zou zeggen: veel Friends kijken
Dat is niet echt hoor!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_14449319
Wat wil je dan doen, een grote overdekte vijver.
Je krijgt zo'n beest namelijk niet zindelijk zoals hierboven al iemand zei, dus voor binnengebruik lijkt ie me niet echt handig.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 01:45:55 #8
47213 ArmaniMania
pi_14449359
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:42 schreef Fixxxer het volgende:
Wat wil je dan doen, een grote overdekte vijver.
Je krijgt zo'n beest namelijk niet zindelijk zoals hierboven al iemand zei, dus voor binnengebruik lijkt ie me niet echt handig.
Misschien bedoelt ie een opzet-eend..

Dierenbeul

† In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 01:46:46 #9
47213 ArmaniMania
pi_14449371
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:45 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ie een opzet-eend..

Dierenbeul

Ohw, dit topic staat niet meer in Ovjl of zoiets
pi_14449462
leuk of flauw maar bovendien offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 07-11-2003 18:40]

i will await death long before death awaits me
  vrijdag 7 november 2003 @ 01:57:10 #11
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_14449479
dat kan prima
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_14449586
Ja hoor un eendenbillies om en klaar is kees de eend.. no prob at all
zucht
pi_14465217
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:10 schreef Afstandsbediening het volgende:
... of dat er iemand is die een goeie nederlandse website weet met informatie of 't houden van een eend.

Ik ging even voor je zoeken...en ik kwam alleen maar FOK-websites tegen van het forum
Me fail English? That's un-possible!
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:48:31 #14
42399 Deliverance
overwegend positief
pi_14465411
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:10 schreef Afstandsbediening het volgende:
Ik wil graag een eend als huisdier hebben maar ik kan geen fatsoenlijke websites vinden met informatie hierover. Ik heb 't al gevraagd bij de locale dierenwinkel, maar die weten alleen wat over ratten/vogels/katten/honden/vissen. Ik heb wel wat sites gevonden maar die zijn in 't engels en geven maar weinig nuttige informatie.
Ik zou dus graag willen weten of er hier op 't fok forum mensen zijn die een eend als huisdier hebben, iemand kennen die een eend heeft of dat er iemand is die een goeie nederlandse website weet met informatie of 't houden van een eend.

Een eend als huisdier Alleen als je een vijver hebt natuurlijk. Die hoeft niet groot te zijn. Dit wordt veel gedaan met zgn. siereenden zoals de amerikaanse smient, mandarijneend, carolina-eend enz. Echter willen deze nog wel eens ontsnappen.
Een eend zonder water vind ik dierenmishandeling en getuigd van bijzondere arrogantie en domheid omdat zo'n beest toch je huis onderschijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')