Kan iemand me vertellen wanneer die vreselijke real-life Big Diet () is afgelopen???
(geef mij maar BB)
Ik heb trouwens weer eens gekeken vanavond en op de één of andere manier toch een beetje het idee dat het afvallen niet erg goed gelukt is bij de meesten.
Nou kwamen ze ook van ver, maar écht werk is er niet van gemaakt of ik moet me sterk vergissen.
quote:Ik denk dat je je vergist.
knip: , maar écht werk is er niet van gemaakt of ik moet me sterk vergissen.
Ze zijn fantastisch veel afgevallen, op een verantwoorde manier. Hun gezondheid is erop vooruitgegaan.
Bij mijn weten is zaterdag 16 juni de laatste uitzending
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 07-06-2001 10:35]
Overigens weet ik vrijwel zeker dat de ene zich nog sneller naar het oude gewicht vreet dan de andere. Niet dat ze alleen maar meededen voor het geld, maar 'dik' zijn zit bij deze mensen gewoon 'ingebakken'. Vandaar dat ze ook geen enkele gêne heben dat aan de wereld te tonen. Zei hij generaliserend.
1. Gerrit 28,25 kilo
2. Eric 25,01
3. Michel 22,95
4. Ray 22,15
5. Corinne 20,85
6. Mila 14,40
7. Anita 14,06
Dit zijn de laatst bekendgemaakte uitslagen volgens de officiële Big Diet site. Momenteel wordt er niet meer bekend gemaakt hoeveel men is afgevallen; ook niet aan de kijker.
Mensen die dit geen goed resultaat vinden, begrijp ik helemaal niet
Ooit zelf wel eens een dieet geprobeerd?
het is natuurlijk wel erg geregeld, dit leven houden ze thuis natuurlijk nooit vol. maar ja, vooral bij die michel zie je het erg goed in zijn gezicht, vind ik
quote:Streamshot van gisteravond:
Op donderdag 07 juni 2001 14:51 schreef micko het volgende:
het is natuurlijk wel erg geregeld, dit leven houden ze thuis natuurlijk nooit vol. maar ja, vooral bij die michel zie je het erg goed in zijn gezicht, vind ik
Geweldig ziet hij eruit! Geen onderkin, geen vadsigheid; gewoon een hele mooie vent.
Wat wel leuk is; SBS keert niet direct de hele prijs uit; de winnaar ontvangt een gedeelte. Als aan het eind van het jaar blijkt dat het gewicht er niet is aangekomen (of liever nog er nog meer kilo's verloren zijn) wordt de rest uitgekeerd.
das de enige persoon die nog het waard is om naar te kijken....
(maak je niet dik, dik is de mode (3FM))
Ik heb het idee dat de geheide mislukker Erik is, die wil gewoon niet gezond eten, hij vind het echt niet lekker, maar misschien dat het hem wel lukt om te blijven bewegen. Van Gerrit weet ik het ook niet zo precies, Michel denk ik van dat hij het wel een tijdje kan uithouden op dit niveau.
quote:Big Diet stopt a.s. zaterdag 16 juni met een 2 uur durende live-uitzending die om negen uur begint.
Op donderdag 07 juni 2001 00:02 schreef KneD het volgende:
Lijkt me een duidelijke topic...Kan iemand me vertellen wanneer die vreselijke real-life Big Diet (
) is afgelopen???
(geef mij maar BB)
quote:JEP, Eric was vanaf het begin TOP.
Op vrijdag 08 juni 2001 18:33 schreef KneD het volgende:
ERIC DIKEB!!!!!!!!!das de enige persoon die nog het waard is om naar te kijken....
(maak je niet dik, dik is de mode (3FM))
quote:
Op zondag 10 juni 2001 17:24 schreef beelzebub het volgende:
Moest Gerrit niet meer gaan eten, omdat SBS niet zoveel goud had?
quote:top 12?
Op donderdag 07 juni 2001 14:48 schreef Sanne het volgende:
Deze top 12 geeft het aantal kilo's aan dat de Gasten tot nu toe zijn kwijtgeraakt.1. Gerrit 28,25 kilo
2. Eric 25,01
3. Michel 22,95
4. Ray 22,15
5. Corinne 20,85
6. Mila 14,40
7. Anita 14,06
Dit zijn de laatst bekendgemaakte uitslagen volgens de officiële Big Diet site. Momenteel wordt er niet meer bekend gemaakt hoeveel men is afgevallen; ook niet aan de kijker.Mensen die dit geen goed resultaat vinden, begrijp ik helemaal niet
Ooit zelf wel eens een dieet geprobeerd?
Maar dat is een mooi lijstje. Ik ben benieuwd of ze het na het leven in het BD-huis vol zullen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |