abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2001 @ 00:02:16 #1
10835 KneD
 Martian Messenger
pi_985139
Lijkt me een duidelijke topic...

Kan iemand me vertellen wanneer die vreselijke real-life Big Diet () is afgelopen???

(geef mij maar BB)

Not to touch the earth, not to see the sun, nothing left to do but run, run, run.....let's run
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2001 @ 00:19:29 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_985266
Geen idee, maar wel gauw. Volgende week ofzo?

Ik heb trouwens weer eens gekeken vanavond en op de één of andere manier toch een beetje het idee dat het afvallen niet erg goed gelukt is bij de meesten.
Nou kwamen ze ook van ver, maar écht werk is er niet van gemaakt of ik moet me sterk vergissen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 7 juni 2001 @ 08:45:32 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_986518
quote:
knip: , maar écht werk is er niet van gemaakt of ik moet me sterk vergissen.
Ik denk dat je je vergist.

Ze zijn fantastisch veel afgevallen, op een verantwoorde manier. Hun gezondheid is erop vooruitgegaan.

Bij mijn weten is zaterdag 16 juni de laatste uitzending

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 07-06-2001 10:35]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2001 @ 13:57:49 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_988407
Ik heb ook niet helemaal goed opgelet hoe ze er in gingen. Ze kwamen van érg ver dus.

Overigens weet ik vrijwel zeker dat de ene zich nog sneller naar het oude gewicht vreet dan de andere. Niet dat ze alleen maar meededen voor het geld, maar 'dik' zijn zit bij deze mensen gewoon 'ingebakken'. Vandaar dat ze ook geen enkele gêne heben dat aan de wereld te tonen. Zei hij generaliserend.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:00:58 #5
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_988444
Ik vind het programma wel geslaagd.
Gisteren lieten ze beelden zien van 10 weken terug.
Nou, geweldig gewoon, hoe veel die mensen zijn afgevallen.
Ik dacht dat Gerrit iets van 30 kilo kwijt is ofzo?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:48:04 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_988797
Deze top 12 geeft het aantal kilo's aan dat de Gasten tot nu toe zijn kwijtgeraakt.

1. Gerrit 28,25 kilo
2. Eric 25,01
3. Michel 22,95
4. Ray 22,15
5. Corinne 20,85
6. Mila 14,40
7. Anita 14,06

Dit zijn de laatst bekendgemaakte uitslagen volgens de officiële Big Diet site. Momenteel wordt er niet meer bekend gemaakt hoeveel men is afgevallen; ook niet aan de kijker.

Mensen die dit geen goed resultaat vinden, begrijp ik helemaal niet
Ooit zelf wel eens een dieet geprobeerd?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_988819
[quote
[/quote]

het is natuurlijk wel erg geregeld, dit leven houden ze thuis natuurlijk nooit vol. maar ja, vooral bij die michel zie je het erg goed in zijn gezicht, vind ik

http://www.snowzone.nl
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:55:54 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_988857
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:51 schreef micko het volgende:

het is natuurlijk wel erg geregeld, dit leven houden ze thuis natuurlijk nooit vol. maar ja, vooral bij die michel zie je het erg goed in zijn gezicht, vind ik
Streamshot van gisteravond:

Geweldig ziet hij eruit! Geen onderkin, geen vadsigheid; gewoon een hele mooie vent.

donderdag 7 juni 2001 @ 15:00:13 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_988897
Maar hoe zit het nu met dat geld??

Hoeveel geld kan je nu winnen??

donderdag 7 juni 2001 @ 15:06:57 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_988970
Het gewicht dat men in kilo's verloren heeft, maar dan in goud.

Wat wel leuk is; SBS keert niet direct de hele prijs uit; de winnaar ontvangt een gedeelte. Als aan het eind van het jaar blijkt dat het gewicht er niet is aangekomen (of liever nog er nog meer kilo's verloren zijn) wordt de rest uitgekeerd.

pi_989349
Ondanks dat er toch een paar irri-mensen inzitten neem ik toch mijn petje voor iedereen af. Niemand die er tussentijds mee is gestopt en zich elke keer weer in het zweet werken.
And we're changing our ways, taking different roads
  vrijdag 8 juni 2001 @ 18:33:12 #12
10835 KneD
 Martian Messenger
pi_997246
ERIC DIKEB!!!!!!!!!

das de enige persoon die nog het waard is om naar te kijken....

(maak je niet dik, dik is de mode (3FM))

Not to touch the earth, not to see the sun, nothing left to do but run, run, run.....let's run
pi_1005657
Anyway, het goede aan Big Diet is dat het eigenlijk geen dieet is geweest, maar een poging om deze mensen 12 weken lang te laten wennen aan een andere levenswijze met vooral veel bewegen. En dat laatste is het belangrijkste als je slank wil worden, veel belangrijker dan wat je nou precies eet (hoewel je het niet te gek moet maken natuurlijk).Dit uitte zich ook een beetje in het feit dat Gerrit opdracht kreeg mom meer te gaan eten dan hij deed.

Ik heb het idee dat de geheide mislukker Erik is, die wil gewoon niet gezond eten, hij vind het echt niet lekker, maar misschien dat het hem wel lukt om te blijven bewegen. Van Gerrit weet ik het ook niet zo precies, Michel denk ik van dat hij het wel een tijdje kan uithouden op dit niveau.

pi_1007365
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 00:02 schreef KneD het volgende:
Lijkt me een duidelijke topic...

Kan iemand me vertellen wanneer die vreselijke real-life Big Diet () is afgelopen???

(geef mij maar BB)

Big Diet stopt a.s. zaterdag 16 juni met een 2 uur durende live-uitzending die om negen uur begint.
Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
  zondag 10 juni 2001 @ 16:30:11 #15
7955 Kielef
cave canem
pi_1007502
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 18:33 schreef KneD het volgende:
ERIC DIKEB!!!!!!!!!

das de enige persoon die nog het waard is om naar te kijken....

(maak je niet dik, dik is de mode (3FM))

JEP, Eric was vanaf het begin TOP.
eigenlijk ben ik een straathond
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2001 @ 17:18:02 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1007726
Hmmm, Eric is niet echt mijn favoriet. Zacht uitgedrukt.
  zondag 10 juni 2001 @ 17:24:16 #17
374 beelzebub
master of disaster
pi_1007764
Moest Gerrit niet meer gaan eten, omdat SBS niet zoveel goud had?
pi_1011203
quote:
Op zondag 10 juni 2001 17:24 schreef beelzebub het volgende:
Moest Gerrit niet meer gaan eten, omdat SBS niet zoveel goud had?
Laten we het erop houden dat hij te veel, te snel afviel en dat is niet zo goed voor de gezondheid hè, althans dat was het excuus van SBS6
Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
pi_1011360
Ik kan niet wachten dat het zondag 17 juni is, eindelijk afgelopen met dat #$% programma.
Al die lui die alleen meedoen voor het geld,
en als de uitzendingen zijn afgelopen worden het toch weer biggetjes
pi_1011382
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:48 schreef Sanne het volgende:
Deze top 12 geeft het aantal kilo's aan dat de Gasten tot nu toe zijn kwijtgeraakt.

1. Gerrit 28,25 kilo
2. Eric 25,01
3. Michel 22,95
4. Ray 22,15
5. Corinne 20,85
6. Mila 14,40
7. Anita 14,06

Dit zijn de laatst bekendgemaakte uitslagen volgens de officiële Big Diet site. Momenteel wordt er niet meer bekend gemaakt hoeveel men is afgevallen; ook niet aan de kijker.

top 12?

Maar dat is een mooi lijstje. Ik ben benieuwd of ze het na het leven in het BD-huis vol zullen houden.

O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')