Heb nu de eerste 31 delen eindelijk op MP3 en ben ze weer aan het luisteren: zeer spannend! TV is al dagen niet meer aan geweest!
Een tijdje geleden hoorde ik op radio 2 een paar delen van 'De Bemanning', ik zou het wel eens helemaal willen horen, ik weet alleen niet hoe.... .
Verder ken ik nix...aanraders?
Dat is van origine een hoorspel, van de BBC en het is echt briljant!
Allemaal downloaden en luisteren jullie!
quote:War of the worlds, was dat niet dat hoorspel dat mensen tijdens het afspelen op de radio hun spullen pakten en op de vlucht sloegen? Of was dat een ander hoorspel? Dat is in ieder geval natuurlijk wel het ultieme hoorspel.
Op donderdag 6 november 2003 16:15 schreef harrie1 het volgende:
er is maar 1 topper
war of the worlds
jammer dat hoorspellen zo moeilijk te vinden zijn !
zekers nederlandse hoorspellen
quote:Dat was 'm inderdaad
Op donderdag 6 november 2003 16:44 schreef Geluk het volgende:
War of the worlds, was dat niet dat hoorspel dat mensen tijdens het afspelen op de radio hun spullen pakten en op de vlucht sloegen? Of was dat een ander hoorspel? Dat is in ieder geval natuurlijk wel het ultieme hoorspel.
Het duurt echter nog wel ff voordat ik alles gedownload heb, ben pas sinds 1 week bezig
quote:Engelstalig is soms nog wel te doen via de standaard wegen, zo heb ik ook laatst War of the World weer eens binnen gehaald.
Op donderdag 6 november 2003 16:15 schreef harrie1 het volgende:
er is maar 1 topper
war of the worlds
jammer dat hoorspellen zo moeilijk te vinden zijn !
zekers nederlandse hoorspellen
[quote]Orson Welles:
"So we did the best next thing, we annihilated the world before your very ears and utterly destroyed the CBS, you'll be relieved to learn we didn't mean it." [/b]
Hitchhikers guide to the galaxy is zo ook te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |