abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 november 2003 @ 21:54:56 #1
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14359098

Novalogic komt begin volgend jaar met een nieuwe, op multiplayer georiënteerde tactical shooter op de markt in de vorm van Joint Operations. Dit maal geen Delta Force voor de titel omdat het spel afstapt van enkele basisbeginselen welke voor deze reeks kenmerkend zijn. Voertuigen zullen namelijk een grote rol spelen in Joint Operations en het spel valt nog het best te omschrijven als Battlefield 1942 in een modern jasje.

Het spel speelt zich af in indonesië in de nabije toekomst en laat je onder andere boten, helikopters en jeeps besturen. De omgeving bestaat vooral uit tropische bossen met veel dicht struikgewas: ideaal om je in te verschuilen. De nieuwe screenshots tonen alvast de mooie, typisch Novalogic-achtige graphics van het spel, welke nog een stuk gedetailleerder zijn dan wat we in Black Hawk Down reeds op ons scherm zagen.
bron: www.gamer.nl
-----------------------------
Novalogic staat vooral bekend van zijn Delta Force-serie waarva er inmiddels al zo'n vijf zijn verschenen. Deze shooters zijn erg populair online. Kennelijk ziet Novalogic een multiplayer-shooter wel zitten gezien hun nieuwste project Joint Operations. Deze speelt zich voor de verandering niet af op de geijkte slagvelden maar in Indonesië. Daar is nadat de separisten moderne wapens hebben bemachtigd de pleuris uitgebroken.

De makers beloven een enorme vrijheid, grote levels en uiteraard de nodige voertuigen om je snel te kunnen verplaatsen over het virtuele slagveld. Via de coöp-optie kan je samen met je teamgenoten flink uithalen naar de rebellen of de Joint Operations legermacht. In totaal kunnen 64 man tegelijk online of via een netwerk spelen. Het spel bevat overigens ook singleplayer-modus, maat die wordt volgens de makers vooral gezien als trainingsoptie.

Novalogic werkt kennelijk al een tijdje aan deze titel aangezien de game al eind dit jaar wordt verwacht.





bron: www.gamez.nl

Voor meer shots: www.dutchfiles.com/jotr
(vet mooie kwaliteit dus adsl/kabel is wel aangeraden)
De officiele site van JOTR: http://www.novalogic.com/games.asp?GameKey=JO
Ik ben benieuwd

[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 04-11-2003 07:27]

pi_14359162
wow ziet er flex uit gek
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  maandag 3 november 2003 @ 21:59:38 #3
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14359247
Een totale interview van de maker van het spel JOTR is te lezen in de PC Gameplay van deze maand.
En bij de DVD editie zit er een filmpje van 16 min erop.
Ik heb het net gekeken en het ziet er echt vet uit!

[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 04-11-2003 16:54]

pi_14359250
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:56 schreef piertje2 het volgende:
wow ziet er flex uit gek
Dat weet ik zo net nog niet...

Maar ziet er kewl uit, alleen zo te zien moet ik een compleet nieuwe comp kopen voordat ik dat kan draaien. (Wel strak)

Dura lex sed Lex
pi_14359393
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:00 schreef Flex82 het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet...

Maar ziet er kewl uit, alleen zo te zien moet ik een compleet nieuwe comp kopen voordat ik dat kan draaien. (Wel strak)


wat voor pc heb je dan?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  dinsdag 4 november 2003 @ 07:29:13 #6
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_14365655
Ik heb net ff de shots op internet gezet en die hebben vet mooie kwaliteit.
www.dutchfiles.com/jotr
(adsl/kabel aangeraden)
pi_14409743
wow dit wordt een topper denk ik! Die moet ik hebben zodra ie uit is
pi_16227681
Subtiele schop toch wel

Vanmiddag de trailer even bekeken...lijkt me gewoon Black Hawk Down op steroïden, zoals BHD Land Warrior op steroïden was. Dat maakt het echter zeker niet een minder spel, ik kijk er zelfs naar uit.

Erg gaaf dat je nu eindelijk dingen kan gaan besturen. Het geeft toch een extra element in bijvoorbeeld matches

  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:44:49 #9
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16316302
---Uitstel voor Joint Operations Typhoon Rising---

Novalogic is altijd erg positief als het gaat om releasedatums gaat. Veel uitstel is dan meestal het gevolg. De release van de shooter Joint Operations is dan ook opgeschoven.

Releasedatums van spellen zijn net zo betrouwbaar als politici in verkiezingstijd. Uitstel en vertraging zijn ook aan de orde van de dag. Het Engelse Novalogic is berucht wat dat betreft. Of het aan de perfectionistische aard ligt van de ontwikkelaar weten we niet, maar de games van Novalogic zijn nog nooit op tijd verschenen. Deze keer betreft het Joint Operations.

In deze multiplayer shooter vecht je met meerdere spelers met modern oorlogstuig tegen of met een machtige gewapende rebellengroepering in Indonesië. Oorspronkelijk zou de game in het eerste kwartaal verschijnen, nu is het verschoven naar het tweede kwartaal. Op zich een slimme zit, aangezien anders de game waarschijnlijk grote concurrentie had gehad van Battlefield: Vietnam, dat in maart wordt verwacht.
bron: gamez.nl

pi_16320179
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:04 schreef piertje2 het volgende:

[..]

wat voor pc heb je dan?


Uuhm,
Athlon XP1800+
512 Mb DDR
GF4 Ti4200
Terratec Aureon 5.1 Sky
Maxtor HD's (type geen idee zo, is 80GB)
Dura lex sed Lex
  zaterdag 31 januari 2004 @ 09:55:05 #11
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16735115
---Delta Force meets Battlefield in Joint Operations---

Battlefield 1942 was een bijzonder groot succes en het is dan ook niet verwonderlijk dat we dit soort games vaker zullen gaan zien. Een voorbeeld is Joint Operations: Typhoon Rising van Novalogic. Zij hebben hun Delta Force reeks even aan de kant gezet voor deze multiplayer shooter, waarin je in een hedendaagse tijdsetting allerlei voertuigen kunt besturen. Verwacht geen zware tanks of snelle straaljagers, maar vooral lichte voertuigen als humvee's, snelle bootjes en helicopters. Alsof dat al niet leuk genoeg klinkt zijn de graphics ook nog eens zeer appetijtelijk te noemen, gezien de nieuwe screenshots die GenGamers voor ons online gezet heeft.

Screens: http://69.1.67.150/html/joint_operations_typhoon_risin.html

bron: gamer.nl

  woensdag 17 maart 2004 @ 16:42:25 #12
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17779628
---Veel realisme in Novalogic's Joint Operations---

Liefhebbers van multiplayergames hebben zeker niet te klagen. Deze week zijn zowel het grootschalige vietnamspektakel Battlefield Vietnam als misschien wel de meest complete, actierijke multiplayershooter ooit, Unreal Tournament 2004, in de winkelschappen verschenen. Voor de mensen die het allemaal iets tactischer willen en vooral op zoek zijn naar veel realisme, hebben deze titels echter niet veel te bieden. Gelukkig voor hen komt er in juni verlossing in de vorm van Joint Operations, de nieuwe multiplayershooter van Novalogic. Eén gemikt schot kan al je dood betekenen en door de dichte bebossing zijn snipers bij momenten een ware plaag en zal je stapje voor stapje moeten bekijken wat het beste is dat je te doen staat:

After getting killed more times than I could count, I finally stumbled across a solid tactic: setting up camp in a building near our control point and watching over it with my trusty sniper rifle. As in real-life, death in Joint Ops can come from a single bullet, and since players have to exit their vehicles to capture a point, they're ultimately vulnerable at some point. On one occasion, our base became the site of a huge firefight, and after a few seconds, neither team had the ability to respawn there. Eventually, it was only one well-placed (read: lucky) shot through a narrow opening that prevented the final enemy from getting a foothold on our island.
gamer.nl

pi_17801294
Ik kom net van het winkelen terug,en heb f bij E-Plaza gevraagd wanneer dit spel uitkomt.En dat is morgen,19-03-2004!!!!!
Top man,kijken of het wat is,ik denk van wel.
  donderdag 18 maart 2004 @ 15:10:48 #14
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17801525
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:01 schreef Corona1972 het volgende:
Ik kom net van het winkelen terug,en heb f bij E-Plaza gevraagd wanneer dit spel uitkomt.En dat is morgen,19-03-2004!!!!!
Top man,kijken of het wat is,ik denk van wel.
ik wacht denk ik eerst de review af voordat ik het spel koop, omdat de meeste balden/sites dit spel links laten liggen.
pi_17806190
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:01 schreef Corona1972 het volgende:
Ik kom net van het winkelen terug,en heb f bij E-Plaza gevraagd wanneer dit spel uitkomt.En dat is morgen,19-03-2004!!!!!
Top man,kijken of het wat is,ik denk van wel.
Dat meen je niet...
  donderdag 18 maart 2004 @ 19:45:20 #17
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17807890
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:45 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Dat meen je niet...
Hoe bedoel je?
pi_17808260
Meer met een gevoel van ongeloof
pi_17808596
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:45 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Dat meen je niet...
ach,ik begin nu ook te twijfelen of die jongen gelijk heeft/had.Hij haalde het iig van een papiertje,en zei dat ie er morgen 15 van zou binnen krijgen.Dus deze jongen gaat morgen f kijken of het waar is.Trouwens,dit spel is toch alleen maar voor de pc
pi_17808662
Voor zover ik weet wel. De homepage van Novalogic vermeld ook niets over enige consoleversies.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:55:47 #21
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17823693
Preview op ign.com over "Joint Operations: Typhoon Rising"

http://pc.ign.com/articles/499/499844p1.html
  zaterdag 20 maart 2004 @ 14:44:11 #22
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17844900
Ben ik nou gek?
http://www.novalogic.com/setcookie.asp?Language=UK&NLink=http://forum.fok.nl/topic/416916
En dat doet ie bij alle talen behalve Russisch, ben ik de enige?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17846170
Dit spel komt pas in juni toch? beetje vaag dat hij volgens e-plaza al uit had moeten zijn...
Ziet er wel gelikt uit en ook goed dat je met 64 man online kan omdat eerst 32 werd gezegd door novalogic.
pi_17847974
In de PU stond dat deze game ook op de console's uit komt, maar ik kan op het net alleen maar de PC versie vinden.
Net zoals bij Far Cry voor de Xbox !
Here to stay....
  woensdag 31 maart 2004 @ 22:10:42 #25
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_18094207
---208MB zware demo Joint Operations: Typhoon Rising---

Alle Delta Force fans hebben weer wat te doen, want de demo van Joint Operations: Typhoon Rising is online verschenen. Joint Operations speelt zich af in Indonesie, waar onafhankelijkheidsstrijders en soldaten het tegen elkaar opnemen. Net als in Battlefield 1942 heeft de speler de beschikking over allerlei voertuigen en zijn er grote speelvelden waarin je kunt rondrennen. Volgens sommigen is dit spel dan ook dé concurrent voor het spel van DICE. De multiplayer demo weegt 208MB en kan via mirror1, mirror2 gedownload worden.

One of the most populated countries in the world is disintegrating. Regional independence movements have acquired advanced weaponry as the nation's military splits into competing factions. Escalating violence threatens innocent civilians and Western economic interests. The missions are dangerous, the threat is real. Play as either a member of a Joint Force and neutralize the threat... or fight for independence as a well armed separatist. The choice is yours.

http://www.gamershell.com/download_5466.shtml
http://download.nvidia.co(...)erations_tr_demo.exe


En er is nog meer Joint Operations nieuws, want in dit interview met Joel Taubel van Novalogic komen we meer over het spel te weten

http://www.homelanfed.com/index.php?id=22009


gamer.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')