abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_974852
Ja daar is bazelaar de campingzeur weer

Ik vroeg me af in hoeverre de campings jullie bevallen zijn op Pinkpop. Het was dit jaar behoorlijk vol op alle campings en niet alles was even goed geregeld met de campingbandjes.

Maar toch was het behoorlijk rustig. Zelfs de security heeft het rustig gehad, wat vorig jaar wel anders was.

Ik moet zeggen dat ik (als camping C addict ) Het weer te gek vond. Leuke gasten waar ik ontzettend mee, en om, heb kunnen lachen.

Volgend jaar sta ik zeker weer campers, tassen en bandjes te controleren

niet te geloven.... dat dat nog kan :)
pi_974876
Ik zat ook op camping C met me tentje.. het is me prima bevallen... niet al te ver lopen naar het festival
Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_974882
Was de crew niet te irritant?
Ik ga nog maar niet zeggen wie ik was
pi_974897
Ik zat als een van de eersten op camping A, die was dus 100.000 keer beter als camping B
Camping C heb ik nog nooit gestaan verder....en volgens mij doe je er een dag over om naar camping D te lopen.....

verder was het te druk de eerste 2 dagen, vorig jaar was het veel relaxter

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_974911
Geen last van de crew gehad...

als je bij de crew hoort weet je zeker ook wel een manier om je bandje af te doen zonder door te knippen?

jij bent zo'n iemand die bij de ingang staat?

pi_974968
Met een tangetje kun je het knoopje een beetje mollen waardoor het bandje in takt blijft.

Ik zat inderdaad bij de ingang ja

dinsdag 5 juni 2001 @ 17:05:40 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_974978
als ik een groep met Campers nezo kan vindne om mee te reizen doei k absoluut Camping C. Comfortabeler dan zo'n rottent. Ik zat op Camping B. Helaas wel een kutstuk lopen maar gelukkig wel dichtbij de dancetent en alles wat daarbij zat. Volged jaar A of C denk ik.
pi_974983
jammer dat ik het niet van te voren wist.. dan had ik wel een babbeltje gemaakt

Ik stond op het benede stuk van de camping... langs het greppeltje

pi_975011
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 17:05 schreef Revol het volgende:
Ik stond op het benede stuk van de camping... langs het greppeltje
Bij de tent met de discolampjes en die keiharde muziek?

Idd jammer, maar babbeltjes kon je altijd met ons maken, toch?

Wij hebben ons in ieder geval goed geamuseerd met de gitaar erbij.

pi_975061
Lekker op Camping A gestaan, vond het wel ok. In de pendelbus vandaag gezien dat het toch wel een stukkie lopen naar B was
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_975077
heb ze wel gezien ja die crewleden met gitaar...

ik stond meer aan het einde van het veld maar de muziek was wel hard ja van die partytent.. maar dat was wel cool

pi_976962
Lekker makkelijk te bereiken dus
Ik heb daar mijn ronde gemaakt, maar ik ben nog steeds niet blij met de uitvinding van de zwarte scheerlijn

Ik ben daar een keer naartoe moeten gaan om dames af te leveren bij hun vriendjes die ze kwijt waren of waar ze mee afgesproken hadden.

Jij was toch niet toevallig een van hen he?
Je had toevallig geen geel/witte partytent bij een legertent staan?

dinsdag 5 juni 2001 @ 21:45:18 #13
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_977016
Was er dit jaar op camping A weer zo'n relaxte tent met ouwe bankstellen?
pi_977181
Meteen het 1e veld van Camping A bij de ingang, naast het gangpad, Ewoks Village 2001 met 3 partytenten, tot laat in de uurtjes altijd feest.

We hadden een superplek! Maar wat wil je ook als je al om 04:45 s'morgens in de stromende regen bij de ingang staat te verkleumen

Belachelijk gewoon dat die toko waar je je bandjes kon ophalen pas om een uur of half 8 open ging, terwijl ze tegen 6 uur met een Mobilofoon omroepen dat de bandjes al gehaald konnen worden.

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_977462
Ik zat op camping a, en het is mij goed bevallen, de lounche-tent met inderdaad de bankstellen erin, een mega grote openluchtbioscoop, leuk om in je tentje wakker te worden met het gegil van Scream 3 en dan je tentje uit komen en horen, "Hello Sidney....", lachen man, volgend jaar zeker weer camping A, het weer was echter vorig jaar stukken beter, dus er hing dit jaar een iets andere sfeer, maar toch te gek, volgend jaar op 18, 19 en 20 mei weer, Pinkpop 2002.
**Back to the forrest!**
**And get myself a BEER**.....*hik*..*HIK*!! BEER**......*hik*..*hik*!!!

woensdag 6 juni 2001 @ 00:22:01 #16
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_978364
camping B olé olé
Reg op't Koppie!!!
pi_978891
Ik woon er een paar kilometer vandaan, ken een hoop mensen in de organistaie dus ik ben nog even gratis naar binnen geweest. Na het festival ben ik met een paar vrienden camping A opgegaan, waar een leuk feestje bezig was.

Er was een gast die zijn handkar had omgebouwd tot stereohandkar en die stond een feestje te bouwen op het gangpad samen met het Heerlense krakersgilde en een paar achterhoekers. Ik heb me super vermaakt, mijn pinkpop ervaring kon niet meer stuk (en vooral omdat het gratis was )

"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
pi_979124
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:45 schreef menjo het volgende:
yep, bij de openlucht-bios stond ie
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_979721
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:38 schreef bazelaar het volgende:

Jij was toch niet toevallig een van hen he?
Je had toevallig geen geel/witte partytent bij een legertent staan?

Ik stond naast die leger tent maar niet aan de kant van die party tent.. ik stond aan de kant van die zwarte bus
  woensdag 6 juni 2001 @ 23:15:08 #20
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_984871
Ik stond dus eerst op Camping A. Ik werd binnengelaten en er was dus totaal geen plek meer. Dus wij, net zoals zovelen, zetten onze tent op op het pad (gewoon grasveld). Eindelijk de luchtbedden opgeblazen, en toen we net effe lagen bij te komen kregen we te horen dat we echt wegmoesten.... naar camping C!! Was wel gezellig, het hobbelweggetje was nix, dat de tent heel scheef stond was ook kut, maar het was gezellig en leuk...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 6 juni 2001 @ 23:16:23 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_984878
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 23:15 schreef WasQ het volgende:
Ik stond dus eerst op Camping A. Ik werd binnengelaten en er was dus totaal geen plek meer. Dus wij, net zoals zovelen, zetten onze tent op op het pad (gewoon grasveld). Eindelijk de luchtbedden opgeblazen, en toen we net effe lagen bij te komen kregen we te horen dat we echt wegmoesten.... naar camping C!! Was wel gezellig, het hobbelweggetje was nix, dat de tent heel scheef stond was ook kut, maar het was gezellig en leuk...
C is met die Campers en Caravans toch?
pi_984928
Caravans Campers en heel veel tenten.
Ik snap nog steeds niet dat niemand in die viijvers gedonderd is
  zaterdag 9 juni 2001 @ 22:23:40 #23
12328 mrmaarten
vaag = goed
pi_1004427
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:45 schreef menjo het volgende:
Ik vond de lounche tent dit jaar zwaar tegenvallen. Vorig jaar was deze inderdaad zeer relaxed, toen nog vele (late) uren daarin doorgebracht.

Dit jaar was het helaas zo'n witte paty-tent waarin men zoveel mogelijk banken had gezet. Ik vond er totaal geen sfeer hangen.

Ringweg Eindhoven, Heb jij hem al gedaan? [url]http://www.ringwegeindhoven.nl[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')