abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:13:32 #1
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14248658
Dames en heren, het is weer tijd voor het driede deel

Linkjes:

Queen Centraal (Deel 1)
Queen Centraal (Deel 2)

Leuk Nieuws misschien: (Een chat met Roger Meddows Taylor)
http://www.queenzone.com/news/news_view.asp?news_ID=1487

Love will be my strongest weapon
  donderdag 30 oktober 2003 @ 17:46:58 #2
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14254564
0/

Vandaag in een nieuw platenwinkeltje hier in Hilversum een puntgaaf exemplaar van Fun In Space (lp) op de kop getikt voor paar euro. Had em al, maar dees ziet er beter uit

Nog maar paar daagjes en GVH2 is er

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14254750
Om even op de topic titel te reageren:

"Yes, It IS a worthwhile experience!"

pi_14255120
Ik hoop dat morgen mijn vrienden van van Leest in Eindhoven GVH 2 al hebben, dan geef ik ze een kus en een pot bier!
"ROCK 'N ROLL"
pi_14255159
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 17:46 schreef KELDER het volgende:
0/

Vandaag in een nieuw platenwinkeltje hier in Hilversum een puntgaaf exemplaar van Fun In Space (lp) op de kop getikt voor paar euro. Had em al, maar dees ziet er beter uit


Bofkont
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen solo-album op vinyl heb, ik wil het wel maar ik kom ze zelden tegen. En ik kick toch wel op vinyl eigelijk.
"ROCK 'N ROLL"
pi_14257961
http://www.thedevelopmentline.co.uk/clients/queen/sampler_comp.html

preview van de GVH2 dvd - zo te zien zit er gewoon nieuw materiaal in de One Vision docu! Dus niet gewoon dezelfde bullshit als op Magic Years 1

Ik ben op het moment bezig om Blue Rock (The Cross), Happiness? (Roger) en de nieuwe LP van Greatest Hits III te kopen (deze heeft een normale hoes, en geen pvc-hoes zoals de gelimiteerde persing uit 1999). Gaat weer een maand studiefinanciering

Bleuh.
pi_14258322
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:12 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:

[..]

Bofkont
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen solo-album op vinyl heb, ik wil het wel maar ik kom ze zelden tegen. En ik kick toch wel op vinyl eigelijk.


Fun In Space, Strange Frontier, Star Fleet, Mr Bad Guy en Shove It moeten in principe geen probleem zijn om te vinden op vinyl. De overige albums daarentegen.... Vooral Happiness? en Blue Rock zijn vrijwel niet te krijgen, en al helemaal niet voor een paar euro op de rommelmarkt. Doe maar 's een gok wat ik er voor mag betalen

In principe zijn alle lp's na The Miracle relatief moeilijk aan te komen, je zult hiervoor toch naar de platenbeurs ofzo moeten, want vrijwel alle mensen die Innuendo en de daaropvolgende albums op vinyl kochten waren ws. fans - aangezien de cd-speler toen ingeburgerd begon te raken en de meeste mensen dus de cd's kochten.

[patser-mode on]
* PimD moet na Happiness & Blue Rock alleen nog Wembley en Remixes van Freddie op LP en heeft dan alles minimaal 1x op lp liggen (na 8 jaar verzamelen)
[patser-mode off]

Bleuh.
pi_14260722
10 november komt btw Valensia's Queen Tribute uit - naar mijn mening het beste tribute album tot nu toe. Vooral My Fairy King en Liar zijn echt ge-ni-aal gecovered vind ik. Ik zou zelfs bijna zover gaan om te zeggen dat ik Valensia's versie van My Fairy King (nog) beter vind dan de Queen versie!

Tracklist:
Sheer Heart Attack
Man From Manhattan
Bohemian Rhapsody
Polar Bear
I'm In Love With My Car
We Will Rock You
Liar
Dear Friends
All The Young Dudes
Killer Queen
Love Of My Life
My Fairy King

Absoluut de moeite waard om te beluisteren - het hele ouvre van Valensia vind ik sowieso erg sterk. Maar er zijn hier een paar mensen die vinden dat ie iets te veel jat van Queen (hé Niek )

Bleuh.
pi_14260901
review van www.melodic.net
quote:
Valensia Clarkson knows his Queen and if ever these gentlemen by the names of John Deacon, Brian May and Roger Taylor are considering a reunion of the band, I would be surprised if they didn´t ask Valensia to sing a few songs,there has been a few tributes to Queen with the latest "Stone cold queen" 2 years ago that featured mostly hard rocking fellas doing their versions but no one has ever come this close to Queen´s very special sound, as Valensia does.

It seems like that he can play every Queen song when waken up in the middle of the night and has had them as the main influence through all his 7 solo albums,I´m also counting the mini album "Luna luna" (2001) but he has also done 2 really nice albums with another Queen freak - Robby Valentine which goes under the working name "V".

The only minus about this tribute is why did Valensia do Bowie´s classic song "All the young dudes" which Mott the Hoople had a huge hit with in the 70´s???, I know that Queen did a cover of that song together with Bowie but it´s still not a Queen song, I would have liked to hear Valensia do either "Brighton Rock" or "Ogre battle" instead.

And okay, I like Kip Wingers version of "I´m in love with my car" more on the Stone cold Queen tribute than this one but it´s only to do with that Winger is a favorite singer of mine ´coz Valensia really does a magnificent version also that sounds very close to Queen with the guitars and the harmony vocals.

The 2 songs that makes this album worth buying is first "Man from Manhattan" that Eddie Howell sang in 77 and Freddie Mercury produced it as well as played the piano and sang background vocals, Brian May was also a part of this short lived project but when Valensia plays-it sounds more Queen about it than Queen themselves, the other track is "Polar bear" that Brian May and Roger Taylor recorded in 69 under the name Smile together with singer Tim Staffel and this was the first mark of Queen, hearing this new version on this tribute can fool anyone that it´s a leftover from "Queen II", spooky soundalike.

Then ofcourse you can wonder if there´s any meaning of doing new versions of "Bohemian Rhapsody" and "We will rock you" since they are just as good as they can be with the original band, well Valensia doesn´t have to be ashamed doing them because they are performed with perfectionism and a helluva lotta Queen feeling to it.

You have to hear the Opera part on Bohemian Rhapsody to believe me,is he for real?!.....He´s gotta be Freddie´s lost cousin. Then the list just go on with "Liar", "Sheer heart attack", "Dear Friends", "Killer queen"... well you see that it´s the early Queen Valensia is handling here!

A MUST BUY FOR DIE HARD QUEEN FANS.


Kopen die hap dus.
Bleuh.
pi_14261032
en nog een, van www.aordreamzones.com
quote:
Valensia is a highly talented and respected artist from Holland who has released something like ten albums and an artist whom I have not had the pleasure of hearing up until now, but thanks to an introduction from my mate Andrew Paul, I contacted Valensia and he kindly arranged for a copy of his CD to be sent to me. And I'm so glad that he did because Valensia's "Queen Tribute" is a must have for any die hard Queen fanatic.

The songs are very well performed and their is allot of passion for Queen running though this album which is a high factor of this work which is very rare in tribute albums, which are normally just thrown together to make a few bucks, however, Valensia has taken ever care with the production sound etc which is of a very high quality, he has approached this work as it if were his own recording, so hats off form him for not just slamming together some half baked project, thus one of the reasons this tribute works on so many levels, and believe me, I've had the pleasure of reviewing at least four other Queen tributes in the past, this is also miles and miles better than the "Dragon Attack" tribute of some ten years ago, and the way this works is simply that you get the feeling that even the songs are classic Queen, Valensia performs them in such a way that there is a feeling of love and respect for Queen and not something that has been put together for financial reasons, Brian May really needs to talk with this guy, you look at the CD sleeve and the various pictures of Valensia, he looks good and would serve well as the new frontman for Queen, more importantly he can carry the songs like when the album gets underway with the excellent 'Sheer Heart Attack', a good version that Valensia performs really well, and like wise for 'Man From Manhattan'.

But it's the third track in which have all eyes firmly on Valensia. His breathtaking marvelous version of 'Bohemian Rhapsody' one of the toughest Queen songs to cover, is as priceless as the original itself, if you are not convinced that he is perfect for the job as the singer in Queen if they are to reform, then I really don't know who is, he is just so good and really if you close your eyes you'd swear the ghost of Freddie was in the background somewhere there giving Valensia perhaps a guardian angels touch such is the magical vibe recreated on this masterpiece. Valensia may want to take a shot at sending the song (or album) into the radio stations here in the UK, as I'm sure it would get lots of airplay, a magnificent version right down to the piano work, sung absolutely perfect.

The rest of the album is hugely enjoyable and we get some unusual choice cuts which most tributes have ignored like 'Polar Bear', 'Dear Friends', 'My Fairy King' as well as the usual versions of 'We Will Rock You', 'Killer Queen' through to ''I'm In Love With My Car', 'Liar' and one of my favorite Queen songs 'Love Of My Life', this recording is much better than Extreme's version. Also included is a very good recording of 'All The Young Dudes' originally written by David Bowie.

I would like to see Valensia have ago next at perhaps creating a Kate Bush tribute, he could pull it off and there hasn't been one yet. If your a Queen fan then this is a must have, and the same to anyone else, a great album indeed.


Dat laatste lijkt mij ook een goed idee, ben benieuwd hoe Valensia nummers als Sat In Your Lap, Get Out Of My House e.d zou coveren
Bleuh.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:47:30 #11
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14261327
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 17:46 schreef KELDER het volgende:

Nog maar paar daagjes en GVH2 is er


hey ben nieuw in het Queen Central dus meteen maar een (voor de meeste hier waarschijnlijk) nOOb vraag: wat is GVH2?? sorry voor de domme vraag

Ben ook fan van Queen. me vader is heeeeel erg fan en zo is t me eigenlijk met de paplepel ingegoten.
Kvind zelfs wel dat me pa iets van de Freddie ,van voor z`n ziekte, weg heeft

[Dit bericht is gewijzigd door Timo20 op 30-10-2003 21:48]

pi_14261337
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:26 schreef PimD het volgende:
Maar er zijn hier een paar mensen die vinden dat ie iets te veel jat van Queen (hé Niek )
Ja, en dat ie te nichterig zingt.


Maar die cd was toch al uitgebracht? of is het deze keer in nederland?

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14261409
Waarom staan All the young dudes, en Man from Manhattan er eigenlijk op Dat zijn geen queen nummers

Dan kan je als Queen coverband ook wel Heroes van David Bowie of Imagine van Lennon gaan spelen

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14261500
Heeeeeeeeeeeeeere we aaaaaaaaaaaaaaare

Born to be kings

We're the Fok!kers of the Uuuuuuniveeeeeerse!

Ars longa, vita brevis
pi_14261573
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:48 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Ja, en dat ie te nichterig zingt.


Maar die cd was toch al uitgebracht? of is het deze keer in nederland?


Hij is in mei in Japan uitgebracht, en volgende week dus in Nederland. All The Young Dudes weet ik ook niet waarom dat er op staat, Man From Manhattan vond Valensia altijd al een mooi nummer, maar hij wist niet dat FM+BM eraan meegewerkt hadden.....

GVH2 = Greatest Video Hits 2, een dvd die maandag uitkomt met de clips van 1981-1989.

Bleuh.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:59:12 #16
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14261629
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:56 schreef PimD het volgende:

[..]


GVH2 = Greatest Video Hits 2, een dvd die maandag uitkomt met de clips van 1981-1989.


Ah ok thnx!
pi_14262403
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:56 schreef PimD het volgende:

[..]


GVH2 = Greatest Video Hits 2, een dvd die maandag uitkomt met de clips van 1981-1989.


Goed dat je me eraan herinnert....effe zorgen dat ik maandag in de pauze even de stad inloop.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_14263760
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:33 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Goed dat je me eraan herinnert....effe zorgen dat ik maandag in de pauze even de stad inloop.


Daarom heb ik em al gereserveerd bij de plaatselijke muziekhandel

BTW, Pim, dus geen "Green" cover op de Benelux versie van Valensia's Queen Tribute? Jammer. Wat ook jammer is is dat die #@$$$%%%$##^%^$ Spaanse k#t post nie echt opschiet

  vrijdag 31 oktober 2003 @ 00:01:07 #19
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_14264796
mmmm.....de Free Record Shop vraagt zich ¤ 29,95 voor GVH2.

Ik denk dat ik toch maar even doorloop naar MediaMarkt...die hadden GVH1 toen ie net uit was ook al voor ¤ 10 minder.

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 00:15:34 #20
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14265116
wat ik wel jammer vind aan t feit dat Valensia's Queen Tribute in Nederland uitkomt is het feit dat ik er in mei nog met verzending bijna 26 euro voor heb betaald bij Bol, en ik em nu voor waarschijnlijk iets van 17.5 euro zou kunnen halen (als FRS medewerker heb ik 20% korting)

scheelt toch 8 euro, met die mazzeltjes zoals vandaag zijn dat weer 2 platen

ALS ZE HEM NOU METEEN IN NEDERLAND HADDEN UITGEBRACHT !

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14266956
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:27 schreef Plengel het volgende:

[..]
BTW, Pim, dus geen "Green" cover op de Benelux versie van Valensia's Queen Tribute? Jammer. Wat ook jammer is is dat die #@$$$%%%$##^%^$ Spaanse k#t post nie echt opschiet


D'r is nog niks van vermeld nee, dat er een bonustrack op zou staan in de vorm van een Green cover.... En inderdaad, die ^!$!#!@%@! spanjolen
Bleuh.
pi_14278250
JAWEL!!!!!

Hier bij de FRS in Venlo hebben ze 'm - ik ga 'm over een uurtje ophalen!!! Ik denk dat ik vannacht laat naar bed ga

Bij de Van Leest hadden ze 'm nog niet, hoewel zij over het algemeen de eerste zijn die dvd's e.d hebben....

Ik post vanavond wel ff een korte review

Bleuh.
pi_14280506
Ja ja...hier bij Van Leest ligt ie ook Wel een rip uit mijn lijf, maar goed, ik ga nu lekker een paar uurtjes van de boys genieten

Frida

pi_14284506
Leuke DVD, hoewel ik de menu's er vrij vreemd uit vind zien met de morphende gezichten. De extra's zijn erg leuk - de making van One Vision bevat een hoop nieuw spul dat nog niet in de Magic Years video's zat.

Beeldkwaliteit vind ik persoonlijk erg goed, hoewel ik Radio Ga Ga er een beetje vreemd uit vind zien qua beeldformaat. Ook een paar andere video's zien er een beetje samengeperst uit, maar dat kan ook aan mijn tv liggen....

Commentaar van Roger is echt hilarisch!

quote:
Not my favourite song, I don't remember recording it, I just remember it being boring.
over Scandal

Aanrader

Bleuh.
pi_14284606
Commentaar bij It's A Hard Life is helemaal geniaal.
quote:
Roger Taylor: "I think we look more ridiculous here than any other band or artist has ever looked"
en maar doorgaan over hoe John rondloopt met z'n paardenkostuum enzo

Veel leuker dan het commentaar bij GVH1, dat ook al erg leuk was

Bleuh.
pi_14285283
Sommige versies zijn anders dan de versies op Greatest Flix 2. Breakthru bevat volgens mij een paar stukjes die ik nog niet eerder heb gezien, en Hammer To Fall en Friends Will Be Friends hebben een iets langer einde enzo.... Princes of the Universe heeft het intro van de Highlander film, dat op de Flix 3 video nog mistte.
Bleuh.
pi_14290366
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:07 schreef PimD het volgende:
Sommige versies zijn anders dan de versies op Greatest Flix 2. Breakthru bevat volgens mij een paar stukjes die ik nog niet eerder heb gezien, en Hammer To Fall en Friends Will Be Friends hebben een iets langer einde enzo.... Princes of the Universe heeft het intro van de Highlander film, dat op de Flix 3 video nog mistte.
Zie je nou wel dat ik dus nie de enige ben die die dingen heeft opgemerkt!!! En die P_G op QZ Forum maar stellen da'k aan Braindamage lijd Check maar ff Pim
pi_14290824
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:48 schreef Plengel het volgende:

[..]

Zie je nou wel dat ik dus nie de enige ben die die dingen heeft opgemerkt!!! En die P_G op QZ Forum maar stellen da'k aan Braindamage lijd Check maar ff Pim


Het audience-geluid zit er ook al bij op Flix 2 hoor....

Ligt het aan mij of mist de 1989 versie van WWTLF in het menu? Hij's wel te selecteren als track 13 overigens

Bleuh.
  zaterdag 1 november 2003 @ 10:22:00 #29
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14293891
Grr....ik moet nog tot volgend weekend wachten voordat ik kan kijken.
Love will be my strongest weapon
pi_14295585
Nou ik heb ff twee opmerkinging over mijn dvd.
Ten eerste vind het werderom een geslaagde release maar ik heb problemen met enkele tracks,
bij I want to break free stopt het beeld een fractie van een seconde in het begint en lijkt het beeld af en toe niet helemaal synchroon te lopen met de muziek en bij back chat precies hetzelfde probleem. Tot nu toe waren dit de enige foutjes die ik kon vinden.
oh The invisible man is bij mij wel op 4:3 formaat en de rest in 16:9 (van disc 1)

Dus ik vroeg me af of dit bij jullie ook zo is, of dat ik een rotte versie heb.

"ROCK 'N ROLL"
  zondag 2 november 2003 @ 12:59:23 #31
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14317775
op de queenonline mailinglist had ik ook al gemeld dat ik problemen had met IWTBF en Invisible Man. Heb een ander exemplaar afgespeeld in de winkel gister, en die had precies dezelfde problemen, met dezelfde tracks. Ook een klant die de DVD vrijdag had gekocht meldde deze problemen..

kortom, zal wel weer produktiefoutje zijn ergens

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14317904
quote:
Op zondag 2 november 2003 12:59 schreef KELDER het volgende:
op de queenonline mailinglist had ik ook al gemeld dat ik problemen had met IWTBF en Invisible Man. Heb een ander exemplaar afgespeeld in de winkel gister, en die had precies dezelfde problemen, met dezelfde tracks. Ook een klant die de DVD vrijdag had gekocht meldde deze problemen..
Dit komt doordat IWTBF & TIM niet in de standaard speelvolgorde van de DVD staan, om wat voor reden dan ook. Ze staan helemaal aan het einde van de disc, hier kwam ik gisteren achter toen ik de dvd aan het rippen was naar 6 mono kanalen
Bleuh.
pi_14321024
Ik had die probs dus ook met IWTBF en TIM, gewoon DVD eruit halen, fftjes selecteren uit menu en alles liep perfect.
pi_14328112
Weet iemand de titel van het John Lennon nummer waar Life Is Real op gebaseerd is?
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  dinsdag 4 november 2003 @ 10:40:06 #35
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14368502
Ik heb even rondgezocht, maar zover ik kan vinden is het nergens op gebaseerd
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14382669
http://www.peacockdesign.com/previews/q_solus.mpg Reclame van GHV2 met Brian en Roger in de hoofdrol !!!

Brian May heeft onlangs nog lopen zeuren over iemand die een poll had gestart betreffende het omzetten van 4:3 naar 16:9. Later reageerde hij dat er misschien toch nog eens een 4:3 DVD van alle clips uitkomt. We zullen zien.

  dinsdag 4 november 2003 @ 22:23:10 #37
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_14388185
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:12 schreef kapser het volgende:
http://www.peacockdesign.com/previews/q_solus.mpg Reclame van GHV2 met Brian en Roger in de hoofdrol !!!

....


Ligt het aan mijn pc of heeft die clip geen geluid

Wel een super filmpje trouwens.....de strekking is zonder geluid ook wel duidelijk

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_14388682
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 10:40 schreef KELDER het volgende:
Ik heb even rondgezocht, maar zover ik kan vinden is het nergens op gebaseerd
niet echt gebaseerd, maar wel iets wat er verdacht veel oplijkt.

Ik hoorde het eens in het vliegtuig, ik dacht eerst dat het life is real was

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14388749
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:12 schreef kapser het volgende:
http://www.peacockdesign.com/previews/q_solus.mpg Reclame van GHV2 met Brian en Roger in de hoofdrol !!!

Brian May heeft onlangs nog lopen zeuren over iemand die een poll had gestart betreffende het omzetten van 4:3 naar 16:9. Later reageerde hij dat er misschien toch nog eens een 4:3 DVD van alle clips uitkomt. We zullen zien.


hahahah, de jongens blijven hun humor houden
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14388915
Can I go to lunch now?
Bleuh.
  woensdag 5 november 2003 @ 13:30:19 #41
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14401410

Mediamarkt (in Rotterdam) heeft GVH II nog niet

Love will be my strongest weapon
  woensdag 5 november 2003 @ 17:22:47 #42
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_14408446
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:41 schreef PimD het volgende:
Can I go to lunch now?
Mijn geluid doet het eindelijk....het einde is idd meesterlijk
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  woensdag 5 november 2003 @ 18:31:06 #43
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14410280
Hoeveel heeft iedereen eigenlijk betaald voor zijn en/of haar GVH II ?
Love will be my strongest weapon
  woensdag 5 november 2003 @ 18:46:14 #44
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_14410699
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:31 schreef Acathla het volgende:
Hoeveel heeft iedereen eigenlijk betaald voor zijn en/of haar GVH II ?
Maar natuurlijk . ( oh..te snel gelezen...d8 ff dat je "Heeft iedereen eigenlijk wel betaald voor...." postte)

Ik wilde eigenlijk wachten tot ik in de MediaMarkt was ( hopend op 20 euro ), maar heb hem in de lokale Music Shop snel meegenomen voor 30 euro. Kon gewoon niet wachten.

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_14411719
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:46 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk wachten tot ik in de MediaMarkt was ( hopend op 20 euro ), maar heb hem in de lokale Music Shop snel meegenomen voor 30 euro. Kon gewoon niet wachten.


Same here. Heb er ook 29 euro voor betaald bij de Free Record Shop.
Bleuh.
  woensdag 5 november 2003 @ 19:26:57 #46
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_14411763
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:25 schreef PimD het volgende:

[..]

Same here. Heb er ook 29 euro voor betaald bij de Free Record Shop.


Zeker ook onder het motto : " het wachten is erger dan 10 euro extra neerleggen "
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_14413153
Helaas nog niet voor 20, maar 23,99 bij de Mediamarkt...
pi_14417372
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:26 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Zeker ook onder het motto : " het wachten is erger dan 10 euro extra neerleggen "


Ja - en ik vind het wel leuk om mensen te gaan pesten met het feit dat ik 'm al heb en zij nog een paar dagen moeten wachten
Bleuh.
pi_14421875
prachtig is dat he

pesten ende treiteren

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:47:39 #50
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14460268
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:31 schreef Acathla het volgende:
Hoeveel heeft iedereen eigenlijk betaald voor zijn en/of haar GVH II ?
23,99

20% personeelskorting bij de FRS
en dat op de dag van release

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14493167
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:47 schreef KELDER het volgende:

[..]

23,99

20% personeelskorting bij de FRS
en dat op de dag van release


Zeg even tegen je baas dattie een afzetter is, en dat ik blij ben dat er direct naast de FRS nu een Mediamarkt zit in Enschede.
1x raden waar ik mijn dvd'tjes koop als ze bij de FRS 30 euro kosten en 10 meter verderop voor 20 euro te krijgen zijn...

Niet persoonlijk bedoeld hoor trouwens!

  zondag 9 november 2003 @ 09:52:42 #52
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_14496894
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:21 schreef BrianMay het volgende:
Weet iemand de titel van het John Lennon nummer waar Life Is Real op gebaseerd is?
De ondertitel van de song is "song for lennon", gewoon een tribute dus...
...and what about cunture club, are they a cult too?...
pi_14514744
Ja het is een tribute, maar het lijkt heel veel op een nummer van Lennon. Als ik het weet laat ik het jullie ook meteen weten
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14526362
Iemand het nieuwe "Queen" nummer Amandla al gehoord, van het 46664 project? Te koop op http://www.46664.com voor 0,99 cent... Als je het voor elkaar krijgt tenminste

Het schijnt overigens dat Brian en Roger vrijwel niet er op meedoen... Het is gebaseerd op een jamsessie tussen Brian & Dave Stewart... Brian heeft dus meegeschreven en geproduceerd, maar hij speelt volgens mij niet mee... Dus waarom het als Queen + Anastacia is gelabeled.... Matig nummer, hoop dat de overige Queen tracks op het 46664 project (Invisible Hope, The Call & Say It's Not True geloof ik) beter zijn dan dit....

Bleuh.
pi_14538842
Ik ben vooral zeer benieuwd naar de nummers "The Call" en het nummer dat samen met Nelson Mandela gemaakt is Ïnvisible Hope" als ik me niet vergis.
pi_14547396
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:27 schreef PimD het volgende:
Iemand het nieuwe "Queen" nummer Amandla al gehoord, van het 46664 project? Te koop op http://www.46664.com voor 0,99 cent... Als je het voor elkaar krijgt tenminste

Het schijnt overigens dat Brian en Roger vrijwel niet er op meedoen... Het is gebaseerd op een jamsessie tussen Brian & Dave Stewart... Brian heeft dus meegeschreven en geproduceerd, maar hij speelt volgens mij niet mee... Dus waarom het als Queen + Anastacia is gelabeled.... Matig nummer, hoop dat de overige Queen tracks op het 46664 project (Invisible Hope, The Call & Say It's Not True geloof ik) beter zijn dan dit....


Brian speelt piano en gitaar, Pim.

Ik vind het een erg mooi nummer, ik heb altijd al van afrikaanse muziek gehouden

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14556961
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 11:15 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Brian speelt piano en gitaar, Pim.


Volgens mij niet Niek... Op Brian's soapbox heeft ie het erover dat ie alleen op de demo piano speelde en dat Dave Stewart de rest van de opnames geregeld heeft en dat Brian pas op het einde weer eraan gewerkt heeft aan het koor.... Maar volgens mij speelt Brian dus niet mee..... Over Roger wordt ook niks gezegd....
Bleuh.
pi_14560032
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:34 schreef PimD het volgende:

[..]

Volgens mij niet Niek... Op Brian's soapbox heeft ie het erover dat ie alleen op de demo piano speelde en dat Dave Stewart de rest van de opnames geregeld heeft en dat Brian pas op het einde weer eraan gewerkt heeft aan het koor.... Maar volgens mij speelt Brian dus niet mee..... Over Roger wordt ook niks gezegd....


Jawel hoor :-)

Hij had op de jam sessie piano gespeeld, en daar hebben ze een loop van gemaakt en gebruikt op de definitieve versie. Brian zei eerst dat hij geen gitaar had gespeeld, maar toen had hij nog niet de laatste mix gehoord, dus hij had die gitaar op het einde nog niet gehoord.
Toen hij de uiteindelijke versie had gehoord zei ie dat hij die gitaar partij in had gespeeld (vooruit en achteruit) in Kaapstad

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14560464
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:33 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Hij had op de jam sessie piano gespeeld, en daar hebben ze een loop van gemaakt en gebruikt op de definitieve versie.


Volgens mij niet hoor. Ze waren aan het jammen - vonden ze goed klinken, vroegen ze of ze de opname mochten horen. Had niemand het opgenomen. Een van de muzikanten had echter op zijn recordertje (slechte kwaliteit dus) een stukje opgenomen, dat ze geloopt hebben... Zoals ik het begrijp hebben ze die loop daarna opnieuw opgenomen en als basis voor Amandla gebruikt... Maar ja, boeien - het is en blijft een matig nummer
Bleuh.
pi_14614795
currently listening: Queen & Nelson Mandela ft. Treanna Morris - Invincible Hope
Bleuh.
  vrijdag 14 november 2003 @ 00:57:01 #61
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14622030
Vertel er iets over aap

Ik heb eindelijk GVH II in mn bezit. *kwijl* (Jawel, er zijn nog mensen die Magic Years niet hebben gezien)

Love will be my strongest weapon
pi_14623671
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 00:57 schreef Acathla het volgende:
Vertel er iets over aap
Het is een behoorlijk rocknummer, gezongen door Treanna Morris (coupletten) en Roger Taylor (refrein). In de coupletten zitten ook stukken van Nelson Mandela speeches verwerkt.... Erg leuk nummer, veeeeel beter dan die zooi van Amandla
Bleuh.
pi_14636592
Ik bespeur hier een beetje Formule 1 Forum taal
  zaterdag 15 november 2003 @ 05:32:52 #64
63772 RonB
Yabadabado?
pi_14650638
Amandla vind ik niet veel maar wat ik van Invincible Hope heb gehoord.... ja hoor, dat kan Ronnie nog wel leuk gaan vinden. Nu nog de Call

een diepere post komt nog wel. ik moet nu gaan werken (nu?? ja nu)

... and the modern stone age family
pi_14656774
Ik wacht nog steeds op een versie met fatsoenlijk geluid, en dan kan ik beter oordelen.
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zaterdag 15 november 2003 @ 18:51:25 #66
30961 Knaller
knalt er op los
pi_14661146
Heerlijk om na zo'n verloren interland keihard Queen op te zetten.

Geen "We Are The Champions" natuurlijk maar "Scandal" is meer toepasselijk.

Al hoop ik woensdag wel die eerste te kunnen beluisteren.

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_14663119
"Invincible Hope" is een zeer sterk nummer! Lekkere beat erin, leuke gitaar partij en heerlijk om Roger weer een nummer te horen zingen. Het nummer is dus Queen + Treana Morris (as ik me nie vergis) en Nelson Mandela. Ik moet zeggen dat die teksten van meneer Mandela wel wat hebben zo door dat nummer heen.
pi_14705221
*kick* wordt er eens wat info gegeven, reageert er in enen niemand meer
pi_14705929
Ik heb het nummer inmiddels ook al gehoord, en ik moet zeggen dat er deze keer wel degelijk goed werk is geleverd. Kan ook niet wachten op een betere versie en THE CALL of course. Ben ook benieuwd hoe het live allemaal gaat klinken.


LIVE heerlijk

"ROCK 'N ROLL"
pi_14706795
"Say It's Not True" kijk ik uiteraard ook naar uit
pi_14720217
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:31 schreef Plengel het volgende:
*kick* wordt er eens wat info gegeven, reageert er in enen niemand meer
ik had 'm al gehoord, dus wat kan ik nou reageren

maar weet iemand al iets over Say it's not true? wat voor iets het is enzo

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14793812
Zojuist Invincible Hope gekocht op www.46664.com - absoluut de moeite waard, naar mijn mening een veel sterker nummer dan The Call (dat vanmorgen op de radio is gedraaid).

Aan die 99 eurocent ga je ook niet failliet dus....

Queen rockt weer

Bleuh.
pi_14794684
Ik vind het echt een steengoed nummer! Zeer sterk! Ik hoop dat ze deze trend blijven voortzetten!
pi_14798165
Ik vind The Call veel sterker dan Invincible Hope
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 21 november 2003 @ 18:58:58 #75
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14824309
Ik heb nog niets gehoord moet ik bekennen.
Love will be my strongest weapon
pi_14826515
Valensia's Queen Tribute komt nu in feb/mrt 2004 uit - samen met een single en een bijbehorende videoclip. Label is V2. RonB vertelde me dat het oorspronkelijke idee was om WWRY op single uit te brengen - hoop dat dat inmiddels niet meer is - is het minste nummer van de cd. Bonustrack op de Benelux editie: a capella versie van YTMBA
Bleuh.
  zaterdag 22 november 2003 @ 05:33:14 #77
63772 RonB
Yabadabado?
pi_14836000
nou, Invincible Hope is een prima nr. alleen had Mandela er wat minder doorheen mogen praten. zoiets doe je niet bij een goed nummer
The Call lijkt me erg goed van wat ik gehoord heb. lekker tempo, flink wat tekst in een minuutje eruit persen, daar houd ik wel van. alleen (natuurlijk?) jammer van die 'red de wereld' ondertoon maar ja, wat wil je ook als het voor zo'n project is. tis iig beter dan een WWRY versie met Mandela en het lokale Afrikaanse kinderkoor!
... and the modern stone age family
pi_14842382
bwhehehe - vandaag na jaren zoeken eindelijk Wembley & Remixes van FM gekocht op vinyl
Bleuh.
  zaterdag 22 november 2003 @ 16:59:48 #79
63772 RonB
Yabadabado?
pi_14843199
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 16:28 schreef PimD het volgende:
bwhehehe - vandaag na jaren zoeken eindelijk Wembley & Remixes van FM gekocht op vinyl

acetaten gezien toevallig?
... and the modern stone age family
pi_14847214
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:16 schreef PimD het volgende:
Valensia's Queen Tribute komt nu in feb/mrt 2004 uit - samen met een single en een bijbehorende videoclip. Label is V2. RonB vertelde me dat het oorspronkelijke idee was om WWRY op single uit te brengen - hoop dat dat inmiddels niet meer is - is het minste nummer van de cd. Bonustrack op de Benelux editie: a capella versie van YTMBA
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH Asjeblieft geen WWRY op Single!!!! Idd een slechte versie. Doe dan "Liar" ofsow
pi_14847371
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:46 schreef Plengel het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH Asjeblieft geen WWRY op Single!!!! Idd een slechte versie. Doe dan "Liar" ofsow


Of My Fairy King
Bleuh.
  zondag 23 november 2003 @ 02:33:54 #82
63772 RonB
Yabadabado?
pi_14855964
neej ik heb het mis
destijds werden BoRhap, WWRY en All The Young Dudes op de Japanse radio gedraaid en werd er op datzelfde moment onderhandeld met de platenmaatschappij welk nr er voor de NLse markt werd gekozen als promo voor het album (maar tot dusver is het album niet in NL verschenen meen ik, misschien daarom dat er geen promo is verschenen). tot op heden heb ik daar niks meer over gehoord dus mijn WWRY verhaal klopte niet!
... and the modern stone age family
pi_14861941
Van welke opnames van Queen is eigenlijk bekend dat er Acetaten zijn die nog bestaan?
pi_14862188
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:13 schreef Plengel het volgende:
Van welke opnames van Queen is eigenlijk bekend dat er Acetaten zijn die nog bestaan?
Ik denk dat er van vrijwel alle opnames wel ergens een acetate van is. Als er nog acetates van Silver Salmon zijn, zijn er ook acetates van latere tracks lijkt me. Maar of ze in handen zijn van verzamelaars weet ik niet.
Bleuh.
pi_14878680
12 jaar alweer


"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14904589
12 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel....
pi_14920349
Veels te snel, over een half jaar alweer een jubileum.
"ROCK 'N ROLL"
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:27:45 #88
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_14921326
Love will be my strongest weapon
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:09:29 #89
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
  woensdag 26 november 2003 @ 05:26:40 #90
63772 RonB
Yabadabado?
pi_14934557
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:13 schreef Plengel het volgende:
Van welke opnames van Queen is eigenlijk bekend dat er Acetaten zijn die nog bestaan?
zoals Pim al zei, waarschijnlijk van vrijwel ieder nummer bestaat er wel een acetaat. wat ik zoal ken (en heb
Queen
# 5x Queen demo
# Keep Yourself Alive / Keep Yourself Alive (short)
# My Fairy King
# Jesus
# Silver Salmon
# Queen II (single disc)
# Queen II (2 one-sided discs)
# Ogre Battle
# Seven Seas Of Rhye / See What A Fool I've Been
# Killer Queen (met langer intro)
# Crazy Little Thing Called Love
# Hot Space (met CC demo)
# Las Palabras De Amor (Mix 2) / Cool Cat
# The Works (met ITTWWC demo)
# Is This The World We Created (met piano)
# Gimme The Prize
# The Miracle (het album)
# Headlong (town house)
# Headlong (abbey road)
Freddie Mercury
# The Great Pretender (town house)
# Exercises In Free Love (town house)
# The Great Pretender (abbey road)
Roger Taylor
# Nazis 1994 (met 3 mixen)
The Cross
# Top Of The World Ma
# Closer To You

en deze ken ik dus, maar er zijn er ongetwijfeld nog meer en misschien dat ik er enkele ben vergeten op dit vroege tijdstip
de meesten zijn 10", de albums 12" en o.a. Jesus is op 8"

... and the modern stone age family
pi_14944289
Voor de mensen die het nog niet wisten, Zaterdag nacht word het 46664 concert uitgezonden (georganiseerd door Queen, Dave Stewart en Nelson Mandela) op ZDF van 0:00 - +- 4:00 (de nacht van zaterdag op zondag dus!)
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14951632
MTV NL zendt het volgens mij op Maandag 1 December uit, vanaf 21:30 uur.
pi_14951659
Meen ik ergens gelezen te hebben op brianmay.com
pi_14951913
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:34 schreef Plengel het volgende:
Meen ik ergens gelezen te hebben op brianmay.com
MTV zend inderdaad een gedeelte uit op Wereld Aids Dag. Maar dat zal ws. dus vooral het Britney/Beyonce/Bono/50 Cent gedoe zijn... Ook niet slecht, maar bij Britney/Beyonce moeten we dan wel de mute knop gebruiken... Bij Bono/50 Cent mag ie gewoon uit van mij
Bleuh.
pi_14961097
ja Mtv zal wel de BrEeZaH artiesten eruit kiezen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15031612
Say It's Not True
Bleuh.
pi_15031628
quote:
Op zondag 30 november 2003 01:55 schreef PimD het volgende:
Say It's Not True
Queen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  maandag 1 december 2003 @ 10:03:23 #98
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_15054115
In de media staat uiteraard alles over Beyonce en Bono, maar nog niets over Queen.
Love will be my strongest weapon
pi_15060203
Inderdaad! Ik heb er veel kranten op na geslagen maar geen woord over Brian en Roger. Alleen OP een teletekst van Belgie werd vermeld dat Queen een nummer met Samples van Mandela had gemaakt, That's all .
"ROCK 'N ROLL"
pi_15175772
http://www.queenzone.com/queen/forum/topic_view.asp?Q_FORUM_ID=1&Q_FORUM_NAME=Queen&Q_FORUM_TOPIC_ID=295487&TOPIC_SUBJECT=Brian+is+FURIOUS%21

Brian May noemt bepaalde fans parasieten omdat ze nummers van het 46664 concert downloaden. Mijn mening is in dat topic te vinden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bleuh.
  vrijdag 5 december 2003 @ 15:39:57 #101
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_15177329
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:50 schreef PimD het volgende:
http://www.queenzone.com/queen/forum/topic_view.asp?Q_FORUM_ID=1&Q_FORUM_NAME=Queen&Q_FORUM_TOPIC_ID=295487&TOPIC_SUBJECT=Brian+is+FURIOUS%21

Brian May noemt bepaalde fans parasieten omdat ze nummers van het 46664 concert downloaden. Mijn mening is in dat topic te vinden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Downloaden ZONDER te betalen. Dan verdient dat AIDS fonds dus niks. Hij bedoelt volgens mij niet degene die ander, echt bootleg, spul downloaden, wat zowiezo toch niet goed genoeg (in geluidskwaliteit) is om uitgegeven te worden.
pi_15178030
Ik ben het in dit geval met Brian eens. Dit is allemaal opgezet om mensen met AIDS te helpen. Maar ik denk ook dat de meeste mensen gewoon benieuwd waren naar de nummers en dat ze achteraf toch wel de cd of dvd kopen. Tenminste zo is het in mijn geval. Ik heb ook alle beelden van Queen op mijn computer staan, maar ik koop ook zowel de Cd als de DVD.
"ROCK 'N ROLL"
pi_15178729
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:39 schreef mandark2000 het volgende:

[..]

Downloaden ZONDER te betalen. Dan verdient dat AIDS fonds dus niks. Hij bedoelt volgens mij niet degene die ander, echt bootleg, spul downloaden, wat zowiezo toch niet goed genoeg (in geluidskwaliteit) is om uitgegeven te worden.


Van het concert zijn diverse heel erg goede kwaliteitrips in omloop, zowel audio als video. Hadden ze nou echt verwacht dat de fans 3+ maanden zouden wachten op een ingekorte (waarschijnlijk vol met overdubs) cd?
Bleuh.
pi_15178774

vandaag ontvangen

Bleuh.
pi_15179160
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:33 schreef PimD het volgende:
[afbeelding]

vandaag ontvangen


vet

Nu heb je ze alemaal ofniet?

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15179317
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:46 schreef BrianMay het volgende:

[..]

vet

Nu heb je ze alemaal ofniet?


Ja, alleen nog eventueel een keer Gettin' Smile en de Duitse versie van Shove It. Voor de rest heb ik volgens mij alle standaard releases nu in alle officiele hoezen. Natuurlijk mis ik nog wel heel veel afwijkende hoezen, zoals de NOTW uit Korea enzo... Maar de standaard releases heb ik denk ik nu compleet in de diverse hoesafwijkingen (2 verschillende Queen Rocks hoezen, Greatest Hits 3 met en zonder PVC hoes e.d).





Wie toont nog meer zijn Queen kamertje ?

Bleuh.
pi_15179438
ik heb geen Queen kamer :-)
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:55:53 #108
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_15179479
tapes boven de CV ?
is dat wel zo slim ?

heb trouwens zelf op een litho van Freddie en een vlag van Queen weinig Queen related artikelen op mn kamertje hangen, heb nog wel een gesigneerde Brian May CD en de Freddie Mercury Collection een prominente plek gegeven in mn kast.., maar that's it

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_15179618
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:54 schreef BrianMay het volgende:
ik heb geen Queen kamer :-)
en foto's van je masturbeerkamertje hoeven we hier niet te zien Niek. Die kun je wél posten in het Seksualiteit forum
Bleuh.
pi_15179694
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:55 schreef KELDER het volgende:
tapes boven de CV ?
is dat wel zo slim ?
Hehe, staat vrijwel nooit aan D'r zit een redelijk dikke plank tussen, dus ze kunnen vrijwel niet warm worden, daar heb ik wel rekening mee gehouden

* PimD pakt stiekem toch maar even een paar tapes erbij om te controleren...

Overigens ben ik van plan om m'n kamer wat minder Queen te laten zijn. Ik ben geen 12 meer

* PimD zucht "ze klinken nog top!"

[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 05-12-2003 17:04]

Bleuh.
pi_15179791
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:00 schreef PimD het volgende:

[..]

en foto's van je masturbeerkamertje hoeven we hier niet te zien Niek. Die kun je wél posten in het Seksualiteit forum


"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15179875
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:05 schreef BrianMay het volgende:

[..]


ik weet het. Ik bén geen 12 meer, maar ik gedraag me wel zo
Bleuh.
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:31:45 #113
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_15184955
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:51 schreef PimD het volgende:

[..]

.......

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wie toont nog meer zijn Queen kamertje ?


Ik zou wel willen, maar dan moet ik 10 jaar terug in de tijd gaan. Toen had ik al mijn Queen-singles aan de muur hangen. Dat vindt mijn vriendin nu eigenlijk een beetje overdreven.......( zo slecht zag het anders niet uit )
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_15193887
Mijn vriendin vind het ook maar eng dat tien Freddies haar aankijken wanneer ze blijft slapen . Maar Fred Blijft das een ding dat zeker is.
"ROCK 'N ROLL"
pi_15572351
*neemt een lange aanloop.....schop!*


er komt een nieuwe compilatie uit in japan met zowat alle Greatest Hits 1 tracks en nog wat andere. Niet echt interessant voor ons, of voor de japanse fans. Maar wel een goede reden om dit topic naar boven te schoppen

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zondag 21 december 2003 @ 10:04:31 #116
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_15574462
Het liep een beetje dood idd. Tijd om weer wat leven d'r in te brengen.
Love will be my strongest weapon
pi_15574748
http://www.cdjapan.co.jp/pop/queen.html

Alle Queen-albums (dus geen live/compilatie) in cardsleeves. Eerste batch 11-02-2004, tweede batch 25-02-2004. Dit vind ik dan weer wel cool, cardsleeves

Bleuh.
pi_15585356
quote:
Op zondag 21 december 2003 10:40 schreef PimD het volgende:
http://www.cdjapan.co.jp/pop/queen.html

Alle Queen-albums (dus geen live/compilatie) in cardsleeves. Eerste batch 11-02-2004, tweede batch 25-02-2004. Dit vind ik dan weer wel cool, cardsleeves


zonde van m'n geld, als ze nou ook in het japans zouden zingen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15585479
nog wat nieuws

Another one bites the dust word opnieuw uitgebracht in Frankrijk, naar aanleiding van een tv commercial. met als "b-kant"...je raad het al....we will rock you.

wel een mooie hoes vind ik

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15585948
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef BrianMay het volgende:
nog wat nieuws

[afbeelding]

wel een mooie hoes vind ik


inderdaad, jammer van die rooie balk. Ik heb 'm al besteld bij een kennis van me in Frankrijk, die gaat 'm morgen ff voor me halen
Bleuh.
pi_15586020
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:32 schreef BrianMay het volgende:

[..]

als ze nou ook in het japans zouden zingen


Teo Torriate & Mr Roboto vind ik meer dan genoeg

Domo Arigato, Mr Roboto!

Bleuh.
pi_15593196
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:52 schreef PimD het volgende:

[..]

inderdaad, jammer van die rooie balk. Ik heb 'm al besteld bij een kennis van me in Frankrijk, die gaat 'm morgen ff voor me halen


tis een obsessie he, bij jou
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15594702
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:59 schreef BrianMay het volgende:

[..]

tis een obsessie he, bij jou


Ja, maar het is erger geweest
Bleuh.
pi_15595019
quote:
Wie toont nog meer zijn Queen kamertje ?
Had ik een paar jaar geleden nog wel kunnen doen, toen hing mijn kamer helemaal vol met Brian May, zelfs op het plafond!
Nu ben ik 10 jaar verder en heeft hij alleen nog een bescheiden plaats bovenaan de trap en een kleiner fotootje op mijn prikbord.

Doeg,
Lin

Han van Eijk kan meer! ---> http://www.hanvaneijk.nl
pi_15595096
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:05 schreef Linv76 het volgende:

[..]

Had ik een paar jaar geleden nog wel kunnen doen, toen hing mijn kamer helemaal vol met Brian May, zelfs op het plafond!
Nu ben ik 10 jaar verder en heeft hij alleen nog een bescheiden plaats bovenaan de trap en een kleiner fotootje op mijn prikbord.


Ik ben ook bezig de boel wat minder "idool-achtig" te maken. Het is al veel minder dan jaren geleden, zal wel 's kijken of ik daar nog foto's van kan vinden. Dat was echt schandalig als ik er nu op terugkijk
Bleuh.
pi_15595288
quote:
Ik ben ook bezig de boel wat minder "idool-achtig" te maken. Het is al veel minder dan jaren geleden, zal wel 's kijken of ik daar nog foto's van kan vinden. Dat was echt schandalig als ik er nu op terugkijk
Ach, wat is schandalig? Ik vind het ergens wel jammer dat de tijd voorbij dat iedereen nog kamers vol had hangen met posters. De jongeren van nu, kennen die dat eigenlijk wel, dat fanatisme?

Doeg,
Lin

Han van Eijk kan meer! ---> http://www.hanvaneijk.nl
pi_15595661
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:12 schreef Linv76 het volgende:

[..]

Ach, wat is schandalig? Ik vind het ergens wel jammer dat de tijd voorbij dat iedereen nog kamers vol had hangen met posters. De jongeren van nu, kennen die dat eigenlijk wel, dat fanatisme?


Nee, want de acts van nu hebben allemaal een houdbaarheidsdatum van maximaal 18 maanden. Dat is weer 's wat anders dan 21 jaar Queen.

Ik vind het gewoon niet mooi meer al die poster(tjes). De grote promo-posters houd ik ws. wel, maar die kleine kutpostertjes van Queen Party enzo gooi ik wel in de kast. Ach, ik heb het bijna 10 jaar zo vol gehad, dus het is tijd voor wat anders.

Bleuh.
pi_15595846
quote:
Nee, want de acts van nu hebben allemaal een houdbaarheidsdatum van maximaal 18 maanden. Dat is weer 's wat anders dan 21 jaar Queen.

Ik vind het gewoon niet mooi meer al die poster(tjes). De grote promo-posters houd ik ws. wel, maar die kleine kutpostertjes van Queen Party enzo gooi ik wel in de kast. Ach, ik heb het bijna 10 jaar zo vol gehad, dus het is tijd voor wat anders.


Vind je 18 maanden al niet wat lang? Jamai versus Freddie

God, wat mis ik die man soms zo erg!

Han van Eijk kan meer! ---> http://www.hanvaneijk.nl
  maandag 22 december 2003 @ 00:29:59 #129
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_15598056
ha die Pim,

Als je wat kwijt wilt hou ik me aanbevolen hoor

pi_15600740
quote:
Op maandag 22 december 2003 00:29 schreef tass het volgende:
ha die Pim,

Als je wat kwijt wilt hou ik me aanbevolen hoor


Nu je het zegt, stel dat jullie allemaal onder de tram lopen ofzo, heb je er dan al over nagedacht waar al je Queenspullen heengaan? Grof vuil of hebben jullie enig 'doel' voor ogen?
Han van Eijk kan meer! ---> http://www.hanvaneijk.nl
  maandag 22 december 2003 @ 09:21:58 #131
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_15602030
quote:
Op maandag 22 december 2003 02:52 schreef Linv76 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, stel dat jullie allemaal onder de tram lopen ofzo, heb je er dan al over nagedacht waar al je Queenspullen heengaan? Grof vuil of hebben jullie enig 'doel' voor ogen?


Ik had ooit het idee om al mijn Queen-spul aan de fanclub te doneren, zodat zij het konden veilen voor het Mercury Phoenix Trust.

Maar sinds mijn vriendin Queen-fan is geworden zal zij alles krijgen, zelfs alle knipsels en zo. Ik denk dat ik het in de familie als erfstuk probeer te houden. Over 50 jaar zitten er beslist unieke stukjes tussen .

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_15609786
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:21 schreef PimD het volgende:

[..]
Ach, ik heb het bijna 10 jaar zo vol gehad, dus het is tijd voor wat anders.


Nu hangen er allemaal posters van naakte vrouwen op je kamer?
pi_15613275
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:40 schreef Plengel het volgende:

[..]

Nu hangen er allemaal posters van naakte vrouwen op je kamer?


Was het maar waar, denk niet dat m'n ouders daar blij mee zouden zijn

Over mijn Queen verzameling: ik heb niet echt een idee wat er mee zou moeten gebeuren. Ik vind eigenlijk wel dat het in de staat moet blijven zoals het was toen ik overleed - als een soort van altaar aan mij

Serieus: geen idee, verkopen en opbrengsten aan Aids fonds ofzo lijkt me wel ok.

Bleuh.
pi_15613845
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=268547
quote:
"Greatest TV & Film Hits"
Wednesday 28 January 2004

1. I Was Born To Love You
2. Bohemian Rhapsody
3. Now I'm Here
4. Flash Gordon
5. Don't Stop Me Now
6. You're My Best Friend
7. We Are The Champions
8. We Will Rock You
9. One Vision
10. A Kind Of Magic
11. Live Forever


Bleuh.
pi_15614063
quote:
Serieus: geen idee, verkopen en opbrengsten aan Aids fonds ofzo lijkt me wel ok.
Kan ik goed in komen, 't zou als optie op mijn lijstje staan, want verder ken ik in mijn nabije omgeving niemand die ik echt een plezier zou doen met de spullen.
En er zit gewoon heel veel (voornamelijk) emotionele waarde aan, dus misschien een andere fan, die de liefde net zo voelt als dat ik het voel(de), zou ook nog te overwegen zijn.
Han van Eijk kan meer! ---> http://www.hanvaneijk.nl
pi_15666029
ik neem het mee m´n graf in
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15666127
Ik heb nog een leuk nieuwtje trouwens. Queen is weer no.1 geworden in de top 2000 van Radio 2, voor de 5e keer achter elkaar.

Niet echt een verrassing, maar wel leuk

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 24 december 2003 @ 14:13:44 #138
30961 Knaller
knalt er op los
pi_15668167
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:08 schreef BrianMay het volgende:
Ik heb nog een leuk nieuwtje trouwens. Queen is weer no.1 geworden in de top 2000 van Radio 2, voor de 5e keer achter elkaar.

Niet echt een verrassing, maar wel leuk


Las het ook net... terecht natuurlijk!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_15801971
Hoeske van Jewels, de compilatie die eerst Greatest TV & Film Hits zou heten.

gadverdamme

Bomi Bulsara is 2e Kerstdag overleden btw

Bleuh.
pi_15808882
het idee van het hoesje is leuk, ze hadden het alleen veel beter moeten uitwerken, die luie japanners
en dat kader er om heen ziet er gaar niet uit
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_15809291
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:12 schreef BrianMay het volgende:
het idee van het hoesje is leuk, ze hadden het alleen veel beter moeten uitwerken, die luie japanners
en dat kader er om heen ziet er gaar niet uit
Idee is ook niet leuk, is gewoon een cheapo rip-off van Made In Heaven. Bedenk dan iets originelers, zoals ze bij In Vision in 2000 wel konden. Dat was wél een coole release qua design - tracklist was niet bepaald boeiend te noemen.

http://www.eilonline.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=155405 als iemand 'm wil kopen

Bleuh.
pi_15809683
quote:
Ik vind het gewoon niet mooi meer al die poster(tjes). De grote promo-posters houd ik ws. wel, maar die kleine kutpostertjes van Queen Party enzo gooi ik wel in de kast. Ach, ik heb het bijna 10 jaar zo vol gehad, dus het is tijd voor wat anders.
Had jaren geleden ook mijn kamer behangen met de guys... Heb heel wat klachten gehad van vriendinnen die bleven logeren en dan als ze wakker werden recht in het gezicht van Freddie keken

Nu geen Queen poster meer aan de muur....maar volgens mij heeft mijn moeder er nog wel een hangen op mijn oude kamer uit nostalgische overwegingen

groet,
Frida

  zondag 4 januari 2004 @ 12:01:45 #143
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_15949859
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen...of dat iedereen (behalve ik) dit allang wist, maar goed :

Ik kwam in een topic in Google-groups een stukje over The Fairy Feller's Master Stroke tegen. De Tate Gallery in Londen verkoopt afdrukken van dit schilderij tegen een schappelijke prijs van ongeveer 10 pond.

link naar plaatje
link naar item op Tate-website

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  zondag 4 januari 2004 @ 13:00:35 #144
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_15951001
Mijn kamer was ook behangen met Queen stuff. Heb nu alleen nog maar een grote poster van Bohemian Rhapsody hangen. Verder een grote poster van Oasis (be here now) en een hele mooie grote van the Beatles (Abbey Road, waar ze over het zebrapad lopen).
If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:25:54 #145
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_16011307
Iedereen vast al gehoord:

Na het recente succes van Queen in de Top 2000 staat Queen wederom in een hitlijst. Echter ditmaal in de Channels Four's Worst Hit Records zo meldt queenzone. Het gaat hier om het nummer We Will Rock You uitgevoerd door Queen + het boybandje 5ive. Deze staat op positie nummer 73. Andere nummers waar Queen vaag iets mee te maken heeft zijn nummerr 46 ( Ice Ice Baby by Vanilla Ice ) en nummer 20 (Anyone Can Fall In Love by Anita Dobson).

Hele lijst staat hier http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/G/greatest/pop_records/results.html

[Dit bericht is gewijzigd door Harmpy op 06-01-2004 15:31]

If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
pi_16013834
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:25 schreef Harmpy het volgende:
Iedereen vast al gehoord:

Na het recente succes van Queen in de Top 2000 staat Queen wederom in een hitlijst. Echter ditmaal in de Channels Four's Worst Hit Records zo meldt queenzone. Het gaat hier om het nummer We Will Rock You uitgevoerd door Queen + het boybandje 5ive. Deze staat op positie nummer 73. Andere nummers waar Queen vaag iets mee te maken heeft zijn nummerr 46 ( Ice Ice Baby by Vanilla Ice ) en nummer 20 (Anyone Can Fall In Love by Anita Dobson).

Hele lijst staat hier http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/G/greatest/pop_records/results.html


In de lijst staat het nog altijd als "5ive + Queen" klinkt al iets minder erg... Ik vind het trouwens een onzin-lijst, klopt echt helemaal geen hout van, maar goed...

IK vond die bewuste versie van WWRY nog niet eens zo heel erg

pi_16015162
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:07 schreef Plengel het volgende:

[..]

IK vond die bewuste versie van WWRY nog niet eens zo heel erg


Precies. Als het nou die verschrikkelijke versie van de musical was, of die smerige Flash remixen van Vanguard... De 5ive versie rockt gewoon - jammer van die kindertjes die er door heen schreeuwen... Hadden ze er maar een instrumentale versie bij gezet op de cd
Bleuh.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 19:27:47 #148
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16017608
Hadden jullie al gezien dat "Don't Stop Me Now" gebruikt wordt in de nieuwe reclame voor Felix (kattenvoer)?
.
pi_16019193
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hadden jullie al gezien dat "Don't Stop Me Now" gebruikt wordt in de nieuwe reclame voor Felix (kattenvoer)?
Is al een oude reclame, kwam 2-3 jaar geleden ook al voorbij
Bleuh.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:47:46 #150
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16021141
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:38 schreef PimD het volgende:
Is al een oude reclame, kwam 2-3 jaar geleden ook al voorbij
Ow.. Oke..
.
pi_16025660
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:54 schreef PimD het volgende:

[..]

of die smerige Flash remixen van Vanguard...


Ho eens even!!! De DJ Tomcraft remix van "Queen + Vanguard - Flash Theme" was gewoon über!!!

De rest van die mixen zuigt idd...

pi_16035946
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:38 schreef PimD het volgende:

[..]

Is al een oude reclame, kwam 2-3 jaar geleden ook al voorbij


Toen ik in de brugklas zat, en net Queenfan was toen kwamen ze ook al, dat is nu 5 jaar geleden
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 9 januari 2004 @ 09:17:07 #153
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_16093109
Vanavond wordt op BBC 1 van 00:05 - 01:55 de film Highlander (waar Queen de muziek voor schreef ) uitgezonden. Ik vond het wel een grappige film...
If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
pi_16107855
Dont stop me now !
The one and only
pi_16108322
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef dutchqueenfan het volgende:
Dont stop me now !
nuttige post weer Emmy
Bleuh.
pi_16109123
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:23 schreef PimD het volgende:

[..]

nuttige post weer Emmy


ach, je raakt er aan gewend pim.

Ook al moet ik zeggen dat mijn inbox aardig vol komt van nuttelose posts op QOL mailinglist

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:46:52 #157
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16110370
ik vond haar reactie anders behoorlijk doordacht!
... and the modern stone age family
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:10:57 #158
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_16111118
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:46 schreef RonB het volgende:
ik vond haar reactie anders behoorlijk doordacht!
Als haar reactie doordacht was, dan was het " Don't " i.p.v. " Dont " .
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_16112071
Flink hoerig trouwens dat het forum van Queenzone nog steeds niet werkt
Bleuh.
pi_16112780
bij mij werkt QZ wel
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16112814
another one bites the dust.!
braadworst.
pi_16112913
flick of the wrist!
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16112941
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:10 schreef BrianMay het volgende:
bij mij werkt QZ wel
Bij mij nu ook weer
Bleuh.
pi_16184640
QZ Forum doet het inderdaad weer en toch wonderlijk hoe de onzin topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten:

"Queen on vaginal cleaning soap commercial in Bangladesh!"
"Which "Finding Nemo" character are you?"

Maar goed dat er toch ook nog interessante topics geopend worden.

  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:29:46 #165
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_16214440
Kent iemand ook de DVD Queen - Christmas Eve At Hammerstein ? Ik was gisteren aan het rond kijken op DVD profiler en vond deze DVD : http://www.dvdprofiler.com/dvdpro/mycollection/styles/Default/dvd.asp?UPC=9141413101.9
Zo ja, waar kan ik die kopen ?

Lijkt mij wel een coole DVD

If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
pi_16220149
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 11:29 schreef Harmpy het volgende:
Kent iemand ook de DVD Queen - Christmas Eve At Hammerstein ? Ik was gisteren aan het rond kijken op DVD profiler en vond deze DVD : http://www.dvdprofiler.com/dvdpro/mycollection/styles/Default/dvd.asp?UPC=9141413101.9
Zo ja, waar kan ik die kopen ?

Lijkt mij wel een coole DVD


Bootleg DVD, gewoon van de oude VHS op DVD geplant, denk ik. DVD van het Concert dat Queen gaf op kerstavond in 1975, in de Hammersmith Odeon in London. Het blijft toch mijn favoriete concert dat ze ooit hebben gegeven
  woensdag 14 januari 2004 @ 02:01:40 #167
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_16241933
Het is gewoon 1 van de betere concerten, ben ik helemaal met je eens!!
Alhoewel Seibu Lions '82 gewoon ook een erg goed concert is....
En om hier even reclame te maken, voor als je misschien nog meer Queen wilt "praten":
http://www.nederlandhost.com/queen
The Dutch Queen Cafe, het nederlandse Queen forum is online
pi_16244067
quote:
Op maandag 12 januari 2004 14:36 schreef Plengel het volgende:

"Which "Finding Nemo" character are you?"

Maar goed dat er toch ook nog interessante topics geopend worden.


Hey kraak mijn topic niet af
Loopt toevallig wel erg goed
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16245027
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 08:14 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Hey kraak mijn topic niet af
Loopt toevallig wel erg goed


Whehehehe Hap, Hap, Goei visweer!!!!!
pi_16251017
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:32 schreef Plengel het volgende:

[..]

Whehehehe Hap, Hap, Goei visweer!!!!!


ik heb het zogenaamde Dark_Myuutwo syndroom
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16258761
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:39 schreef BrianMay het volgende:

[..]

ik heb het zogenaamde Dark_Myuutwo syndroom


Dan zou ik toch maar eens een keer naar de dokter gaan as ik jou was. Die kerel is echt vaag!!!! Nu heeft ie weer een topic geopend dat Flashman hem geen complimentjes heeft gegeven over zijn "GVH II Video Aspect Ratio" topic. Wat een triest figuur!
pi_16266352
Die jongen heeft waarschijnlijk geen leven naast Queenzone en Pokémon
"ROCK 'N ROLL"
pi_16283084
Deallerbeste en leukste mailinglijst van Nederland leeft als ooit tevoren
kom eens kijken op

http://www.hollandsequeenfans.com
en meld je meteen aan !!

The one and only
pi_16283273
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:10 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Die jongen heeft waarschijnlijk geen leven naast Queenzone en Pokémon
Dan heeft hij ten minste nog een degelijke hobby
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_16286918
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef dutchqueenfan het volgende:
De allerbeste en leukste mailinglijst van Nederland leeft als nooit tevoren
kom eens kijken op

http://www.hollandsequeenfanszeurpieten.com
en meld je meteen aan !!


Spam... en dan gewoon durven te zeggen dat ík iedere keer erover begin....

[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 15-01-2004 16:34]

Bleuh.
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:29:40 #176
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16287384
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef dutchqueenfan het volgende:
Deallerbeste en leukste mailinglijst van Nederland leeft als ooit tevoren
kom eens kijken op

{error}
en meld je meteen aan !!


Emmy, waarom blijf je eigenlijk lid van QO als je ons toch telkens afkraakt en erover blijft doorzeuren? Trauma?
... and the modern stone age family
pi_16421348
11 oktober komt het boek "I Want It All" uit, geschreven door Brian May & Greg Brooks.
quote:
Synopsis
--------
Since their very first single in 1973, Brian May has collected Queen memorabilia from the infamous blue vinyl Bohemian Rhapsody disc and news of the World promotional robot, to posters, CDs, sticks of Queen rock, mouse mats, postage stamps, toy cars, bubble gum cards, t-shirts and Brian's original backstage passes. The collection has been scrupulously cared for over the years and few have seen it, until now. In addition to the main collection, Brian May and archivist Greg Brooks have sought out the various rarities which slipped through the net first time around. This is at last, the book of the definitive Queen collection; every rare item ever released, many that were not, and a unique selection of items only ever given to the four band members. Brian contributes comments and recollections and singles out his favourite items for special scrutiny. He explains, where, how and why the most peculiar items came to be, or why certain things were rejected! Nearly 2,000 of the most significant Queen gems ever seen; the good; the bad; the unusual and the bizarre.
Cooooooool
Bleuh.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 10:48:33 #178
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_16421378
krijgt dit boek wel een beetje een normale prijs en ist makkelijk te krijgen ?
lijkt me nml erg interessant om te lezen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_16421457
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 10:48 schreef KELDER het volgende:
krijgt dit boek wel een beetje een normale prijs en ist makkelijk te krijgen ?
lijkt me nml erg interessant om te lezen
19,99 pond - 320 blz - paperback

kleine 35 euro dus

Bleuh.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 11:01:44 #180
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_16421637
en waar haal je de info vandaan ?
kan nog niks vinden op brianmay.com/queenonline.com/queenzone.com/qms/qol ?
wel erg gaaf !
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_16421666
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:01 schreef KELDER het volgende:
en waar haal je de info vandaan ?
brianmay.com
Bleuh.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 11:09:47 #182
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_16421820
doh
had alleen de soapbox gelezen
news niet.., tnx
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_16495539

Bleuh.
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:55:01 #184
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16500244
ligt het aan mij of moet Brian altijd ergens zijn hand leggen bij iemand op de foto??
... and the modern stone age family
pi_16502324
Ik ben altijd Queen fan geweest, heb ze twee keer live gezien en vooral de oude platen genieten mijn voorkeur. Wat "Queen" momenteel doet (We Will Rock You The Musical, WATC opnemen met robbie fuckin' williams (wat een talentloze zak is dat) etc.) vind ik niets met Queen te maken hebben. Waarom zou je een vierkante meter uit De Nachtwacht zagen en proberen om er iets anders op te schilderen?

John Deacon is tenminste slim: hij vindt dat Queen zonder Freddie geen Queen meer is, en hij heeft groot gelijk. Hij heeft zich teruggetrokken uit de muziekwereld; niet dat die andere twee dat ook zouden moeten doen, maar stop eens een keer met het tot in het oneindige commercieel uitmelken van de Queen-erfenis en de Queen-'droom' krampachtig in stand proberen te houden.

Voor mij is Queen dood en zal ik het moeten doen met herinneringen en een stapel CD's.

  donderdag 22 januari 2004 @ 23:16:35 #186
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_16503074
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:54 schreef flowerking het volgende:
Ik ben altijd Queen fan geweest, heb ze twee keer live gezien en vooral de oude platen genieten mijn voorkeur. Wat "Queen" momenteel doet (We Will Rock You The Musical, WATC opnemen met robbie fuckin' williams (wat een talentloze zak is dat) etc.) vind ik niets met Queen te maken hebben. Waarom zou je een vierkante meter uit De Nachtwacht zagen en proberen om er iets anders op te schilderen?

John Deacon is tenminste slim: hij vindt dat Queen zonder Freddie geen Queen meer is, en hij heeft groot gelijk. Hij heeft zich teruggetrokken uit de muziekwereld; niet dat die andere twee dat ook zouden moeten doen, maar stop eens een keer met het tot in het oneindige commercieel uitmelken van de Queen-erfenis en de Queen-'droom' krampachtig in stand proberen te houden.

Voor mij is Queen dood en zal ik het moeten doen met herinneringen en een stapel CD's.


Zo spreekt de Heer, Amen !

(Ofschoon het natuurlijk niet helemaal niets met Queen te maken heeft.)

Ze zouden gewoon meer tijd moeten investeren in het oppoetsen en uitbrengen van oud ( of nooit eerder vertoond ) materiaal, dvd's, etc... i.p.v. toch wel minderwaardige optredens geven en met z'n tweeen claimen Queen te zijn.

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:45:04 #187
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_16512461
Wat Brian & Rog ook doen, mijn respect hebben ze. Het een zal mij totaal niet bevallen, maar ik respecteer hun keuze(s).
Love will be my strongest weapon
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:57:37 #188
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_16522068
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:54 schreef flowerking het volgende:
Ik ben altijd Queen fan geweest, heb ze twee keer live gezien en vooral de oude platen genieten mijn voorkeur. Wat "Queen" momenteel doet (We Will Rock You The Musical, WATC opnemen met robbie fuckin' williams (wat een talentloze zak is dat) etc.) vind ik niets met Queen te maken hebben. Waarom zou je een vierkante meter uit De Nachtwacht zagen en proberen om er iets anders op te schilderen?

John Deacon is tenminste slim: hij vindt dat Queen zonder Freddie geen Queen meer is, en hij heeft groot gelijk. Hij heeft zich teruggetrokken uit de muziekwereld; niet dat die andere twee dat ook zouden moeten doen, maar stop eens een keer met het tot in het oneindige commercieel uitmelken van de Queen-erfenis en de Queen-'droom' krampachtig in stand proberen te houden.

Voor mij is Queen dood en zal ik het moeten doen met herinneringen en een stapel CD's.


If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
pi_16523532
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:45 schreef Acathla het volgende:
Wat Brian & Rog ook doen, mijn respect hebben ze. Het een zal mij totaal niet bevallen, maar ik respecteer hun keuze(s).
Amen....ben het totaal met je eens!!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_16531340
wat heeft die pink een rare buik....
  dinsdag 27 januari 2004 @ 11:07:22 #192
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_16620267
Hmm...
Love will be my strongest weapon
  dinsdag 27 januari 2004 @ 11:38:47 #193
30961 Knaller
knalt er op los
pi_16621065
Het beste stukje was nog wel die ene seconde dat je Brian May en Roger Taylor ziet zitten...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_16622089
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:38 schreef Knaller het volgende:
Het beste stukje was nog wel die ene seconde dat je Brian May en Roger Taylor ziet zitten...
en dat was al strontvervelend. Schijnt wel dat Roger iets mompelt als "I'd fuck that" ofzo
Bleuh.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 13:51:06 #195
30961 Knaller
knalt er op los
pi_16624664
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:18 schreef PimD het volgende:

[..]

en dat was al strontvervelend. Schijnt wel dat Roger iets mompelt als "I'd fuck that" ofzo


Haha ja zoiets... met z'n trommel. Brian had het echter naar z'n zin met z'n YEAH!! Maar goed, die raakt al snel onder de indruk als z'n kindje We Will Rock You weer eens in de belangstelling staat.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_16625576
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:51 schreef Knaller het volgende:

[..]

Haha ja zoiets... met z'n trommel. Brian had het echter naar z'n zin met z'n YEAH!! Maar goed, die raakt al snel onder de indruk als z'n kindje We Will Rock You weer eens in de belangstelling staat.


Ik denk eerder dat hij aan z'n banksaldo zat te denken...

Wat een poep-lied is het nu!
Al heeft WWRY zo onderhand wel een record aantal 'mooie dames' die het gezongen heeft!

pi_16641824
De reclame opzich vond ik leuk, de muziek vond ik minder, vooral dat gejank van Beyonce kan me niet bekoren, Britney deed het aardig, Pink deed het goed, en de extra gitaar had wat duidelijker aanwezig mogen zijn
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16643364
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:44 schreef BrianMay het volgende:
De reclame opzich vond ik leuk, de muziek vond ik minder, vooral dat gejank van Beyonce kan me niet bekoren, Britney deed het aardig, Pink deed het goed, en de extra gitaar had wat duidelijker aanwezig mogen zijn
Hehe - ik vond Beyonce juist het beste zingen (en het lekkerste er uit zien )

Op zich wel een leuke reclame, maar ik blijf erbij dat ik nergens echt aan kan zien of horen dat BM+RT er aan meegewerkt hebben - de nieuwe stukjes muziek klinken nou niet echt opzienbarend. De versie met 5ive is een meesterwerkje vergeleken met dit

Bleuh.
  woensdag 28 januari 2004 @ 00:20:56 #199
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_16645116
Brian May weet volgens mij niet meer wat precies als goede muziek wordt beschouwt. Eerst zei ie dat hij Ice Ice Baby van Vanilla Ice rotzooi vond, en later verontschuldigde hij zich en zei die dat hij t wel wat vond hebben.

Ice Ice Baby is nog super vergeleken met deze nieuwe crap versie van We Will Rock You (ZzZzZ). Britney die We Will Rock You "zingt".
Doet me denken aan die aflevering van Friends waarin de commercieel denkende Leslie, Smellycat van Phoebe afjat die ze vervolgens gebruikt voor een tv-commercial. Dat gevoel wat Phoebe had toen ze die commercial zag, heb ik nu zo ongeveer met deze Pepsi commercial.

[Dit bericht is gewijzigd door mandark2000 op 28-01-2004 00:23]

pi_16650101
Ik moet zeggen dat ik de commercial op zich wel aardig vind. De dames zien er vrij apeteitelijk uit en de zang van Beyonce en vooral Pink is helemaal zo slecht nog niet. Jammer is dat Brian en Roger maar 0,8 seconden te zien zijn, hoewel Roger weer lekker duf over komt met z'n trommeltje

Het ergste van heel het gebeuren vind ik nog dat Roger en vooral Brian totaal niet de credits krijgen die ze verdien voor al het werk dat ze voor deze commercial hebben gedaan.

pi_16726519
46664 nieuws
quote:
46664 3 x Single CD Tracklisting

PART 1: AFRICAN PRAYER

Beyonce - Crazy in Love (46664 version)
Bob Geldof - Speech
Bob Geldof - Redemption Song
Queen, David A Stewart - Say Its Not True
Paul Oakenfold/Shifty Shellshock and TC - Starry Eyed Surprise
Paul Oakenfold/Shifty Shellshock and TC With Amampondo Drummers - Ready Steady Go
Baaba Maal - Baayo
Baaba Maal - Njilou
Youssou nDour -Africa Dream Again
Yusuf Islam, Peter Gabriel - Wild World
Peter Gabriel, Youssou nDour, Angelique Kidjo - In Your Eyes
Peter Gabriel, Youssou n Dour - Biko
Bono, The Edge, Beyonce, David A Stewart - American Prayer

PART 2: LONG WALK TO FREEDOM

Bono, The Edge, David A Stewart,
Youssou n Dour, Abdel Wright - 46664 (Long Walk to Freedom)
Nelson Mandela - Speech
Queen - Invincible Hope/46664-The Call/The Show Must Go On
Angelique Kidjo - Afrika
Yvonne Chaka Chaka - Umquombothi
Bongo Maffin - The Way
Johnny Clegg and guests - Asimbonanga
Johnny Clegg, Jimmy Cliff - People
Jimmy Cliff - Many Rivers To Cross
Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now
The Corrs - Breathless
The Corrs, Roger Taylor - Toss The Feathers
Ladysmith Black Mambazo, The Corrs - Leliungelo Elakho
Ladysmith Black Mambazo - Homeless
Andrea Corr, Brian May - Is This The World We Created?

PART 3: AMANDLA

Eurythmics - Here Comes The Rain Again
Eurythmics, Youssou nDour - 7 Seconds
Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made of This)
Abdel Wright - Loose Me Now
Ms Dynamite - Dont Throw Your Life Away
Danny K - Hurts So Bad
Bob Geldof - The Great Song Of Indifference
Bob Geldof - (What So Funny bout) Peace, Love and Understanding
Watershed - Indigo Girl
Bono, The Edge - One / Unchained Melody
Anastacia, Bono, The Edge, David A Stewart, Queen - Amandla
Queen, Zucchero, Thandiswa Mazwai - Medley (Bohemian Rhapsody / I Want It All / I Want To Break Free / Radio Ga Ga)
Queen, Anastacia, Amampondo Drummers - We Will Rock You
Queen, Anastacia and Cast - We Are The Champions
Soweto Gospel Choir, Cast - 46664 Chant

DVD Details

Tracklisting as the albums and spread over 2 DVDs, but also includes Everybodys Got To Learn Sometime - Zucchero/Queen/Sharon Corr

Disc 1
Launching 46664 The press conference from London when Nelson Mandela announces the event to the worlds media.
Behind The Concert A backstage documentary showing the making of 46664 filmed during the week leading up to the event in Cape Town.
The Interviews The artists talking about the event.
Fighting Aids Footage from a project visit to Mothers 2 Mothers-2-Be and the Baphaumelele Childrens Home.

Disc 2

A Minute of Art 12 x one minute films by some of the worlds leading and most influential contemporary visual artists representing their vision of HIV/Aids.
Spirit of Africa A documentary about the true story of a Ugandan orphan who has lost his parents from Aids.
The Interviews The artists talk about why they are supporting Nelson Mandelas 46664 campaign.
Photo Gallery Pictures featuring all the artists involved in the event.


WAAR ZIJN GODVERDEGODVER DE STUDIO TRACKS VAN QUEEN?!?

Drie losse cd's á 20 euro + dubbel dvd á 30 euro = fokking 90 euro! En dan nog gek vinden ook dat het niet zo'n groot succes was/zal worden als verwacht....

Bleuh.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 12:08:40 #202
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16736980
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:56 schreef PimD het volgende:
WAAR ZIJN GODVERDEGODVER DE STUDIO TRACKS VAN QUEEN?!?

Drie losse cd's á 20 euro + dubbel dvd á 30 euro = fokking 90 euro! En dan nog gek vinden ook dat het niet zo'n groot succes was/zal worden als verwacht....


maar Pimmetje toch.. denk aan alle AIDS kindertjes... daarvoor wil je toch wel je zuurverdiende centen opgeven door dit te kopen???
... and the modern stone age family
pi_16737846
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:08 schreef RonB het volgende:

[..]

maar Pimmetje toch.. denk aan alle AIDS kindertjes... daarvoor wil je toch wel je zuurverdiende centen opgeven door dit te kopen???


die AIDS kindertjes kunnen me gestolen worden - ze krijgen mijn verzameling al als ik kom te overlijden Jij gaat ze dus wel kopen ?
Bleuh.
pi_16744118
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:51 schreef PimD het volgende:

[..]

die AIDS kindertjes kunnen me gestolen worden - ze krijgen mijn verzameling al als ik kom te overlijden Jij gaat ze dus wel kopen ?


Mag ik dan die vette BM poster ?
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16744464
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Mag ik dan die vette BM poster ?


Jij bent geen zielig AIDS kindje man - jij zit de hele dag thuis te stinken (en hebt nog een vriendin ook notabene!)
Bleuh.
pi_16744705
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:13 schreef PimD het volgende:

[..]

Jij bent geen zielig AIDS kindje man - jij zit de hele dag thuis te stinken (en hebt nog een vriendin ook notabene!)


Ja nou, maar ik wil die poster
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16745106
Tja ik wil het eigelijk toch wel hebben. Die DVD koop ik sowiezo.
"ROCK 'N ROLL"
pi_16745199
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:41 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Tja ik wil het eigelijk toch wel hebben. Die DVD koop ik sowiezo.
Waarschijnlijk zal ik het ook wel kopen hoor... Ik ben zelfs zo gek geweest om die smerige cd van de musical te kopen
Bleuh.
pi_16746419
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:45 schreef PimD het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal ik het ook wel kopen hoor... Ik ben zelfs zo gek geweest om die smerige cd van de musical te kopen


Me too
alles hebben hebben hebben
"ROCK 'N ROLL"
pi_16748489
Ok, die 46664 shit ga ik dus niet kopen.... Ik wil alleen de studio versies van die nummers, Live interesseerd me het allemaal niet zo.
  zondag 1 februari 2004 @ 00:48:11 #211
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16760665
ik koop het ook niet, mits er een (vinyl) acetaat van komt
... and the modern stone age family
pi_16760796
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:45 schreef PimD het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal ik het ook wel kopen hoor... Ik ben zelfs zo gek geweest om die smerige cd van de musical te kopen


ketter
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16760813
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:01 schreef Plengel het volgende:
Live interesseerd me het allemaal niet zo.
Zei de man met de 150 bootlegs
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_16768670
quote:
Op zondag 1 februari 2004 00:51 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Zei de man met de 150 bootlegs


Dat dacht ik ook toen ik het las

De verbinding is weer up & running

Bleuh.
pi_16774610
Met "Live interesseert het me allemaal niet zo" doelde ik op het 46664 project. Live opnames van Queen daarentegen.... Altijd welkom
  zondag 8 februari 2004 @ 20:13:12 #216
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_17009193
Het is hier zo rustig de laatste tijd... Zal ff wat plaatsen

January 27, 2004
©Associated Press

London, England - Frizzy haired Brian May, one time guitarist and
current soft drink pusher, was taken by surprise when he was told of
the vitriolic response by Queen fans towards the new Pepsi ad
featuring three of today's pop music icons, Britney Spears, Beyonce
and Pink - why? Because they're singing Queen's signature tune "We
Will Rock You."

"I don't see what the big deal is, to be honest" says May. "We sold
out way back in 1982 on our 'Hot Space' album. As a band, we decided
that we needed to suck the black community dry of their money by
copping their tunes. I guess looking back it wasn't the greatest idea
ever. Turns out a gay singer and a clog wearing guitarist wasn't what
the funk/R&B fans were looking for."

However some 22 years later, the remaining band members seem to think
they've learned from their past mistakes. "Oh yeah, on 'Hot Space' we
were basically relying on the musical merits of those songs to sell
it" says Roger Taylor, Queen's photophobic drummer. "Now all we need
is to latch onto not one, not two, but three of the most popular
singers around, licence them the rights to a 27 year old song, play
dress up and watch the money roll in! My god, we didn't have to do
anything for it! If we had known this all those years ago, we'd have
closed up shop and sold our catalog to Michael Jackson. I mean he
REALLY knows how to match up the right song with the right product.
'Revolution' and sneakers, bloody brilliant!"

The new Pepsi ad comes in the wake of the brilliant collaborations in
recent years with the talented boy band 5ive. When asked about that
duet (which once again used "We Will Rock You") making a "worst songs"
list in the UK, May responds "Well, it's keeping us in the public eye
isn't it?"

Jim Beach, who has been the band's manager for a few decades notes
that "We're making more money now then we did when Freddie died. If
you think death equals skyrocketing album sales, you've never whored
yourself to major corporations before."

Beach also divulges details on future Queen releases ? "Our musical,
which has been a huge success in the UK and Australia will soon be
opening in Finland, North Korea and (hopefully) China, though China
allowing it to play there will depend heavily upon Brian and Roger
publically championing communism....well, there are billions of
potential consumers in China so that's a distinct possibility."

Queen's continued dominance of the marketplace also extends into the
realm of DVD as their famous Wembley concert and two collections of
their music videos all went to #1 on the charts. "See, we are
following the basic business model of the major movie studios. Most of
our DVDs feature grainy, washed out images, not to mention half of the
picture being chopped off, but we know full well of the demand for
Queen DVDs. Our fans will buy anything. In a few years, we will
re-release them with brand new, high definition transfers and present
them in full screen all so people will have to buy them again. Never
do it right the first time because you can always sucker them for
twice the money down the line. Thanks to 20th Century FOX for that
one!"

A few years back, a collection of Freddie Mercury's solo work was
released as a box set but notably absent were his duets with famed
baby poker Michael Jackson. Brian May's only response? "We'll wait for
the trial before deciding on releasing them. Oh, not to see if he's
guilty or not, that hardly matters. We'd just rather wait for the
media hype to reach a fever pitch. Jim Beach has a solid business mind
you know."

Finally, one question that keeps coming from Queen fans is when will
the box sets of rare material ever be released. "We'd love to do them.
Our marketing research shows that with Pepsi backing us, public
interest in Queen is sky high" says Taylor but before he continues, a
noticeable grimace surfaces. "but we no longer have those tapes." When
asked where they might be Taylor can only say "Our bass player has
them and we don't have a fucking clue where he is, much less our
master tapes."

If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
  zondag 8 februari 2004 @ 22:59:54 #217
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_17014909
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:13 schreef Harmpy het volgende:
Het is hier zo rustig de laatste tijd... Zal ff wat plaatsen
Haha, die hebben je van queenzone of nie
  maandag 9 februari 2004 @ 07:10:59 #218
63772 RonB
Yabadabado?
pi_17020179
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:13 schreef Harmpy het volgende:
Het is hier zo rustig de laatste tijd... Zal ff wat plaatsen
ik dacht eerst dat het een echt artikel was totdat ik iets las waarvan ik dacht.. "neh "
... and the modern stone age family
pi_17020446
quote:
Op maandag 9 februari 2004 07:10 schreef RonB het volgende:

[..]

ik dacht eerst dat het een echt artikel was totdat ik iets las waarvan ik dacht.. "neh "


Toen ik het op Queenzone las dacht ik ook dat het echt was, volgens mij denk BM echt zo
Bleuh.
pi_17109526
*queen fan maledt zich*
*iets met rechterhand*
pi_17517624
Eej Queen-fans, ik had een vraagje over de Audio-DVD's van Queen. Ik heb op Amazon gezocht en daar vond ik o.a. A Night At The Opera op audio-dvd voor 15,99 pond. Heeft iemand deze dvd, en zoja wat vond je ervan? En weet ook iemand waar deze het voordeeligst te krijgen is? En ook zag ik dat The Game op dvd te krijgen is, zijn er nog meer Queen albums op dvd, of staan er nog meer in de planning?
pi_17519338
Geniale dvd-a's. Gewoon kopen, krijg je geen spijt van (mits je DVD-A's kunt afspelen uiteraard).

Queen 2 staat in de planning geloof ik om de volgende DVD-A te zijn. Brian May had het er een tijdje terug tenminste over in z'n soapbox @ brianmay.com
Bleuh.
pi_17520682
PimD thnx voor de reactie.

Ik zit nu ook ff op brianmay.com te lezen, en daar had Brian het ook over de samenwerking met Five en met Pink, Britney Spears and Beyonce. Roger beschrijft deze samenwerkingen als vergissingen.
quote:
**Sun 29 Feb 04**
ROGER'S MOSCOW INTERVIEW

Thank you to Alex Lorias for translating Roger's interview BACK into English!!!

I was a little jolted to see that when I am apparently out of earshot Roger, in interviews, will get a swipe in at me if he can!! Though I'm sure it was offered in a spirit of jocularity! Just to give my point of view, Roger may regard our work with "Five" or the new "We Will Rock You" with Pink, Britney and Beyonce as "mistakes", and he says they were all my ideas. Well, the truth is that none of these collaborations were my idea, but I welcomed them all because I love to work with new people, talented people, and to me it's all a great adventure, and a chance to break new ground. True, our musical takes a pop at Boy Bands and the like, but Ben would be the first to acknowledge that many of the human beings IN some of those outfits may be very talented. It's the SYSTEM which he feels needs shaking up. So you will find there is no personal slagging off of individuals in our show - only gentle fun spun around some of them - including US !!!

It's my choice to work hard on some of these projects - it's usually Roger's choice to stay largely on the periphery, but no-one in our group objects when it's time to be paid!!! ha ha!!

Love Brian.

P.S. I won't be saying any more about this in the near future, because, although there have always been many conflicts within the band, we have always chosen NOT to launder our dirty linen in public. I would prefer it to stay that way!

With Love
brian
Ik vind de samenwerkingen zelf ook niet echt geweldig om het maar zacht uit te drukken, maar waarom doet Roger hier dan aan mee. Of zijn ze al weer door hun Queen-centjes heen dat ze zonder deze samenwerkingen geen beleg meer voor hun boterhammen kunnen betalen
pi_17527112
zou Roger het dan eindelijk doorhebben??

Maar nog even over die bovengenoemde DVD's zijn die ook met dolby-surround (of hoe dat dan ook maar heet)? Als ik me bedenk hoe ik kan genieten van The Prophets Song in stereo, dan moet dat in 5.1 wel helemaal genieten geblazen zijn!
pi_17529365
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 00:11 schreef parterrepact het volgende:
zou Roger het dan eindelijk doorhebben??

Maar nog even over die bovengenoemde DVD's zijn die ook met dolby-surround (of hoe dat dan ook maar heet)? Als ik me bedenk hoe ik kan genieten van The Prophets Song in stereo, dan moet dat in 5.1 wel helemaal genieten geblazen zijn!
Nee, in DTS - je versterker moet dat dus wel aankunnen.

* PimD gaat binnenkort een nieuwe stereo kopen voor dit soort dvd's
Bleuh.
pi_17536498
Ik heb trouwens nog een interesant stukje over DVD-Audio op dvd.nl gevonden, hier wordt ook A Night At The Opera besproken(op pagina 3).
quote:
Queen – A Night At The Opera
De popgroep Queen behoeft geen introductie. Met het album A Night At The Opera en de hitsingle Bohemian Rhapsody brak de groep in 1975 alle records. Queen biedt een prachtige combinatie van stevige hardrock – het is tenslotte van origine een hardrock groep – gecombineerd met harmonieuze samenzang. De nieuwe 5.1 remix, gemaakt door Queen gitarist Brian May en producer Roy Thomas Baker, laat goed horen dat de meervoudige instrumentale en vocale muziek van Queen gemaakt is voor een meerkanaals geluidsweergave. Voor deze remix heeft men gebruik gemaakt van de originele - niet gemixte - studio-opnamen.

Geluidskwaliteit
Op deze DVD-A staat een ongecomprimeerde LPCM stereo track, een DTS 5.1 surroundtrack en een MLP 5.1 surroundtrack. Alle deze tracks hebben de zeer hoge resolutie van 96 kHz / 24 bit.
Hoe klinkt het? In één woord fantastisch. Je zult deze muziek van Queen nooit zo mooi horen als op deze schijf. Vooral de beide surroundtracks klinken overtuigend mooi. Alle kanalen worden intensief benut waarbij de verschillende instrumenten op een zeer natuurlijke wijze over de verschillende kanalen zijn verdeeld. Dat geeft meer detail in de verschillende muziekpartijen. Dankzij de hoge resolutie is ‘het hoog’ uitstekend gedefinieerd waardoor elk detail kristalhelder hoorbaar is. Het laag is, via het LFE kanaal, goed gedoseerd aanwezig. De muziek, ruim 25 jaar oud, is totaal vrij van ruis. De leeftijd van de muziek wordt alleen verraden door enige scherpte in de hoge tonen en het ‘slissen’ van de ‘s’ (wat trouwens op alle Queen opnames hoorbaar is). Maar dat is een zeer klein minpuntje.
We hebben geen verschil gehoord tussen de DTS96/24 en de MLP track. In vergelijking met de CD versie klinkt de stereotrack op deze disc een tikkeltje verfijnder en rustiger. Maar de verschillen zijn erg klein.

Extra’s
Tijdens het luisteren naar de muziek worden de teksten gepresenteerd op mooi vormgegeven 4x3 standaard beeldformaat (maar wel in NTSC). De teksten zijn ook opgenomen in het bijbehorende boekje. Je kunt ook genieten van de originele 6 minuten durende muziekvideo uit 1975 van de hitsingle Bohemian Rhapsody, gepresenteerd in 4x3 beeldformaat en met keuze uit LPCM stereo (24 bit / 96 kHz) en DTS 5.1 (24 bit / 96 kHz) geluid. De video is Engels ondertiteld.
In een gallery zijn nog 11 foto’s van de band opgenomen en er is een overzicht van de credits voor zowel het originele album als de DVD-A productie.
http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=26
pi_17968529
* heeft gisteren een hoop van zijn oude queenbootlegs verkocht en het geld vandaag meteen weer uitgegeven aan Killer Queen



plaatje is de deluxe editie, ik heb de regular editie gekocht. Ga geen 300 euro extra betalen voor een geitenleren kaft enzo
Bleuh.
pi_17977216
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:03 schreef PimD het volgende:
* heeft gisteren een hoop van zijn oude queenbootlegs verkocht en het geld vandaag meteen weer uitgegeven aan Killer Queen

[afbeelding]

plaatje is de deluxe editie, ik heb de regular editie gekocht. Ga geen 300 euro extra betalen voor een geitenleren kaft enzo
tja tis mooi spul maar 300 eurie voor een boek is wel erg overdreven
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_17977647
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:05 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

tja tis mooi spul maar 300 eurie voor een boek is wel erg overdreven
371 euro om precies te zijn. Inderdaad abnormaal duur. 't is dat ik die bootlegs heb verkocht, anders had ik het ook niet gekocht hoor

en ach - alle boeken van die drukkerij zijn inmiddels collectors item's waar hoge bedragen voor neergeteld worden, dus 't is een soort van investering
Bleuh.
pi_17978075
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:31 schreef PimD het volgende:

[..]

371 euro om precies te zijn. Inderdaad abnormaal duur. 't is dat ik die bootlegs heb verkocht, anders had ik het ook niet gekocht hoor

en ach - alle boeken van die drukkerij zijn inmiddels collectors item's waar hoge bedragen voor neergeteld worden, dus 't is een soort van investering
zou er niet eens in durven kijken
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_17999163
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:03 schreef PimD het volgende:
* heeft gisteren een hoop van zijn oude queenbootlegs verkocht en het geld vandaag meteen weer uitgegeven aan Killer Queen
gek.

Ik kom wel een keer langs om erin te kijken,
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_18000729
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 11:09 schreef BrianMay het volgende:

[..]
Ik kom wel een keer langs om erin te kijken,
Ik lijk wel een stepford-fan

Gaan we meteen Simpsons/Futurama kijken ende bier/pistolets nuttigen.
Bleuh.
  zondag 28 maart 2004 @ 13:52:04 #233
34153 BrianMay
Het Genie
pi_18020095
is goed, :-)
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_18028705
quote:
Killer Queen


The 30th anniversary of Queen's first hit single is fast approaching. The band took 'Seven Seas of Rhye' to No. 10 back in May of 1974, and they have decided to celebrate with a one-off concert and perhaps a charity single. Only problem is that their singer, Freddie Mercury, died 13 years ago. Naturally, Queen fan Justin Hawkins is the only man for the job.

The People reports that Brian May, Queen's poodle permed axe god, got together with Justin and his brother Dan at a club in London last weekend and thrashed out the details. The paper's source says: "Queen have been talking about a collaboration for a while and they finally got down to sorting it out last week."

All the proceeds from the collaboration look set to go to Freddie's favourite charidees, The Terrance Higgins Trust or Children in Need. It looks set to be one hell of a team up, if only because Justin is the only guy on earth who could possibly pull off the same kind of outfits that Mecury used to wear. Break out the boas!
http://www.bbc.co.uk/totp/news/2004/03/28/10245.shtml

geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van. BM+RT zijn wél bevriend met the Darkness, maar toch....
Bleuh.
pi_18769046
Morgen word bij Veronica (de tv-zender) om 22:55 Queen live at wembley 1986 uitgezonden. Dus voor de enkeling die hem nog niet op dvd hebben: kijken!!!

Op radio-veronica is ook een speciale Queen's Day. Tussen 18:00 en 19:00 komt de Queen top 10, samengesteld door de luisteraars. En er valt ook nog een prijs te winnen: Een VIP trip voor 2 personen naar We Will Rock You in Londen.
pi_18769117
Hannie van de fanclub heeft gezegd dat op het moment gewerkt wordt aan DVD's van Parijs 1979 en Milton Keynes 1982
Bleuh.
pi_18769202
quote:
Op donderdag 29 april 2004 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Morgen word bij Veronica (de tv-zender) om 22:55 Queen live at wembley 1986 uitgezonden. Dus voor de enkeling die hem nog niet op dvd hebben: kijken!!! ga je 's gauw zitten schamen
Bleuh.
pi_18771170
dat werd nondeju tijd ja dat milton keynes en parijs op dvd uitkwamen. Nou maar hopen dat het complete concerten zijn!! (zal wel niet )
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_18771183
ben benieuwd of Freddie's stem op Fat Bottomed Girls ook overslaat op de DVD
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_18788597
Yoo zou geweldig zijn om een seventies concert op dvd te zien! Was al bang dat ze eerst Budapest gingen uitbrengen. Maar daar hebben ze volgens mij niet eens de rechten van als ik het goed heb.
"ROCK 'N ROLL"
  vrijdag 30 april 2004 @ 18:11:25 #241
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18795170
De Queen top 10 is nu bezig op Radio Veronica, zometeen komt Love of My Life.

Live stream: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/veronica.asp

(de top 10: http://www.radio.nl/2003/(...)f/2004/04/89471.html )

En zie http://forum.fok.nl/topic/373958 want Queen - Live @ Wembley komt weer op de tv.
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:06:22 #242
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18799593
QUEEN FANS !!

Nu op 3FM QUEEN uit het jaar ' 75, het concert is opgenomen door de BBC. Queen stond op het punt van doorbreken toen dit concert werd opgenomen, en het klinkt weer FUCKING GOED !!!!!!!
Zoals altijd

http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx

3FM had hier wel wat meer reclame voor mogen maken! neemt niet weg dat ik nu geniet!!!!
  zondag 16 mei 2004 @ 11:41:00 #243
34153 BrianMay
Het Genie
pi_19167073
FF een grote schop: Brian komt op de soundtrack van Spiderman 2, die over een tijdje in de bios zal verschijen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_19236531
quote:
Op zondag 16 mei 2004 11:41 schreef BrianMay het volgende:
FF een grote schop: Brian komt op de soundtrack van Spiderman 2, die over een tijdje in de bios zal verschijen
Die soundtrack wil ik zeker graag horen
pi_19514408
Kan dit, wat vinden jullie?

pi_19514421
Nee, dat kan absoluut niet. Stelletje nichten
Bleuh.
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:42:32 #247
90622 DeSlager
JOIN THE NTCE @ WWW.NTCE.TK
pi_19594677
misschien hebben jullie hier wat aan: [TK] concert boekje van "a tribute to Freddie Mercury "
ik ben de mensen slager!!!!!
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:14:12 #248
92397 jantje112
Voor jan met de pet op..
pi_19595640
Misschien dat iemand ziek is van het medium Laserdisk

Ik heb nu:
Queen Live at Rio
Queen Live at Budapest
Queen We will Rock You (Japanse Release en Commerative release surrond)
Queen Greatest Flix 1
Queen Greatest Flix 2

DUs als je wat kwijt wilt, MAIL MIJ!!

Florian (at) pckennis.net
pi_19595960
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:16 schreef PimD het volgende:
Nee, dat kan absoluut niet. Stelletje nichten
Helemaal mee eensch.

Moet je dat nou zien dan .....
pi_19626783
Homos
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:57:49 #251
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_19635773
er gaan geruchten dat die zanger inderdaad homofiel was.....stelletje viezerikken...
...and what about cunture club, are they a cult too?...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:10:39 #252
34153 BrianMay
Het Genie
pi_19637494
allemaal toch?
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_19762971
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:12 schreef kapser het volgende:
http://www.peacockdesign.com/previews/q_solus.mpg Reclame van GHV2 met Brian en Roger in de hoofdrol !!!

Brian May heeft onlangs nog lopen zeuren over iemand die een poll had gestart betreffende het omzetten van 4:3 naar 16:9. Later reageerde hij dat er misschien toch nog eens een 4:3 DVD van alle clips uitkomt. We zullen zien.
Ik zag vandaag SBS-shownieuws oid ( ) en toen zag ik een nieuw reclame spotje met Frans B. en Marco B. Marco liep een cd-zaak binnen en daar hadden ze alleen maar cd's van Frans. Op de achtergrond draaide een nummer van Frans, en achter de balie zat Frans gebukt en toen Marco erheen liep stond Frans op. Marco vroeg of ze ook iets anders dan Frans Bauer hadden, Frans zei hier heel verbaast "ehhh Nee" op. Orginele reclame
pi_19771531
Meen je dat??
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_19772380
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 00:20 schreef BrianMay het volgende:
Meen je dat??
Ja. Ik kon helaas de reclame nergens op internet vinden, maar op www.borsato.nl staan wel een paar foto's ervan. Op die site staat ook dat de premiere vanavond (9 juni) in de kuip bij zijn concert was en dat daarna de commercial ook op tv zou komen, dus hopelijk zien we hem morgen.
pi_19772381
Eerst het Di-Rect boek, en nu dit
Bleuh.
pi_19772403
Owja de foto's zijn niet uit de reclame zelf, maar ik denk een soort achter de schermen. Op de foto staat bijvoorbeeld Marco achter de balie, in de commercial staat Frans daar.
  donderdag 10 juni 2004 @ 01:14:00 #258
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_19772494
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:15 schreef plugger het volgende:
Kan dit, wat vinden jullie?

[afbeelding]
Die had ik als héél jonge fan aan de muur, ergens in 1974, geloof ik...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_19817030
Zonet voorstukje RTL-Boulevard. Ze hadden het over de commercial van Frans en Marco, en ze zeiden dat het gejat was

Vanavond RTL Boulevard, en u hoorde het voor het eerst op Fok!
pi_19818018
Ja hoor, Noordzee heeft het ontdekt zeggen ze

Ik wil erkenning
pi_19818174
quote:
Op Vrijdag 11 juni schreef Noordzee FM het volgende

Beter goed gejat dan slecht bedacht moeten de reclamemakers van de nieuwe commercial met Marco Borsato en Frans Bauer gedacht hebben.
In het bewuste spotje wil Marco een plaatje kopen, maar in de winkel liggen alleen cd’s van Frans Bauer. De man achter de toonbank is, hoe verrassend, Frans!

Op zich een leuk idee, ware het niet dat de Britse rockformatie queen enige tijd geleden al met exact dezelfde reclame op de proppen kwam.
Melchior Pons, de eindverantwoordelijke van het Bel Company reclame spotje, zegt dat hij en zijn creatieven het gewraakte spotje helemaal niet kennen.
Showtime belde met Suzanne van Mierop reclamebureuaspecialist van het vakblad 'Reclameweek' en zij vond de spotjes wel heel erg veel op elkaar lijken.
Gejat of niet, Marco Borsato en Frans Bauer samen in een reclame is altijd leuk.
http://www.noordzeefm.nl/home/sub_nieuws_shownieuws.php?id=4180
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:59 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik zag vandaag SBS-shownieuws oid ( ) en toen zag ik een nieuw reclame spotje met Frans B. en Marco B. Marco liep een cd-zaak binnen en daar hadden ze alleen maar cd's van Frans. Op de achtergrond draaide een nummer van Frans, en achter de balie zat Frans gebukt en toen Marco erheen liep stond Frans op. Marco vroeg of ze ook iets anders dan Frans Bauer hadden, Frans zei hier heel verbaast "ehhh Nee" op. Orginele reclame
Wie was er eerder
pi_20490083
Eindelijk weer wat fatosenlijk nieuws na de zoveelste re-re-re-release van We Will Rock You. Of na de opening van de musical in Verweggistan.


Queen to release 46664 single
In response to successful campaigns on the 46664 with the tracks that were available for a while to raise money...
Queen are going to release a new single, "Invincible Hope Paul Oakenfold remix". The remix is by Paul Oakenfold, who appeared at the 46664 concert in Cape Town last November, alongside Queen, Shiftyshellshock, and many other artists.

The single is set to be released on September 23rd, in UK and Euro countries only.


Bron: Queenzone


Nou, ik kan alleen maar zeggen "Say it is true"

Paul Oakenfold is een genie, maar ik hoop dat ie het hele nummer niet verneukt met keyboards en electronische beats

Ik vrees toch een beetje voor het ergste
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_20646474
Op www.brianmay.com staat dat Brian niks weet van de Paul Oakenfold remix. Dus reken maar op niks
pi_20719701
Brain May, gefeliciteerd met je verjaardag
  maandag 19 juli 2004 @ 14:43:50 #265
34153 BrianMay
Het Genie
pi_20721781
dank u. Ah je bedoelt de echte
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_20723666
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:43 schreef BrianMay het volgende:
dank u. Ah je bedoelt de echte
Ben je niet de echte dan
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:14:30 #267
77676 The_vice
alweer 'n idee?
pi_20997332
Hoor ik daar toch net voor 't eerst van mijn leven dat duet tussen Fred en Micheal J. - State of shock. Altijd leuk om weer eens wat -nieuws- te horen
Hendrik de Heette heette Hendrik de Heette omdat zijn vader ook Hendrik heette.
-vandaag was 't ook mooi-
Excel; zet het eens in een pivot table
pi_20997527
Toch jammer dat 2 muzikale genieën met zo'n rotzooi komen.
Bleuh.
pi_21013917
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:14 schreef The_vice het volgende:
Hoor ik daar toch net voor 't eerst van mijn leven dat duet tussen Fred en Micheal J. - State of shock. Altijd leuk om weer eens wat -nieuws- te horen
waar valt dat te horen dan??
pi_21021953
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:01 schreef parterrepact het volgende:

[..]

waar valt dat te horen dan??
Tot nu toe alleen op boxsets.
Op de Freddie Mercury boxset stond ie niet omdat Michael de rechten heeft. En op de Queen box zal ie ook wel niet komen (Als die nog komt tenminste) Aangezien het Freddie solo is, en geen Queen)
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_21592776
De rockband Queen met de gay-zanger Freddie Mercury is de eerste rock act die officiële goedkeuring vindt in Iran. Hoewel Westerse muziek in Iran gecensureerd wordt en homoseksualiteit als een misdaad wordt beschouwd, is het album tóch uitgebracht. Het bevat ondermeer de hits Bohemian Rhapsody, The Miracle en I Want To Break Free. Voor het album én een versie van de vertaalde songteksten betaalt de Iranees minder dan een euro.

Populair
Freddy Mercury, die in 1991 overleed, was één van de meest populaire artiesten in Iran. Voordat dit album uitgebracht werd, luisterde het volk ook al naar Queen, maar dan wel illegaaal!

http://www.rtl.nl/(/actue(...)cury_debuut_Iran.xml
pi_21594021
Brian heeft inmiddels al gezegd dat die Iraanse cd een bootleg is. EMI zou wel bezig zijn om toestemming te krijgen van de regering van Iran, maar tot nu toe is het nog niet gelukt.
Bleuh.
pi_21880290
Ik was trouwens helemaal vergeten die Tribute-CD van Valensia aan te schaffen, dus heb ik die gisteren maar even gekocht. Ik moet zeggen dat hij niet eens tegenvalt.
Ook vind het leuk hoe hij over Queen praat in het boekje; een echte fan.
"ROCK 'N ROLL"
pi_21882301
Ja, Valensia's Queen Tribute schopt aarsch

Vooral Liar en My Fairy King vind ik erg goed gedaan. Ik durf zelfs zover te gaan dat ik Valensia's Fairy King nóg beter vindt dan de Queen versie. De Queen-versie heb ik altijd iets demo-achtigs gevonden, vooral het einde klinkt gewoon 'niet af'.

Wel jammer dat Valensia de 'bekende' nummers moest doen van z'n platenmaatschappij. Ik heb 'n tijd met 'm gemaild en hij zei dat als het aan hem lag hij nummers als Flick of the Wrist, Mustapha enzo had gedaan.
Bleuh.
pi_21894738
Hoe gaat het einde van MFK ook al weer

Heb ik ook altijd met Beatles nummers, gewoon dat ze niet meer veranderd werden na het oorspronkelijke idee, en niet echt af klonken. Met name door de fade outs
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_21900234
My Fairy King heeft net zo'n einde als March of the Black Queen, maar March of the Black Queen heeft dan nog dat "forget your singalongs and your lullabies" (geen idee wat precies de tekst is) erachter aan, waardoor het wél afklinkt.
Bleuh.
pi_21909475
Ja inderdaad, ik ben vooral onder de indruk van wat hij met Liar heeft gedaan. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer ik aan iemand die niet zo in to Queen is, het origineel laat horen en daarna de versie van Valensia, dat er veel mensen zullen zeggen dat die cover van Valensia het origineel is. Maar ja dan heb je het wel over echte leeken he want zo'n stem als Fred is er geen.

Hij heeft er als het ware een echte Queen-sound aan toegevoegd met al die overdubs enzo. Alleen inderdaad jammer dat het ook commercieel moest zijn, We will rock you bijvoorbeeld had er van mij niet op gehoeven.
"ROCK 'N ROLL"
pi_21909570
Z'n We Will Rock You is idd bagger. Is ook binnen een kwartier opgenomen (2 takes). Eerst was het de bedoeling dat het alleen maar een kort intro was voor Liar, maar toen hebben ze toch maar het hele nummer opgenomen. We Will Rock You is ook het enige nummer dat ik minder vind. Killer Queen had iets sneller gemogen van mij, maar het heeft ook wel wat zo

Jammer dat de cd zo gruwelijk geflopt is. Ik had het leuk gevonden om wat meer Valensia op radio/tv te zien.
Bleuh.
pi_21918168
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:27 schreef PimD het volgende:
Wel jammer dat Valensia de 'bekende' nummers moest doen van z'n platenmaatschappij. Ik heb 'n tijd met 'm gemaild en hij zei dat als het aan hem lag hij nummers als Flick of the Wrist, Mustapha enzo had gedaan.
Ik vind het met de bekende nummers wel meevallen, eigenlijk. Er staan wel 3 songs van greatest hits op, maar nummers als My Fairy King, Man From Manhattan, Polar Bear en Liar zijn toch niet de bekendste 'Queen'-nummers.
En het album schopt idd enorme aarsen (fat bottoms zelfs) - is toch wel met afstand het beste Queencover album ooit.
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_21918369
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:41 schreef CaAl het volgende:

[..]
, maar nummers als My Fairy King, Man From Manhattan, Polar Bear en Liar zijn toch niet de bekendste 'Queen'-nummers.
Komt misschien omdat 2 nummers daarvan geen Queen nummers zijn
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:39:07 #281
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_21937958
Ik kijk al uit naar de Milton Keynes DVD. Ik heb het concert (al dan niet helemaal compleet) wel, maar kan niet wachten totdat ik mijn buren er mee kan pesten.

Rond november komt de DVD uit dacht ik.
Love will be my strongest weapon
pi_21941016
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:56 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Komt misschien omdat 2 nummers daarvan geen Queen nummers zijn
Joh, echt? Daarom had ik er ook ' ' om gezet.
Ik bedoelde meer: als de platenmaatschappij alleen de allerbekendste nummers wou, zouden deze songs er niet op staan
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_23590134
Leven we nog?

Hoe vinden jullie de DVD van Queen at the Bowl? Ik heb hem nu een paar keer gezien en ik vind hem super

Volgende week woensdag (1 dec.) zend Veronica trouwens het Freddie Mercury Tribute concert uit en volgende week vrijdag (3 dec.) de kortere TV versie van Live at the Bowl.

hopelijk leeft dit topic nu weer
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:57:36 #284
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_23591422
Ik vind de DVD erg goed.. Lekkere set. Ook grappig hoe Brian's gitaar halverwege z'n solo uitvalt..
.
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:12:41 #285
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23599849
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Leven we nog?

Hoe vinden jullie de DVD van Queen at the Bowl? Ik heb hem nu een paar keer gezien en ik vind hem super

Volgende week woensdag (1 dec.) zend Veronica trouwens het Freddie Mercury Tribute concert uit en volgende week vrijdag (3 dec.) de kortere TV versie van Live at the Bowl.

hopelijk leeft dit topic nu weer
Ik heb geen dvd-speler en die zal er wegens bezuinigingen ook niet komen voorlopig...
Vanwege die bezuinigingen heb ik ook geen omroepgids meer.
En dus ben ik héél blij met je melding dat Veronica e.e.a. gaat uitzenden! Weet je ook hoe laat?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_23606012
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:12 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Ik heb geen dvd-speler :'( en die zal er wegens bezuinigingen ook niet komen voorlopig...
Vanwege die bezuinigingen heb ik ook geen omroepgids meer.
En dus ben ik héél blij met je melding dat Veronica e.e.a. gaat uitzenden! Weet je ook hoe laat?
Woensdag 1 december om 22:50 komt 'A Concert For Life: A Tribute to Freddie Mercury'
Vrijdag 3 december om 23:35 komt 'Queen - Live At the Bowl'

Allebei op Veronica-TV
  maandag 29 november 2004 @ 17:07:44 #287
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23647598
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Woensdag 1 december om 22:50 komt 'A Concert For Life: A Tribute to Freddie Mercury'
Vrijdag 3 december om 23:35 komt 'Queen - Live At the Bowl'

Allebei op Veronica-TV
Bedankt!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_23662732
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Leven we nog?
Hoe vinden jullie de DVD van Queen at the Bowl? Ik heb hem nu een paar keer gezien en ik vind hem super
Volgende week woensdag (1 dec.) zend Veronica trouwens het Freddie Mercury Tribute concert uit en volgende week vrijdag (3 dec.) de kortere TV versie van Live at the Bowl.
hopelijk leeft dit topic nu weer
Geweldige dvd inderdaad. De moeite van het aanschaffen waard in ieder geval.
Heb nog niet de tijd gehad om hem helemaal te bekijken, maar ik kreeg een beetje het "god-wat-jammer-dat-ik-daar-niet-meer-bij-kan-zijn" idee van. Wat moet dat geweldig zijn geweest.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23695895
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:


Ik vind de DVD erg goed.. Lekkere set. Ook grappig hoe Brian's gitaar halverwege z'n solo uitvalt..
Ik vind het erg mooi om es die nummers van Hot Space live te horen. Mensen willen ze nog wel es afkraken, maar ik vind het bijzonder goed gelukt. Funky

Ga de dubbel CD kopen denk ik. Kost iets van 20 euri.
-
  woensdag 1 december 2004 @ 16:36:56 #290
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_23696606
Dubbel-CD had ik er al meteen bij gekocht. "Action This Day" klinkt erg goed live.
.
  donderdag 2 december 2004 @ 01:03:40 #291
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23705422
Dat ik gvd nu pas achter dit topic kom!
afgelopen weekend bij dance4life/kopspijkers een parodie op Queen. Op zich wel meesterlijk gevonden!

hier een paar links:
real high
real low
win high
win low

En de tekst natuurlijk!
Queen - Don't Stop Me Now

Vandaag
ga ik eens voor
de gein
lekker zeggen
wat hier de laatste tijd niet mag
Jullie land
heeft zoveel lange tenen
Doe ik niet aan mee, ik wil iets kwijt, dus

Don't Stop Me
Now
Don't Stop Me
I'm having a good time, having a good time

Alle Brabanders,
zij-ijn het produkt, va-an incest
En Rotterdammers zijn crimineel
En de Va-ha-ra is een reservaat, voor linkse mongolen
Ga er voor zi-itten want, Ik ben nog lang niet klaar
Limburgers zijn moffen, en Friezen ook,
en blonde wijven hebben geen benul
alle homo's hebben poep aan hun lul
Wie maakt me wat als ik wil zeggen hoe ik het voel?

Don't Stop Me
Now
Laat mij toch lekker gaan man
En krop het niet op,
nee Don't Stop Me Now
En als je dat niet aankan
joh donder dan op, en
Don't Stop Me Now
Don't Stop Me
want ik bén net begonnen,
en jongens wat voelt het fijn

Arabieren zijn,
feitelijk gewoon, arme joden
Die weer mislukte Turken zijn
En de Turken zijn, volgens mij gewoon, veredelde negers
God ik raak lékker op dreef, wat een goed gevoel
Boeddha is een homo
en Allah een wijf
en Jezus Christus is gewoon een debiel
De Dalai Lama is een pedofiel
En wie dat niet horen wil joh
luister dan niet

(Break)

Don't Stop Me
(hey hey hey)
Don't Stop Me
(I like it)
Don't Stop Me
Moet je ook proberen

(Solo)

Èèèn als je mij
veroordeelt,
scheld me dan uit
En dan beledigen we over en weer
Tenslotte doet
toch schelden geen zeer
Of ben ik soms geen vieze vuile nicht met een snor

Don't Stop Me
Now
Laat mij toch lekker gaan man
En krop het niet op,
nee Don't Stop
Me Now
En als je dat niet aankan
joh donder dan op, en
Don't Stop Me
Now
Don't Stop Me
Ik ben net begonnen,
en jongens wat voelt het fijn

Als de links niet werken.. klik hier dan (tevens ook de bron.. )

[ Bericht 4% gewijzigd door qu63 op 02-12-2004 01:15:10 (nu echt klaar ;)) ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_23720902
Nieuwe DVD net gekocht.. in een opwelling eigenlijk.. dacht dat de cd er ook bij zat maar dat was dus niet zo hehe...
Maar t rockt de pan uit!! Leuk om al die andere nummers tehoren! Ik bedoel het is zeker geen Wembley 2!! Goeie zaak
verlangen voorbij vanitas
pi_23720935
Dat achtergrond korotje van kopspijkers bestaat uit mannen joh.. hehe lekker op de hak genomen ahhaah
verlangen voorbij vanitas
pi_23740164
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Vrijdag 3 december om 23:35 komt 'Queen - Live At the Bowl'


Vanavond dus
pi_23891754
QUEEN TOUR IN 2005!!!!!!!!

Interview met Roger
http://www.zdf.de/ZDFmt/mediathek/0,3496,MT-2238629,00.html

Interview met Brian
http://www.zdf.de/ZDFmt/mediathek/0,3496,MT-2238771,00.html

Roger: "We've decided we're going to do a Queentour. We're touring in Deutschland and Europe this spring."

Roger: "We have a fantastic singer who's going to be singing with us... He used to be with Free and he's called Paul Rodgers"

Brian: "We thought "this is someone worth going out with."
Bleuh.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:06:19 #296
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23893379
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:56 schreef PimD het volgende:
QUEEN TOUR IN 2005!!!!!!!!
(...)Roger: "We have a fantastic singer who's going to be singing with us... He used to be with Free and he's called Paul Rodgers"
(...)
Ik krijg het niet open... (overkomt me wel vaker)

Paul Rodgers? Zat die ook niet in Bad Company? Niks mis met Rodgers, maar als Queenzanger...? De combinatie Roger, Brian en Paul lijkt me niet verkeerd, maar met Queen heeft het denk ik niet veel te maken. Ik neem aan dat John gewoon thuis blijft...?

Als je op Paul's site kijkt http://www.paulrodgers.com/ zie je dat hij in november al met Queen heeft gespeeld.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_23896783
John blijft idd thuis, wil niks meer met Queen te maken hebben. Het optreden dat Brian en Roger met Paul in november hebben gedaan was heel erg goed, dus ik ben benieuwd
Bleuh.
pi_23897676
Ik ben benieuw wat het wordt en of ze ook weer wat nieuwe nummers gaan maken.
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:16:28 #299
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_23902524
UBER TOLL!
hopen dat ze nederland ook aandoen paar keer
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:30:47 #300
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23905524
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:08 schreef PimD het volgende:
John blijft idd thuis, wil niks meer met Queen te maken hebben. Het optreden dat Brian en Roger met Paul in november hebben gedaan was heel erg goed, dus ik ben benieuwd
Wil John idd niks meer met Queen te maken hebben, of kiest hij liever voor zijn privacy? Klinkt zo negatief, zoals jij het schrijft (bedoel ik niet lelijk, hoor ), en ik geloof dat het echt puur om zijn privacy gaat...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_23907602
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Wil John idd niks meer met Queen te maken hebben, of kiest hij liever voor zijn privacy? Klinkt zo negatief, zoals jij het schrijft (bedoel ik niet lelijk, hoor ), en ik geloof dat het echt puur om zijn privacy gaat...
Daar komen we in het volgende deel achter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')