abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:58:04 #1
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223219
Gegroet!

Ik ben een man van deze tijd, en volg daarom ook graag de nieuwste trends.
Dat kunt u ongetwijfeld zien aan mijn gewaagde manier van kleden en mijn opvallende coiffure.
Maar tegenwoordig volgen de rages elkaar in zo'n rap tempo op, het is zelfs voor een spiritueel meesterbrein als ondergetekende bijna niet meer bij te houden!

Daarom heb ik besloten om dit topic te openen. Het is de bedoeling dat u hier, in dit topic, de allerhipste hebbedingetjes, speledingetjes, modedingetjes, andere dingetjes, uitvindingen, films, televisieseries en artiesten meldt zodat de razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van trends enigszins te volgen zijn voor modebewuste mensen als u en ik.
Goh, gek dat nog nooit iemand op dit idee gekomen is.

Dus zodra er een nieuw object op de markt verschijnt dat volgens u binnen een paar maanden helemaal je-van-het of een gat in de markt is, post het hier!

De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:59:02 #2
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223256
Ik trap af;

Wellicht kent u deze jongeman al een klein beetje, want hij scoorde in het verleden al enkele bescheiden hitjes met de groep "The Jackson Five". Ook bracht hij al eerder een solo-album uit, getiteld "off the wall".Ik heb het hier over het grote aanstormende talent Michael Jackson. Zijn nieuwste album "Thriller", geproduceerd door Quincy Jones, zal naar mijn verwachting alle verkooprecords gaan breken. Dus trendgevoelige fokkers, ren nu naar de winkel en koop dit album, voordat iedereen hem straks al heeft!

De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14223286
de 50/50 collectie van het Leger Des Heils gaat het helemaal worden.

Maar dan dus de rete geile ik-heb-het-niet-gekocht-maar-kan-zelf-wel-wat-op-een-naaimachine net niet look!

  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:00:24 #4
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223297
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:59 schreef Pjederdy het volgende:
de 50/50 collectie van het Leger Des Heils gaat het helemaal worden.

Maar dan dus de rete geile ik-heb-het-niet-gekocht-maar-kan-zelf-wel-wat-op-een-naaimachine net niet look!


Heeft u daar ook plaatjes van?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14223310
Hoi mam ...
Ik heb ijsvrije ramen en de groeten aan de kippen ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:02:20 #6
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223344
De volgende nieuwe uitvinding is prachtig in al zijn eenvoud;

Heeft u dat nou nooit? Dat u een stapeltje papier hebt, maar er vallen steeds blaadjes tussenuit? Voilá, dan is de paperclip echt iets voor u. De paperclip is simpel, maar doeltreffend. U bevestigt de clip op een simpele manier aan het stapeltje papier, en ziedaar: uw administratie is een stuk overzichtelijker.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14223434
Er wordt al geruime tijd gewerkt met DECT technologie als semi-mobiel netwerk, het CT2-netwerk. Dit netwerk zal gaan leiden tot de binnenkort te introcduceren "Kermit'-toestellen (later 'greenhopper' genoemd), waarmee binnen zogenaamde 'Greenpoints' gebeld kon worden. Er worden circa 5000 van deze basisstations geplaatst, waarbij binnen een straal van 150 meter mobiel uitgaand gebeld kan worden. De Kermit-houder kan zelf niet via een greenpoint worden gebeld. De Greenhopper kan ook in huis, in combinatie met een basisstation, goed worden gebruikt.

Binnenkort wordt een proef gedaan met deze nieuwe techniek, waardoor je dus zonder draad bij elke greenpoint zal kunnen bellen met je Kermit-toestel!

Plaatjes volgen binnenkort!.

FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:06:06 #8
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223466
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er wordt al geruime tijd gewerkt met DECT technologie als semi-mobiel netwerk, het CT2-netwerk. Dit netwerk zal gaan leiden tot de binnenkort te introcduceren "Kermit'-toestellen (later 'greenhopper' genoemd), waarmee binnen zogenaamde 'Greenpoints' gebeld kon worden. Er worden circa 5000 van deze basisstations geplaatst, waarbij binnen een straal van 150 meter mobiel uitgaand gebeld kan worden. De Kermit-houder kan zelf niet via een greenpoint worden gebeld. De Greenhopper kan ook in huis, in combinatie met een basisstation, goed worden gebruikt.

Binnenkort wordt een proef gedaan met deze nieuwe techniek, waardoor je dus zonder draad bij elke greenpoint zal kunnen bellen met je Kermit-toestel!

Plaatjes volgen binnenkort!.


Helemaal te wauwie !
(Dat is een term die de jeugd spoedig zal overnemen)
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:06:49 #9
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14223488
Kleding trends:

Casual

Wil je er lekker 'modern' () bijlopen, kleed je dan casual!


Karton


Lekker stevig, windvast, waterdicht, strak design en je kan overal even gaan liggen. Dé trend voor deze winter.

pi_14223531
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:06 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Helemaal te wauwie !
(Dat is een term die de jeugd spoedig zal overnemen)
Er zijn zelfs mensen die voorspellen dat ooit je een telefoon ter grootte van een auto-accu overal bij je zal kunnen hebben, en dat je daarmee overal kan bellen. Het mooiste is dat er wordt voorzien in een stand-by tijd van liefst 4 uur (4 uur) en een spreektijd van tot 30 minuten!

Maar dan zijn we zo 15 jaar verder hoor.

-edit- plaatje van hoe het zou kunnen zijn:

[Dit bericht is gewijzigd door JohnnyKnoxville op 29-10-2003 15:09]

FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:08:11 #11
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223533
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Karton

[afbeelding]
Lekker stevig, windvast, waterdicht, strak design en je kan overal even gaan liggen. Dé trend voor deze winter.


En draagbaar, dus zo neer te leggen onder een brug of in een donker steegje. Ideaal!
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14223554
Binnenkort wordt een prachtige uitvinding aan de man gebracht; het gaat om een snijdvoorwerp dat niet gebruikt wordt voor dood en verderf, maar om een gerecht dat 'brood' genoemd wordt in meerdere stukken te verdelen, om zodoende het gemakkelijker te maken dit gerecht tot u te nemen! Ik wacht met smart tot de eerste exemplaren in de winkels liggen...
pi_14223624
Er is nu ook een nieuw sensationeel goedje voor in je haar !!

  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:11:25 #14
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223635
Laat u verbazen door hetgeen ik nu weer ontdekt heb:

We noemen dit ronde object het wiel.
Wat het nut hier van is weet ik nog niet helemaal, maar dat het over korte tijd door iedereen gebruikt zal worden, dat staat als een paal boven water.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:12:30 #15
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_14223660
Er doen zich voor het eerst rellen voor met jongeren. Deze onlusten kondigen een omslag aan in het bestaan van de naoorlogse jeugd. Een omslag waarvan de nozem het symbool is geworden. Voor het eerst neemt de jeugd bezit van de openbare ruimte en daagt zij openlijk het gezag uit.
Jongeren posteren zich met brommers, leren jassen, een sigaret in de mondhoek en een transistorradio waaruit rock 'n' roll klinkt, op straathoeken en stadspleinen. Ze hebben genoeg van de nu heersende moraal en kleinburgelijkheid. Ze willen zich helemaal niet meer binden aan een jeugdbeweging, politieke partij of kerk. Ze zijn op zoek naar vrijheid en de nieuwe mogelijkheden die de opkomende consumptiemaatschappij hun bied.
Dat dit niet zonder slag of stoot kan gaan, nemen ze voor lief. Er verschijnen dan ook geregeld overspannen berichten in kranten en tijdschriften. Braaf Nederland staat aan de vooravond van grote veranderingen......


ik kóts op die nieuwe rage

b00nani
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:20:20 #16
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14223892
Kijk hier eens, wat een schattig wezentje:

Laat dit beestje uw hart veroveren, het is de Furby. De Furby reageert op uw handelingen; u kunt hem aaien, voeren, kietelen, met hem spelen, noem maar op! Furby zegt ook lieve woordjes, zoals: "Moemoe gaga", "Mee won pietooo" en "Waaad een kuttopiekkk is didddd zeggg". Vermakelijk, nietwaar? Wat het betekent weet ik overigens niet, maar u kunt het altijd opzoeken in het bijgeleverde woordenboekje. Dus koop nu een Furby, Fokvrienden ! En verbaas uw vrienden met dit aaibare knuffelding !
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14224022
Philips' CDi

Na het geweldige succes van het cassettebandje, wordt het wel weer eens tijd voor iets nieuws. Bent u op zoek naar een paar handige belastingtips, de meest recente sportuitslagen of leuke vakantiebestemmingen? Wilt u voor morgen iets weten over de beste wijnen en lekkerste recepten? Of wilt u kunnen meepraten met die film-, strip- of muziekfanaat? Op de CD-i-speler! is alles te vinden!
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:25:23 #18
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_14224063
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:24 schreef FlyingFox het volgende:
Philips' CDi
[afbeelding]
Na het geweldige succes van het cassettebandje, wordt het wel weer eens tijd voor iets nieuws. Bent u op zoek naar een paar handige belastingtips, de meest recente sportuitslagen of leuke vakantiebestemmingen? Wilt u voor morgen iets weten over de beste wijnen en lekkerste recepten? Of wilt u kunnen meepraten met die film-, strip- of muziekfanaat? Op de CD-i-speler! is alles te vinden!
b00nani
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:28:32 #19
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14224159
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:24 schreef FlyingFox het volgende:
Philips' CDi
[afbeelding]
Na het geweldige succes van het cassettebandje, wordt het wel weer eens tijd voor iets nieuws. Bent u op zoek naar een paar handige belastingtips, de meest recente sportuitslagen of leuke vakantiebestemmingen? Wilt u voor morgen iets weten over de beste wijnen en lekkerste recepten? Of wilt u kunnen meepraten met die film-, strip- of muziekfanaat? Op de CD-i-speler! is alles te vinden!
Ik heb nog écht zo'n ding thuisgehad ook
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14224265
pokemon gaat het helemaal maken in europa, heb ik gehoord
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:33:56 #21
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14224319
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:32 schreef Manowar het volgende:
pokemon gaat het helemaal maken in europa, heb ik gehoord
Wat?
Po-ke-mon?
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:46:04 #22
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14224656
Bestaat die FOK-woordenlijst nog?
Dan kunnen we daar het woord "swami-topic" misschien aan toevoegen.

Oftewel; een topic waar geen hond op reageert.

De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:31:29 #23
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_14226097
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er wordt al geruime tijd gewerkt met DECT technologie als semi-mobiel netwerk, het CT2-netwerk. Dit netwerk zal gaan leiden tot de binnenkort ...........
you've lost me already ...........
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_14226111
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Bestaat die FOK-woordenlijst nog?
Dan kunnen we daar het woord "swami-topic" misschien aan toevoegen.

Oftewel; een topic waar geen hond op reageert.


Té hoog niveau.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:39:37 #25
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_14226319
Binnenkort kan men via het recentelijk bekend geworden internet communiceren over de hele wereld met een stukje software dat men icq noemt...

Microsoft en AOL gaan beide overigens iets vergelijkbaars doen

Sterf moeilijk met een wraak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')