abonnement Unibet Coolblue
pi_14210433
Bonfie gaat nu ook eens zijn autootje opvoeren, en begin maar eens met de uitlaat. Er komt een mooie RVS 2,5" (65mm) uitlaat onder, die um zo'n 20-30 pks sneller moet maken. Dit kan doordat de CAT weg gaat, en de pijp dikker is dan de standaard pijp. Ik heb niet gekozen voor de 3" uitlaat omdat ik dan koppel bij lage toeren verlies. Er volgen na vrijdag foto's van de uitlaat, en het eronder bouwen. Dit wordt gedaan door uitlaten.com. Alvast wat info over het autootje: http://www.bonfrer.com/probe
pi_14210574
Mooie wagen hoor Wat ook mooi zou zijn, is de knipperlichten een andere kleur geven (zwart) en dan nog andere velgen en hij is af (Als je heb geld hebt natuurlijk)
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14210580
Doe ook even de velgen vervangen

Smaken verschillen natuurlijk, maar 3-spaaks is imo wel errug lelijk.

Ga je iets aan de tubo doen? Boost verhogen, andere wastegate (stijl is alles natuurlijk), geheel andere turbo?

Wel een mooi autootje verder!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14210879
leuk otootje...
alleen vind ik de velgen en de koplampen (als ze omhoog staan) minder...
wat voor motor zit er eigenlijk in en hoeveel PK heeft ie standaard?
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_14210938
Turbo boost verhogen gaat misschien nog een keer gebeuren.
Ik weet nog niet of ik de Greddy Profec B wil of de doe het zelf thingy
http://www.performanceprobe.com/doityourself/upgrades/boostcontroller/type3.htm
Ik ben de enige die 3 spaaks velgen dus wel mooi vind zie ik.
En ik ga waarschijnlijk ook nog betere bougie kabels halen. (geeft een mooi accent onder de motorkap) en en beter fonkje in de motor natuurlijk.
pi_14211061
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:17 schreef BaBy-G het volgende:
leuk otootje...
alleen vind ik de velgen en de koplampen (als ze omhoog staan) minder...
wat voor motor zit er eigenlijk in en hoeveel PK heeft ie standaard?
Ik zie ze nooit omhoog staan, dus heb er geen last van, maar het is wel erg handig met inschatten hoever je nog kan, die koplampen

Waarom vind niemand mijn velgen mooi?

Motor = 2.2i met 145pk
Turbo = IHI turbo(standaard) met 7psi boost.

Check ook de automatisch gordels

  woensdag 29 oktober 2003 @ 09:06:58 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14214194
Leuke auto ja! zeker.
Gaat de auto ook nog makkelijker ademen? dat zou denk ik ook al een paar paardekrachten opleveren bij zo'n turbomotor.

En die 3-spaak is zooo jaren 80. erg fout. Een mooie 17" 7 of 9 spaaks zou hieronder niet misstaan

pi_14214434
Velgen zijn prima hoor, trek je niets aan van wat ze hier zeggen. Andere velgen maken deze auto al heel snel 'fout'.

Suc6 met je uitlaat en het opvoeren van je turbo. Vergeet je remmen niet, das iets waar Ford Amerika nooit al te lang bij stilstaat.

  woensdag 29 oktober 2003 @ 10:12:53 #9
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14215487
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 09:21 schreef w31rd0 het volgende:
Vergeet je remmen niet, das iets waar Ford Amerika nooit al te lang bij stilstaat.
LOL @ Woordspeling
pi_14219561
omdat 3spaaks velgen onder een polotje horen of onder een panda, daarom vindt niemand ze mooi.
een fatsoenlijke auto heeft fatsoenlijke velgen, dus minimaal 5 spaaks.
succes!
Yeah baby Yeah!
pi_14226225
Ik ben dus nu bezig met het verbeteren van het ademen van de motor, al is het eerst het uitademen, het inademen is redelijk, terwijl het uitademen nu nog brak is, tot vrijdag natuurlijk, dan is dat beters.

En ik vind die schuine vorm van de 3 spaaks velgens erg leuk, misschien dat ik deze wel een maatje groter neem ofzo, maar geen chrome blinky blinky dingen, want Bonfie houd niet van autowassen

pi_14226499

Dit is een velg die niet passend is bij mijn autootje, maar de huidige zijn toch wel beter dan dit...

pi_14227036
Ik heb eens gezocht op internet en kan geen velgen vinden die ik mooier vind dan deze, ik vind de 3hoek vorm erg leuk namelijk. Als iemand nog wat suggesties heeft voor velgen, mag dat hier in het forum komen.

Ik wil dus geen spinners of rechte spaken, iets meer design.

pi_14227874







"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14228028
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:22 schreef bonfie het volgende:

Check ook de automatisch gordels


en dan vraag ik mij af... hoe werkt dat..je ziet ze enkel wel vaker ik heb er echter nog geen ervaring mee....hoe strappen die dingen je vast...
pi_14228667
Ik vind deze velgen ook mooier dan van die 90 spaaks *bling bling* gevallen eigenlijk....
Dit staat veel subtieler .
To a life consumed by slow decay
Viffer powerrrrr
pi_14229611
Andere velgen, en ik persoonlijk zou ook een andere bodykit erop zetten.
pi_14230267
Ik zou de ACE ATTACK velgen pakken als dat mogelijk zou zijn, 18 of 19 inch!

Deze zijn van relic maar ace heeft soortgelijke
pi_14233151
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:35 schreef StefanP het volgende:
-> Much to shiny
-> Much to shiny
-> Saai
-> Niet mooi
-> Te druk
-> Te wit
-> Saai
-> Lelijk
-> uhhh, past niet

Bonfie heeft geen body kit en na de uitlaat ook geen centjes meer...
De body van deze auto is al zeer mooi en heeft zekers geen bodykitje nodig, al is het een leuke extra natuurlijk.

P.S. De huidige velgen zijn 15" dus moet ooit nog wel wat groter denk ik, maar eerst eens iets moois zoeken...

pi_14238971
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:07 schreef okkie-man het volgende:
Mooie wagen hoor Wat ook mooi zou zijn, is de knipperlichten een andere kleur geven (zwart) en dan nog andere velgen en hij is af (Als je heb geld hebt natuurlijk)
Yo, is dat mogelijk? Een zwarte look maar wel met oranje licht?
pi_14239953
[offtopic]Tering hey, ik ken die buurt op de foto! Die auto staat daar bij Koster.
Ik kom trouwens uit de Koolmees [/offtopic]
  donderdag 30 oktober 2003 @ 08:19:08 #22
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14240612
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
[offtopic]Tering hey, ik ken die buurt op de foto! Die auto staat daar bij Koster.
Ik kom trouwens uit de Koolmees [/offtopic]
Oh nee, nog meer twenteranders
  donderdag 30 oktober 2003 @ 08:26:09 #23
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_14240672
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 08:19 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Oh nee, nog meer twenteranders


Twente is Hipzig

ontopic:

Wreed karretje...

Frituur.
pi_14253608
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 02:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
[offtopic]Tering hey, ik ken die buurt op de foto! Die auto staat daar bij Koster.
Ik kom trouwens uit de Koolmees [/offtopic]
Bijna, ik was toen op bezoek bij de ijsvogel.
Ik woon zelf ik de wulp. Daar staat ie dus normaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')