abonnement Unibet Coolblue
pi_14164250
Ha, "Heroes" is uit 1977 (toevallig ook mijn geboortejaar). Maar ik geef toe: "This is not America' is ook wel aangenaam.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14164265
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 02:54 schreef Zander het volgende:
Ha, "Heroes" is uit 1977 (toevallig ook mijn geboortejaar). Maar ik geef toe: "This is not America' is ook wel aangenaam.
Verrek, je hebt gelijk! Ik heb gek genoeg een versie van de cd hier liggen waar 1980 opstaat..

OK, voor Bowie moet ik dan een uitzondering maken

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14165882
Sterkte en succes dan maar Zander.

Ik vind Fame echt een geweldig nummer van Bowie. Dacht altijd dat'ie uit de jaren 80 was, maar hij is uit 1990.

pi_14166392
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 01:59 schreef Zander het volgende:
Sowieso had ik vandaag een erg slechte dag: incassoburo achter m'n broek aan (en geheel onterecht want ik heb allang betaald, maar kennelijk is het een administratieve chaos daar), bandgezeik (Fuck die klotebandjes maar, ik ga wel 'solo'), etc. etc. Maar goed, laat ik jullie niet langer vermoeien met mijn frustraties..
Ah, incasso gezeik, dat ken ik. Het is mij ondertussen al een keer of drie gelukt om te 'winnen' van zo'n bureau aangezien hun administratie meestal ook wat warrig is. Ik ben net verhuist en ondanks dat ik alle postzaken goed geregeld had ging het met sommige rekeningen toch mis. Je moet gewoon je poot stijfhouden, tenminste als je overtuigd bent van je gelijk.
Aldus.
pi_14166533
Zeg sebbo, vanaf vanmiddag 13.30 kun je weer stemmen op de top 2000. Boudewijn de Groot en Frits Spits geven het startsein, en daarna kun je via www.radio2.nl weer stemmen op je favoriete platen en een eigen keus (bijvoorbeeld Number of the beast van Iron Maiden) aan je lijstje toevoegen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_14166602
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 01:59 schreef Zander het volgende:
Sowieso had ik vandaag een erg slechte dag: incassoburo achter m'n broek aan (en geheel onterecht want ik heb allang betaald, maar kennelijk is het een administratieve chaos daar)
Een geruststelling, je bent niet alleen. Vodafone had mijn mobiel afgesloten (wel lekker rustig natuurlijk) omdat ze mijn brief hadden gemist waarin ik meldde dat ik van bank ging verhuizen. Gelukkig hebben ze geen deblokkeringskosten ( 27 Euro) durven vragen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_14166640
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 10:02 schreef dwerg het volgende:
Zeg sebbo, vanaf vanmiddag 13.30 kun je weer stemmen op de top 2000. Boudewijn de Groot en Frits Spits geven het startsein, en daarna kun je via www.radio2.nl weer stemmen op je favoriete platen en een eigen keus (bijvoorbeeld Number of the beast van Iron Maiden) aan je lijstje toevoegen.
Ja, bedankt. Number of The Beast erin lukt toch niet... misschien als heel het Muziekforum erop stemt, maar mensen stemmen sowieso al principieel tegen.
pi_14168518
De nieuwe Belle&Sebastian is toch wel geweldig . Goeiemorgen muziek trouwens!

Ik las gisteren trouwens een tracklist van de nieuwe Let it Be. Vooral de bonus cd is erg apart. Daar staan 20 nummers op, terwijl de cd een totale duur van 20 minuutjes schijnt te hebben. Erg apart. Da's dus gemiddeld een minuut per nummer. Ik ben wel benieuwd in ieder geval. Maar hier is natuurlijk een apart topic voor. Straks even foto's ophalen! Kijken of ze gelukt zijn (of kwijtgeraakt.. dat gebeurd ook wel us).

Nou ja,. ik ga weer studeren.. of nou ja, studeren.. Tekenen

pi_14169667
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij werken die tulpen van jou halucinerend.
We hebben (nog) geen tulpen in de kas, die komen op zijn vroegst op 10 november uit de cel, als ze genoeg wortels hebben. Misschien open ik daar wel een topic over, dan noem ik het Tulpen kweken met dwerg. Deze week houden we ons nog bezig met Lelie. De oplettende lezer zal merken dat ik dus minstens tien dagen kan gebruiken om de schuur te stofzuigen en de bosmachine in de olie te zetten. Of ik ga op vakantie, dat kan natuurlijk ook.

Oh, en geen kwaad woord over Sita .

I intend to live forever, or die trying.
  Moderator maandag 27 oktober 2003 @ 13:04:11 #35
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14170387
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 09:30 schreef Seborik het volgende:
Sterkte en succes dan maar Zander.

Ik vind Fame echt een geweldig nummer van Bowie. Dacht altijd dat'ie uit de jaren 80 was, maar hij is uit 1990.


whehe er is nog een limp bizkit remix waarin de faith van de foute george micheal cover door dat fame van david bowie wordt vervangen. (you've gotta have fame)

nou veel fouter kan het niet in één nummer dacht ik

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 27-10-2003 13:10]

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_14170504
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
whehe er is nog een limp bizkit remix waarin de het faith van de foute george micheal cover door dat fame van david bowie wordt vervangen. (you've gotta have fame)
Hé 'Bosbeetle, snap je zelf wel wat je hier probeert te zeggen?
Aldus.
  Moderator maandag 27 oktober 2003 @ 13:10:54 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14170531
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:09 schreef Z het volgende:

[..]

Hé 'Bosbeetle, snap je zelf wel wat je hier probeert te zeggen?


eigenlijk wil ik dat niet eens snappen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_14170980
Mijn god, de hele campus roept al de hele dag BADGERBADGERBADGER tegen elkaar.

Voor Hen met een Sterke Geest: http://www.weebl2.pwp.blueyonder.co.uk/data/toons/badger.swf

[Dit bericht is gewijzigd door AudreyHepburn op 27-10-2003 13:41]

It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 27 oktober 2003 @ 14:33:52 #39
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_14172471
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn god, de hele campus roept al de hele dag BADGERBADGERBADGER tegen elkaar.

Voor Hen met een Sterke Geest: http://www.weebl2.pwp.blueyonder.co.uk/data/toons/badger.swf


Hoog wtf-gehalte.
Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
pi_14172858
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:33 schreef Mahavishnu het volgende:

[..]

Hoog wtf-gehalte.


Ik word gek. Ik moet nu een essay schrijven, maar ik heb alleen maar de neiging om op mijn stoel te wiebelen en BADGERBADGER te scanderen.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 27 oktober 2003 @ 15:25:22 #41
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14173689
Hallo Muziek, ik ben me aan het doodergeren aan een stupide studentassistent die niet weet waar hij over praat, maar wel een practicum mag verzorgen.

Death to false metal.

pi_14173786
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:25 schreef Wodan het volgende:
Hallo Muziek, ik ben me aan het doodergeren aan een stupide studentassistent die niet weet waar hij over praat, maar wel een practicum mag verzorgen.
Ah, dit is voor mij ook een wekelijks terugkerende bron van ergernis.

"Ja, ik had vorig jaar ook maar een zes voor dit vak, maar nu ben ik student-assistent. Even opzoeken hoe dat ook alweer moest met SPSS, een frequentietabel maken..."

Het is treurig gesteld met het Nederlandse universitaire onderwijs. . Als ik alle nutteloze bullshit-vakken zou mogen schrappen, dan was ik binnen een jaar klaargeweest.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 27 oktober 2003 @ 15:31:39 #43
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_14173872
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:28 schreef Zander het volgende:

[..]

Ah, dit is voor mij ook een wekelijks terugkerende bron van ergernis.

"Ja, ik had vorig jaar ook maar een zes voor dit vak, maar nu ben ik student-assistent. Even opzoeken hoe dat ook alweer moest met SPSS..."

Het is treurig gesteld met het Nederlandse universitaire onderwijs. . Als ik alle nutteloze bullshit-vakken zou mogen schrappen, dan was ik binnen een jaar klaargeweest.


Het is een jaargenoot.

Wordt er een vraag gesteld ---> "Ja, dat weet ik niet."

Het is doodsimpel en hij is nu al drie kwartier aan het uitleggen en daarna krijgen we pas de practicumopdracht waar je in tien minuten mee klaar bent en je weg mag.

Ps. Voordat ik naar m'n hoofd krijg het allemaal beter te weten. Ik heb de huiswerkopdracht helemaal goed.

pi_14180069
Ach, en nu ik toch al het hele topic lang aan het zeuren ben, wil ik gelijk hier mijn beklag maar eens even doen over de NPS. Leuk dat ze elke donderdag registraties van het North Sea Jazz-festival uitzenden, maar waarom is het elke week van die gladgestreken rotzooi? Diana Ross, Candy Dulfer, Laura Fygi.. geef mij eens een teiltje aan? Het lijkt wel Sky Radio - TV.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14180103
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:58 schreef Zander het volgende:
Ach, en nu ik toch al het hele topic lang aan het zeuren ben, wil ik gelijk hier mijn beklag maar eens even doen over de NPS. Leuk dat ze elke donderdag registraties van het North Sea Jazz-festival uitzenden, maar waarom is het elke week van die gladgestreken rotzooi? Diana Ross, Candy Dulfer, Laura Fygi.. geef mij eens een teiltje aan? Het lijkt wel Sky Radio - TV.
Wat moet Diana Ross nou weer op NSJ .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_14180117
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:59 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Wat moet Diana Ross nou weer op NSJ .


Elitair plebs aantrekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-10-2003 20:01]

pi_14180120
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat moet Diana Ross nou weer op NSJ .
Kwelen en lelijk zijn...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_14180408
Ik heb een douchetrauma.
It's my party and I'll cry if I want to.
  Redactie Frontpage maandag 27 oktober 2003 @ 20:12:56 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14180481
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:58 schreef Zander het volgende:
Laura Fygi..
Laura Fygi is alleen te pruimen naast Rowan Moore: Centerfold.
pi_14180715
Oh ja, waren die niet van dat deuntje "We cheer you up in the Pin Up Club" of zo?

Soms verdenk ik Mojo er wel van dat ze inderdaad liever het "North Sea Easy Listening"-festival zouden organiseren. 13 November is trouwens het concert van Chick Corea te zien bij de NPS.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')