abonnement Unibet Coolblue
pi_30730916
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:16 schreef blackmage het volgende:
ik heb potver 2 weken moeten overslaan door het gebrek aan een klimpartner.

ik heb ook weer nieuwe schoenen en een nieuwe gordel een petzl calidris een mooie gordel.
ik ga morgen nog even klimmen en dan hoop ik dat het een betje normaal weer is buiten.

ik zit onderhand een beetje op de 6a 6b maar het zal wel weer een beetje afgezakt zijn door die 2 weken zonder klimmen.
Doordat ik geen klimpartner meer had was ik ook genoodzaakt om te stoppen, maar heb nu gelukkig iemand anders gevonden. Er zullen wel veel nieuwe routes zijn dus dat is dan wel weer leuk!
pi_30731330
Ik ben sinds dit weekend ook een klimmer Zit (bijna) bij de MaasSac (Maastricht studenten alpine club) En had dit weekend intro. Het was erg leuk, alleen heb ik wel klimschoenen nodig, inplaats van sportschoenen.. Heb geloof ik een 4a en een 4 geklommen, of allebij 4'n maar dat weet ik niet zeker. Verder nog ge-klettersteind (hoe je dat ook schrijft)

Volgende weken de Basiscursus, en daarna elke donderdag in Heerlen klimmen!
pi_30740991
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef superheist het volgende:
Ik ben sinds dit weekend ook een klimmer Zit (bijna) bij de MaasSac (Maastricht studenten alpine club) En had dit weekend intro. Het was erg leuk, alleen heb ik wel klimschoenen nodig, inplaats van sportschoenen.. Heb geloof ik een 4a en een 4 geklommen, of allebij 4'n maar dat weet ik niet zeker. Verder nog ge-klettersteind (hoe je dat ook schrijft)

Volgende weken de Basiscursus, en daarna elke donderdag in Heerlen klimmen!

MaasSaccer

* Bruce117 is ex ESAC
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_30741449
* Lortnoc is Nijsac (bijna bestuur)

Zou eigenlijk volgend weekend als begeleiding mee op introweekend gaan maar kan geen vrij krijgen

Ach ja, vorige week al in de Ith geweest en in de herfst nog een paar graatjes doen in de Urner Alpen dus ik mag niet klagen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_30746626
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef superheist het volgende:
Ik ben sinds dit weekend ook een klimmer Zit (bijna) bij de MaasSac (Maastricht studenten alpine club) En had dit weekend intro. Het was erg leuk, alleen heb ik wel klimschoenen nodig, inplaats van sportschoenen.. Heb geloof ik een 4a en een 4 geklommen, of allebij 4'n maar dat weet ik niet zeker. Verder nog ge-klettersteind (hoe je dat ook schrijft)
Klettersteig . Wordt in Nederland ook wel Via Ferrata genoemd. K heb het afgelopen zomer ook in Frankrijk gedaan, maar ik vond het een beetje tegenvallen eigenlijk.

Ik ben 3 weken geleden verhuisd naar Groningen maar heb hier helaas nog niet kunnen klimmen (voor het eerst sinds 2,5 jaar dat ik langer dan 3 weken niet klim ) , waarschijnlijk heb ik morgen wel tijd, maar zijn er meer Fokkers die in Bjoeks klimmen? Ik ga dr morgen wel heen en zie wel of er mensen zijn waarmee ik kan klimmen. En ja ik kan ook lid worden van de Gsac (Groningse studentenalpenclub) maar die klimmen in de Aclo, k word zelf nogal aangetrokken door de buitenwand van Bjoeks . En Bjoeks lijkt mij gezelliger en fanatieker dan telkens met dezelfde studenten die 1x per 2 weken eens langskomen .
pi_30752047
Als je bij de GSAC zit dan kun je ook gewoon naar Bjoeks gaan hoor Bovendien is het gezellig en kun je makkelijker buiten gaan klimmen en evt. alpine dingen doen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_30754989
zijn er op dit forum eigelijk nog mensen die klimmen op de klimberg in hillergesberg of steepart in rotterdam?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30760074
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef Lortnoc het volgende:
Als je bij de GSAC zit dan kun je ook gewoon naar Bjoeks gaan hoor Bovendien is het gezellig en kun je makkelijker buiten gaan klimmen en evt. alpine dingen doen.
Tuurlijk kun je nog naar Bjoeks gaan, maar het is het 1 of het ander . Beetje zonde om lidmaatschap te betalen (40E geloof ik) als ik daar toch nooit kom . Buiten klimmen doe ik al geregeld met andere vrienden/kennissen dus daar heb ik ook geen vereniging voor nodig .
pi_30968319
ik klim bijna elke dag en het is verslavend
it is the goodness of God that leads to repentance
pi_30969161
instructie geven aan groepen kinderen die heeeuul enthousiast zijn is pas leuk
"*) ik heb die ene wand gehaald meneer!" jah, met alle kleurtjes zeker en zonder blinddoek op? dat kan ik ook heur
dag
pi_30969329
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:07 schreef rocksteady het volgende:
ik klim bijna elke dag en het is verslavend
In Bussum zeker?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_30970503
neej, in broek op lange dijk.. maar ik ga graag naar bussum
it is the goodness of God that leads to repentance
pi_30976701
*klimmer meldt*

Ik had nog niet eens gezien dat er een klimtopique was, maar er wordt ook maar om de 2 maanden gepost...
Klim zelf alpien, rots, en in de de hal in Arnhem
Alpien AD, rots en hal 6b

Fok! klimmeet? geinig idee...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_30976858
Cool, nog een alpiene klimmer

Heb precies hetzelfde niveau als jou. Wil eerste weekend van de herfstvakantie nog een lang weekend naar de Urner Alpen om wat fijne graatjes te doen (Bergseeschijen S-grat, Schijenstock S-grat) is alleen niet zeker dat dat door gaat (dus als je een auto en zin hebt ).
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_30977232
Heya,

Het 2e weekend van oktober (ik werk, dus heb geen herfstvakanties) zit ik al met twee alpienvrienden een lang weekend in Die Schweiz. Pigne d'Arolla en de Mont Blanc de Cheillon, als het weer goed is.
Dus helaasch...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_30977657
Nouja, het is natuurlijk nogal wat om zomaar te gaan klimmen (zeker alpien) met iemand die je niet kent. Maar ik wil zo vaak mogelijk klimmen dus als je een keer een plaatsje vrij hebt, drop me a line.

Kunnen wel een keertje samen in Nijmegen of Arhnem gaan klimmen als minimeet
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_30992871
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef Lortnoc het volgende:
Nouja, het is natuurlijk nogal wat om zomaar te gaan klimmen (zeker alpien)
Mijn idee. Ik klim alpien met een select groepje mensen die elkaar goed kennen, en ook allemaal ongeveer op hetzelfde niveau zitten. Maar met een grigri vertrouw ik bijna iedereen Ik zal je even mailen over die minimeet. Check je mail

Nog meer geinteresseerden??
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_30993803
Mijn mailadres dat nog in het profiel stond klopte niet meer. Ik heb er nu een nieuw adres in staan dat wel werkt.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_31064118
meet vind ik wel oke, maar dan liever in Bjoeks . Als het weer dan meezit kunnen we de toren op... (maar tis voor de meeste wel een takke eind rijden ).

K vind Arnhem trouwens niet zo'n leuke wand, Nijmegen wel! .
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:05 schreef Gripper het volgende:
*klimmer meldt*

Ik had nog niet eens gezien dat er een klimtopique was, maar er wordt ook maar om de 2 maanden gepost...
Klim zelf alpien, rots, en in de de hal in Arnhem
Alpien AD, rots en hal 6b

Fok! klimmeet? geinig idee...
Weleens in (Cave) Nieuwegein geklommen? Ik vind het zelf een enorm goede (wedstrijd) hal, zeker boven de 6a zijn er hele leuke routes! . (dat vind ik bij Arnhem beetje tegenvallen)
pi_33031867
Zo, topic eens even nieuw leven inblazen. Dat deel 2 moet er toch zeker komen

Mini-meet met Gripper was zeer geslaagd, misschien toch eens een grote meet organiseren.

Zal meteen even wat foto's spammen van m'n weekje klimmen in Zwitserland in oktober.













Jij nog fijne foto's van je Zwitserland uitje Gripper?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33037053
Ziet er goed uit Lort of the nocs!! Waar ben je geweest, ziet er uit als omgeving franse grens??
Mijn lange weekend was zeer geslaagd, geklommen bij Arolla, 3 leuke topjes: Mont Blanc de Cheillon, La Luette en Pigne d'Arolla.

2 fotootjes om te teasen, de rest moet ik even iets verkleinen, omwille van de mensen met beperkte datalimieten

Topgraat van de MB de Cheillon. Zekeren over de pickel in losse sneeuw, dus tricky áls ze zou vallen.


Aanzicht vanaf terras van de hut naar La Luette. Route is ingetekend! Geen moeilijke tocht, maar wel lang, doordat de afdaling over de puinhelling vrij problematisch ging. Wel enorm leuk, en soms luchtig over de graat. Mooi 2e graads klimmen.

Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33037247
Ik ben in de Urner Alpen geweest (vnl. bij de Furkapas), lijkt wel op Chamonix daar he Alleen alles wat lager en korter.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33072949
Er komt een meet. Klik HIER!!! en je weet alles.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33073734
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef blackmage het volgende:
zijn er op dit forum eigelijk nog mensen die klimmen op de klimberg in hillergesberg of steepart in rotterdam?
Ja, ik.
Jesus saves but death prevails.
pi_33073818
Ik wil volgend jaar de Kilimanjaro op, maarja dat is tuurlijk geen klimmen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')