abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 23:40:33 #1
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_14136851
Ik heb vandaag Rescue Remedy van Bach gekocht....het zou moeten helpen tegen paniek(aanval),stess,hyperventilatie etc..
Het is een uitprobeersel maar iemand er hier meschien ervaring mee en werkt het een beetje?
I don't care.....
pi_14136867
welke symphonie is dat
pi_14136876
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:40 schreef sabyne het volgende:
Ik heb vandaag Rescue Remedy van Bach gekocht....het zou moeten helpen tegen paniek(aanval),stess,hyperventilatie etc..
Het is een uitprobeersel maar iemand er hier meschien ervaring mee en werkt het een beetje?
Wat is dat precies? Paniekaanvallen is iets waar ik ook de laatste tijd ook veel last van heb.
X
X
X
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 23:56:46 #4
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_14137209
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:41 schreef Frasier het volgende:

[..]

Wat is dat precies? Paniekaanvallen is iets waar ik ook de laatste tijd ook veel last van heb.


Hier staat het allemaal www.bachbloemenremedies.be en www.tsproducts.nl
I don't care.....
pi_14152055
verkeerde topic, foutje
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_14165116
Bach bloesems werken al jaren, het is al jaren bekend, maar op de een of andere manier begint het weer in te komen.

Rescue Remedy gebruik ik altijd een paar dagen voor een belangrijke wedstrijd, om zelf rustig te blijven en me niet op te naaien. En het werkt uitstekend, zitten geen verboden middelen in en het werkt echt wel.

Let op! Het is geen anti depressiva, je moet niet zitten wachten van "werkt het" want dan merk je weinig.

Het is bij de betere drogisterijen te koop. En anders bij winkels als "de tuinen" en het kost ongeveer 8 euro.

In de paardenwereld wordt dit erg veel gebruikt. Ook als licht verdovend middel bij een gewond paard, bij het scheren van paarden, bij trailer laden van lastige paarden etc. etc.

Gewoon eens proberen. Zelf heb ik er veel baat bij!

pi_14175711
Mijn mama denkt dat het helpt als ze een epileptische aanval heeft om dan dat spul in haar mond te druppelen. Ik geloof er iig niets van, kan iemand mijn (of haar) standpunt verdedigen?
Mon 'en!
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:17:09 #8
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_14182124
Heb het nu een paar dgn en het werkt echt.Ik heb snel een paniekerig gevoel als het heel druk is (b.v. druk winkelcentrum,retaurant etc)Heb het gebruikt toen ik vanmiddag de stad in ging en gisteravond toen we uit eten gingen.Het is natuurlijk niet dat je gelijk super-relax bent maar ik merk het verschil goed.Ik heb een spray gekocht,je sprayt 2x achter op je tong en dan werkt het heel snel.De spray was trouwens 13.95 en de druppels(vemengen met water) was 11.95,maar vond de spray handiger....
Ik ben er erg blij mee
I don't care.....
pi_14182205
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:57 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn mama denkt dat het helpt als ze een epileptische aanval heeft om dan dat spul in haar mond te druppelen. Ik geloof er iig niets van, kan iemand mijn (of haar) standpunt verdedigen?
Volgens mijn vriendin die behoorlijk wat over bach remedies weet (ze maakt ze ook zelf, bach bloesems) helpt het niet tegen epileptische aanvallen, wel om rustig te blijven als je er 1 voelt aankomen, daardoor kan het zijn dat je een aanval minder krijgt, omdat je zelf rustig bent.
pi_14183324
Ik ken het - maar echt voor speciafieke dingen kun je beter een echte persoonlijke remedie kunnen laten samenstellen. www.lichtstraaltje.nl kun je er een laten samenstellen kost 5 euro.
Toedeledokiee
pi_14184157
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:20 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Volgens mijn vriendin die behoorlijk wat over bach remedies weet (ze maakt ze ook zelf, bach bloesems) helpt het niet tegen epileptische aanvallen, wel om rustig te blijven als je er 1 voelt aankomen, daardoor kan het zijn dat je een aanval minder krijgt, omdat je zelf rustig bent.


Zo'n idee had ik ook al. Die druppels werken dus eigenlijk alleen als ze zelf nog in staat is ze in te nemen..
Mon 'en!
pi_14184434
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:20 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Volgens mijn vriendin die behoorlijk wat over bach remedies weet (ze maakt ze ook zelf, bach bloesems) helpt het niet tegen epileptische aanvallen, wel om rustig te blijven als je er 1 voelt aankomen, daardoor kan het zijn dat je een aanval minder krijgt, omdat je zelf rustig bent.


Het kan ook helpen om de "shock" daarna wat te verlichten....

Het word ook redelijk wat gebruikt bij dieren(ook wilde) die aangereden zijn en in shock zijn.

Bach werkt, het is alleen geen wondermiddel...
Verwacht niet dat alles wat je dwars zit ineens weg is door een paar druppeltjes, maar het is een aardig goede tot heel erg goede ondersteuning.

Wil je echt dingen aanpakken dan moet je naar een bach therapeut, die kan je vertellen wat specefiek voor jou en jouw situatie goed is...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_14190309
Ik ken het wel...ik word er alleen maar meer opgefokt van. Het ontspant,..maar dat kan een wijntje ook doen.
pi_14222855
Mijn vriendin gebruikt dit. Alleen niet bij haarzelf, maar bij onze konijnen...

Als we met ze naar de dierenarts moeten bijvoorbeeld, dat vinden die beestjes niet zo leuk...

pi_14225945
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:06 schreef typ-miep het volgende:
Ik ken het - maar echt voor speciafieke dingen kun je beter een echte persoonlijke remedie kunnen laten samenstellen. www.lichtstraaltje.nl kun je er een laten samenstellen kost 5 euro.
Helaas zie ik daar op hun site niets over terug, of ben ik nu kippig. Ik zie daar bijna alleen maar stenen en dat soort dingen.

Maar goed, je hebt gelijk, voor echte specifieke dingen kan je het beste iets op jouw persoontje gericht laten samenstellen.

pi_14231497
Een hele goede site over bach remedy's....

http://www.plaza33.com/cms/content/e106/news.php

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22915927
Weet iemand wat de maximale dosering is?
Op het flesje staat "naar behoefte 4 druppels direct op de tong doen"
Maar nu vraag ik me af of dat ook 8, 12 of 16 druppels mogen zijn, of raak je bij een te hoge dosering minder geconcentreerd of versuft als je onder hoge druk moet presteren...
pi_22921188
Iemand die ervaring heeft met Bach Rescue Remedy?

pi_22927533
4 druppels is genoeg. Naar behoefte herhalen. Dus indien het gevoel niet wegzakt dan kan je het nog een keer doen. In principe versuft het je niet.

Anders zou je het eens hier kunnen vragen bachbloesems.weglog.nl
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 08:50:46 #20
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_22927610
Wel even een waarschuwing: mensen die anti depressiva nemen mogen dit dus ABSOLUUT NIET NEMEN. Er zit sint Janskruid in. Samen met AD kun je hier een (dodelijke) serotonine shock van krijgen!!!
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_22931315
Die 4 druppels per dag is dus een minimum, naar behoefte herhalen kan dus ook 2 of 3 keer per dag 4 druppels zijn
Ik merk er tot nu toe nog weinig van...
pi_22931473
Ik gebruik het vaak als ik in bed te onrustig ben en niet in slaap kan komen, dan helpt het goed vind ik.

Ik heb wel de spray, is makkelijker dan de druppels.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')