abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 november 2003 @ 16:29:37 #201
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14299543
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 01:51 schreef trekpop het volgende:
Grom
Denk ik lekker aflevering 2 van Geheim van sleutel te gaan zien, is weer aflevering 3 van de plaaggeest te zien
Ja, daar baalde ik ook al van. Blijf ik expres tot 2 uur wakker (ik was echt kapot), is de plaaggeest erop. Meh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_14299808
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 16:21 schreef hinse het volgende:

[..]

Bedankt voor de plaatjes heidbuurt! Ik ga hem ook even bestellen (of ik vraag hem voor Sinterklaas ). Welke B&A spullen vragen jullie voor Sinterklaas/kerst ?


Veel oude dingen van B&A
  zaterdag 1 november 2003 @ 19:27:06 #203
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_14304010

Ook weer zo'n mooie fout (laatste aflevering reis vol verassingen):
Bassie: "En achter jullie staan 2 heren van de Nederlandse Koninklijke Marechaussee (...)"

"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  zondag 2 november 2003 @ 00:07:47 #204
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_14310785
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:27 schreef semafoor het volgende:
[afbeelding]

Ook weer zo'n mooie fout (laatste aflevering reis vol verassingen):
Bassie: "En achter jullie staan 2 heren van de Nederlandse Koninklijke Marechaussee (...)"


Oorspronkelijk zouden er ook twee heren staan, dit ging echter niet door, en toen hebben ze de tekst niet meer aangepast...
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
  zondag 2 november 2003 @ 00:17:26 #205
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_14310978
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:27 schreef semafoor het volgende:
[afbeelding]

Ook weer zo'n mooie fout (laatste aflevering reis vol verassingen):
Bassie: "En achter jullie staan 2 heren van de Nederlandse Koninklijke Marechaussee (...)"


Dus travestie komt ook al in B & A voor
No escape from reality
  zondag 2 november 2003 @ 00:21:42 #206
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_14311082
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:38 schreef koelkast het volgende:
Ahaaaaaaaa, ik heb "Het geheim van de Schatkaart" deel 1 & 2 gehaald bij de Intertoys in Kampen. Er liggen er nog een heleboel in een "uitzoekbak voor 4,99 per stuk".

En nu maar even snel kijken

* koelkast is even onbereikbaar


Gisteravond ben ik ook maar eens naar Kampen geweest, maar toen lagen er nog wel een heleboel exemplaren van deel 2, maar van deel 1 geen één.
Toen ben ik maar naar Wezep gegaan en heb als nog deel 1 gekocht.
No escape from reality
  Moderator zondag 2 november 2003 @ 10:38:41 #207
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14315081
In alkmaar hadden ze de DVDs ook al niet
nou ja, dan maar online bestellen.

Ik heb inmiddels wel de huilende professor (de bassieworst versie) en de reis vol verrassingen op originele band binnen

Dus dat wordt weer updaten deze week!!!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 2 november 2003 @ 11:02:55 #208
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14315411
www.bassieenadriaan.nl is weer een 6-tal fragmenten rijker. Komende week nog veel meer!

Het is mij opgevallen dat er wel heel veel reclame zit in de reis vol verrassingen:

  • Adriaan komt terug van bodschappen doen en een hele tijd zie je een Albert Heijn zak duidelijk in beeld
  • Ze maken wel héél veel reclame voor de TROS
  • Merk van de auto die Vlugge Japie van B100 pikt
  • Van der Valk hotel op Curacao
  • Het Algemeen Dagblad
  • en nog een reisorganisatie op schiphol
    en wellicht nog wel meer, en dat alles alleen maar op de 1e band!!!

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      zondag 2 november 2003 @ 11:04:05 #209
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_14315426
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
    www.bassieenadriaan.nl is weer een 6-tal fragmenten rijker. Komende week nog veel meer!

    Het is mij opgevallen dat er wel heel veel reclame zit in de reis vol verrassingen:

  • Adriaan komt terug van bodschappen doen en een hele tijd zie je een Albert Heijn zak duidelijk in beeld
  • Ze maken wel héél veel reclame voor de TROS
  • Merk van de auto die Vlugge Japie van B100 pikt
  • Van der Valk hotel op Curacao
  • Het Algemeen Dagblad
  • en nog een reisorganisatie op schiphol
    en wellicht nog wel meer, en dat alles alleen maar op de 1e band!!!


    Ze vliegen volgens mij ook altijd met Martinair
    Free Your Mind
      zondag 2 november 2003 @ 11:16:53 #210
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_14315628
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
    www.bassieenadriaan.nl is weer een 6-tal fragmenten rijker. Komende week nog veel meer!

    Het is mij opgevallen dat er wel heel veel reclame zit in de reis vol verrassingen:

  • Adriaan komt terug van bodschappen doen en een hele tijd zie je een Albert Heijn zak duidelijk in beeld
  • Ze maken wel héél veel reclame voor de TROS
  • Merk van de auto die Vlugge Japie van B100 pikt
  • Van der Valk hotel op Curacao
  • Het Algemeen Dagblad
  • en nog een reisorganisatie op schiphol
    en wellicht nog wel meer, en dat alles alleen maar op de 1e band!!!


    tja maar daar verdienen ze het geld mss aan om de serie te kunnen maken
      zondag 2 november 2003 @ 12:21:56 #211
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_14317004
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
    www.bassieenadriaan.nl is weer een 6-tal fragmenten rijker. Komende week nog veel meer!

    Het is mij opgevallen dat er wel heel veel reclame zit in de reis vol verrassingen:

  • Adriaan komt terug van bodschappen doen en een hele tijd zie je een Albert Heijn zak duidelijk in beeld
  • Ze maken wel héél veel reclame voor de TROS
  • Merk van de auto die Vlugge Japie van B100 pikt
  • Van der Valk hotel op Curacao
  • Het Algemeen Dagblad
  • en nog een reisorganisatie op schiphol
    en wellicht nog wel meer, en dat alles alleen maar op de 1e band!!!


    JAA! Thema Aad Karis - Spannend muziekje uit de Reis Vol Verrassingen is dat opgefokt themaatje dat ik bedoelde. Oh, echt iets om wild van te worden! Die moesten we eens in handen krijgen en er dan een DJ Koelkast Remix van maken!
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      zondag 2 november 2003 @ 14:49:39 #212
    71376 FreekM
    Hé, figuur.
    pi_14320167
    Het volgende viel mij op bij Op Stap met Bassie & Adriaan;

    In het eerste filmpje hebben B&A het over de geluiden die dieren maken.
    Ze staan voor een hek met schapen en achter hen staat een boer die in het land bezig is. Als Bassie een leeuw nadoet hoor je ver in de verte de boer roepen: "Gaan jullie toch eens weg!"

    Waarschijnlijk waren B&A daar al de hele dag aan het filmen en had de boer er nu genoeg van.

    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_14320490
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
    www.bassieenadriaan.nl is weer een 6-tal fragmenten rijker. Komende week nog veel meer!

    Het is mij opgevallen dat er wel heel veel reclame zit in de reis vol verrassingen:

    [...]

    en nog een reisorganisatie op schiphol
    en wellicht nog wel meer, en dat alles alleen maar op de 1e band!!!


    Ja, de reisorganisatie is Special Traffic (geloof ik), tijdens de uitzending van de Amerika serie in 1994 zag je ook altijd een melding van : Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door Special Traffic. Misschien konden B&A goedkoper reizen met die reisorganisatie in ruil voor wat reclame tijdens de series .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      zondag 2 november 2003 @ 16:30:51 #214
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_14322449
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 14:49 schreef FreekM het volgende:
    Het volgende viel mij op bij Op Stap met Bassie & Adriaan;

    In het eerste filmpje hebben B&A het over de geluiden die dieren maken.
    Ze staan voor een hek met schapen en achter hen staat een boer die in het land bezig is. Als Bassie een leeuw nadoet hoor je ver in de verte de boer roepen: "Gaan jullie toch eens weg!"

    Waarschijnlijk waren B&A daar al de hele dag aan het filmen en had de boer er nu genoeg van.


    Haha, was mij nog niet eerder opgevallen
    Ik ga het toch maar eens beluisteren...
      zondag 2 november 2003 @ 23:54:08 #215
    64920 semafoor
    Dommel en nog eens dommel
    pi_14334471
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 00:07 schreef trekpop het volgende:

    [..]

    Oorspronkelijk zouden er ook twee heren staan, dit ging echter niet door, en toen hebben ze de tekst niet meer aangepast...


    Uh, meen je dat? Als ik die agente was, had ik ze daarvoor ingerekend, konden ze mooi handstandjes in de cel op St.-Maarten maken.

    Iemand trouwens ervaringen met Dvdstunter, ik zit nu al een week te wachten op mijn dvd's.

    "Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
      maandag 3 november 2003 @ 00:27:41 #216
    64920 semafoor
    Dommel en nog eens dommel
    pi_14335152
    Lizelotte doet B&A-tour
    Column van Veronica Vibes presentatrice Lizelotte van Dijk

    Lizelotte presenteert Veronica Vibes, het magazine met een bite. In haar columns gaat zij in op haar werkzaamheden. Deze keer lees je alles over haar zoektocht naar Bassie- en Adriaan-fans...

    Die 'items' voor Vibes gaan filmen is elke keer wel wat hoor! Deze keer sturen ze me met een cameraploeg in mijn kielzog naar een Idyllisch plaatsje waar de 'kasteelruine van Teylingen' staat. Het is één van de oudste kastelen van Nederland, gebouwd rond 1100. Maar goed, cultuur doet er eigenlijk helemaal niet toe vandaag. Wat veel belangrijker is, is dat dit de locatie is waar Bassie en Adriaan een aflevering hebben opgenomen.

    Wachten in de ijzige kou
    Vandaag zal de 'B&A-tour' o.a. hier passeren; het is hun tweede halte. Ik kan niet wachten om al die opgetogen kindertjes te spreken over de avonturen van de clown en de acrobaat. Maar om te beginnen, en dat is hun eerste halte, gaan ze het huis van Bassie bekijken. In de ijzige kou, wel vergezeld door een strak blauwe lucht en door mijn held 'de zon', wacht ik geduldig af. Anderhalf uur later. Nog geen kind te bekennen, wel gaat de telefoon. Een opgetogen oudere stem, waarschijnlijk die van de organisator, vertelt ons dat ze op de koffie zijn uitgenodigd bij Bassie. Als ik vraag hoe lang het nog gaat duren ontsnappen er van die typische dampwolkjes uit mijn mond. Ik heb het koud.

    Waar zijn de kleuters?!
    Een half uur later zie ik een caravan het pad oprijden. De caravan ziet er precies zo uit als die van B & A. Terwijl ik een koor van twintig jongens het liedje 'dag vriendjes en vriendinnetjes' hoor zingen, rennen we naar de B & A-mobiel toe, maar als alle jongens zijn uitgestapt is de caravan leeg. Zelfs een kleinste kleuter had ik opgemerkt, al had hij zich verstopt. Maar waar zijn die kleuters nou?! Ik wacht, nu ongeduldig, maar als ik de groep volwassenen al zingend naar de ruïne toe zie huppelen, kan ik maar één ding concluderen: dít zíjn de fans! Mijn wenkbrauwen maken oncontroleerbare fronsbewegingen. Mmmh..

    Scènes naspelen
    Ik haal diep adem en trek met onze 'Vibes'-ploeg richting de verhalen van de B & A-freaks. Ze houden de camera urenlang bezig met het naspelen van scènes, het ophalen van herinneringen en de vreugde dat ze Bassie hebben ontmoet. Als ik de vraag stel of Bassie nou wel echt zo aardig is, omdat er andere verhalen rondgaan, krijg ik verwijten en weerleggingen toegegooid en dat ik maar snel mijn woorden terugneem en ze gelijk geef.

    Altijd blijven lachen
    Als ik mijn regisseur voorzichtig vraag wie het maken van dit filmpje IN-GODES-NAAM heeft bedacht, ontdek ik talloze verbaasde blikken van de hele Vibes-ploeg. "Jij wilde dit toch graag? Jij was toch een fan? Het was toch jouw idee?!" Uhmmm oh ja, dat was waar ook. Ik wilde er zelf naar toe. Nou ja, ik zeg altijd maar: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen

    Viva la proxima
    Lizelotte

    http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=799

    "Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
      maandag 3 november 2003 @ 02:48:40 #217
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_14336525
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 00:27 schreef semafoor het volgende:
    Lizelotte doet B&A-tour
    Column van Veronica Vibes presentatrice Lizelotte van Dijk
    [...]

    http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=799


    Meh. Ze kan niet schrijven ook. Eerst jullie belachelijk maken op TV en nou ook nog een slechte column schrijven. Muts.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 3 november 2003 @ 03:43:47 #218
    18911 trekpop
    Zusje van Tjeerd
    pi_14336643
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 02:48 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Meh. Ze kan niet schrijven ook. Eerst jullie belachelijk maken op TV en nou ook nog een slechte column schrijven. Muts.


    Idd, wat een dom blondje
    hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
      Moderator maandag 3 november 2003 @ 07:52:08 #219
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_14336913
    quote:
    Op zondag 2 november 2003 23:54 schreef semafoor het volgende:

    [..]

    Uh, meen je dat? Als ik die agente was, had ik ze daarvoor ingerekend, konden ze mooi handstandjes in de cel op St.-Maarten maken.

    Iemand trouwens ervaringen met Dvdstunter, ik zit nu al een week te wachten op mijn dvd's.


    Nog nooit problemen gehad met dvdstunter, ze zijn alleen soms wat lui.

    Als ze iets niet op voorraad hebben gaan ze er vanuit dat je wel wacht (dus ze sturen niet even een mailtje)
    verder prima service en alles is er altijd nog gekomen...

    gewoon ff mailen naar info@ ...

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      maandag 3 november 2003 @ 08:29:42 #220
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_14337059
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 00:27 schreef semafoor het volgende:
    Lizelotte doet B&A-tour
    Column van Veronica Vibes presentatrice Lizelotte van Dijk

    Lizelotte presenteert Veronica Vibes, het magazine met een bite. In haar columns gaat zij in op haar werkzaamheden. Deze keer lees je alles over haar zoektocht naar Bassie- en Adriaan-fans...

    Die 'items' voor Vibes gaan filmen is elke keer wel wat hoor! Deze keer sturen ze me met een cameraploeg in mijn kielzog naar een Idyllisch plaatsje waar de 'kasteelruine van Teylingen' staat. Het is één van de oudste kastelen van Nederland, gebouwd rond 1100. Maar goed, cultuur doet er eigenlijk helemaal niet toe vandaag. Wat veel belangrijker is, is dat dit de locatie is waar Bassie en Adriaan een aflevering hebben opgenomen.

    Wachten in de ijzige kou
    Vandaag zal de 'B&A-tour' o.a. hier passeren; het is hun tweede halte. Ik kan niet wachten om al die opgetogen kindertjes te spreken over de avonturen van de clown en de acrobaat. Maar om te beginnen, en dat is hun eerste halte, gaan ze het huis van Bassie bekijken. In de ijzige kou, wel vergezeld door een strak blauwe lucht en door mijn held 'de zon', wacht ik geduldig af. Anderhalf uur later. Nog geen kind te bekennen, wel gaat de telefoon. Een opgetogen oudere stem, waarschijnlijk die van de organisator, vertelt ons dat ze op de koffie zijn uitgenodigd bij Bassie. Als ik vraag hoe lang het nog gaat duren ontsnappen er van die typische dampwolkjes uit mijn mond. Ik heb het koud.

    Waar zijn de kleuters?!
    Een half uur later zie ik een caravan het pad oprijden. De caravan ziet er precies zo uit als die van B & A. Terwijl ik een koor van twintig jongens het liedje 'dag vriendjes en vriendinnetjes' hoor zingen, rennen we naar de B & A-mobiel toe, maar als alle jongens zijn uitgestapt is de caravan leeg. Zelfs een kleinste kleuter had ik opgemerkt, al had hij zich verstopt. Maar waar zijn die kleuters nou?! Ik wacht, nu ongeduldig, maar als ik de groep volwassenen al zingend naar de ruïne toe zie huppelen, kan ik maar één ding concluderen: dít zíjn de fans! Mijn wenkbrauwen maken oncontroleerbare fronsbewegingen. Mmmh..

    Scènes naspelen
    Ik haal diep adem en trek met onze 'Vibes'-ploeg richting de verhalen van de B & A-freaks. Ze houden de camera urenlang bezig met het naspelen van scènes, het ophalen van herinneringen en de vreugde dat ze Bassie hebben ontmoet. Als ik de vraag stel of Bassie nou wel echt zo aardig is, omdat er andere verhalen rondgaan, krijg ik verwijten en weerleggingen toegegooid en dat ik maar snel mijn woorden terugneem en ze gelijk geef.

    Altijd blijven lachen
    Als ik mijn regisseur voorzichtig vraag wie het maken van dit filmpje IN-GODES-NAAM heeft bedacht, ontdek ik talloze verbaasde blikken van de hele Vibes-ploeg. "Jij wilde dit toch graag? Jij was toch een fan? Het was toch jouw idee?!" Uhmmm oh ja, dat was waar ook. Ik wilde er zelf naar toe. Nou ja, ik zeg altijd maar: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen

    Viva la proxima
    Lizelotte

    http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=799


    Wat een achterlijk wijf zeg...
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      Moderator maandag 3 november 2003 @ 08:43:04 #221
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_14337169
    Ik vond haar al dom en lelijk en nu helemaal
    k*twijf!

    allememachies...

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      Moderator maandag 3 november 2003 @ 09:27:45 #222
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_14337631
    Heidbuurtje, hoe heet het laatste deel (de videoband) van de reis vol verrassingen? en die is van Arcade toch?
    Dat is de enige die ik nog mis
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_14341187
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 09:27 schreef djkoelkast het volgende:
    Heidbuurtje, hoe heet het laatste deel (de videoband) van de reis vol verrassingen? en die is van Arcade toch?
    Dat is de enige die ik nog mis
    Japz, inderdaad, dat is de Arcade versie (Op zoek in Amerika)
      Moderator maandag 3 november 2003 @ 12:42:48 #224
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_14342199
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 12:07 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Japz, inderdaad, dat is de Arcade versie (Op zoek in Amerika)


    Heet die band zo?

    Deel 1 heet Curacao
    Deel 2 San Fransico

    maar hoe heet de rest?

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_14342405
    quote:
    Op maandag 3 november 2003 12:42 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    Heet die band zo?

    Deel 1 heet Curacao
    Deel 2 San Fransico
    Deel 3 Las Vegas
    Deel 4 Het wilde westen
    Deel 5 Amerika

    maar hoe heet de rest?


    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')